Saab 9000 Aero, 1994, meelis
Postitatud: R Okt 13, 2017 19:22
Tere,
Lõpuks võiks teemasse lisada ka endi esimese Aero 9000. See peaks olema meie pere kaheteistkümnes Saab. Seni olemas olnud 96, 99, 900C, 900NG ja mitu 9000. Auto sai ostetud 2013 aastal. Lisaks jooksvatele kulutustele autot vaikselt täiustatud.
Eelmise omaniku poolt oli korraldatud tarkvaravärskendus ja paigaldatud Koni reguleeritavad amordid. Kuna autol olid vedrud väsinud, sai need vahetatud Lesjöfors madalduse vastu. Siis ilmutas sidur väsimise märke ja külge läks Sachs SRE komplekt. Lisaks sai vahetatud käigukast Aero 3.61:1 vastu. Graafikul RunFile_003.
Hiljem vahetatud pihustid 630 Deka vastu ja lisatud Saab 9-5 Trolli turbo. Tarkvarauuendus CR poolt. Vähem kui aasta rõõmu ja ootas ees taas turbovahetus. Graafikul RunFile_004.
Lisandus: 600x300x76 vahejahuti, 2,5" cooler-TB torustik, 50 mm BOV, 3" RV eest taha koos 100-cel kat'iga. Turbo keskosaks sai originaal MHI TD04HL-20T. Kojad pärit 9-5 pealt, seega väikse kuumakojaga. Külmakoda treiti külmatiivikuga sobivaks. Kuna selgus, et orig wastegate ei jaksa rõhku hoida, sai tellitud uus ning monteeritud külge. Koos rõhku hoidva wastegate'ga asendus ka kütusepump Walbro GSS341'ga. Graafikul RunFile_008.
Lisaks et pidama ka saaks, pidurid said värskendust speedparts'i tootevalikust. Rehvid Nankang NS-2R.
Möödunud aastal autol teha lastud keretööd, vahetatud tiivaääred jne. Kuna auto on igapäevaselt sõidus siis tegemist on koguaeg olnud ja eks tuleb ka juurde. Eriti ootab värskendamist juhiiste ja kõrvaldamist mõned õlilekked. Lisaks piltidele düno graafik, mis auto arenguga kaasas on käinud.
Viimati lisaks juurde ostetud veel üks 9000 Aero, kuid too auto jääb võimalikult originaali lähedaseks.
Lõpuks võiks teemasse lisada ka endi esimese Aero 9000. See peaks olema meie pere kaheteistkümnes Saab. Seni olemas olnud 96, 99, 900C, 900NG ja mitu 9000. Auto sai ostetud 2013 aastal. Lisaks jooksvatele kulutustele autot vaikselt täiustatud.
Eelmise omaniku poolt oli korraldatud tarkvaravärskendus ja paigaldatud Koni reguleeritavad amordid. Kuna autol olid vedrud väsinud, sai need vahetatud Lesjöfors madalduse vastu. Siis ilmutas sidur väsimise märke ja külge läks Sachs SRE komplekt. Lisaks sai vahetatud käigukast Aero 3.61:1 vastu. Graafikul RunFile_003.
Hiljem vahetatud pihustid 630 Deka vastu ja lisatud Saab 9-5 Trolli turbo. Tarkvarauuendus CR poolt. Vähem kui aasta rõõmu ja ootas ees taas turbovahetus. Graafikul RunFile_004.
Lisandus: 600x300x76 vahejahuti, 2,5" cooler-TB torustik, 50 mm BOV, 3" RV eest taha koos 100-cel kat'iga. Turbo keskosaks sai originaal MHI TD04HL-20T. Kojad pärit 9-5 pealt, seega väikse kuumakojaga. Külmakoda treiti külmatiivikuga sobivaks. Kuna selgus, et orig wastegate ei jaksa rõhku hoida, sai tellitud uus ning monteeritud külge. Koos rõhku hoidva wastegate'ga asendus ka kütusepump Walbro GSS341'ga. Graafikul RunFile_008.
Lisaks et pidama ka saaks, pidurid said värskendust speedparts'i tootevalikust. Rehvid Nankang NS-2R.
Möödunud aastal autol teha lastud keretööd, vahetatud tiivaääred jne. Kuna auto on igapäevaselt sõidus siis tegemist on koguaeg olnud ja eks tuleb ka juurde. Eriti ootab värskendamist juhiiste ja kõrvaldamist mõned õlilekked. Lisaks piltidele düno graafik, mis auto arenguga kaasas on käinud.
Viimati lisaks juurde ostetud veel üks 9000 Aero, kuid too auto jääb võimalikult originaali lähedaseks.