Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#76

P Juul 20, 2008 22:18

Mehed, te ajate mulle turbosaabi isu peale.....
Jürgen

#77

P Juul 20, 2008 22:21

Algselt postitas: vmaster
Mehed, et ajate mulle turbosaabi isu peale.....

Täpselt nii...:wall:
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#78

E Juul 21, 2008 8:40

Kas oled ka g-tech vms seadmega 0-100 aega mõõtnud, mis ta sekundites tuleks? Arvestades, et 100 juures võib spido valetada jne, tundub videost kuskil sinna üle 6s midagi olema, mis on muidugi väga hea tulemus esiveolise kohta. Mis rehvid esiteljel?
Mis on auto mass?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#79

E Juul 21, 2008 8:51

Selle video juures peate arvestama, et esimeses otsas käis ratas üsna usinalt ringi..;) Reaalne kiirus ei olnud kindlasti nii suur, kui see sealt paistab. Suhteliselt täiesti tavalised 205/55/16" suverehvid.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#80

E Juul 21, 2008 9:07

Ma peaks tuleval pühapäeval saama oma masina rattast dünotud ja ilmselt tuleb umbes sarnane graafik (HP ja NM rattast vast samas augus, kuna automaat on -20% mootorivõimsusest) nagu teemasoleval masinal, siis hea võrrelda, kus turbol vääne kõrgem ja kuidas lõpuni hoiab jne. Samas dünos ka, niiet suht võrreldav. Seega peab ütlema, et selle masina turbo teeb oma tööd igati korralikult, kuna on samad näitajad prakt, mis 4,4 vabalthingaval, ja kuna masin on kergem siis oleks vast isegi huvitav joonestada kuskil lennuväljal:-)
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#81

E Juul 21, 2008 19:19

Algselt postitas: Alfonze
oleks vast isegi huvitav joonestada kuskil lennuväljal:-)


16 augustil on Haapsalus AC mile! Soome saabisõbrad lubasid ka kohal olla ja puha.
Mina olen seal :)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#82

E Juul 21, 2008 22:59

Ja mina ka .... :D
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#83

E Juul 21, 2008 23:44

hmm, krt peab mõtlema, kas kuskil ametlik inff ka väljas?
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#84

T Juul 22, 2008 0:03

Algselt postitas: Alfonze
hmm, krt peab mõtlema, kas kuskil ametlik inff ka väljas?


Siin näiteks: http://www.mile.audiclub.ee
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#85

T Juul 22, 2008 0:56

Soomlased lubasid seekord ka kiired autod kohale moosida..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#86

T Juul 22, 2008 20:18

Kui keegi Iromani ka kohale moosiks .....
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#87

E Juul 28, 2008 9:38

Pisut OT, aga sain oma masina dünoskoorid ka kätte, rattast sai 210kw ja 406Nm (see Nm suht kahtlane nr, pöördevahemik oli kuidagi imelik), pisut parem kui tehasenumber -20%, samas pole uute automaatide kadu vist päris niipalju ka. ACmilele vist siis ise ka käpp, saab võrrelda:-)

edit: arvutasin et vääne rattast pigem 395Nm kanti.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#88

K Aug 13, 2008 20:51

Tänu Hr Sebastianile :notworthy: saab nüüd rõhku salongist reguleerida ja iga päev enam turbot ja mootorit hirmsa rõhuga ei materda.
Vajadusel saab nuppu vajutada ja siis hoia ainult mütsi kinni :evil:

PS. See seadeldis HOIAB rõhku! Ka tagumikudüno saab aru et asjalood on palju muutunud pärast viimast dyno mõõtmist!

Lisatud failid
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#89

E Nov 10, 2008 23:44

Ei saa kohe jätta eputamata :)
Tänu kasutajale Roadrunner, saab üks roheline elukas endale varsti külge suhteliselt harvanähtava epuvidina:

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#90

T Nov 11, 2008 23:17

Kas tiivake on juba küljes? Kas saaks ka sel juhul mõnd ilusat üldisemat pilti?;) Kas rõhk ei lange wastegate avanemisel enam?

kas kas kas kas kas . . . :P
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#91

T Nov 11, 2008 23:38

Olulisem kõigepealt: Rõhku hoiab nüüd ilusti, kuni 1.4 peal 3- 4 käik :) Üle selle ta ei suuda (ega suuda see õnnetu vurrike puhuda ka). Tuleb ikka suurem turbo soetada jne. Võimsust ei ole ju kunagi piisavalt :evil:
Tavapärasel tööle- koju kulgemisel on asi seatud 1.0 Bar-i peale ja sellest piisab :)
Tiivake saab külge siis kui vahetusse läheb esiklaas koos mõningate keretööde ja värviparandustega klaasi alumiste nurkade juures. Üks värvimine nuh :) Muide ma olen seda tiiba juba ammu tahtnud aga seda pole ju saada!!! Elkpartsist tellida ka ei ole raatsinud.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#92

K Nov 12, 2008 0:58

Ma saan sellest tiiva värgist täiesti aru:). Aga ma jään huviga ootama High Definition pilt:head: Peas juba mõlgub mõtteid ka mingist konkreetsest turbo mudelist?
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#93

K Nov 12, 2008 9:51

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Peas juba mõlgub mõtteid ka mingist konkreetsest turbo mudelist?


Plaanis on Sebastianit ja TFK-d "ahvida" :)
Ilmselt siiski niipea veel midagi juhtuma ei hakka..
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#94

K Nov 12, 2008 21:07

Algselt postitas: TGB
Plaanis on Sebastianit ja TFK-d "ahvida" :)
Ilmselt siiski niipea veel midagi juhtuma ei hakka..

Seda on tõeline rõõm lugeda, et kunagi siiski juhtuma hakkab :)
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#95

K Dets 03, 2008 21:44

Algselt postitas: Cyber
Selle video juures peate arvestama, et esimeses otsas käis ratas üsna usinalt ringi..;) Reaalne kiirus ei olnud kindlasti nii suur, kui see sealt paistab. Suhteliselt täiesti tavalised 205/55/16" suverehvid.


See ei oma tähtsust kas mingil ajahetkel rattad tühja käisid või ei.
Asi on nii et 90 kmh juures ei käinud enam ratas ringi. Üleüldse on see videost väga hästi näha kuhu maani ka kui palju rattad tühja käisid. Seisvas autos gaasi tallamise hetkest kuni 100 või 200 kmh saavutamiseni kuluv aeg on ikka seesama mis videol näha. Spidomeetri eksimus on tonnisel olematu. Max 2% 100 km/h juures.

Lihtsalt täpsustuseks, ei muud..
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#96

K Dets 03, 2008 22:28

Natuke uurisin su softi.
Talladegal oli kasutusel B204LM (900) aluspõhjale tehtud Nordicu tuuning. See ka sinu masinal. Soft sisaldab sellist mäppi nagu Max_vehicle_speed väärtusega 255. Tähendab see seda, et kiiruse piirang on justkui kaotatud.
Tuunimata 900 softis on seal 240 ja B234 (9000) softides seda mäppi enamasti üldse pole.
Seni oleks kõik nagu korras...
Aga nüüd suur erinevus. Nimelt arvutab Trionic auto kiiruse sellise mäpi nagu pulses_per_rev järgi. Ehk siis impulsside arv ratta ühe täispöörde ajal. B204 (900) softis on see 290, aga B234 (9000) softis tavaliselt 48.
Ma arvan, et sinnakanti ongi koer maetud, miks üle 240 ei lähe.
Oleks NG900, siis arvatavasti läheks.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#97

K Dets 03, 2008 23:58

Kummaline oli jah see 235 peal seismine.. ehk siis järsk kiirenduse kadumine 235 km/juures. Püüame kevadeks abi leida ;)
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#98

N Dets 04, 2008 9:29

Automaat (originaal) 6000 pöörde juures üle 240 ei lähegi.Manuaali järgi neljanda käiguga 1000 pöördega on kiirus 40-41,korrutades max pööretega saadki kasti lõppkiiruse.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#99

N Dets 04, 2008 11:27

Algselt postitas: saabu
Automaat (originaal) 6000 pöörde juures üle 240 ei lähegi.Manuaali järgi neljanda käiguga 1000 pöördega on kiirus 40-41,korrutades max pööretega saadki kasti lõppkiiruse.

Õige, aga TGB masina pööretepiiraja on 7050 peal ;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#100

N Dets 04, 2008 12:26

Algselt postitas: saabu
Automaat (originaal) 6000 pöörde juures üle 240 ei lähegi.Manuaali järgi neljanda käiguga 1000 pöördega on kiirus 40-41,korrutades max pööretega saadki kasti lõppkiiruse.

Läheb ja kuidas veel.
Vasta