Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Jürgen

#26

L Apr 28, 2007 22:51

Tõsielt kena auto noh!:mad:
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#27

K Mai 09, 2007 19:21

Nüüd sai mulle selgeks miks minu kõrv olulist keti kolinat ei kuulnud.. Mööda siledaid hammakaid libisedes ei saanudki kett suurt lärmi teha!!!
Tänaseks on siis kogu ketimajandus vahetatud!!! :beer:


Järgnev pilt sellest millised EI TOHI keti hammasrattad olla :wise:

Lisatud failid
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#28

N Mai 10, 2007 19:40

Küll näeb alles hea välja! Nagu pärl :thumb:
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#29

N Juun 07, 2007 1:20

Plokikaane tihend vahetatud
kat-i asemel resokas
uus summuti kat-ist alates kuni lõpuni
uus (taastatud) garretti turbo
vaakumvollad
veepump
termostaat
uus MBC
Igasugu pisi jubinaid ka veel omajagu mis ette jäid nende tööde tegemisel. Suurimad tänud hr. Iisakule, kes on ka kindlasti pädevam loetletut täiendama kui midagi märkimata jäi.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#30

P Juun 17, 2007 16:51

Taastatud garretti obrut vandus alla. :gun: Alla kuu aja siis kestis. :wall: Ometi käitusin temega oma arust heaperemehelikult. Külmalt takka ei anna ja jahutan ilusti ja puha!
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#31

E Juun 18, 2007 15:53

Kas originaal turbo sai otsa või tahtsid ennetada laialiminekut ja lasid remontida?
tonisk
Postitusi: 78
Liitunud: N Juul 13, 2006 11:21
Asukoht:
Auto:

#32

E Juun 18, 2007 16:39

Palju max. rõhk on (oli)? Äkki pingutasid vähe üle?:(
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#33

E Juun 18, 2007 17:15

2 päeva umbes katalüsaatori ja summutitega mõjus ikkagi FATAALSELT:wall::wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#34

E Juun 18, 2007 18:27

Rõhku cutoffini ei keeranud kusjuures kordagi. (uue turboga) Tehase rõhunäidiku sain küll punase keskele ja rohkem ei näinud vajadust peale keerata. Kat ja summuti said jah vahetatud kahjuks 2 päeva pärast turbo paigaldust. :wall:
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#35

T Juun 26, 2007 19:15

Jätkan järjejuttu :)
Auto jälle korras. Tänud jällegi Troostauto meeskonnale :notworthy:
Turbo jälle taastatud ja suurema, vastupidavama vurri mõtted peas..
Lisaks esimesele sai ka tagaosa nüüd uued amordid ning DI särab ka kapoti all erksamalt kui varem. (uus) :)
Katalüsaatori probleem sai ka uue töökindlama lahenduse.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#36

T Juun 26, 2007 20:28

Algselt postitas: TGB
Jätkan järjejuttu :)
Auto jälle korras. Tänud jällegi Troostauto meeskonnale :notworthy:
Turbo jälle taastatud ja suurema, vastupidavama vurri mõtted peas..
Lisaks esimesele sai ka tagaosa nüüd uued amordid ning DI särab ka kapoti all erksamalt kui varem. (uus) :)

:red:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#37

T Juun 26, 2007 20:34

Iisak mille peale see :red: nüüd?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#38

T Juun 26, 2007 20:40

Mis sa siin ikka tänad....
Jõua terve autoga kokkutulekule-see oleks kõige suurem tänu mulle:beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#39

T Juun 26, 2007 20:49

Arvad et kogu asi nii ausõna peal koos seisab? Ma ei tahaks küll nii halvasti arvata ei sinu töö kvaliteedist ega oma autost, millesse on paigutatud rohkem raha kui see auto turul maksimaalselt maksta võiks ;)
Eks hakkan nüüd otsima kust ja kuidas kangema turbo saan.. Kokkutulekul võib ju kõike juhtuda kui rõhk kõrgele ajada!
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#40

P Aug 12, 2007 22:31

Kiitke heaks või laitke maha aga peale klaaside toonimist on autos hoopis mõnusam olla. Esiteks privaatsem, teiseks ei küta küljelt paistev päike enam käsivart tuliseks. Viimase suhtes on kohe tuntav vahe!

Lisatud failid
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#41

P Aug 12, 2007 22:34


Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#42

P Aug 12, 2007 22:40

Esimesi ka toonisid?
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#43

P Aug 12, 2007 23:06

Kõik klaasid peale esiklaasi on võrdse tooniga. Saab ei ole ometi kaubik!!! ;)
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#44

P Sept 09, 2007 14:13

Vahepeal summutisukk vahetatud.

Nüüd on järg käigukastini jõudnud :gun:
Ilma suurema paugu ja mürinata. Hommikul sõitma hakates tundsin et libiseb. Pöörded tõusevad aga auto liigub vaevaliselt.
Õlitase on normis ja õli ise on ilus.
Ilus pühapäeva hommik!
:wall:
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#45

T Sept 18, 2007 9:37

Mis jupp siis otsad andis?
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#46

E Okt 29, 2007 11:00

Kas oled oma pilli uuesti liikuma saanud?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#47

E Okt 29, 2007 14:36

Kogu aeg liikunud.
Hirmul on suured silmad....:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Hypno
Postitusi: 99
Liitunud: T Apr 17, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#48

E Okt 29, 2007 15:22

Algselt postitas: TGB
Kiitke heaks või laitke maha aga peale klaaside toonimist on autos hoopis mõnusam olla. Esiteks privaatsem, teiseks ei küta küljelt paistev päike enam käsivart tuliseks. Viimase suhtes on kohe tuntav vahe!


Mis läbipaistvusega kiled lasid paigaldada? Õhtuti hämaras sõita on normaalne?
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#49

K Dets 05, 2007 2:39

Algselt postitas: Hypno
Algselt postitas: TGB
Kiitke heaks või laitke maha aga peale klaaside toonimist on autos hoopis mõnusam olla. Esiteks privaatsem, teiseks ei küta küljelt paistev päike enam käsivart tuliseks. Viimase suhtes on kohe tuntav vahe!


Mis läbipaistvusega kiled lasid paigaldada? Õhtuti hämaras sõita on normaalne?


Kiled paigaldati Ghost-is. http://www.ghost.ee/
Valida oli 3 variandi vahel millest soovitati keskmise tumedusega kilet kuna tegemist tumeda autoga millel hele sisu. Minu eesmärgiks ei olnud klaase väga tumedaks toonida vaid õige natuke tooni ja turvalisust lisada. Juhtus see et kätte sain auto ikka üsna tumedate akendega. Nii mõnigi sõber hakkas seda asja "pätikaks" kutsuma. Siiski oli sellise tumedusega tooni juures ka pimedas üllatavalt hea väljavaade! Tänaseks olen küljeklaasidelt kile siiski eemaldanud ja varsti saavad auto küljed uue ja veidi heledama tooni.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#50

E Dets 10, 2007 16:32

Uhiuus mitsu vurr :headbang:

Lisatud failid
Vasta