Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik
Vaheta nüüd odavaim komponent ehk kütuse filter.Map i võid prooviks saada.
Tänud kõigile, kes heade nõuannetega aitavad!
Preaguseks on sõelale kogunenud sellised võimalikud vahetamata osade murekohad:
[list=1]
[*][strike]paagituulutus[/strike]
[*][strike]küünlad[/strike]
[*][strike]TCS[/strike]
[*][strike]pensupump[/strike]
[*][strike]kütusefilter[/strike]
[*][strike]pihustid[/strike]
[*][strike]temperatuuri andur[/strike]
[*][strike]MAP sensor[/strike]
[/list=1]
Kuidas arvate, kas proovida võtta doonorautolt MAP sensor, siis koos vahetada kütusefilter ja temperatuuri andur, ning viiamseks pihustid?
Preaguseks on sõelale kogunenud sellised võimalikud vahetamata osade murekohad:
[list=1]
[*][strike]paagituulutus[/strike]
[*][strike]küünlad[/strike]
[*][strike]TCS[/strike]
[*][strike]pensupump[/strike]
[*][strike]kütusefilter[/strike]
[*][strike]pihustid[/strike]
[*][strike]temperatuuri andur[/strike]
[*][strike]MAP sensor[/strike]
[/list=1]
Kuidas arvate, kas proovida võtta doonorautolt MAP sensor, siis koos vahetada kütusefilter ja temperatuuri andur, ning viiamseks pihustid?
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Ma olen sel masinal algusest peale arvanud, et kütusepump hakkab pikal ühtlasel koormamisel töötama kavitatsioonis, aga mulle järjekindlalt mainitakse, et pump on vahetet aasta tagasi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See on tõesti nii; oleme Trionicuga rääkinud sellest algusest peale, et pensupumbas võib anomaalia olla, kuid paralleelselt diagnostika käigus on ilmnenud teisi probleeme nagu vigane kütuserõhu andur ja katkine lambda andur ning oleme nad vahetanud. Kütusepumba vahetuse olen palunud siiski viimaseks jätta, kuna mullegi on kinnitatud eelmise omaniku poolt, et pump suvel alles vahetatud.
Preagu on auto tagasi ROCK GARAAŽIS ja ootab põhjalikku kontrolli. Tõenäoliselt läheb esialgu vahetusse kütusefilter ning temperatuuri andur. Pumba kontrolli osas jään ootama tagasisidet. :thumb:
[align=center][/align]
Preagu on auto tagasi ROCK GARAAŽIS ja ootab põhjalikku kontrolli. Tõenäoliselt läheb esialgu vahetusse kütusefilter ning temperatuuri andur. Pumba kontrolli osas jään ootama tagasisidet. :thumb:
[align=center][/align]
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Diagnostika käigus selgus, et kütusepumbas oli ikkagi rõhk ebastabiilne. Lahtivõttes tuli päevavalgele mingisugune no-name kole ja veidi põletada saanud pump. Tutikas kütusepump asemele ning uus kütusefilter. Veelkord voolikud ülevaadatud. Natukene jõudsin linnas juba sōita. Linnas auto nagu uus. Tõde selgub siiski maanteel; fingers crossed.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Tonnis sõites on alati hea kuulata/vaadata seda lugu https://m.youtube.com/watch?v=yoYZf-lBF_U
Loodetavasti maitse ühtib :cool:
Tundub, et nüüd on seda lugu jälle põhjust valjemalt kuulata!
Jaanuaris pärast pensupumba vahetust kaks nädala sõtsin linnas ringi - kõik kulges ilusti, probleemideta.
Täna võtsin julguse kokku: läksin lõpuks maateele ning 90km/h kruiisiga sõites mingeid probleeme ei esinenud, jõukadu polnud, pöörded stabiilsed, sada kilomeetrit läbitud edukalt. Möödasõidud olid meeldivad. Homme proovin veel ühe sajase maantee otsa juurde lisada. Vaatame kuidas läheb.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Järgmised 100 kilomeetrit edukalt läbitud.
Vahepeal tänan kõiki kaasamõtlejaid foorumist ja kuni järgmise hoolduseni! :beer:
Vahepeal tänan kõiki kaasamõtlejaid foorumist ja kuni järgmise hoolduseni! :beer:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ot.
Kunagi sai üks pump , mis lõpetas töötamise, lahti lõigatud ja sisse vaadatatud . peale mustaks põlenud kollektori midagi viga ei olnud. sai siledaks treitud, ära kontrollitud ja kokku pandud. Nädal töötas, siis taas suri. taas kollektor must ja harjadele ühendust ei andnud.
Ei saanudki pihta miks.
Kunagi sai üks pump , mis lõpetas töötamise, lahti lõigatud ja sisse vaadatatud . peale mustaks põlenud kollektori midagi viga ei olnud. sai siledaks treitud, ära kontrollitud ja kokku pandud. Nädal töötas, siis taas suri. taas kollektor must ja harjadele ühendust ei andnud.
Ei saanudki pihta miks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ot.
Kunagi sai üks pump , mis lõpetas töötamise, lahti lõigatud ja sisse vaadatatud . peale mustaks põlenud kollektori midagi viga ei olnud. sai siledaks treitud, ära kontrollitud ja kokku pandud. Nädal töötas, siis taas suri. taas kollektor must ja harjadele ühendust ei andnud.
Ei saanudki pihta miks.
Wth?
Konkreetsemalt? IVOMETSALE
Edit: kollased suunatuled :(
__In Boost We Trust__
thnx bro! :beer:
Kevade poole mõtlesin tegeleda veidi vesiprindiga. Refreshiks puitosad salongis. Kellegil hea kogemus, võibolla hea muster soovitada? Ukseliistud ka ootavad omakorda installatsiooni.
Nädala pärast Trionicu juures teeme survestamise ära. Vaatame, mis seisus radikas on. Kas kusagil lekib. Võibolla paigaldada mõni silikoonvoolik lisaks. Katsetan ka Liqui Moly kütuselisandit.
Ei jõua märtsi ära oodata.
Kevade poole mõtlesin tegeleda veidi vesiprindiga. Refreshiks puitosad salongis. Kellegil hea kogemus, võibolla hea muster soovitada? Ukseliistud ka ootavad omakorda installatsiooni.
Nädala pärast Trionicu juures teeme survestamise ära. Vaatame, mis seisus radikas on. Kas kusagil lekib. Võibolla paigaldada mõni silikoonvoolik lisaks. Katsetan ka Liqui Moly kütuselisandit.
Ei jõua märtsi ära oodata.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
[align=center][/align]
Eelkõige survestamise vajadus tekkis sellest, et kävitades külma või sooja mootoriga esimesele kolmele-neljale ristmikule (sidur põhja vajutatud) lähenedes pöörded kukkusid alla tuhande pöörde kusagil 600-700 peale ning kõikudes autot kergelt raputas. Kahtlustasin leket. Kui auto niisama töötava mootoriga sesis, siis sellist muret polnud.
Kurtsin muret Trionicule. Survestamine tehtud. Leket ei avastatud, intercooler korras. Valvsa pilguga mootor ülekäidud: trossid pingutatud ja klapid puhastatud. Täpsemalt siis drosselklapp.
Lisaks sai lõpuks tehtud 9-5 BPC klapi vahetus ning uus 1,4 BAR'i soft peale kirjutatud. Samuti vahetatud termostaat ning roolivõimendi hüdraulikaõli koos roolivõimendi õlifiltriga. Testisin kaks päeva: praguseks on olukord normaliseerunud.
Eelkõige survestamise vajadus tekkis sellest, et kävitades külma või sooja mootoriga esimesele kolmele-neljale ristmikule (sidur põhja vajutatud) lähenedes pöörded kukkusid alla tuhande pöörde kusagil 600-700 peale ning kõikudes autot kergelt raputas. Kahtlustasin leket. Kui auto niisama töötava mootoriga sesis, siis sellist muret polnud.
Kurtsin muret Trionicule. Survestamine tehtud. Leket ei avastatud, intercooler korras. Valvsa pilguga mootor ülekäidud: trossid pingutatud ja klapid puhastatud. Täpsemalt siis drosselklapp.
Lisaks sai lõpuks tehtud 9-5 BPC klapi vahetus ning uus 1,4 BAR'i soft peale kirjutatud. Samuti vahetatud termostaat ning roolivõimendi hüdraulikaõli koos roolivõimendi õlifiltriga. Testisin kaks päeva: praguseks on olukord normaliseerunud.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Tere kolleegid,
Viimasest postitusest on möödas ca 20 000 km ning läbisõit aina kasvab, täitub peagi 300 000.
Kõik on olnud enam vähem hästi, kuid preagu on mind tabanud suurem mure - manuaal käigukast hakkab ära väsima.
Nimelt kui pöörded on üle 2000 ning käiku vahetada natuke kiiremini, siis teiselt käigult kolmandale minnes võib tekkida ragin. Ragin sellinne nagu sidur ei lahutaks käike.
Õlivahetus tehtud.
Eile vahetasin siduri, siiski mure endiselt alles.
Hetkel auto sõidab ning käike vahetan hoolikalt ning (liiga)aeglaselt; peab midagi ette võtma, muidu sellinne tunne, et varsti jään maantee äärde pidama. Sellises seisus talvele vastu minna ei ole mõistlik.
Mis te arvate, kas annaks kusagilt leida heas korras aero kasti, või teine variant: kas meil foorumis/Eestis on keegi high level meister entusiast, kes aitaks mul kasti sisu välja vahetada ning uueks välja ehitada.
Kas näiteks sellest maptun kitist oleks abi?
Kui te juba seda postitust loete, andke mulle palun nõu ning seda, et lootust on :beer:
Viimasest postitusest on möödas ca 20 000 km ning läbisõit aina kasvab, täitub peagi 300 000.
Kõik on olnud enam vähem hästi, kuid preagu on mind tabanud suurem mure - manuaal käigukast hakkab ära väsima.
Nimelt kui pöörded on üle 2000 ning käiku vahetada natuke kiiremini, siis teiselt käigult kolmandale minnes võib tekkida ragin. Ragin sellinne nagu sidur ei lahutaks käike.
Õlivahetus tehtud.
Eile vahetasin siduri, siiski mure endiselt alles.
Hetkel auto sõidab ning käike vahetan hoolikalt ning (liiga)aeglaselt; peab midagi ette võtma, muidu sellinne tunne, et varsti jään maantee äärde pidama. Sellises seisus talvele vastu minna ei ole mõistlik.
Mis te arvate, kas annaks kusagilt leida heas korras aero kasti, või teine variant: kas meil foorumis/Eestis on keegi high level meister entusiast, kes aitaks mul kasti sisu välja vahetada ning uueks välja ehitada.
Kas näiteks sellest maptun kitist oleks abi?
Kui te juba seda postitust loete, andke mulle palun nõu ning seda, et lootust on :beer:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Tänud huvi tundmast head kolleegid!
Tundub tõesti nii, et kasti sünkronisaatorid 300 000 kilomeetri lähenedes tahavad pensionile minna.
Isand torque, kui sa loed seda, ole armuline ja anna nõu - lets make Aero 9000 great again! :drink:
Tundub tõesti nii, et kasti sünkronisaatorid 300 000 kilomeetri lähenedes tahavad pensionile minna.
Isand torque, kui sa loed seda, ole armuline ja anna nõu - lets make Aero 9000 great again! :drink:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Tänud huvi tundmast head kolleegid!
Tundub tõesti nii, et kasti sünkronisaatorid 300 000 kilomeetri lähenedes tahavad pensionile minna.
Isand torque, kui sa loed seda, ole armuline ja anna nõu - lets make Aero 9000 great again! :drink:
Kui on sünkronisaatori probleem, siis tuleb vahesidurit kasutada. :)