Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Algselt postitas: vmaster
Mehed, et ajate mulle turbosaabi isu peale.....
Täpselt nii...:wall:
Kas oled ka g-tech vms seadmega 0-100 aega mõõtnud, mis ta sekundites tuleks? Arvestades, et 100 juures võib spido valetada jne, tundub videost kuskil sinna üle 6s midagi olema, mis on muidugi väga hea tulemus esiveolise kohta. Mis rehvid esiteljel?
Mis on auto mass?
Mis on auto mass?
Ma peaks tuleval pühapäeval saama oma masina rattast dünotud ja ilmselt tuleb umbes sarnane graafik (HP ja NM rattast vast samas augus, kuna automaat on -20% mootorivõimsusest) nagu teemasoleval masinal, siis hea võrrelda, kus turbol vääne kõrgem ja kuidas lõpuni hoiab jne. Samas dünos ka, niiet suht võrreldav. Seega peab ütlema, et selle masina turbo teeb oma tööd igati korralikult, kuna on samad näitajad prakt, mis 4,4 vabalthingaval, ja kuna masin on kergem siis oleks vast isegi huvitav joonestada kuskil lennuväljal:-)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1971
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Algselt postitas: Alfonze
hmm, krt peab mõtlema, kas kuskil ametlik inff ka väljas?
Siin näiteks: http://www.mile.audiclub.ee
Pisut OT, aga sain oma masina dünoskoorid ka kätte, rattast sai 210kw ja 406Nm (see Nm suht kahtlane nr, pöördevahemik oli kuidagi imelik), pisut parem kui tehasenumber -20%, samas pole uute automaatide kadu vist päris niipalju ka. ACmilele vist siis ise ka käpp, saab võrrelda:-)
edit: arvutasin et vääne rattast pigem 395Nm kanti.
edit: arvutasin et vääne rattast pigem 395Nm kanti.
Tänu Hr Sebastianile :notworthy: saab nüüd rõhku salongist reguleerida ja iga päev enam turbot ja mootorit hirmsa rõhuga ei materda.
Vajadusel saab nuppu vajutada ja siis hoia ainult mütsi kinni :evil:
PS. See seadeldis HOIAB rõhku! Ka tagumikudüno saab aru et asjalood on palju muutunud pärast viimast dyno mõõtmist!
Vajadusel saab nuppu vajutada ja siis hoia ainult mütsi kinni :evil:
PS. See seadeldis HOIAB rõhku! Ka tagumikudüno saab aru et asjalood on palju muutunud pärast viimast dyno mõõtmist!
Olulisem kõigepealt: Rõhku hoiab nüüd ilusti, kuni 1.4 peal 3- 4 käik Üle selle ta ei suuda (ega suuda see õnnetu vurrike puhuda ka). Tuleb ikka suurem turbo soetada jne. Võimsust ei ole ju kunagi piisavalt :evil:
Tavapärasel tööle- koju kulgemisel on asi seatud 1.0 Bar-i peale ja sellest piisab :)
Tiivake saab külge siis kui vahetusse läheb esiklaas koos mõningate keretööde ja värviparandustega klaasi alumiste nurkade juures. Üks värvimine nuh Muide ma olen seda tiiba juba ammu tahtnud aga seda pole ju saada!!! Elkpartsist tellida ka ei ole raatsinud.
Tavapärasel tööle- koju kulgemisel on asi seatud 1.0 Bar-i peale ja sellest piisab :)
Tiivake saab külge siis kui vahetusse läheb esiklaas koos mõningate keretööde ja värviparandustega klaasi alumiste nurkade juures. Üks värvimine nuh Muide ma olen seda tiiba juba ammu tahtnud aga seda pole ju saada!!! Elkpartsist tellida ka ei ole raatsinud.
Algselt postitas: TGB
Plaanis on Sebastianit ja TFK-d "ahvida" :)
Ilmselt siiski niipea veel midagi juhtuma ei hakka..
Seda on tõeline rõõm lugeda, et kunagi siiski juhtuma hakkab :)
Algselt postitas: Cyber
Selle video juures peate arvestama, et esimeses otsas käis ratas üsna usinalt ringi..;) Reaalne kiirus ei olnud kindlasti nii suur, kui see sealt paistab. Suhteliselt täiesti tavalised 205/55/16" suverehvid.
See ei oma tähtsust kas mingil ajahetkel rattad tühja käisid või ei.
Asi on nii et 90 kmh juures ei käinud enam ratas ringi. Üleüldse on see videost väga hästi näha kuhu maani ka kui palju rattad tühja käisid. Seisvas autos gaasi tallamise hetkest kuni 100 või 200 kmh saavutamiseni kuluv aeg on ikka seesama mis videol näha. Spidomeetri eksimus on tonnisel olematu. Max 2% 100 km/h juures.
Lihtsalt täpsustuseks, ei muud..
Natuke uurisin su softi.
Talladegal oli kasutusel B204LM (900) aluspõhjale tehtud Nordicu tuuning. See ka sinu masinal. Soft sisaldab sellist mäppi nagu Max_vehicle_speed väärtusega 255. Tähendab see seda, et kiiruse piirang on justkui kaotatud.
Tuunimata 900 softis on seal 240 ja B234 (9000) softides seda mäppi enamasti üldse pole.
Seni oleks kõik nagu korras...
Aga nüüd suur erinevus. Nimelt arvutab Trionic auto kiiruse sellise mäpi nagu pulses_per_rev järgi. Ehk siis impulsside arv ratta ühe täispöörde ajal. B204 (900) softis on see 290, aga B234 (9000) softis tavaliselt 48.
Ma arvan, et sinnakanti ongi koer maetud, miks üle 240 ei lähe.
Oleks NG900, siis arvatavasti läheks.
Talladegal oli kasutusel B204LM (900) aluspõhjale tehtud Nordicu tuuning. See ka sinu masinal. Soft sisaldab sellist mäppi nagu Max_vehicle_speed väärtusega 255. Tähendab see seda, et kiiruse piirang on justkui kaotatud.
Tuunimata 900 softis on seal 240 ja B234 (9000) softides seda mäppi enamasti üldse pole.
Seni oleks kõik nagu korras...
Aga nüüd suur erinevus. Nimelt arvutab Trionic auto kiiruse sellise mäpi nagu pulses_per_rev järgi. Ehk siis impulsside arv ratta ühe täispöörde ajal. B204 (900) softis on see 290, aga B234 (9000) softis tavaliselt 48.
Ma arvan, et sinnakanti ongi koer maetud, miks üle 240 ei lähe.
Oleks NG900, siis arvatavasti läheks.
Automaat (originaal) 6000 pöörde juures üle 240 ei lähegi.Manuaali järgi neljanda käiguga 1000 pöördega on kiirus 40-41,korrutades max pööretega saadki kasti lõppkiiruse.
Algselt postitas: saabu
Automaat (originaal) 6000 pöörde juures üle 240 ei lähegi.Manuaali järgi neljanda käiguga 1000 pöördega on kiirus 40-41,korrutades max pööretega saadki kasti lõppkiiruse.
Õige, aga TGB masina pööretepiiraja on 7050 peal ;)
Algselt postitas: saabu
Automaat (originaal) 6000 pöörde juures üle 240 ei lähegi.Manuaali järgi neljanda käiguga 1000 pöördega on kiirus 40-41,korrutades max pööretega saadki kasti lõppkiiruse.
Läheb ja kuidas veel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989