Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Sai siis ka SAAB soetatud.. Antud isendist siin ennegi juttu olnud ja siin seda ka müügiks pakutud. Ostsin siis ära kuna auto tundus korralik ja selle varustusega polnud muud variantigi! (eriti oluline oli hästi toimiv kliima, võimas mootor ja aut kast)Pärast ostu sai lastud Anti juures üle vaadata ja peale veidi pehmete õõtsapukside muid vigu ei leitudki. Viimased said vahetatud + uus käimakasti õli sisse valatud. Kuna mootori õli oli äsja vahetatud saigi pisiasjade kallale asuda. Kõik uued pirnid armatuuris, välistemperatuuri andur, uus jahutusvedelik. Keskluku toimetamist kontrolliv karbike on hetkel Anti juures remondis. Üldiselt olen autoga väga rahul!
Edit:
Siin siis nimekiri tehtud töödest ja vahetatud varuosadest 09.2006 kuni tänaseni.
välistemperatuuri andur
keskluku aju remonditud
õõtsa puksid
1 ABS andur
Tulede kojamehed (kasutatud)
4x piduriklotsid
uus aku
tagumised vedrud
esimesed amordid
uued Nokian-i hpl 5 talverehvid
esi amordi tugilaagrid
käigukasti padi
korduvalt käigukasti õli
uus el antenn (vana jäi pesulasse)
Taastatud Aero veljed
uued Nokian-i suverehvid
Plokikaane tihend vahetatud
kat-i asemel resokas
uus summuti kat-ist alates kuni lõpuni
uus (taastatud) garretti turbo
vaakumvoolikud
veepump
termostaat
mootoriketid
uuesti uus (taastatud) garretti turbo
tagumised amordid
DI
summuti sukk
mootori kanduri puksid
UUS MITSU VURR
esimesed pidurikettad
Klien madaldusvedrud
õlirõhu ja turborõhu näidikud
vända andur
veelkord UUS DI
Sildades uus puksimajandus
Uued Superaero veljed
gaasitross
mootoripadjad
Greddy electronic boost controller
jällegi uued HPL 5 talverehvid
uus radiaator
Jälle uus aku
Kastiõli
Tagumised pidurikettad, klotsid
Uus iluvõre
Uued reg. märgid ARK.st nii ees kui taga.
Tulede kojameeste varred värvitud ja uued luuad paigaldatud
Uued nikkelliistud esimesel ja tagumisel stangel
Tagatulede vahel asuv helkurpaneel asendatud kasutatud kuid uueväärse vastu.
Tänu Qdwinile on autos nüüd uued vaibad. Üli korralikud, mitte mingid odavad lätakad. Aitäh!
Kõik uued embleemid auto küljes. ("Saab- Scania" ees ja taga, "Saab", "9000" ja "CSE" taga.)
Kliima täidetud.
Uus salongi temperatuuri andur.
Jälle uued suverehvid. Seekord Bridgestone.
Uus esiklaas + Trico raamita kojamehed
Auto alumine osa värvitud (kivitäkete tõttu)
Esimesed pidurid taaskord uueks tehtud (kettad+klotsid)
Puksimajandus uuendatud.
Tavapärane hooldus (õlid + filtrid)
Taaskord uus väljalase sukast (ka.) kuni lõpuni välja.
Uus salongiradikas
Järgneval pildil ei ole auto enam päris samasugune nagu ostuhetkel.. Ja täna ei ole ta enam samasugune nagu sellel pildil :)
Järgnevalt veel mõned pildid läbi aegade :)
Edit:
Siin siis nimekiri tehtud töödest ja vahetatud varuosadest 09.2006 kuni tänaseni.
välistemperatuuri andur
keskluku aju remonditud
õõtsa puksid
1 ABS andur
Tulede kojamehed (kasutatud)
4x piduriklotsid
uus aku
tagumised vedrud
esimesed amordid
uued Nokian-i hpl 5 talverehvid
esi amordi tugilaagrid
käigukasti padi
korduvalt käigukasti õli
uus el antenn (vana jäi pesulasse)
Taastatud Aero veljed
uued Nokian-i suverehvid
Plokikaane tihend vahetatud
kat-i asemel resokas
uus summuti kat-ist alates kuni lõpuni
uus (taastatud) garretti turbo
vaakumvoolikud
veepump
termostaat
mootoriketid
uuesti uus (taastatud) garretti turbo
tagumised amordid
DI
summuti sukk
mootori kanduri puksid
UUS MITSU VURR
esimesed pidurikettad
Klien madaldusvedrud
õlirõhu ja turborõhu näidikud
vända andur
veelkord UUS DI
Sildades uus puksimajandus
Uued Superaero veljed
gaasitross
mootoripadjad
Greddy electronic boost controller
jällegi uued HPL 5 talverehvid
uus radiaator
Jälle uus aku
Kastiõli
Tagumised pidurikettad, klotsid
Uus iluvõre
Uued reg. märgid ARK.st nii ees kui taga.
Tulede kojameeste varred värvitud ja uued luuad paigaldatud
Uued nikkelliistud esimesel ja tagumisel stangel
Tagatulede vahel asuv helkurpaneel asendatud kasutatud kuid uueväärse vastu.
Tänu Qdwinile on autos nüüd uued vaibad. Üli korralikud, mitte mingid odavad lätakad. Aitäh!
Kõik uued embleemid auto küljes. ("Saab- Scania" ees ja taga, "Saab", "9000" ja "CSE" taga.)
Kliima täidetud.
Uus salongi temperatuuri andur.
Jälle uued suverehvid. Seekord Bridgestone.
Uus esiklaas + Trico raamita kojamehed
Auto alumine osa värvitud (kivitäkete tõttu)
Esimesed pidurid taaskord uueks tehtud (kettad+klotsid)
Puksimajandus uuendatud.
Tavapärane hooldus (õlid + filtrid)
Taaskord uus väljalase sukast (ka.) kuni lõpuni välja.
Uus salongiradikas
Järgneval pildil ei ole auto enam päris samasugune nagu ostuhetkel.. Ja täna ei ole ta enam samasugune nagu sellel pildil :)
Järgnevalt veel mõned pildid läbi aegade :)
Algselt postitas: TFK
Äkki kirjeldad või saadad u2u kuis se manual boost controller paigaldatud on ???
varjant on ka tasku helistada ja kokku saada ise ka Tallinna inimene nr on 5205088.:headbang:
otsi foorumist! MBC või bleeder on märksõnadeks.
Talverataste kohta uurin ja ju kätte saan kui nad kuskil vianori katuse all on Autoga rahul tõesti ja kesklukk ka nüüd korras. Nädalavahetusel sai veike avarii ka üle elatud kuna üks väsind moega leedukas vw ventoga Tallinn-Tartu mnt-l ette keeras ja mu juhipoolse peegli maha niitis. Sai viimane pessa tagasi pandud ja väliselt kõik ok. aga miskit ikka ära lõhkus sest peegli mootor töötab aga peegel valitud suunas ei liigu enam ja soendus ka ei funka Olude sunnil hetkel Tallinnas korrusmaja elanik ja ei ole kohta kus ise põhjalikult asja uurida.. Lisaks sellele vajaks vahetamist vasak tagumine ukse ventikas, (pläriseb) ning ABS tuluke armatuuris tuletab ennast meelde.. Tulekojameeste kohta teati Saabianti juures kosta et vaja mootorid koos korpusega vahetada sest misi elektroonika nii sassis omadega et kui ära ühendada siis töötavad kuid pesuvee pritsimine lakkamatu.. Mootorid koos korpusega 2400.- tükist, seega ca. 5000 eeku Need siis teadaolevalt ainsad vead sellel autol. Ehk oskab keegi nendes muredes abiks olla?
Algselt postitas: TGB
Lisaks sellele vajaks vahetamist vasak tagumine ukse ventikas (pläriseb)
Kindel et tarvis kohe päris välja vaetada. Ehk kannatab ka ravida. Endal on ka sama mure, aga pole veel saanud mahti kätte võtta.
Tulekojameeste kohta teati Saabianti juures kosta et vaja mootorid koos korpusega vahetada sest misi elektroonika nii sassis omadega et kui ära ühendada siis töötavad kuid pesuvee pritsimine lakkamatu.. Mootorid koos korpusega 2400.- tükist, seega ca. 5000 eeku :(
Loe seda teemat: http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3673
Huvitav, saabianti juures on ju päris pikka aega saabe remonditud ning antud dioodi viga on aeg-ajalt ikka esinev. Et nad siis selle vea põhjust ei ole suutnud välja mõelda:freak:. Tegelikult ju suhteliselt lihtsasti (ja odavalt) ravitav.
Tänud! Magalarajoonis tulede eest kakkumine pole samas ka just mõnus ajaviide. Ehk peaks hakkama remondifirma vahetuse peale mõtlema.. Mudu poleks neile ette heita miskit aga see See kojameeste värk ja lisaks unustati eelpool nimetatud kohas veel mõnigi asi ära mida palusin vaadata. Jube kiire näis neil olevat seal üldiselt.
Tahaks ikka enne talve kojamehed, selle õnnetu peegli ja pläriseva uksevendi korda saada! ABS-i tuluke särab ka endiselt silma! Kuigi ilmselt just tänu ABS-i puudumisele jäi seekord suurem pauk ära ja piirdus peeglite lõhkumisega.
TO Uhti: Talverattad sain kätte! Veljed tunduvad suht viisakad nii et varsti uued talverehvid peale ja :drive:
Tahaks ikka enne talve kojamehed, selle õnnetu peegli ja pläriseva uksevendi korda saada! ABS-i tuluke särab ka endiselt silma! Kuigi ilmselt just tänu ABS-i puudumisele jäi seekord suurem pauk ära ja piirdus peeglite lõhkumisega.
TO Uhti: Talverattad sain kätte! Veljed tunduvad suht viisakad nii et varsti uued talverehvid peale ja :drive:
Algselt postitas: TGB
Tänud! Magalarajoonis tulede eest kakkumine pole samas ka just mõnus ajaviide.
Ise sain selle asja just magalas tehtud. Kojamehe mootori kättesaamine võtis nii 10-15 minutit (koos asjade kokkulappimisega). On muidugi võimalus, et mootori pistkik on vastikult kinni oksüdeerinud.
Pistikud on minuteada Saabianti juures lahti käinud. Eelpool toodud teemades oli juttu mootori eemaldamisest.. Mul aga mootorid töötavad kui pistik ära ühendada ja vett pritsivad ka nagu peab ainult et jäävadki pritsima..
Algselt postitas: TGB
Pistikud on minuteada Saabianti juures lahti käinud. Eelpool toodud teemades oli juttu mootori eemaldamisest.. Mul aga mootorid töötavad kui pistik ära ühendada ja vett pritsivad ka nagu peab ainult et jäävadki pritsima..
Tulebki mootor maha võtta ja diood välja vahetada.
Algselt postitas: TGB
Kas mootor korpusest välja nagu siin näidatud? http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3673
Mul vist pikk juhe ja ei saa hästi pihta milline see diood on seal mis tuleb vahetada ja kust seda hankida :wall:
Vaata seda teemat. Seal probleemsest dioodist pilt isegi.
EDIT: ja sellel lehel on inglise keelne mootori mahakruvimise juhend (piltidega) http://saab9000.com/procedures/electrical/headlampwiper.php
Dioodi vahetamiseks ei pea korpuse kaant maha võtma. Kuigi ennetava hooldusena võiks teageri toodud juhendi protseduurid läbi teha... Diood on korpuse selles küljes kuhu juhtmed sisenevad mingisse elastsesse massi valatud.
Nüüd sai kevadine hooldus ära tehtud! Troostis sai vahetatud:
4x piduriklotsid
tagumised vedrud
esimesed amordid
esi amordi tugilaagrid
käigukasti padi
summuti tripp
hunnik igasugu pirne
uus el antenn (vana jäi pesulasse)
+ loomulikult kõik õlid ja filtrid nagu ikka.
Lähi nädalal saavad alla ilusti taastatud aero rattad (Hr Timutit tegi hea töö. Tänud talle) ning järgmise kuu algul saab SAAB uue ketimajanduse.
Loodetavasti siis ka mootor uut moodi mõtlemise (Tänu headele inimestele siit foorumist)
Auto nägi ostuhetkel välja selline:
4x piduriklotsid
tagumised vedrud
esimesed amordid
esi amordi tugilaagrid
käigukasti padi
summuti tripp
hunnik igasugu pirne
uus el antenn (vana jäi pesulasse)
+ loomulikult kõik õlid ja filtrid nagu ikka.
Lähi nädalal saavad alla ilusti taastatud aero rattad (Hr Timutit tegi hea töö. Tänud talle) ning järgmise kuu algul saab SAAB uue ketimajanduse.
Loodetavasti siis ka mootor uut moodi mõtlemise (Tänu headele inimestele siit foorumist)
Auto nägi ostuhetkel välja selline: