Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Vasta
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#51

N Aug 21, 2008 8:32

Kuna 20.08.2008 oli vaba päev sai tegeletud downpipe ehitamisega mis ka päeva lõpuks valmis sai:cool:
Eks targemad kommenteerivad kui hästi või halvasti välja kukkus.

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#52

N Aug 21, 2008 10:38

ja veelüks klõps.

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#53

N Aug 21, 2008 12:09

Lisan siis pildi ka moditud weistagest.

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#54

N Aug 21, 2008 13:35

Miks wastegate modisid?
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#55

N Aug 21, 2008 15:15

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Miks wastegate modisid?


Sellepärast et balantsvõllide korpus jäi ette täpselt :wall:
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#56

N Aug 21, 2008 22:57

Te kurjamid ajate mulle veel suurema isu peale kui mul niigi on! :evil:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#57

P Aug 24, 2008 17:01

Ja peale ta saigi.Suured suured tänud HrSebastjanile kellelt palju -palju väärt ning vajalikku infot sain :notworthy:
väike teemakohane pilt ka siis

Lisatud failid
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#58

P Aug 24, 2008 17:12

Algselt postitas: TFK
Ja peale ta saigi


Muljed, pildid, emotsioonid? :poke:
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#59

P Aug 24, 2008 21:08

Mnjahhh kahjuks ei saa ka minagi läbi viperusteta ega probleemiteta nimelt siis sõitma pole saanudki kuna mootorit soojendades peale jahutusvedeliku lisamist vähe gaasitrossi sikutamist avastasin et 2 ja edasi tuhat pööret jätab mootor vahele ja sõitma ei julge minna,sai kontrollitud ka küünlavahed kuid ei miskit sama lugu ikka ega ometi DI :gun: sai helistatud sõbrale tuli külla ja ka tema auto DI ning küünalde vahetusei lahendanud probleemi:evil:
lisaks lakkas ka töötamast 9-5 PBC mis enne turbo vahetust toimis :gun: Nii et palun abi :red: oma mõistus otsas:mad:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#60

P Aug 24, 2008 21:20

Ehk peaksime korra aju üle vaatama. Igaks juhuks...
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#61

P Aug 24, 2008 22:27

Algselt postitas: sebastian
Ehk peaksime korra aju üle vaatama. Igaks juhuks...


Nu tegelikult softi vist peaks vahetama igal juhul;)
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#62

E Aug 25, 2008 21:38

Jätkan kurvalt oma tegemiste rada.:head:
Käis mõte peast läbi et äkki on kütuse filter umbes kuna mina pole seda vahetanud.
Sai ka kütusefilter vahetatud ja korra oli ka meelepete et asi ikka nii roostes et pidin paagist tuleva vooliku läbilõikama kuna ei tulnud isegi torutangidega hoides lahti ja ei õnnestunud ka hiljem kuidagi läbi puhuda.
Niisis asendasin vana uuega lootes parimat aga miskit ei muutunud seis ikka täpselt sama :head:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#63

K Aug 27, 2008 21:50

Nonii kõik toimib kaasa arvatud 9-5 PBC siinkohal tahaks veelkord tänada HR Sebastjanit kes ECU-st puru oleva transi ää vahetas.:notworthy:

Tehtud ka esimene proovisõit pole sõnu (loe jalad värisevad siiani)
1käik boost 0,5
2käik boost1,0
3käik boost1,5 ja siis hakkas alles elu pihta ja seda kuni 170-neni 1,2,ja tiba kolmandasti käis all ratas tühja.
4käiguni ma ei jõudnuki kuna julgus sai otsa ja ega kole kiireks oleks ka läinud.
Müstika mis moodi se kõrvits seda rasket tonnist suudab liigutada peale sõitu seisin teeääres oma 5 minutit et end koguda enne kui HR Sebastjanile helistasin :headbang:

Edit hiljem kapotialla piiludes paistis ka lahtine karterituulutuse ots.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#64

K Aug 27, 2008 21:52

Soovin broneerida aega proovisõiduks selle lennukiga.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#65

K Aug 27, 2008 22:00

Auto koha peal olev kirje (Auto: SAAB 9000CSE 2,3,1997 147KW automaat ) nõuab muututst... tõestusega..;) Ma usun et Maksim on nõu sulle hea hinna tegema..:) Ilusti ja viisakalt pead küsima..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#66

K Aug 27, 2008 22:02

Algselt postitas: Cyber
Auto koha peal olev kirje (Auto: SAAB 9000CSE 2,3,1997 147KW automaat ) nõuab muututst... tõestusega..;) Ma usun et Maksim on nõu sulle hea hinna tegema..:) Ilusti ja viisakalt pead küsima..;)


TFK, Kui Maksimi juurde lähed, siis anna teada, tahaks griffini ka lasta üle mõõta.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#67

K Aug 27, 2008 22:12

Härra TFK kõne oli väga veenev, kujutan seda tunnet ette :cool:

Võtame asja natuke numbritesse: manuaalkastiga FPT arendab 0,9 baari juures 200hj, sama jõud viib autom. kastiga masinat juba 0,7 baari juures ja seda kõike väikese T25 turboga. T28RS puhub samade baaride juures KÕVASTI rohkem, kui T25!
Nüüd võib ainult ette kujutada, mida teeb T28RS autom. kastiga masinaga 1,5 baari juures :headbang:. See on kindlasti elamus omaette.
Aga...be careful TFK ja ära üle 5000 pöörde täie buustilaksuga lase, düüsid jäävad nõrgaks ja segu lahjaks.

edit: see mul esimene softivariant, kus autom. boosti tabelid on asendatud manuaali omadega ;)
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#68

K Aug 27, 2008 22:18

Ennustamine : Pakun buustil 1,3-1,4bar, 280hj rattast TFK autol :)
Sent from my Monte Carlo using B236
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#69

N Aug 28, 2008 1:16

Algselt postitas: sebastian
edit: see mul esimene softivariant, kus autom. boosti tabelid on asendatud manuaali omadega ;)
Rõõm kuulda! Kas võin ajuga läbi astuda? Peale kuulklapilt 9-5 klapile üle kolimist, kurdab naine et auto ei lähe ikka veel õieti edasi... Või peaks üles otsima selle juhtme, millega saab aju teada kas on manuaal- või automaatkast?
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#70

N Aug 28, 2008 6:49

Algselt postitas: Cyber
Auto koha peal olev kirje (Auto: SAAB 9000CSE 2,3,1997 147KW automaat ) nõuab muututst... tõestusega..;) Ma usun et Maksim on nõu sulle hea hinna tegema..:) Ilusti ja viisakalt pead küsima..;)


Jahh see mõte on ka juba olemas hea meelega läheks siis juba mitme saabiga korraga :headbang:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#71

N Aug 28, 2008 7:08

Algselt postitas: sebastian
Härra TFK kõne oli väga veenev, kujutan seda tunnet ette :cool:

Võtame asja natuke numbritesse: manuaalkastiga FPT arendab 0,9 baari juures 200hj, sama jõud viib autom. kastiga masinat juba 0,7 baari juures ja seda kõike väikese T25 turboga. T28RS puhub samade baaride juures KÕVASTI rohkem, kui T25!
Nüüd võib ainult ette kujutada, mida teeb T28RS autom. kastiga masinaga 1,5 baari juures :headbang:. See on kindlasti elamus omaette.
Aga...be careful TFK ja ära üle 5000 pöörde täie buustilaksuga lase, düüsid jäävad nõrgaks ja segu lahjaks.

edit: see mul esimene softivariant, kus autom. boosti tabelid on asendatud manuaali omadega ;)



Soft on küll hästi välja kukkunud ja kui proovisin vahtisin ka rohkem seda tahokat kui teist kella et pöördaed üle 5k ei läheks.:drive::drive:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#72

N Aug 28, 2008 11:53

Nonii mõnevõrra taastunud adrenaliinilaksust ja tekkis tahtmine lisada ka lisaks õlirõhu näidikule ka mootori jahutusvedeliku temperatuuri näidik kuna se originaal paneb ikka mõnusalt villast.

Siit ka küsimus et missuguse vooliku vahele peaks selle anduri paigaldama ja mis läbimõõdus peaks olema se adapter???
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#73

N Aug 28, 2008 13:06

Võibolla selline: http://www.speedparts.ee/pood/index.php?productID=182
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#74

N Aug 28, 2008 13:10

Algselt postitas: sebastian
Võibolla selline: http://www.speedparts.ee/pood/index.php?productID=182



Selle adapteri leidsin ka ülesse aga kas see läbimõõt on õige ja missuguse vooliku vahele seda panna
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#75

N Aug 28, 2008 13:20

Mida annab teadmine et voolikus on vee temperatuur õige? Kas mootoris oleva anduri signaali ei saa kuidagi jagada?
Vasta