1. leht 1-st

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: E Veebr 27, 2017 19:50
Postitas veikov
Nii vahepeal maandus üks tonnine ka minu õuele.
Nimelt tegu tuttava masinaga mis hetkeks kui minuni jõudis oli üle 2 aasta Tartus Annelinnas seisnud. Algul mõtlesin et eemaldan mootori ja pistan selle 99 peale. Kuid mingi hetk hakkas mõte liikuma ikka korda tegemise suunas. Välimuselt veel suht kobe kui esitiibasid ja standet mittearvestada. Põhjaalune ilus ja korralik.

Pildid lisan lähipäevil.

Mis vahetusse läheb:
Kõik kettad, klotsid, esimesed supportid
Esimesed rattalaagrid
Sidur
Esimesed tiivad korralikud juba olemas
Kui mootor maha tuleb siis läheb uus värv ka selga.

Mootor:
Kaan läheb tegemisse
Holset HX35 läheb puhuma
pihustid ikka kateised
Väljalase veits käredam
ja mõnigast veel.

Ühesõnaga asi peaks Juuni alguses liikumas olema et Miilil natuke katsetada.

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: E Veebr 27, 2017 20:00
Postitas torque
Nii nii, loodame siis, et esimesel miilil kõik huvitavad projektid kohal on ...

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: E Veebr 27, 2017 20:20
Postitas veikov
ega muidu ei ole kui sa ise ei tule ja vahel kätt külge ei pane!

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: E Veebr 27, 2017 20:46
Postitas Cyber
See 2 liitrise lpt kast on miili jaoks lühikese käiguga.

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: E Veebr 27, 2017 21:11
Postitas veikov
Kast ikka läheb teine ja eks neid muudatusi tuleb palju.

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: E Veebr 27, 2017 21:22
Postitas vmaster
See võikski miilil kõige kiirem tonnine olla.

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: E Veebr 27, 2017 22:21
Postitas S9K
Detailsemalt härrased, detailsemalt :P

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: E Veebr 27, 2017 23:00
Postitas ivomets
no 2,3 moto võiks ka siis juba

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: T Veebr 28, 2017 8:59
Postitas Cyber
no 2,3 moto võiks ka siis juba
Kusjuures, mul on tunne, et pole väga vahet. 2.0 peaks pisut kiiremini pöördesse minema. Kui läheb pisut kiiremini pöördesse, siis ärkab ka vurr pisut varem. Suurem ehk omab madalamas otsas pisut rohkem väänet, aga praeguse eesmärgi puhul ei oma see tähtsust, nagunii on seier pikali kogu aeg.

Siinkohal tasuks ehk üles otsida soomlaste kirjutatud jutud sellest, kuidas nad erineva läbimõõduga torusid katsetasid väljalaske tegemiseks ja mis sellest välja tuli.

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: T Veebr 28, 2017 16:34
Postitas kasparius
Mis sidrunit kasutad?

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: K Mär 15, 2017 10:37
Postitas veikov
Vaiksel asi ikka edeneb.
Mootor sa vahepeal täiesti pulkadeks lammutatud ja nüüd juba plokiosa uuesti koos.
Silindrid hoonitud, vänt korras, saaled uued, kolvid teised.
Plokikaan saab ka vast nädalavahetusega kokku ja peale, siis saab väliseid detaile tagasi laduma hakata.
Esialgu plaan kasti osas on 6käiguline manuaal pärit opel signumilt.
Sellel vaid 2 muret: käiguvahetus trossidega ( kuid see mure juba lahendatud) ja spidoka mure, see millele vaja lahendus leida. Vanal kastil andur kasti küljes kuid opeli omal sai signaali ABS-i kaudu. Mõtleb miskit välja.
Hooratas tuli ka välja vahetada, kuna sidurivõlli pikkused erinevad.

Eks kui asjad laabuvad siis ikka panen kogu tehtud pildiseeria ja jutu ka kirja, enne ei hakka.


Viljar sulle siis üks pilt!


Lisatud failid

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: K Mär 15, 2017 16:03
Postitas vvs
Nii hea et sa normaalne ei ole :drink:

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: T Mai 23, 2017 11:24
Postitas veikov
Hetkel veel pikka juttu ei kirjuta, kuna esimest käivitust pole toimunud.
Aga seni vähemalt laabub! Ja uue nädala algul on lootust ka kuulda mis häält teeb :headbang:




Lisatud failid

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: P Juun 11, 2017 20:48
Postitas veikov
Masin veel poolik aga juba liigub kuidagi nagu OneMile näitas.

Mis siis tehtud seni.
Mootor:B204
234R kolvid ja uued rõngad
saaled
balansiir võllid seisma pandud
plokikaan veits lihvitud ja poleeritud
nukkvõllid: väljalase B234r ja sisselase B234 vabalthingava oma
hooratas B235 oma
Sidur: 9-3 1.9 TTid
Käigukast: pärit Opel signumilt (3.0Tid) manuaal 6
Turbo Holset HX35 twin scroll
Poolteljed custom
käigukasti kinnitused custom
väljalaske kollektor custom
ülejäänud väljalase 3" roostevaba
2X Tial 38mm wastegate
Tial BOW
Intercooler

kindlasti miskit veel
Soft by Torque


Miili sai siis parimaks tulemuseks 241Km/h
Ja seda siis korralikult mitte töötava mootoriga, sest liikuma vaid 1päev enne miili.

Järgmine kord üritame masina korralikult tööle saada.

Edasi:
mootor tööle saada korralikult.
käigu hoovastik täiustada
keretööd
jne.

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: P Juun 11, 2017 22:45
Postitas vvs
Ma tahaks ka vist varsti sellist 110kW-st oma 9-5le :gun:

Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: E Juun 12, 2017 8:04
Postitas veikov
Pole ju dynos käinud seega ei oska kw veel ennustada.
Aga võime ju teha sulle 110kw

Lisatud failid

Re: Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: K Aug 08, 2018 16:24
Postitas veikov
Eelmine aasta jäi siis miilil parimaks 244km/h mis kuidagi ei sobinud.
Dynos sai tõmmatud 300kw ja veidi peale.
Nüüd kuna jälle Miili sõit lähenemas sai liigutama hakatud, kuid seades mingi kala sees.
Mille tagajärjeks ilus üllatus

Re: Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: K Aug 08, 2018 16:40
Postitas Cyber
Noh? Mis üllatus? Et viimane aeg uus mootor teha?

Re: Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: K Aug 08, 2018 18:07
Postitas Pootsman
:mrgreen: viimane aeg kiire sissesõit teha, uus mootor juba koos Veikol

Pilt

Re: Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: K Aug 08, 2018 22:58
Postitas caarel
"Mootor koos" on muidugi kaheti mõistetav :D

Re: Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: N Aug 09, 2018 8:40
Postitas veikov
Eile sai jah mootor uuesti kokku laotud ja käima.
Täna selgub mis Saab, kas jõuab miilile või mitte, sest kütuse probleem tundub jätkuvalt kimbutavat. Õhtul saab rõhud ja tootlikuse ära mõõta. Kui läheb hästi siis laupäeval Haapsalus.

Mõne pildid ka
IMG-706ac9b034c4d0b0d22fb478d9541f6e-V.jpg
IMG-706ac9b034c4d0b0d22fb478d9541f6e-V.jpg (318.39 KiB) Vaadatud 7286 korda

Re: Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: R Aug 10, 2018 21:02
Postitas ill
Kas läheb hästi ja jõuab miilile?

Re: Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: L Aug 11, 2018 9:51
Postitas veikov
ill kirjutas:
R Aug 10, 2018 21:02
Kas läheb hästi ja jõuab miilile?
Kuidas ka ei tahaks, aga miilile ei jõua.

Re: Saab 9000 2.0 110kw, 1996, veikov

Postitatud: L Aug 11, 2018 18:14
Postitas I-Vaari
Kui ma ei eksi siis olid ainuke SAAB iga registreerinu. Nüüd teiste markide esindajatel hea muiata , et SAABimehed on nalja ja naistemehed ja "turbogeen" on igavikku kadumas. Vötame aga siiski viisaastakuplaani enam kui 1 SAABi iga aasta miilisöidule sättida. Edu Sinule.