Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Vabariigi võimsad tonnised :headbang:
Kuigi välimuselt üsna erinevad, on kapotialused päris sarnased.
GT28RS, full 3" downpipe & exhaust, suur IC, 3bar MAP sensor, 630cc pihustid, ECU logimisvõimalus, 40mm sport-madaldusvedrud ees ja...
soft praegu lausa identne.
Nii et võidu MEIE omavahel sõitma ei hakka, eksju TFK :P
Kuigi välimuselt üsna erinevad, on kapotialused päris sarnased.
GT28RS, full 3" downpipe & exhaust, suur IC, 3bar MAP sensor, 630cc pihustid, ECU logimisvõimalus, 40mm sport-madaldusvedrud ees ja...
soft praegu lausa identne.
Nii et võidu MEIE omavahel sõitma ei hakka, eksju TFK :P
Algselt postitas: TGB
Küllap ma sain.. endal sama värk ju.
Kuule mis värk esimeste toonklaasidega?
Võtsin ise maha kuna ei tahtnud lisa sekeldusi.
Samas kuni kile eemaldamiseni polnud probleemi.
Las olla siis nii kuigi jahh pole kõikse ilusam.
Sellepärast küsisingi et teada saada kas probleeme tekkis sellega. Mul ju olid küljed võrdselt tumendatud ja probleeme tekkis piisavalt...
Vedrude kohta küsisin seepärast et pildilt paistis asi nii nagu on minu tonnisel, samas vahel teatud teekonarused petavad ka ja võib jääda vale mulje.
Vedrude kohta küsisin seepärast et pildilt paistis asi nii nagu on minu tonnisel, samas vahel teatud teekonarused petavad ka ja võib jääda vale mulje.
Algselt postitas: andres
Ei ei ikka peab peeneks ajama.Kas või öösel :)
No peab!;)
Ja mulle tundub ka et peab ...... varsti suurema vurrri ühisostu tegema kuna härrased saavad ka 3bar sensoriga cutoffi kätte:eureka:
Ehk siis lõpp pole kaugel:P
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: Cyber
Teete võistlust, kes kiiremini käiku vahetada jõuab..:)Algselt postitas: sebastian
Nii et võidu MEIE omavahel sõitma ei hakka, eksju TFK
Eks pärast siis logitest näeb, kes kiiremini kangi logistab. ;)
Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.:head:
Kusjuures pidamise vahe 215 ja 225 vahel on samuti mäekõrgune. Kui enne 215 põles igal pool siis 225 ikka haukab pinnast kinni.
Iffil õigus kuna proovisin ja ise hoidsin tagasi et kasti enne AC-d laiali ei laseks.
Pea aasta möödas ja pole ühtegi postitust Häbi-Häbi,nüüd püüan vea parandada.
Kevade saabudes hakkas kummitama imelik vibratsioon sai ikka küllaga jamatud.
Vea põhjustas tegelikult katkine kastipadi.
Sai ka siis muretsetud lõpuks AERO kast mis küll nokitsemist tahab kuid mis kõikse tähtsam differ tundub et terve (pole sisse veel vaatanud).
Samat autot uurides omastasin ka ette Strudbari.
Vahepeal ka dynoski käidud ja omad ootused täidetud 300 pluss jõudu ja ämbriga väändemomenti,
et seda mingilgi määral realiseerida sai uued rehvid ostetud sedakorda siis Bridgestone grupist,täpsemalt
Potenza S005 225/45R17
Siinkohal tänaks ka Kasutaja Trolli.
Korra talvel ja nüüd pea igapäevaselt kummitas abs tuli,vea põhjustaja parema tagumise anduri juhe,mis sai ka lapitud.
Kuna mootorikanduri ülemised puksi jälle pilbasteks,vaatamata sellele et üks neist tagurbidi sai sisse pressitud et vähegi mootori liikumist stabiliseerida ja teisi patju hoida.
Kuna mootoril väänet natuke rohkem originaalist sai ka väike shoping tehtud Powerflexi poest.
Kastipadi,ülemised kanduri puksid ja õõtsatagumised suured puksid.
Kevade saabudes hakkas kummitama imelik vibratsioon sai ikka küllaga jamatud.
Vea põhjustas tegelikult katkine kastipadi.
Sai ka siis muretsetud lõpuks AERO kast mis küll nokitsemist tahab kuid mis kõikse tähtsam differ tundub et terve (pole sisse veel vaatanud).
Samat autot uurides omastasin ka ette Strudbari.
Vahepeal ka dynoski käidud ja omad ootused täidetud 300 pluss jõudu ja ämbriga väändemomenti,
et seda mingilgi määral realiseerida sai uued rehvid ostetud sedakorda siis Bridgestone grupist,täpsemalt
Potenza S005 225/45R17
Siinkohal tänaks ka Kasutaja Trolli.
Korra talvel ja nüüd pea igapäevaselt kummitas abs tuli,vea põhjustaja parema tagumise anduri juhe,mis sai ka lapitud.
Kuna mootorikanduri ülemised puksi jälle pilbasteks,vaatamata sellele et üks neist tagurbidi sai sisse pressitud et vähegi mootori liikumist stabiliseerida ja teisi patju hoida.
Kuna mootoril väänet natuke rohkem originaalist sai ka väike shoping tehtud Powerflexi poest.
Kastipadi,ülemised kanduri puksid ja õõtsatagumised suured puksid.
Kuidas strutbar mõjutanud on auto juhitavust? Kas tavaliikluses annab ka kohe tunda vahet või on see rinka teema rohkem?
Kuna tonnise kere suht vedel siis sai see ka selle mõttega ostetud et natuke jäigemaks saaks.
Mis puudutab juhitavust siis väga rallitanud kurvides pole,
samas on ka veel madalduse ring ja madalad 17 tolli rehvid ning auto tänu sellele juba omajagu jäik ja kui aus olla siis väga seda vahet pole tundnud:cool:
Tänaseks siis installitud kanduri puksid kui ka kasti padi.
Üllatusena tuli see et ühtegi manuaali,juhendit polnud kaasas.:freak:
Lõpuks sai ikka paika,tuli välja et vana kastipadi tuli seest tühjaks teha ja uus puks läks sinna sisse.:cool:
EDIT:
Väike graafik ka siis dynost.
Üllatusena tuli see et ühtegi manuaali,juhendit polnud kaasas.:freak:
Lõpuks sai ikka paika,tuli välja et vana kastipadi tuli seest tühjaks teha ja uus puks läks sinna sisse.:cool:
EDIT:
Väike graafik ka siis dynost.
Ostetud katkine Aero kast nüüd töökorras,tänud Saabianti meeskonnale:notworthy:
Kasti vahetusega peab veel pisut ootama kuni saabub lisaks survelaagrile ka siduri töösilindri remont komplekt.
Tahan AC-ks asja vahetatud saada,loodame et ikka Saab.
Siiski ei saa veel rahus magada kuna und häirib puuduolev LSD differ,äkki ehk järgmine kord.
Kahjuks ei ole ka rooste mu autot maha jätnud:gun: seega ootan pakkumisi Korralikele kasutatud esi poritiibadele,tean et mõtetu üritus aga proovida ju võib.
Väikest uuringut tehes selgus et tuleb ikka vist uued tellida:mad:
Kasti vahetusega peab veel pisut ootama kuni saabub lisaks survelaagrile ka siduri töösilindri remont komplekt.
Tahan AC-ks asja vahetatud saada,loodame et ikka Saab.
Siiski ei saa veel rahus magada kuna und häirib puuduolev LSD differ,äkki ehk järgmine kord.
Kahjuks ei ole ka rooste mu autot maha jätnud:gun: seega ootan pakkumisi Korralikele kasutatud esi poritiibadele,tean et mõtetu üritus aga proovida ju võib.
Väikest uuringut tehes selgus et tuleb ikka vist uued tellida:mad:
Tervitus.
Mis Aero kastil viga oli?Lasin parempoolse tiiva ära keevitada.
Kui on huvi,siis juba tead,kuhu tulla:)
Terv,
Üllar.
5020001
Ilmselt oli keegi selle kastiga tagurpidi 402m sõitnud:gun:
Tagurpidi käigu hammasratas sile,lisaks sai veel laagreid ja muid pudinaid lastud vahetada et hea oleks:headbang:
Kast vahetatud ja tänaseks oma 150 km läbi veeretud.
Täitsa harjumatu kohe kui madalad on AERO kastil pöörded :cool:
90kmh ja kõigest 1850rpm samas vana kastiga samal kiirusel oli see 2400rpm.
Kuna liigun 75% maanteid pidi siis mõjub ka kindlasti kütusekulule hästi.
Puhast linnasõitu õnneks -kahjuks pole veel saanud proovida,
kuuldud juttude põhjal lõpmatu käikude vahetamine:P
Täitsa harjumatu kohe kui madalad on AERO kastil pöörded :cool:
90kmh ja kõigest 1850rpm samas vana kastiga samal kiirusel oli see 2400rpm.
Kuna liigun 75% maanteid pidi siis mõjub ka kindlasti kütusekulule hästi.
Puhast linnasõitu õnneks -kahjuks pole veel saanud proovida,
kuuldud juttude põhjal lõpmatu käikude vahetamine:P
Puhast linnasõitu õnneks -kahjuks pole veel saanud proovida,
kuuldud juttude põhjal lõpmatu käikude vahetamine:P
Ei ole. Sinu lemmik käikudeks saavad 1->2. edasi juba oleneb kui laisk sa oled ja palju käike vahetada tahad 3000+rpm'i 2 käiguga juba ületad kiirust :)
Iga ratas veab and then some!