1. leht 3-st

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: N Juun 16, 2016 23:10
Postitas denczik
Pilt
Always wanted
Pilt
a fast car.
Pilt
A black one.


2016
DI kassett
küünlad
tühikäiguklapp
väntvõlli andur
kütuserõhuregulaator
kütusefilter
vändaandur
lambdaandur
pensupump
silikoonvoolikud
polüuretaan mootori kandepuksid

Lesjöfors maldaldus vedrud 40mm


2017
termostaat
roolivõimendi hüdraulikaõli
roolivõimendi õlifilter
drosselklapi puhastus
veepump
väntvõlli simmer
õlipumba tihend
soonrihm
rihmapinguti rull
rihmarull keskmine
juhtrull
salongikütte radiaator
salongiventilaator
pidurivedelik Blue Racing
õlifilter
õhufilter
salongiõhufilter
pidurikettad
piduriklotsid
siduri peasilinder
süüteküünlad
termostaat


käigukasti uretaanpuks
esimese õõtshoova tagumised uretaanpuksid
esimese stabilisaatori uretaanpuksid
tagumise stabilisaatori uretaanpuksid
mootoripadja vahetus

KONI amordid
do88 voolikud
BPC klapp


2018

salongi radikas
käigukasti sünkronisaatorid
puhastatud drosselklapp

Mootori õlivahetus 315000
Kasti õlivahetus 315000

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: N Juun 16, 2016 23:16
Postitas que
Väga vihane värk :cool: :head:
Muretut kulgemist :beer:

Tonnis sõites on alati hea kuulata/vaadata seda lugu https://m.youtube.com/watch?v=yoYZf-lBF_U
Loodetavasti maitse ühtib :cool:

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: N Juun 16, 2016 23:46
Postitas saabu
Ja tegidki ära selle :D
Muretut kulgemist!

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Juun 17, 2016 8:31
Postitas vmaster
Mis Griffinist sai?

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Juun 17, 2016 9:02
Postitas Ainar
Õnnitlused, said ka Turbo Saabi nüüd :)

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Juun 17, 2016 15:38
Postitas denczik
Tänud head kolleegid! :beer:

Tundub,et vähemalt autokahekümneneljas on nüüd kõik tonnised kokku ostetud! :head:

Esimesed sõidetud 300km Aeroga olid fantastilised. Ma pole mingi suur tallaja, aga kolmas käik on lihtsalt liiga mõnus ja see turbo ptsss hääl käiguvahetusel avatud akendega on päris äge kuulata.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Juun 17, 2016 15:53
Postitas Zazou
vaatan et see auto seisab minu maja ees praegu, õnnitlused Aero leidmise puhul.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: P Juun 19, 2016 14:32
Postitas dreamer12
Kenad veljed. Ainsad väga lahedad SuperAero kõrval! Üks päev nägin seda jäin täitsa järgi vaatama, sest neid velgi näeb selle auto all üliharva!

Muretuid kilomeetreid! :)

Tonnine Aero on lõbus auto sõita!

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: N Juun 30, 2016 18:52
Postitas denczik
Päris huvitav võrdlus, aga siiski plaanis aerole natuke laiemaid velgi alla panna, kas näiteks mõnel heal tonnise sõbral oleks huvi nende olemasolevate vastu ? ;)

Kenad veljed. Ainsad väga lahedad SuperAero kõrval! Üks päev nägin seda jäin täitsa järgi vaatama, sest neid velgi näeb selle auto all üliharva!

Muretuid kilomeetreid! :)

Tonnine Aero on lõbus auto sõita!

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: N Juun 30, 2016 23:05
Postitas Cyber
Mis need on? Borbet A-d? Need võivad kohati väga palju raha maksta...

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Juul 01, 2016 16:45
Postitas denczik
The BORBET Design A in the "Sports" category has been one of the absolute classics under the alloy wheels.

Mis need on? Borbet A-d? Need võivad kohati väga palju raha maksta...

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: L Juul 23, 2016 22:38
Postitas Phazer
Ilus:love:
Saime käppa visatud Paide vahel:)

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: P Juul 24, 2016 17:31
Postitas denczik
hei )))
vaatasin juba kaugelt, et ristmikul ühe ägeda musta tonnise nina paistab,
kas kokkutulekul viskame surri? ;)

Ilus:love:
Saime käppa visatud Paide vahel:)

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: P Juul 24, 2016 20:41
Postitas Phazer
Ei julge lubada aga mine sa tea;) Kui töö juurest puhkuse saan siis lootus oleks:cool:

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: E Okt 24, 2016 22:54
Postitas denczik
Aero talveks poleeritud ja vahatatud, tulemusega väga rahul!

SOOVITAN!

Pilt

Pilt

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Dets 02, 2016 20:40
Postitas denczik
head kolleegid, jäänud nüüd aeroga mitu korda tee peale, ei oskagi nüüd midagi ette võtta,

kõik algas sellega, et käivitamisel auto võttis aeglaselt pöördeid ülesse ja natuke raputas, sõites oli korras, kuid siis alustasin vigade parandusega,

oktoobris-novembris vahetatud:

uus di kassett
vahetatud küünlad
uus tühikäiguklapp originaal
väntvõlli andur
kütuserõhuregulaator
vändaandur
lambdaandur
silikoonvoolikud pandud
pensupump
vahetatud suvel eelmise omaniku poolt ning peaks olema 9-5 oma, turborõhk läheb põhja kui talda anda;

praegu auto käivitub poolest pöördest ning pöörete viivitust enam pole, ei raputa, see viga sai kõrvaldatud,

nüüd aga maanteel ühtlaselt sõites hakkavad pöörded kaduma ning olen sunnitud teepeale jääma; kui 2-3 minutit oodata, uuesti käivitub poolestpöördest kuid pöörded hakkavad jamama ja püsima ei jää, kohesel sureb välja, saab koju ainult treileriga.

esimest korda teele jäädes läks kohe vahetusse tühikäigu klapp ja kütuserõhuregulaator,

teist korda maanteel juba näitas check engine: viga oli lambda anduris - vahetatud

siis uuesti samamoodi jäin seisma kuid juba linnas - ei olnud ühtlane sõit ja veakoodi lugedes viitab preagu valele segule,
segu on kontrollitud, vale ei saa olla, hooldus tehtud novembris,

kui auto päev kaks seisab, siis käivitub ja ringi sõidab, ei saagi aru, et midagi viga oleks,

nüüd probleem selles, et kardan kusagile maanteele sõita, sest kui pöörded hakkavad jamama, siis selline tunne, et nagu jõud kaob ja (nagu jääks autol kergelt õhust puudu?raske kirjeldada), mingit kolinat pole,

kas on keegi tonniste meestest sarnase fantoom murega kokku puutunud või tekib mingid mõtted seda lugedes, püüdsin kirjeldada probleemi enamvähem adekvaatselt, ehk keegi sportlikust huvist jagaks minuga mõtteid?

Tänud

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Dets 02, 2016 20:56
Postitas ivomets
paagi tuulutus?

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Dets 02, 2016 21:34
Postitas denczik
Tänud ivomets, uurin,

eelnevalt unustasin mainida, et maanteel annab 30-40 kilomeetrit vabalt sõita, enne kui hakkab jõudu kaotama,

kolleegid, kellel veel mõtteid, peletame üheskoos fantoomi minema, et ta aerot ei kiusaks; kõik kogemused või teoreetilised ettepanekud on oodatud,

Team9000 - assemble! :notworthy:

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: L Dets 03, 2016 13:05
Postitas jux31
Kas autol on TCS?

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: L Dets 03, 2016 13:17
Postitas denczik
TCS puudub.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: L Dets 03, 2016 13:24
Postitas saabu14jr
Täitekõri juures oli paagituulutus voolik katki küll ostes. Äkki loopis selle ajaga mingit sodi üles ja blokeeris midagi ära? Pekkis MAP andur vist niimoodi lampi ei jamaks?

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: L Dets 03, 2016 16:15
Postitas denczik
Tänud saabu14jr vihje eest,

MAP andurit vahetanud pole, aga paagituulutuse sümptom tundub, et hakkab vilja kandma - tõesti suvel oli ju voolik seal rattakoopas lahtine, täiesti võimalik, et niiskete ilmadega sodiga nüüd umbe läinud/(külmunud?). Nädala alguses proovin sellega tegeleda.

sain täna hommikul u2u healt aero omanikult, kes samuti kinnitas teemas tõstatatud kolleegide kahtlusi paagituulutuse osas, sest tema tonnisel kirjelduse järgi oli samasugune mure ning seni kuni paagi tuulutus korda tehti, siis lahtise korgiga sõites oli kõik norm,

preagu talvel lahtise korgi varianti katsetama ei hakkaks, aga kui tuulutuse puhastusest kasu pole, ehk siis tundub, et MAP andur järgmisena tuleks ette võtta?

kas võib elektroonika poolelt veel midagi olla, millele tähelepanu pöörata?

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: L Dets 03, 2016 16:38
Postitas ivomets
Ma küll ei tea kuidas tonnisel aga olen näinud mingil masinal paagituulutuse puudumisest katkiläinud bensiinipumba kopsikut koos muu sinna kuuluvaga. Lihtsalt paak tõmmati vaakumiga nii kokku, et see hävitas seal selle pumbasüsteemi plastik asjad. lihtsalt vihjeks.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: T Dets 06, 2016 14:23
Postitas denczik
Paagituulutus on põhjalikult kontrollitud, sain teada, et see lahtine tuulutusvoolik oli muda täis, nüüd sai see vahetatud.
Veel pensupumba kallale ei läheks; MAP anduri hetkel samuti välistame;

Tänan kõiki kolleege nõuannete eest! Täna õhtul või homme panen soojalt riidesse lähen maanteele testima, hoidke pöialt! :drive:

Vahepeal on kapoti alla tekkinud ka ägedad polüuretaan puksid. Vanad kummist nägid päris väsinud välja.

Pilt

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Dets 14, 2016 19:02
Postitas denczik
Head kolleegid, ei aidanud paagituulutuse kontroll.
Sõitsin nädal aega linnas ja kõik oli hästi.
Eile läksin maanteele ning ühtlase sõiduga 95km/h auto hakkas jõudu kaotama ning check engine süttis, jäin teeservale pidama. Sõidetud sai natukene alla kahekümne kilomeetrid distantsi.
Lähen nüüd MAP sensori kallale.
Ootan hinnapakkumist.