Saab 9000 - arvo92
Postitatud: P Jaan 22, 2017 21:26
Niisiis.
Tegelt vana värk, juba poolteistaastat tagasi sai üks siinse foorumi kaudu Läände veeretatud. Sõbrannal oli vaja kombinatsiooni tomatkast + püsikas. Ja kui raha vähe, siis Saabist saadav "bang for the buck" kombinatsioon on parim. Alla 1000 euroste autode puhul on see kindlasti nii, et Saabile vastast pole.
Sõitnud juba 30 000 km siin ja veereb eduliselt. Kaasa sai hooldusajaloo märkmikulehe näol ja kõik tehniline pool oli timm. Küll oli kohe näha, et roostetavad esitiibade servad ja tuuleklaasi ümbrus.
30k jooksul kohe alguses jättis DI tee äärde, korra veel läks kliimapumba laager kenaste põlema (pilt manusena kaasas). Pumpa ei vahetanud, vahetasin laagri ära. Veereb edasi. Muus osas kalla ja talla. On juba magistraalipõhja ära proovinud libedaga, tugev auto. Ja ilus ning sirge.
Asusin nüüd siis nende roostetavate koobastega tegelema. Selleks sai kellegi lömmisõidetud 9000 esitiivad kätte, kus rooste vähene. Natukene sirgestamist ühe plekiga ja teiselt sai kaare ära lõigatud, oli liiga lömmis. Nädalavahetus tegeletud.
Aga mis paneb imestama, on see, et tuuleklaasi all A-piilarite servas oli näha roostet. Tõmbasin kojameeste all oleva plastikkatte maha. Pilt oli ilus. WTF?! See pani küll pead kratsima - põhja all roostet pole, karbid jumala ilusad. Autol peale esitiibade ja tuuleklaasiümbruse roostet polegi, sile ja mölkideta. Ja siis selline värk. Pani natukene mõtlema, et kuidas edasi.
Lammutamise põhjal ütlen, et tonnine on hea koostekvaliteediga, läbimõeldud. Parem tükk maad, kui minu ng900. Kui hea omanik, siis saab ehk igikestva auto.
Ahjaa - madalrõhk 110kw. Edasi ei lähe, kruisib küll. Möödasõitu teeb mõnusalt, sõbranna on oma autosse väga kiindunud. Mina remondin.
Tegelt vana värk, juba poolteistaastat tagasi sai üks siinse foorumi kaudu Läände veeretatud. Sõbrannal oli vaja kombinatsiooni tomatkast + püsikas. Ja kui raha vähe, siis Saabist saadav "bang for the buck" kombinatsioon on parim. Alla 1000 euroste autode puhul on see kindlasti nii, et Saabile vastast pole.
Sõitnud juba 30 000 km siin ja veereb eduliselt. Kaasa sai hooldusajaloo märkmikulehe näol ja kõik tehniline pool oli timm. Küll oli kohe näha, et roostetavad esitiibade servad ja tuuleklaasi ümbrus.
30k jooksul kohe alguses jättis DI tee äärde, korra veel läks kliimapumba laager kenaste põlema (pilt manusena kaasas). Pumpa ei vahetanud, vahetasin laagri ära. Veereb edasi. Muus osas kalla ja talla. On juba magistraalipõhja ära proovinud libedaga, tugev auto. Ja ilus ning sirge.
Asusin nüüd siis nende roostetavate koobastega tegelema. Selleks sai kellegi lömmisõidetud 9000 esitiivad kätte, kus rooste vähene. Natukene sirgestamist ühe plekiga ja teiselt sai kaare ära lõigatud, oli liiga lömmis. Nädalavahetus tegeletud.
Aga mis paneb imestama, on see, et tuuleklaasi all A-piilarite servas oli näha roostet. Tõmbasin kojameeste all oleva plastikkatte maha. Pilt oli ilus. WTF?! See pani küll pead kratsima - põhja all roostet pole, karbid jumala ilusad. Autol peale esitiibade ja tuuleklaasiümbruse roostet polegi, sile ja mölkideta. Ja siis selline värk. Pani natukene mõtlema, et kuidas edasi.
Lammutamise põhjal ütlen, et tonnine on hea koostekvaliteediga, läbimõeldud. Parem tükk maad, kui minu ng900. Kui hea omanik, siis saab ehk igikestva auto.
Ahjaa - madalrõhk 110kw. Edasi ei lähe, kruisib küll. Möödasõitu teeb mõnusalt, sõbranna on oma autosse väga kiindunud. Mina remondin.