Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Nüüd sai mulle selgeks miks minu kõrv olulist keti kolinat ei kuulnud.. Mööda siledaid hammakaid libisedes ei saanudki kett suurt lärmi teha!!!
Tänaseks on siis kogu ketimajandus vahetatud!!! :beer:
Järgnev pilt sellest millised EI TOHI keti hammasrattad olla :wise:
Tänaseks on siis kogu ketimajandus vahetatud!!! :beer:
Järgnev pilt sellest millised EI TOHI keti hammasrattad olla :wise:
Plokikaane tihend vahetatud
kat-i asemel resokas
uus summuti kat-ist alates kuni lõpuni
uus (taastatud) garretti turbo
vaakumvollad
veepump
termostaat
uus MBC
Igasugu pisi jubinaid ka veel omajagu mis ette jäid nende tööde tegemisel. Suurimad tänud hr. Iisakule, kes on ka kindlasti pädevam loetletut täiendama kui midagi märkimata jäi.
kat-i asemel resokas
uus summuti kat-ist alates kuni lõpuni
uus (taastatud) garretti turbo
vaakumvollad
veepump
termostaat
uus MBC
Igasugu pisi jubinaid ka veel omajagu mis ette jäid nende tööde tegemisel. Suurimad tänud hr. Iisakule, kes on ka kindlasti pädevam loetletut täiendama kui midagi märkimata jäi.
Rõhku cutoffini ei keeranud kusjuures kordagi. (uue turboga) Tehase rõhunäidiku sain küll punase keskele ja rohkem ei näinud vajadust peale keerata. Kat ja summuti said jah vahetatud kahjuks 2 päeva pärast turbo paigaldust. :wall:
Jätkan järjejuttu :)
Auto jälle korras. Tänud jällegi Troostauto meeskonnale :notworthy:
Turbo jälle taastatud ja suurema, vastupidavama vurri mõtted peas..
Lisaks esimesele sai ka tagaosa nüüd uued amordid ning DI särab ka kapoti all erksamalt kui varem. (uus) :)
Katalüsaatori probleem sai ka uue töökindlama lahenduse.
Auto jälle korras. Tänud jällegi Troostauto meeskonnale :notworthy:
Turbo jälle taastatud ja suurema, vastupidavama vurri mõtted peas..
Lisaks esimesele sai ka tagaosa nüüd uued amordid ning DI särab ka kapoti all erksamalt kui varem. (uus) :)
Katalüsaatori probleem sai ka uue töökindlama lahenduse.
Algselt postitas: TGB
Jätkan järjejuttu :)
Auto jälle korras. Tänud jällegi Troostauto meeskonnale :notworthy:
Turbo jälle taastatud ja suurema, vastupidavama vurri mõtted peas..
Lisaks esimesele sai ka tagaosa nüüd uued amordid ning DI särab ka kapoti all erksamalt kui varem. (uus)
:red:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Arvad et kogu asi nii ausõna peal koos seisab? Ma ei tahaks küll nii halvasti arvata ei sinu töö kvaliteedist ega oma autost, millesse on paigutatud rohkem raha kui see auto turul maksimaalselt maksta võiks ;)
Eks hakkan nüüd otsima kust ja kuidas kangema turbo saan.. Kokkutulekul võib ju kõike juhtuda kui rõhk kõrgele ajada!
Eks hakkan nüüd otsima kust ja kuidas kangema turbo saan.. Kokkutulekul võib ju kõike juhtuda kui rõhk kõrgele ajada!
Vahepeal summutisukk vahetatud.
Nüüd on järg käigukastini jõudnud :gun:
Ilma suurema paugu ja mürinata. Hommikul sõitma hakates tundsin et libiseb. Pöörded tõusevad aga auto liigub vaevaliselt.
Õlitase on normis ja õli ise on ilus.
Ilus pühapäeva hommik!
:wall:
Nüüd on järg käigukastini jõudnud :gun:
Ilma suurema paugu ja mürinata. Hommikul sõitma hakates tundsin et libiseb. Pöörded tõusevad aga auto liigub vaevaliselt.
Õlitase on normis ja õli ise on ilus.
Ilus pühapäeva hommik!
:wall:
Algselt postitas: TGB
Kiitke heaks või laitke maha aga peale klaaside toonimist on autos hoopis mõnusam olla. Esiteks privaatsem, teiseks ei küta küljelt paistev päike enam käsivart tuliseks. Viimase suhtes on kohe tuntav vahe!
Mis läbipaistvusega kiled lasid paigaldada? Õhtuti hämaras sõita on normaalne?
Algselt postitas: Hypno
Algselt postitas: TGB
Kiitke heaks või laitke maha aga peale klaaside toonimist on autos hoopis mõnusam olla. Esiteks privaatsem, teiseks ei küta küljelt paistev päike enam käsivart tuliseks. Viimase suhtes on kohe tuntav vahe!
Mis läbipaistvusega kiled lasid paigaldada? Õhtuti hämaras sõita on normaalne?
Kiled paigaldati Ghost-is. http://www.ghost.ee/
Valida oli 3 variandi vahel millest soovitati keskmise tumedusega kilet kuna tegemist tumeda autoga millel hele sisu. Minu eesmärgiks ei olnud klaase väga tumedaks toonida vaid õige natuke tooni ja turvalisust lisada. Juhtus see et kätte sain auto ikka üsna tumedate akendega. Nii mõnigi sõber hakkas seda asja "pätikaks" kutsuma. Siiski oli sellise tumedusega tooni juures ka pimedas üllatavalt hea väljavaade! Tänaseks olen küljeklaasidelt kile siiski eemaldanud ja varsti saavad auto küljed uue ja veidi heledama tooni.