1. leht 1-st
Saab 9000 CSE 2.3T, 147kw, Siim
Postitatud: L Sept 15, 2018 0:44
Postitas siims
Re: Saab 9000 CSE 2.3T, 147kw, Siim
Postitatud: N Sept 27, 2018 10:10
Postitas Trionic
Eks Raul sõitis sellega vähe. Põhiliselt Tallinnasse minu juurde remonti ja tagasi. Muidu lühikesed Rakvere otsad.
Re: Saab 9000 CSE 2.3T, 147kw, Siim
Postitatud: R Sept 28, 2018 22:05
Postitas siims
Vähe sõitis ta küll ja ka mina ei plaani erilist läbisõitu koguda, Saab talvitub garaažis. Kahjuks on Raul ka kelle teise teenuseid kasutanud ja punane silikoon vohab klapikambrikaane ja vl kolle vahel
Lisaks on üks vl kolle tikkpolt tõenäoliselt pooleks keeratud.
Re: Saab 9000 CSE 2.3T, 147kw, Siim
Postitatud: L Okt 06, 2018 20:01
Postitas siims
Panin Saabi garaaži ära kuna ei ole hetkel aega ega tuju temaga tegutseda. Turbo sai ka otsa ja veaks võib lugeda mitu tegurit: õlitase oli 1l üle MAX näidu ja õhufilter oli ka väga rokane. Eelmised omanikud sõitsid väga rahulikult, kuid minu raskem jalg ilmselt kiirendas turbo läbimineku. Endiselt olen arvamusel, et mootorid peavad saama "piitsa" ja kui ei kesta on midagi jäetud tegemata. Uus turbo on ka olemas, kuid vajab pisut modifitseerimist, mis selgus kahjuks suuremat sorti rahakuluga kui Trionic sai harjutada T25 turbo maha võtmist ja sama katkise turbo pealepanekut
. Vahetatud sai BPC klapp 9-5 oma vastu ja lisaks kangem soft ksf Sebastianilt, mille rõõme saab nautida alles siis kui uus turbo peal. Kokkuvõtteks: Saab on rohkem katki kui enne aga raha on kulunud megalt
Re: Saab 9000 CSE 2.3T, 147kw, Siim
Postitatud: L Sept 07, 2019 23:44
Postitas siims
Vahelduseks remontisin Saabi:
1. Tagumised ABS andurid, sai ABS tuluke kustu nüüd
2. Uued piduritorud eest taha ja voolikud. Vanad torud olid nii läbi, et hakkasid lekkima.
3. Kütusefilter koos banjo poltidega. Lisaks vahetasin kütusetorud osaliselt kummivoolikute vastu kuna torud olid kohati väga roostes
4. Mootoriõli ja filter. Proovisõidul enam sinist suitsu ei täheldanud, kuid gaasi maha lastest viskab ikka väikse pahmaka sinist. Sõita saab aga turbo ootab vahetust. Karterituulutus korras ja õlikorgist suitsu ega rõhku ei tulnud. Mootor töötab kenasti, ei tiksu ega tee muid imelikke hääli.
5. Esisilla õõtsadel alumiinium kronsade vahetus, juhipoolel olid täiesti pudid. Kõrvalistuja poolel paistis esialgu ok, kuid ikka peaks need ka vahetama.
Üle pika aja sõit tuletas meelde, et väga mugav auto on 9000. Paraku ülevaatusele enne asja ei ole kui kere põhja alt paremaks saab ja turbo ka vahetatud. Seega kolis Saab kanalita kohale oma aega ootama. Kaks rehvi jooksevad ka kiirelt õhust tühjaks, võtsin alt.
Re: Saab 9000 CSE 2.3T, 147kw, Siim
Postitatud: R Sept 27, 2019 21:05
Postitas siims
Saab läks uuele omanikule, Saabi fännile õnneks.
Minu võim temast üle ei käinud kuna kere tahab rohkem tegemist kui mu esialgne hinnang oli.