1. leht 1-st

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: R Okt 20, 2006 9:51
Postitas D116
Panen oma auto ka siia.
Auto sai ostetud aprilli lõpus, Šveetsist toodud, paberite järgi :facts: autol oli 1 omanik (loomulikult hooldusraamat) Ls 250 000 täitsa tõenäoline.

Ostes oli vahetatud kõik vedelikut: roolivõimu vedelik (SAAB originaal õli), käigukastis õli, puksid (scantech-i toodang, tulevikus plaanis ikka panna polüuretaanist pukse, aga neid Tartus ei leidnud), piduriklotsid ja veel paar pisi asja.

Lisatud failid

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: R Okt 20, 2006 9:53
Postitas D116

Lisatud failid

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: R Okt 20, 2006 9:55
Postitas D116

Lisatud failid

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: R Okt 20, 2006 9:56
Postitas D116

Lisatud failid

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: R Okt 20, 2006 9:56
Postitas IFF
Huvitav kas see on kõrval seisva grilli suits või optiline pete, mis ülemise pildi all on? ;)

Aga muretuid kilomeetreid.

ps. mis nendesse polüuretaanist puksidesse puutub siis netist tellides tuleb isegi odavam kui Eestist kohapealt ostes.

Edit: Esimest iluvõre on just kui moditud nn tuningu võrega.

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: R Okt 20, 2006 9:57
Postitas D116

Lisatud failid

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: R Okt 20, 2006 10:02
Postitas D116
Algselt postitas: IFF
Huvitav kas see on kõrval seisva grilli suits või optiline pete, mis ülemise pildi all on? ;)

Aga muretuid kilomeetreid.

ps. mis nendesse polüuretaanist puksidesse puutub siis netist tellides tuleb isegi odavam kui Eestist kohapealt ostes.

Edit: Esimest iluvõre on just kui moditud nn tuningu võrega.


Jah seal on grilli suits :)
Iluvõre tegin ise, AutoMaailmast ostetud võrk

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: R Okt 20, 2006 10:21
Postitas suur
Tohohh, DI'ta versioon.

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: R Okt 20, 2006 10:32
Postitas MadMan
see ju vabalthingav.

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: R Okt 20, 2006 11:11
Postitas D116
Algselt postitas: suur
Tohohh, DI'ta versioon.


DI/ta tahtsingi, et pärast ei oleks vaja 5000EEK-i maksma selle vahetamise eest, nii on odavam. Jjagaja, jutmed ja küünlad said vahetatud kulus vähem kui 1000EEKi

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: N Apr 07, 2011 10:27
Postitas D116
Odomeetril 289 700km-i(arvan, et hästi keritud), senimaani töötas väga korralikkult. Ja peale möödasõitu tuli mootorisse kolin sisse. Lahtivõtmisel: 2 silinderi rõngad täitsa ärakulunud - bensiin läks karterisse, 2 silindri kepsu saaled nulliks ärakulunud ja ringe seal teinud, ülejäänud saaled ka väga kehvas sesundis(289k km?)
Nüüd siis paigaldatud S9K-lt ostetud mootor mis on madalama surveastmega 9.0 vs 10.1, 98 rohkem ei vala sisse:). Vahe sõitmisel mida märkasin, et suht madalatel pöördetel 1200 ja vajutada gaasi ei tekki mittemingit detonatsiooni:)(naisele meeldib sõitmine madalatel pöördetel:wall: )
Nüüd võib turbotada :D aga rohkem mõtlen projektis Ferrari(Lancia Thema 8.32 Engine) jõuallikae:P, alusraam peaks nendel samasugune olema.

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: N Mai 12, 2011 9:56
Postitas keenius
Thema 8.32 mootorit ma arvan et sa ei jõua osta.
Ja sellel on ainult 158kw. 215 PS (158 kW; 212 hp) @6750 rpm
ning rohkem küünlaid, küünlajuhtmeid. Parem valik oleks 2,3 turbo!

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: N Mai 12, 2011 10:44
Postitas MadMan
Olge mehed ja tehke parem see teoks:
http://www.saunalahti.fi/~rjh/saabv8.htm
http://www.trollhattansaab.net/archives/2007/11/the-most-recent-saab-v-8.html
http://www.youtube.com/watch?v=pVidhrnLFf0

This Saab V-8 was, as it appears, two B202 16-valve engines combined to create a right-angle V-8 engine which the good folks in Uusikaupunki managed to fit into a 1989 9000 and drive around terrorizing the local law enforcement community.


Kuna Saab R4 on niikuinii pool Triumphi V8-st.

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: N Mai 12, 2011 15:23
Postitas D116
Thema 8.32 mootorit ma arvan et sa ei jõua osta.
Ja sellel on ainult 158kw. 215 PS (158 kW; 212 hp) @6750 rpm
ning rohkem küünlaid, küünlajuhtmeid. Parem valik oleks 2,3 turbo!


No nii kallid nad ka ei ole alates 5k euri(ja kereseisund ei huvita, võib ka avariiline olla), odavamalt nagunii ei saa Ferrari-t. Lancia Delta HF on palju kallim:) Ja mis need küünlad ja jutmed segavad???
2.3T Aero on juba ammu olemas, tahaks V8 ja 158kW täitsa piisab ega rallil ei hakka käima.

SAAB 9000, 1992, D116

Postitatud: P Nov 20, 2011 7:37
Postitas D116
Autol uus omanik.