Saab 9000 Anniversary '97 2.3 turbo - arvo92 (ex. Ainar, Vmaster, Cilpkonn jne.)

Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#26

P Juun 25, 2017 10:33



D116 - kas 2.0 mootorist koos Mitsu turboga saab samuti 200+kw peale väänata? Saan ma õigesti aru?

Jah õigesti.
__In Boost We Trust__
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1534
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#27

P Juun 25, 2017 16:22

Niipalju kui ma mäletan, siis õlivahetused lasin teha iga 10 tuhande km tagant. Oli plaan ka uuesti mitsu turbo panna kuna Võrumaa mehed metsast olid eelmise hävitamisega ilusti hakkama saanud. Selgus juba siis et väljalaskekollektor oli kõver, poldid katki/puudu. Kahjuks nende asjade kordategemiseni ei jõudnudki. Selline oli seisukord siis kui auto edasi müüsin.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 436
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#28

E Juun 26, 2017 12:24

Ma arvan, et nende võrumaa meeste kapsaaeda selle auto huku võibki kirjutada. Kui juba siis turbo läbi lasti lühikese ajaga ja vaadates, mis sopp mootori seest vastu vaatas, siis võid hiljem seda õli vahetada aga nagu näha, siis ka klapikaane all oli muda korralikult ikkagi. Mine tea, mis õlikanalid seal lõpuks umbes on. Ja plokikaas lekkis ka korralikult, lahti võttes pudenes tükke - varsti oleks surve vist plokis ka olnud.

Hetkel vaagin kõikvõimalikke variante - alates selle auto vaatama minemisest - http://www.auto24.ee/used/2377775 , mis sama värvi ja tõsta vaid sisu üle ning kunagi keevita mitsu turbo peale ja anna talda. Kuni variantideni, kus keevitan kere ära, teen laus ülevärvi ja teen mootori kapremondi+uue turbo ost. Kurb see, et ega ise sestsamusest saia tehes väga palju odavamalt ei saa, kui ülalnimetatud viisaka välimusega pill ära osta (eeldades, et ta on ka viisakas, nagu lubatakse). Värvi paksusmõõtja on õnneks olemas ja ostakski vaid täiesti sileda ja roosteta masina selle raha eest.

Seedin ja katsun hetkeemotsioonist edasi jõuda, et kainema peaga asju otsustada. Senikaua kalkuleerin paberil läbi kõikvõimalikud variandid, õnneks kiiret pole - ng900 on usaldusväärsuse tipp vastupidavuselt ja ükski sõit sõitmata ei jää.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7187
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#29

E Juun 26, 2017 13:41

Ma arvan, et nende võrumaa meeste kapsaaeda selle auto huku võibki kirjutada. Kui juba siis turbo läbi lasti lühikese ajaga ja vaadates, mis sopp mootori seest vastu vaatas, siis võid hiljem seda õli vahetada aga nagu näha, siis ka klapikaane all oli muda korralikult ikkagi. Mine tea, mis õlikanalid seal lõpuks umbes on. Ja plokikaas lekkis ka korralikult, lahti võttes pudenes tükke - varsti oleks surve vist plokis ka olnud.

Hetkel vaagin kõikvõimalikke variante - alates selle auto vaatama minemisest - http://www.auto24.ee/used/2377775 , mis sama värvi ja tõsta vaid sisu üle ning kunagi keevita mitsu turbo peale ja anna talda. Kuni variantideni, kus keevitan kere ära, teen laus ülevärvi ja teen mootori kapremondi+uue turbo ost. Kurb see, et ega ise sestsamusest saia tehes väga palju odavamalt ei saa, kui ülalnimetatud viisaka välimusega pill ära osta (eeldades, et ta on ka viisakas, nagu lubatakse). Värvi paksusmõõtja on õnneks olemas ja ostakski vaid täiesti sileda ja roosteta masina selle raha eest.

Seedin ja katsun hetkeemotsioonist edasi jõuda, et kainema peaga asju otsustada. Senikaua kalkuleerin paberil läbi kõikvõimalikud variandid, õnneks kiiret pole - ng900 on usaldusväärsuse tipp vastupidavuselt ja ükski sõit sõitmata ei jää.


pole mõtet jamada asjadga mis 1000 korda üle käidud, otsi vähemnäpitud asi ja tõsta lux -asjad ümber ja :drive:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 436
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#30

K Juun 28, 2017 11:30

Lihtsalt infoks - käisin toda Annyt vaatamas. Mootoriruumi sisse nähes arvasin esimese hooga, et seal on õlitorud+poldid ära vahetatud. Aga siis sain aru, et ei ole - ongi nii hästi säilinud, nagu uued. Kogu kere oli üliheas olukorras, tehasest väljalastuga võrreldes polnud väga midagi kehvemas olukorras, auto kui uus.
Väljast aga palju kivitäkkeid saanud, mida hoolas omanik peenikese värvipintsliga parandanud, kapotil oli neid paarkümmend tükki, see oli kõige koledam detail. Stange veidi kriibitud, 3 mölgikohta, kõrvalistujapoolsed uksed on kunagi ammu ülevärvitud, värvimõõtjaga käisin üle. Sees palju pisivigu - nt. juhi päikesesirm ei seisa üleval, leiab iluvigu mitmel pool, istmed ei ole esimeses nooruses. Tuledepesuritest üks ei töötanud ja tagakojamehele vett ei tulnud peale. Ja armatuuris mingid tuled ei töötanud.
Sõites aga oli väga tihe ja mootor+kast töötasid kenasti, turbo tundus ka viisakas olevat tõmbe järgi. Kogu kompotina väga heas korras, viisakaks saamiseks tahaks aga ülevärvi saada.

See selleks. Aga lihtsalt infoks jagan - et kui ei üritanudki hinnas alla saada ja ütlesin, et mõtlen veel nädalakese oma asjad läbi aga et olen pigem huvitatud, siis paar tundi hiljem auto24 linki vaadates nägin, et oi oi - hind 3500 on asendatud 4700-ga. Ja nii ka tema kodulehel.

Ma pole sellist poliitikat veel kohanud - et kui tekib huviline, siis lükkame hinna lakke ja küll ta maksab, kui tahab head kere saada. Minu poolest võib ta selle aga endale hoida. Ja mulle ei maininud midagi, et selliselt võiks käituda. Imelik värk see. Mul pole sellise raha eest kindlasti seda vaja. Sest kiiret pole ja okeis olukorras keresid liigub veel - sai ju 2.a. tagasi sõbrannale tonnine ostetud, mil kapott, esitiivad roostetasid. Ja tuuleklaasi ümbrus oskamatusest klaasivahetusest. Aga ülejäänud kere üliheas olukorras ja praeguseks värvitud ja väliselt oluliselt siledam masin, kui too pakutav. Ning sellise veidi tööd vajava isendi sai alla 600 euri kätte, pole mõtet siis 4700-ga ostma hakata.

Niiet ütlen ära, et seisukorra mõistes üks pärl on olemas aga müüja on ka paras juut.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1041
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#31

K Juun 28, 2017 16:59

Pead rantto südametunnistusele koputama, ehk orgunnib veel mõne korraliku tonnise Sveitsist, kõnealune City Cari masin on ka läbi tema käe siia riiki toodud kui õigesti mäletan.

4700 eest vaataks juba Aero poole...
Vasta