D116 - kas 2.0 mootorist koos Mitsu turboga saab samuti 200+kw peale väänata? Saan ma õigesti aru?
Jah õigesti.
Ma arvan, et nende võrumaa meeste kapsaaeda selle auto huku võibki kirjutada. Kui juba siis turbo läbi lasti lühikese ajaga ja vaadates, mis sopp mootori seest vastu vaatas, siis võid hiljem seda õli vahetada aga nagu näha, siis ka klapikaane all oli muda korralikult ikkagi. Mine tea, mis õlikanalid seal lõpuks umbes on. Ja plokikaas lekkis ka korralikult, lahti võttes pudenes tükke - varsti oleks surve vist plokis ka olnud.
Hetkel vaagin kõikvõimalikke variante - alates selle auto vaatama minemisest - http://www.auto24.ee/used/2377775 , mis sama värvi ja tõsta vaid sisu üle ning kunagi keevita mitsu turbo peale ja anna talda. Kuni variantideni, kus keevitan kere ära, teen laus ülevärvi ja teen mootori kapremondi+uue turbo ost. Kurb see, et ega ise sestsamusest saia tehes väga palju odavamalt ei saa, kui ülalnimetatud viisaka välimusega pill ära osta (eeldades, et ta on ka viisakas, nagu lubatakse). Värvi paksusmõõtja on õnneks olemas ja ostakski vaid täiesti sileda ja roosteta masina selle raha eest.
Seedin ja katsun hetkeemotsioonist edasi jõuda, et kainema peaga asju otsustada. Senikaua kalkuleerin paberil läbi kõikvõimalikud variandid, õnneks kiiret pole - ng900 on usaldusväärsuse tipp vastupidavuselt ja ükski sõit sõitmata ei jää.