Saab 9000, 1996, realrainer

Vasta
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#1

E Mär 21, 2016 18:55

Tere kaasvõitleja

olen olnud keskpärane saabiomanik. Masinaid on kasutatud sihtotstarbeliselt, ehk vajaminev on ära tehtud ja mutimullaauku pole maetud. Peale ületunde uneMatit oodates, manab spontaanselt reaalpildi vahele kuvandslaid, kus tööl käiakse ainult vana auto ülalpidamiseks.

Midagi on neis vanades triikraudades nii erilist, et kõhklemata tuleb mõni projekt lisaks osta.

Minu lugu algas kuus aastat tagasi 900 T8 klassikuga, millel võõrandamiskeeld ja augud keres. Hind kukkus ca 27k-lt 10le ning aastaid sain T8ga mööda riiki föönitada. Peale solkkütuse tankimist klassik Liivalaia tänavalt tipptunnil kaugemale oma maises elus ei jõudnud. Kahjuks siin peres sõbrast üle ei saadud. Õnneks kasutaja "Hiiglane" sai talle eluvaimu sisse ja funkav süda läks doonoriks.

Õnneks polnud kallil pruudil tol ajal niipalju mõjuvõimu. Suures ängis ja kaotusevalus osteti Elva põllult heinakasvand 9000 Aero. Kasutaja Timutit on head tööd teinud, et masin ikkagi jätkuvalt teedel on. Tšikibriki, digimuutus soft, millega oli plekist pruudiga igakordne sõit rambivalgusesse garanteeritud. Taevalik automobill, kui kurvis hoogu maha võtma ei peaks. Need öösõidud Tartusse, kui uued võimekad premiumbrändid märkimisväärselt kiirust ületavad ja vapralt sappa jääb neile seasilmadega passat, millel pidurikettad hõõguvad, ning kunde tardub vaikides mõistes olukorra tõsidust - kas hiigeltrahv või vikatimees ent siiani on sellekohapealt õnn naeratanud. Kiirustest pole siinkohal mõtet rääkida, uued trahvimäärad said minu elust võitu. Kütuseliitrihind ka.

Ühel õhtul ummikus läks Aerol õlituli põlema. Peale järjekordset šokki sai ajutiselt soetatud 9000, millel garret küljes, ning tegelikul oodatakse jätkuvalt Rootsiminekut, et mootor tuua.

Hetkel "ajutiselt" sõidan osaliselt roostes avariist üleskõpitsetud vana saabiga, millel on tore omadus mind suhteliselt ökonoomselt punktist A B viia. Arvuti näitab keskmist kulu 3-4k km peale 6,2. Reaalselt võtab 8. Kuidas kommenteerite. :drive:

Uuendan. Aero on aastakese teedel särava SRS tulukesega vuranud ning keretööde doonor on olemas. Vahepeal sai diisel-Volvot proovitud, nagu tavaks, ning leibkonda soetatud kobe küülik. Kuna doonor-tonnisel on Trionic5 olemas, siis tuleb Rootsist ehk vabalthingav 16klapiline kupee-klassik tuua, aga seda mitte ennem kui Aerol keretööd tehtud. Aero remondile on 5a jooksul kulunud ca 3k raha.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

T Mär 22, 2016 12:35

Kommenteerin nii, et väga koomiline tekst, mina sain igatahes naerda :head:
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#3

R Nov 05, 2021 23:38

Tere

hoian teemat elus - pole suutnud ilma 9000 Aerota elada. Eelmise Aeru müüsin noorele lootustandvale autoajakirjanikule, kes otsis odavalt kiiret Saabi kiirendusautoks, keda kahjuks meieseas enam ei ole :|
AutoPub`i väljaannetes ülistas ta vana 9000 Aerot, kuigi ta sai proovida ka värskeid plastikautosid, ikkagi jäi talle lemmikuks minu vana peetud Aero 8-)
Pilt

Kokkuvõtteks, tundub, et tuleb elada päev korraga ning nautida seda, mis meile antud on. Tervitan kasutajat "Timutit".
Vasta