2. leht 3-st

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Dets 14, 2016 21:17
Postitas saabu
Vaheta nüüd odavaim komponent ehk kütuse filter.Map i võid prooviks saada.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Dets 14, 2016 21:44
Postitas jux31
Mul oli sarnast anomaaliat kahel korral. esimesel korral lõpetas TCS plokk oma töö ja teisel korral oli küünla glasuuril mõra sees

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Dets 14, 2016 21:58
Postitas denczik
Tänud kõigile, kes heade nõuannetega aitavad!

Preaguseks on sõelale kogunenud sellised võimalikud vahetamata osade murekohad:
[list=1]
[*][strike]paagituulutus[/strike]
[*][strike]küünlad[/strike]
[*][strike]TCS[/strike]
[*][strike]pensupump[/strike]
[*][strike]kütusefilter[/strike]
[*][strike]pihustid[/strike]
[*][strike]temperatuuri andur[/strike]
[*][strike]MAP sensor[/strike]


[/list=1]

Kuidas arvate, kas proovida võtta doonorautolt MAP sensor, siis koos vahetada kütusefilter ja temperatuuri andur, ning viiamseks pihustid?

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Dets 14, 2016 22:08
Postitas S9K
Kõige lihtsam ongi tuimalt tükke vahetada, need ei maksa ka essugi enam. Lisaks väga lihtne.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Dets 14, 2016 22:41
Postitas saabu14jr
Kuna minu auto on poolenisti rivist väljas hetkel, siis miskit vast saab orgunnida, et tükke omavahel vahetada. kui kütusefiltrit vahetatud pole, siis tasuks see teha muidugi.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: N Dets 15, 2016 6:56
Postitas Pootsman
Kas pihusti ikka saab nii teha, et töötab ja siis ei tööta? Linnas, kus kõik toimib normaalselt, sõidad lühikesed otsad ja mootor soojaks ei lähe?

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: N Dets 15, 2016 11:49
Postitas Trionic
Ma olen sel masinal algusest peale arvanud, et kütusepump hakkab pikal ühtlasel koormamisel töötama kavitatsioonis, aga mulle järjekindlalt mainitakse, et pump on vahetet aasta tagasi.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Dets 16, 2016 23:11
Postitas denczik
See on tõesti nii; oleme Trionicuga rääkinud sellest algusest peale, et pensupumbas võib anomaalia olla, kuid paralleelselt diagnostika käigus on ilmnenud teisi probleeme nagu vigane kütuserõhu andur ja katkine lambda andur ning oleme nad vahetanud. Kütusepumba vahetuse olen palunud siiski viimaseks jätta, kuna mullegi on kinnitatud eelmise omaniku poolt, et pump suvel alles vahetatud.

Preagu on auto tagasi ROCK GARAAŽIS ja ootab põhjalikku kontrolli. Tõenäoliselt läheb esialgu vahetusse kütusefilter ning temperatuuri andur. Pumba kontrolli osas jään ootama tagasisidet. :thumb:

[align=center]Pilt[/align]

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Dets 30, 2016 20:47
Postitas denczik
Diagnostika käigus selgus, et kütusepumbas oli ikkagi rõhk ebastabiilne. Lahtivõttes tuli päevavalgele mingisugune no-name kole ja veidi põletada saanud pump. Tutikas kütusepump asemele ning uus kütusefilter. Veelkord voolikud ülevaadatud. Natukene jõudsin linnas juba sōita. Linnas auto nagu uus. Tõde selgub siiski maanteel; fingers crossed.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Jaan 18, 2017 22:08
Postitas denczik

Tonnis sõites on alati hea kuulata/vaadata seda lugu https://m.youtube.com/watch?v=yoYZf-lBF_U
Loodetavasti maitse ühtib :cool:

Tundub, et nüüd on seda lugu jälle põhjust valjemalt kuulata!

Jaanuaris pärast pensupumba vahetust kaks nädala sõtsin linnas ringi - kõik kulges ilusti, probleemideta.

Täna võtsin julguse kokku: läksin lõpuks maateele ning 90km/h kruiisiga sõites mingeid probleeme ei esinenud, jõukadu polnud, pöörded stabiilsed, sada kilomeetrit läbitud edukalt. Möödasõidud olid meeldivad. Homme proovin veel ühe sajase maantee otsa juurde lisada. Vaatame kuidas läheb.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Jaan 20, 2017 20:36
Postitas denczik
Järgmised 100 kilomeetrit edukalt läbitud.

Vahepeal tänan kõiki kaasamõtlejaid foorumist ja kuni järgmise hoolduseni! :beer:

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Jaan 20, 2017 20:41
Postitas ivomets
Ot.
Kunagi sai üks pump , mis lõpetas töötamise, lahti lõigatud ja sisse vaadatatud . peale mustaks põlenud kollektori midagi viga ei olnud. sai siledaks treitud, ära kontrollitud ja kokku pandud. Nädal töötas, siis taas suri. taas kollektor must ja harjadele ühendust ei andnud.
Ei saanudki pihta miks.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: R Jaan 20, 2017 22:15
Postitas D116
Ot.
Kunagi sai üks pump , mis lõpetas töötamise, lahti lõigatud ja sisse vaadatatud . peale mustaks põlenud kollektori midagi viga ei olnud. sai siledaks treitud, ära kontrollitud ja kokku pandud. Nädal töötas, siis taas suri. taas kollektor must ja harjadele ühendust ei andnud.
Ei saanudki pihta miks.

Wth?
Konkreetsemalt? IVOMETSALE


Edit: kollased suunatuled :(

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: P Jaan 22, 2017 20:38
Postitas denczik

Edit: kollased suunatuled :(


Guilty as charged. Tegelen sellega märtsis, kui hoolduse aeg käes.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: E Jaan 30, 2017 10:54
Postitas genkasaab
Piltilus tonnine, müts maha. www.edu.ee edaspidiseks ja jään uusi uudiseid ootama

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: E Jaan 30, 2017 12:04
Postitas denczik
thnx bro! :beer:

Kevade poole mõtlesin tegeleda veidi vesiprindiga. Refreshiks puitosad salongis. Kellegil hea kogemus, võibolla hea muster soovitada? Ukseliistud ka ootavad omakorda installatsiooni.

Nädala pärast Trionicu juures teeme survestamise ära. Vaatame, mis seisus radikas on. Kas kusagil lekib. Võibolla paigaldada mõni silikoonvoolik lisaks. Katsetan ka Liqui Moly kütuselisandit.

Ei jõua märtsi ära oodata.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Veebr 08, 2017 0:16
Postitas denczik
[align=center]Pilt[/align]

Eelkõige survestamise vajadus tekkis sellest, et kävitades külma või sooja mootoriga esimesele kolmele-neljale ristmikule (sidur põhja vajutatud) lähenedes pöörded kukkusid alla tuhande pöörde kusagil 600-700 peale ning kõikudes autot kergelt raputas. Kahtlustasin leket. Kui auto niisama töötava mootoriga sesis, siis sellist muret polnud.

Kurtsin muret Trionicule. Survestamine tehtud. Leket ei avastatud, intercooler korras. Valvsa pilguga mootor ülekäidud: trossid pingutatud ja klapid puhastatud. Täpsemalt siis drosselklapp.

Lisaks sai lõpuks tehtud 9-5 BPC klapi vahetus ning uus 1,4 BAR'i soft peale kirjutatud. Samuti vahetatud termostaat ning roolivõimendi hüdraulikaõli koos roolivõimendi õlifiltriga. Testisin kaks päeva: praguseks on olukord normaliseerunud.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Aug 02, 2017 11:54
Postitas denczik
Tere kolleegid,

Viimasest postitusest on möödas ca 20 000 km ning läbisõit aina kasvab, täitub peagi 300 000.

Kõik on olnud enam vähem hästi, kuid preagu on mind tabanud suurem mure - manuaal käigukast hakkab ära väsima.

Nimelt kui pöörded on üle 2000 ning käiku vahetada natuke kiiremini, siis teiselt käigult kolmandale minnes võib tekkida ragin. Ragin sellinne nagu sidur ei lahutaks käike.

Õlivahetus tehtud.
Eile vahetasin siduri, siiski mure endiselt alles.

Hetkel auto sõidab ning käike vahetan hoolikalt ning (liiga)aeglaselt; peab midagi ette võtma, muidu sellinne tunne, et varsti jään maantee äärde pidama. Sellises seisus talvele vastu minna ei ole mõistlik.

Mis te arvate, kas annaks kusagilt leida heas korras aero kasti, või teine variant: kas meil foorumis/Eestis on keegi high level meister entusiast, kes aitaks mul kasti sisu välja vahetada ning uueks välja ehitada.

Kas näiteks sellest maptun kitist oleks abi?

Kui te juba seda postitust loete, andke mulle palun nõu ning seda, et lootust on :beer:

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Aug 02, 2017 12:10
Postitas Ron24
Minu käigukastile Torque tegi selle kitiga kap remondi. Juurde ostis 5 laagrit mis selles kitis puudu. Minul 9-5 käigukast. Tonnisel tõenäoliselt mõni asi veel puudu.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Aug 02, 2017 12:25
Postitas S9K
Sul sünkronisaatorid kulunud lihtsalt. Käiku vahetades ei toimu enam võllide pidurdamist ja sellepärast ragin.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: K Aug 02, 2017 18:19
Postitas denczik
Tänud huvi tundmast head kolleegid!

Tundub tõesti nii, et kasti sünkronisaatorid 300 000 kilomeetri lähenedes tahavad pensionile minna.

Isand torque, kui sa loed seda, ole armuline ja anna nõu - lets make Aero 9000 great again! :drink:

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: T Sept 05, 2017 13:32
Postitas Phazer
Märgatud Järvamaal (jälle) :cool:


Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: T Sept 05, 2017 15:04
Postitas veldur
Tänud huvi tundmast head kolleegid!

Tundub tõesti nii, et kasti sünkronisaatorid 300 000 kilomeetri lähenedes tahavad pensionile minna.

Isand torque, kui sa loed seda, ole armuline ja anna nõu - lets make Aero 9000 great again! :drink:


Kui on sünkronisaatori probleem, siis tuleb vahesidurit kasutada. :)

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: T Sept 05, 2017 15:08
Postitas Pootsman
Märgatud Järvamaal (jälle) :cool:



Järvamaal tonniste pesa vist, jäi Türil Viljandi mnt ääres silma kaks tükki ühe õue peal, hõbedane ja sinine.

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 205kW, 1996, denczik

Postitatud: T Sept 05, 2017 15:52
Postitas meelis
Need meie pere kaks 9000 Aerot.