Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

saabu
Postitusi: 720
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#26

K Dets 14, 2016 21:17

Vaheta nüüd odavaim komponent ehk kütuse filter.Map i võid prooviks saada.
jux31
Postitusi: 138
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#27

K Dets 14, 2016 21:44

Mul oli sarnast anomaaliat kahel korral. esimesel korral lõpetas TCS plokk oma töö ja teisel korral oli küünla glasuuril mõra sees
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 328
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#28

K Dets 14, 2016 21:58

Tänud kõigile, kes heade nõuannetega aitavad!

Preaguseks on sõelale kogunenud sellised võimalikud vahetamata osade murekohad:
[list=1]
[*][strike]paagituulutus[/strike]
[*][strike]küünlad[/strike]
[*][strike]TCS[/strike]
[*][strike]pensupump[/strike]
[*][strike]kütusefilter[/strike]
[*][strike]pihustid[/strike]
[*][strike]temperatuuri andur[/strike]
[*][strike]MAP sensor[/strike]


[/list=1]

Kuidas arvate, kas proovida võtta doonorautolt MAP sensor, siis koos vahetada kütusefilter ja temperatuuri andur, ning viiamseks pihustid?
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#29

K Dets 14, 2016 22:08

Kõige lihtsam ongi tuimalt tükke vahetada, need ei maksa ka essugi enam. Lisaks väga lihtne.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 809
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#30

K Dets 14, 2016 22:41

Kuna minu auto on poolenisti rivist väljas hetkel, siis miskit vast saab orgunnida, et tükke omavahel vahetada. kui kütusefiltrit vahetatud pole, siis tasuks see teha muidugi.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1032
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#31

N Dets 15, 2016 6:56

Kas pihusti ikka saab nii teha, et töötab ja siis ei tööta? Linnas, kus kõik toimib normaalselt, sõidad lühikesed otsad ja mootor soojaks ei lähe?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6978
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#32

N Dets 15, 2016 11:49

Ma olen sel masinal algusest peale arvanud, et kütusepump hakkab pikal ühtlasel koormamisel töötama kavitatsioonis, aga mulle järjekindlalt mainitakse, et pump on vahetet aasta tagasi.
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 328
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#33

R Dets 16, 2016 23:11

See on tõesti nii; oleme Trionicuga rääkinud sellest algusest peale, et pensupumbas võib anomaalia olla, kuid paralleelselt diagnostika käigus on ilmnenud teisi probleeme nagu vigane kütuserõhu andur ja katkine lambda andur ning oleme nad vahetanud. Kütusepumba vahetuse olen palunud siiski viimaseks jätta, kuna mullegi on kinnitatud eelmise omaniku poolt, et pump suvel alles vahetatud.

Preagu on auto tagasi ROCK GARAAŽIS ja ootab põhjalikku kontrolli. Tõenäoliselt läheb esialgu vahetusse kütusefilter ning temperatuuri andur. Pumba kontrolli osas jään ootama tagasisidet. :thumb:

[align=center]Pilt[/align]
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 328
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#34

R Dets 30, 2016 20:47

Diagnostika käigus selgus, et kütusepumbas oli ikkagi rõhk ebastabiilne. Lahtivõttes tuli päevavalgele mingisugune no-name kole ja veidi põletada saanud pump. Tutikas kütusepump asemele ning uus kütusefilter. Veelkord voolikud ülevaadatud. Natukene jõudsin linnas juba sōita. Linnas auto nagu uus. Tõde selgub siiski maanteel; fingers crossed.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 328
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#35

K Jaan 18, 2017 22:08


Tonnis sõites on alati hea kuulata/vaadata seda lugu https://m.youtube.com/watch?v=yoYZf-lBF_U
Loodetavasti maitse ühtib :cool:

Tundub, et nüüd on seda lugu jälle põhjust valjemalt kuulata!

Jaanuaris pärast pensupumba vahetust kaks nädala sõtsin linnas ringi - kõik kulges ilusti, probleemideta.

Täna võtsin julguse kokku: läksin lõpuks maateele ning 90km/h kruiisiga sõites mingeid probleeme ei esinenud, jõukadu polnud, pöörded stabiilsed, sada kilomeetrit läbitud edukalt. Möödasõidud olid meeldivad. Homme proovin veel ühe sajase maantee otsa juurde lisada. Vaatame kuidas läheb.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 328
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#36

R Jaan 20, 2017 20:36

Järgmised 100 kilomeetrit edukalt läbitud.

Vahepeal tänan kõiki kaasamõtlejaid foorumist ja kuni järgmise hoolduseni! :beer:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#37

R Jaan 20, 2017 20:41

Ot.
Kunagi sai üks pump , mis lõpetas töötamise, lahti lõigatud ja sisse vaadatatud . peale mustaks põlenud kollektori midagi viga ei olnud. sai siledaks treitud, ära kontrollitud ja kokku pandud. Nädal töötas, siis taas suri. taas kollektor must ja harjadele ühendust ei andnud.
Ei saanudki pihta miks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#38

R Jaan 20, 2017 22:15

Ot.
Kunagi sai üks pump , mis lõpetas töötamise, lahti lõigatud ja sisse vaadatatud . peale mustaks põlenud kollektori midagi viga ei olnud. sai siledaks treitud, ära kontrollitud ja kokku pandud. Nädal töötas, siis taas suri. taas kollektor must ja harjadele ühendust ei andnud.
Ei saanudki pihta miks.

Wth?
Konkreetsemalt? IVOMETSALE


Edit: kollased suunatuled :(
__In Boost We Trust__
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 328
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#39

P Jaan 22, 2017 20:38


Edit: kollased suunatuled :(


Guilty as charged. Tegelen sellega märtsis, kui hoolduse aeg käes.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
genkasaab
Postitusi: 34
Liitunud: K Nov 27, 2013 18:02
Asukoht:
Auto:

#40

E Jaan 30, 2017 10:54

Piltilus tonnine, müts maha. www.edu.ee edaspidiseks ja jään uusi uudiseid ootama
SAVE SAAB
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 328
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#41

E Jaan 30, 2017 12:04

thnx bro! :beer:

Kevade poole mõtlesin tegeleda veidi vesiprindiga. Refreshiks puitosad salongis. Kellegil hea kogemus, võibolla hea muster soovitada? Ukseliistud ka ootavad omakorda installatsiooni.

Nädala pärast Trionicu juures teeme survestamise ära. Vaatame, mis seisus radikas on. Kas kusagil lekib. Võibolla paigaldada mõni silikoonvoolik lisaks. Katsetan ka Liqui Moly kütuselisandit.

Ei jõua märtsi ära oodata.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 328
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#42

K Veebr 08, 2017 0:16

[align=center]Pilt[/align]

Eelkõige survestamise vajadus tekkis sellest, et kävitades külma või sooja mootoriga esimesele kolmele-neljale ristmikule (sidur põhja vajutatud) lähenedes pöörded kukkusid alla tuhande pöörde kusagil 600-700 peale ning kõikudes autot kergelt raputas. Kahtlustasin leket. Kui auto niisama töötava mootoriga sesis, siis sellist muret polnud.

Kurtsin muret Trionicule. Survestamine tehtud. Leket ei avastatud, intercooler korras. Valvsa pilguga mootor ülekäidud: trossid pingutatud ja klapid puhastatud. Täpsemalt siis drosselklapp.

Lisaks sai lõpuks tehtud 9-5 BPC klapi vahetus ning uus 1,4 BAR'i soft peale kirjutatud. Samuti vahetatud termostaat ning roolivõimendi hüdraulikaõli koos roolivõimendi õlifiltriga. Testisin kaks päeva: praguseks on olukord normaliseerunud.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 328
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#43

K Aug 02, 2017 11:54

Tere kolleegid,

Viimasest postitusest on möödas ca 20 000 km ning läbisõit aina kasvab, täitub peagi 300 000.

Kõik on olnud enam vähem hästi, kuid preagu on mind tabanud suurem mure - manuaal käigukast hakkab ära väsima.

Nimelt kui pöörded on üle 2000 ning käiku vahetada natuke kiiremini, siis teiselt käigult kolmandale minnes võib tekkida ragin. Ragin sellinne nagu sidur ei lahutaks käike.

Õlivahetus tehtud.
Eile vahetasin siduri, siiski mure endiselt alles.

Hetkel auto sõidab ning käike vahetan hoolikalt ning (liiga)aeglaselt; peab midagi ette võtma, muidu sellinne tunne, et varsti jään maantee äärde pidama. Sellises seisus talvele vastu minna ei ole mõistlik.

Mis te arvate, kas annaks kusagilt leida heas korras aero kasti, või teine variant: kas meil foorumis/Eestis on keegi high level meister entusiast, kes aitaks mul kasti sisu välja vahetada ning uueks välja ehitada.

Kas näiteks sellest maptun kitist oleks abi?

Kui te juba seda postitust loete, andke mulle palun nõu ning seda, et lootust on :beer:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 469
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 199kw Arc

#44

K Aug 02, 2017 12:10

Minu käigukastile Torque tegi selle kitiga kap remondi. Juurde ostis 5 laagrit mis selles kitis puudu. Minul 9-5 käigukast. Tonnisel tõenäoliselt mõni asi veel puudu.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#45

K Aug 02, 2017 12:25

Sul sünkronisaatorid kulunud lihtsalt. Käiku vahetades ei toimu enam võllide pidurdamist ja sellepärast ragin.
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 328
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#46

K Aug 02, 2017 18:19

Tänud huvi tundmast head kolleegid!

Tundub tõesti nii, et kasti sünkronisaatorid 300 000 kilomeetri lähenedes tahavad pensionile minna.

Isand torque, kui sa loed seda, ole armuline ja anna nõu - lets make Aero 9000 great again! :drink:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Kasutaja avatar
Phazer
Postitusi: 124
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6

#47

T Sept 05, 2017 13:32

Märgatud Järvamaal (jälle) :cool:

veldur
Postitusi: 218
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 01

#48

T Sept 05, 2017 15:04

Tänud huvi tundmast head kolleegid!

Tundub tõesti nii, et kasti sünkronisaatorid 300 000 kilomeetri lähenedes tahavad pensionile minna.

Isand torque, kui sa loed seda, ole armuline ja anna nõu - lets make Aero 9000 great again! :drink:


Kui on sünkronisaatori probleem, siis tuleb vahesidurit kasutada. :)
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1032
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#49

T Sept 05, 2017 15:08

Märgatud Järvamaal (jälle) :cool:



Järvamaal tonniste pesa vist, jäi Türil Viljandi mnt ääres silma kaks tükki ühe õue peal, hõbedane ja sinine.
meelis
Postitusi: 100
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#50

T Sept 05, 2017 15:52

Need meie pere kaks 9000 Aerot.
Vasta