Saab 9000 CSE 2.3T, 147kw, Siim

Suletud
siims
Postitusi: 34
Liitunud: P Apr 13, 2014 18:24
Asukoht:
Auto: 9000 CSE 2.3T

#1

L Sept 15, 2018 0:44

Ostsin poolhobiautoks Saab 9000 CSE 147kw ATM. Paljud Rakvere inimesed on kindlasti seda autot näinud kuna see parkis alates 2004.a ühe kortermaja ees kuni 2017.a Proovisõit jättis mootorist väga hea ja jõulise mulje. Rakvere omanik hooldas autot peamiselt Troost autos ja kogu dokumentatsioon/arved jms alates Eestis ostust on säilitatud. Toodud on ta Šveitsist ja hooldusraamat koos teiste dokumentidega näitab, et Eesti jõudnuna oli LS 131 000. Hetkel näitab LS 191 000. Murekohaks on kere tagumine osa ja põhjuseks on ilmselt parkimiskoht otse sõidutee ääres, mis tähendas lõputuid soolavanne. Vaikselt nokin liistud ja karbikatted küljest, et näha kas on veel kahjustusi. Vigu on veel: kliima tühi, ABS tuli põleb, näidikute paneeli valgus jukerdab. Samas tehniline osa on väga hea ja mootor käib edasi väga hästi.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

N Sept 27, 2018 10:10

Eks Raul sõitis sellega vähe. Põhiliselt Tallinnasse minu juurde remonti ja tagasi. Muidu lühikesed Rakvere otsad.
siims
Postitusi: 34
Liitunud: P Apr 13, 2014 18:24
Asukoht:
Auto: 9000 CSE 2.3T

#3

R Sept 28, 2018 22:05

Vähe sõitis ta küll ja ka mina ei plaani erilist läbisõitu koguda, Saab talvitub garaažis. Kahjuks on Raul ka kelle teise teenuseid kasutanud ja punane silikoon vohab klapikambrikaane ja vl kolle vahel :roll: Lisaks on üks vl kolle tikkpolt tõenäoliselt pooleks keeratud.
siims
Postitusi: 34
Liitunud: P Apr 13, 2014 18:24
Asukoht:
Auto: 9000 CSE 2.3T

#4

L Okt 06, 2018 20:01

Panin Saabi garaaži ära kuna ei ole hetkel aega ega tuju temaga tegutseda. Turbo sai ka otsa ja veaks võib lugeda mitu tegurit: õlitase oli 1l üle MAX näidu ja õhufilter oli ka väga rokane. Eelmised omanikud sõitsid väga rahulikult, kuid minu raskem jalg ilmselt kiirendas turbo läbimineku. Endiselt olen arvamusel, et mootorid peavad saama "piitsa" ja kui ei kesta on midagi jäetud tegemata. Uus turbo on ka olemas, kuid vajab pisut modifitseerimist, mis selgus kahjuks suuremat sorti rahakuluga kui Trionic sai harjutada T25 turbo maha võtmist ja sama katkise turbo pealepanekut :(. Vahetatud sai BPC klapp 9-5 oma vastu ja lisaks kangem soft ksf Sebastianilt, mille rõõme saab nautida alles siis kui uus turbo peal. Kokkuvõtteks: Saab on rohkem katki kui enne aga raha on kulunud megalt :bs:
siims
Postitusi: 34
Liitunud: P Apr 13, 2014 18:24
Asukoht:
Auto: 9000 CSE 2.3T

#5

L Sept 07, 2019 23:44

Vahelduseks remontisin Saabi:

1. Tagumised ABS andurid, sai ABS tuluke kustu nüüd
2. Uued piduritorud eest taha ja voolikud. Vanad torud olid nii läbi, et hakkasid lekkima.
3. Kütusefilter koos banjo poltidega. Lisaks vahetasin kütusetorud osaliselt kummivoolikute vastu kuna torud olid kohati väga roostes
4. Mootoriõli ja filter. Proovisõidul enam sinist suitsu ei täheldanud, kuid gaasi maha lastest viskab ikka väikse pahmaka sinist. Sõita saab aga turbo ootab vahetust. Karterituulutus korras ja õlikorgist suitsu ega rõhku ei tulnud. Mootor töötab kenasti, ei tiksu ega tee muid imelikke hääli.
5. Esisilla õõtsadel alumiinium kronsade vahetus, juhipoolel olid täiesti pudid. Kõrvalistuja poolel paistis esialgu ok, kuid ikka peaks need ka vahetama.

Üle pika aja sõit tuletas meelde, et väga mugav auto on 9000. Paraku ülevaatusele enne asja ei ole kui kere põhja alt paremaks saab ja turbo ka vahetatud. Seega kolis Saab kanalita kohale oma aega ootama. Kaks rehvi jooksevad ka kiirelt õhust tühjaks, võtsin alt.

Pilt
Pilt
Pilt
siims
Postitusi: 34
Liitunud: P Apr 13, 2014 18:24
Asukoht:
Auto: 9000 CSE 2.3T

#6

R Sept 27, 2019 21:05

Saab läks uuele omanikule, Saabi fännile õnneks.
Minu võim temast üle ei käinud kuna kere tahab rohkem tegemist kui mu esialgne hinnang oli.
Suletud