Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#51

E Dets 10, 2007 16:38

Millal installeerime?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#52

E Dets 10, 2007 16:52

Algselt postitas: iisak
Millal installeerime?


Võimalikult ruttu! :headbang: Ega ennem ma rahulikult magada ei saa ka ;)
Uued pidurikettad on ka ootamas!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#53

E Dets 10, 2007 17:17

Ma juba aiman mis siin juhtuma hakkab.......
Iisakult tuleb teadagi mis tarkvara :)
Sent from my Monte Carlo using B236
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#54

R Dets 28, 2007 2:58

;)

Vurr paigas + uued pidurikettad!
Varsti on oodata uut esiklaasi + madalamad vedrud ka tellitud+ uus iluvõre+ rõhukell+ veel igasugu jama...

EDIT: Sisust ka üks pilt, kus on näha ebay-st tellitud topsihoidjad ja muudki..



Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#55

R Dets 28, 2007 8:34

Algselt postitas: TGB
;)

Vurr paigas + uued pidurikettad!
Varsti on oodata uut esiklaasi + madalamad vedrud ka tellitud+ uus iluvõre+ rõhukell+ veel igasugu jama...


Jõudu sellel raskel teel :notworthy:ning varsti ongi auto VT konditsioonis :headbang:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#56

L Dets 29, 2007 6:51

Sinna ei jõua ta vist kunagi.Kes ikka ennetavalt uut mootorit raatsib ehitada. Aga ta võib ka parem saada,kui seda teha,lisaks parem soft,salong korda(VT oma on päris masendavaks lastud minna)jne.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#57

E Apr 28, 2008 23:54

Lähemal ajal on plaanis: Salongi taastamine: istmed, uksepolstrite nahatamine, keemiline puhastus vaipadele, uued orig. tekstiilmatid.
Uus esiklaas koos tihendite ja kiiluga, kapoti värvimine. (täkked)
Jõuab aeg ka mootorini (mõndagi on ju juba tehtud ka (vt esimest postitust)) ja sõites vaid suvel, peaks kere suutma selle ära oodata :)
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#58

T Apr 29, 2008 13:16

See auto on kohe kuidagi eriliselt ilus ja hea.
Mul pole siia maani paremat autot olnud kui see 9000 oli:beer:
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#59

R Mai 02, 2008 23:59

1.4... RAJU!!!
Rohkem sõnu ei ole....
Loodame et mootor ja kast terveks jäävad!
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1971
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#60

L Mai 03, 2008 0:44

Tahan ka neid kroomitud rõngaid, mis sul näidikute ümber on :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#61

L Mai 03, 2008 6:25

Algselt postitas: TGB
1.4... RAJU!!!
Rohkem sõnu ei ole....
Loodame et mootor ja kast terveks jäävad!

Talladega Nordicu soft peal,peabki raju olema:headbang:
Algatuseks pressis voolikud lahti,siis väänas pensionieas mootoripadjad ribadeks.
Hirsch võib oma softe laste mänguautodele pakkuda.
edit: Greddy controller sobiks,nagu rusikas molli,sellele autole:head:
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#62

N Juul 17, 2008 12:50

Dynomaxis mõõdetud võimsusenumbrid ka siia.
Väände number mulle väga ei meeldi. Samas käigukastile ei meeldiks ilmselt need numbrid mis minule meeldiksid :)

197kW 363Nm rattast..

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#63

N Juul 17, 2008 13:13

Vägev sooritus su Saabikese poolt!!!:thumb:

Kui suure rõhuga sõitsid kui saladus pole????
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1971
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#64

N Juul 17, 2008 13:18

Aga nüüd sa TGB pead meile laupäeval näitama, milleks su masin võimeline on.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#65

N Juul 17, 2008 13:24

Algselt postitas: TFK
Vägev sooritus su Saabikese poolt!!!:thumb:

Kui suure rõhuga sõitsid kui saladus pole????


1,4 oli vist bleederi vahele keeratud kui ma õigesti mäletan.

Aga ikkagi kahju, et sa segu ei mõõtnud :wall:
Iga ratas veab and then some!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#66

N Juul 17, 2008 13:29

Ratas käis juba ringi rullide peal, kui meelde tuli, et peaks lambdaanduri külge keerama..:(
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#67

N Juul 17, 2008 13:38

Just nimelt.
Unustasin Maksimile öelda et lambda ka külge paneks.
1.3-1.4 oli selline hetkeline peak. 1.0 peale jäi pidama.
Trionicu sõnad: Greddy controller sobiks,nagu rusikas molli,sellele autole.

Laupäeval kilomeetrile!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#68

N Juul 17, 2008 15:48

Ma ka unustasin segu mõõtja panna. Paljud vist unustasid....
Tahan ka elektroonilist kontrollerit:red:
Edu laupäeval.
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#69

N Juul 17, 2008 15:57

Algselt postitas: kasparius
Ma ka unustasin segu mõõtja panna. Paljud vist unustasid....
Tahan ka elektroonilist kontrollerit:red:
Edu laupäeval.


OT: aga kas mitte Trionicul müüa üks taoline isend ei olnud!
Iga ratas veab and then some!
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#70

N Juul 17, 2008 16:56

Algselt postitas: IFF

OT: aga kas mitte Trionicul müüa üks taoline isend ei olnud!


Seda ma tean jah. Keiseis on see ka täiesti olemas.
Olen selle juba plaani võtnud. Samuti nutab auto suurema väljalaske järgi.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1971
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#71

N Juul 17, 2008 17:22

Õige. Ega selle õlekõrrega ei saagi sõita normaalselt :D
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#72

R Juul 18, 2008 9:10

Edu laupäeval :thumb:
PS: Kui palju su auto tühimass võiks olla?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#73

R Juul 18, 2008 9:50

Vaevalt sel tühimassil mingit tähtsust on võistlusel.Ikka täismass...(ja see võiks olla väiksem,kui tühimass:evil: ).
Ja mis puudutab väänet,siis see on sul suht kasti valuläve lähedal,ning sellist väänet,nagu VT`l,pole mõtet sul punnitada.R-4 mootorid polegi erilised väändepillid.Suur vääne tuleb ikka ja ainult,kui suurendada töömahtu ja silindrite arvu.
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#74

R Juul 18, 2008 12:34

No eks saab ka ülelaadimisega, v.t. neid profi driftimasinaid, rekka turbod peal ja peale 2-3sek. turbolag-i on vääne 1000-1500Nm kandis ja alusena on max 6 silindrilised masinad :-) Loomulikult sellise autoga ei ole võimalik sõita päriselt, aga see polegi point:-P
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#75

P Juul 20, 2008 21:57

0-100 km/h

Pärast seda sai mälukaart täis, seega jäi 0- 221 (kilomeetri tulemus paigaltstardist) jäädvustamatta.

Edit: Nüüd näha ka 0-240 km/h (AC Mile 2008) Miili tulemus 236 km/h märja teekattega. 100 - 200 saabub umbes 13 sekundiga. Arenemiseks on veel ruumi!

Lisatud failid
Vasta