Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]
Mnjahhh kahjuks ei saa ka minagi läbi viperusteta ega probleemiteta nimelt siis sõitma pole saanudki kuna mootorit soojendades peale jahutusvedeliku lisamist vähe gaasitrossi sikutamist avastasin et 2 ja edasi tuhat pööret jätab mootor vahele ja sõitma ei julge minna,sai kontrollitud ka küünlavahed kuid ei miskit sama lugu ikka ega ometi DI :gun: sai helistatud sõbrale tuli külla ja ka tema auto DI ning küünalde vahetusei lahendanud probleemi:evil:
lisaks lakkas ka töötamast 9-5 PBC mis enne turbo vahetust toimis :gun: Nii et palun abi :red: oma mõistus otsas:mad:
lisaks lakkas ka töötamast 9-5 PBC mis enne turbo vahetust toimis :gun: Nii et palun abi :red: oma mõistus otsas:mad:
Ehk peaksime korra aju üle vaatama. Igaks juhuks...
Jätkan kurvalt oma tegemiste rada.:head:
Käis mõte peast läbi et äkki on kütuse filter umbes kuna mina pole seda vahetanud.
Sai ka kütusefilter vahetatud ja korra oli ka meelepete et asi ikka nii roostes et pidin paagist tuleva vooliku läbilõikama kuna ei tulnud isegi torutangidega hoides lahti ja ei õnnestunud ka hiljem kuidagi läbi puhuda.
Niisis asendasin vana uuega lootes parimat aga miskit ei muutunud seis ikka täpselt sama :head:
Käis mõte peast läbi et äkki on kütuse filter umbes kuna mina pole seda vahetanud.
Sai ka kütusefilter vahetatud ja korra oli ka meelepete et asi ikka nii roostes et pidin paagist tuleva vooliku läbilõikama kuna ei tulnud isegi torutangidega hoides lahti ja ei õnnestunud ka hiljem kuidagi läbi puhuda.
Niisis asendasin vana uuega lootes parimat aga miskit ei muutunud seis ikka täpselt sama :head:
Nonii kõik toimib kaasa arvatud 9-5 PBC siinkohal tahaks veelkord tänada HR Sebastjanit kes ECU-st puru oleva transi ää vahetas.:notworthy:
Tehtud ka esimene proovisõit pole sõnu (loe jalad värisevad siiani)
1käik boost 0,5
2käik boost1,0
3käik boost1,5 ja siis hakkas alles elu pihta ja seda kuni 170-neni 1,2,ja tiba kolmandasti käis all ratas tühja.
4käiguni ma ei jõudnuki kuna julgus sai otsa ja ega kole kiireks oleks ka läinud.
Müstika mis moodi se kõrvits seda rasket tonnist suudab liigutada peale sõitu seisin teeääres oma 5 minutit et end koguda enne kui HR Sebastjanile helistasin :headbang:
Edit hiljem kapotialla piiludes paistis ka lahtine karterituulutuse ots.
Tehtud ka esimene proovisõit pole sõnu (loe jalad värisevad siiani)
1käik boost 0,5
2käik boost1,0
3käik boost1,5 ja siis hakkas alles elu pihta ja seda kuni 170-neni 1,2,ja tiba kolmandasti käis all ratas tühja.
4käiguni ma ei jõudnuki kuna julgus sai otsa ja ega kole kiireks oleks ka läinud.
Müstika mis moodi se kõrvits seda rasket tonnist suudab liigutada peale sõitu seisin teeääres oma 5 minutit et end koguda enne kui HR Sebastjanile helistasin :headbang:
Edit hiljem kapotialla piiludes paistis ka lahtine karterituulutuse ots.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1970
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Algselt postitas: Cyber
Auto koha peal olev kirje (Auto: SAAB 9000CSE 2,3,1997 147KW automaat ) nõuab muututst... tõestusega..;) Ma usun et Maksim on nõu sulle hea hinna tegema..:) Ilusti ja viisakalt pead küsima..;)
TFK, Kui Maksimi juurde lähed, siis anna teada, tahaks griffini ka lasta üle mõõta.
Härra TFK kõne oli väga veenev, kujutan seda tunnet ette :cool:
Võtame asja natuke numbritesse: manuaalkastiga FPT arendab 0,9 baari juures 200hj, sama jõud viib autom. kastiga masinat juba 0,7 baari juures ja seda kõike väikese T25 turboga. T28RS puhub samade baaride juures KÕVASTI rohkem, kui T25!
Nüüd võib ainult ette kujutada, mida teeb T28RS autom. kastiga masinaga 1,5 baari juures :headbang:. See on kindlasti elamus omaette.
Aga...be careful TFK ja ära üle 5000 pöörde täie buustilaksuga lase, düüsid jäävad nõrgaks ja segu lahjaks.
edit: see mul esimene softivariant, kus autom. boosti tabelid on asendatud manuaali omadega ;)
Võtame asja natuke numbritesse: manuaalkastiga FPT arendab 0,9 baari juures 200hj, sama jõud viib autom. kastiga masinat juba 0,7 baari juures ja seda kõike väikese T25 turboga. T28RS puhub samade baaride juures KÕVASTI rohkem, kui T25!
Nüüd võib ainult ette kujutada, mida teeb T28RS autom. kastiga masinaga 1,5 baari juures :headbang:. See on kindlasti elamus omaette.
Aga...be careful TFK ja ära üle 5000 pöörde täie buustilaksuga lase, düüsid jäävad nõrgaks ja segu lahjaks.
edit: see mul esimene softivariant, kus autom. boosti tabelid on asendatud manuaali omadega ;)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Rõõm kuulda! Kas võin ajuga läbi astuda? Peale kuulklapilt 9-5 klapile üle kolimist, kurdab naine et auto ei lähe ikka veel õieti edasi... Või peaks üles otsima selle juhtme, millega saab aju teada kas on manuaal- või automaatkast?Algselt postitas: sebastian
edit: see mul esimene softivariant, kus autom. boosti tabelid on asendatud manuaali omadega
Algselt postitas: Cyber
Auto koha peal olev kirje (Auto: SAAB 9000CSE 2,3,1997 147KW automaat ) nõuab muututst... tõestusega..;) Ma usun et Maksim on nõu sulle hea hinna tegema..:) Ilusti ja viisakalt pead küsima..;)
Jahh see mõte on ka juba olemas hea meelega läheks siis juba mitme saabiga korraga :headbang:
Algselt postitas: sebastian
Härra TFK kõne oli väga veenev, kujutan seda tunnet ette :cool:
Võtame asja natuke numbritesse: manuaalkastiga FPT arendab 0,9 baari juures 200hj, sama jõud viib autom. kastiga masinat juba 0,7 baari juures ja seda kõike väikese T25 turboga. T28RS puhub samade baaride juures KÕVASTI rohkem, kui T25!
Nüüd võib ainult ette kujutada, mida teeb T28RS autom. kastiga masinaga 1,5 baari juures :headbang:. See on kindlasti elamus omaette.
Aga...be careful TFK ja ära üle 5000 pöörde täie buustilaksuga lase, düüsid jäävad nõrgaks ja segu lahjaks.
edit: see mul esimene softivariant, kus autom. boosti tabelid on asendatud manuaali omadega
Soft on küll hästi välja kukkunud ja kui proovisin vahtisin ka rohkem seda tahokat kui teist kella et pöördaed üle 5k ei läheks.:drive::drive:
Nonii mõnevõrra taastunud adrenaliinilaksust ja tekkis tahtmine lisada ka lisaks õlirõhu näidikule ka mootori jahutusvedeliku temperatuuri näidik kuna se originaal paneb ikka mõnusalt villast.
Siit ka küsimus et missuguse vooliku vahele peaks selle anduri paigaldama ja mis läbimõõdus peaks olema se adapter???
Siit ka küsimus et missuguse vooliku vahele peaks selle anduri paigaldama ja mis läbimõõdus peaks olema se adapter???
Võibolla selline: http://www.speedparts.ee/pood/index.php?productID=182