9000 2.3 Turbo CDE Eco-Power 125kW/170Hj - 1995a. -IFFI-
Postitatud: K Dets 19, 2018 18:25
SAAB 9000 2.0 -16 CS 96kW/131Hj - 1991a. -IFFI-
Tervist! Olen siis ka nüüdsest SAAB-i omanik. Sai loetud päevad tagasi omale soetatud SAAB 9000 CS 2.0 (bensiin, manuaal) 5 käiku, ilma turbota, 96kW / 131 Hv, 1991 aastakäigu isend.
Teie klubiga ma liituda ei saa ja vist ei ole mõtetgi kuna pesitsen soomes. Loodan, et see ei saa takistuseks siin Teiega suhtlemiseks ning oma heade ja kurbade emotsioonide jagamisel.
Esmased kogemused ja emotsioonid on väga positiivsed. Peale müügiplatsil minema sõites sai ettevõetud pisike test sõit u. 1200+ km. Kütusekulu oli u. miski 110l. Kilomeetreid sai korjatud nii linna sõidul kui maanteel, metsas kruusa ja mägistel teedel. Sõidetud sai nii pluss kui miinus kraadides(+5 kuni -14) seega olid tee olud puhtast kuivast asfaldist kuni lumise ja jäise teeni. Sai proovitud põhimõteliselt ära kõik põhilised tee olud selle tripiga.
Kiirustki sain mina isiklikult sellega kätte ~187km/h ja eks langes ka kütuse sirkelgi usinasta allapoole. Loomulikult testisin ka mõstlikuma kiirsut ja umbes nii 100-110km/h sõites maanteel puhtal asfaldil siis seisis küll bensa sirkel suht paigal. Kuna Elektrooniliselt ei saanud seda jälgida siis täpsemaid numbreid ei oska kirjutada.
Sõidumugavus tänu masina raskusele ja suurusele antud klassis oli tõesti mugav ning mõnus. Elnevalt omal olnud autod on paketiautod ja väiksema klassi sedaanid. Kokkuvõtvalt olen üli rahul antud Saab-iga.
Auto ost sai langetatud kiirelt(ei olnud võimalust valida ja finantsiline poolgi polnud eriti kiita antud hetkel) kuna vajadus oli saada nädala alguseks uus liikumis vahend. Avades müügi portaali jäi kohe esimesena kiirel vaatlusel silma antud SAAB ning pikemalt mõtlemata saigi langetatud otsus osta just see. Lihtsalt ta jäi kohe silma ja sisetunne sundis seda ostma.
Selline on siis minu lühikene lugu SAAB-i omanikuks saamisest!
Kuna tegemist vanakesega siis ajahammaski on teinud veidi oma tööd. Visuaalsel vaatlusel rooste poissi küll ei paista. Siin-seal ikka mõni pisike täpike ja spoileriteltki värvi kadunud. (näha piltidelt) Sees pool riivab silma auklik põranda matt, määrdunud hele juhi iste ja taga pagasnikus puruks rebitud polster. Aga õnneks see ei riku sõidu rõõmu.
Tehniliselt poolelt ilmnesid järgmised pisivead mis sammuti ei riku sõidu rõõmu.
Esmalt hakkas kohe esimestel kilomeetritel silma, et ei tööta armatuuris see keskmise küttekulu arvuti, näitab ainult aku laadimist. Loomulikult pole veel jõudnud mõõta kui täpselt seegi näitab aga usun, et see ei valeta! Vastasel juhul poleks ma ilma laadimata nii pikalt sõita.
Püsikiiruse hoidik - ilmselt tuleb välja vahet kang, kuna kangi otsast puudub nupp. Pole veel jõudnud proovida näiteks tikuga sealt pisikesest august seda lülitada.
Ei tööta kaassõitja el. aken(ei avane/sulgu) Ei lähe sossuks mõlemad esimesed istmed.
Siis ilmnes tuledega probleem, Sõidu aeg pimedas lihtsalt lülitusid välja, sikutasin kaugtulede vahetus kangi ja tagasi nad tulid. Mõningad korrad vahetas ta ise automaatselt neid kaug/lähituledeks. Seda kõike tegi ta vastupidi, kui auto tuli vastu vahetas kaugtuledeks ja vastupidi Mõnikord kui ültse ära kadusid oli vaja keerata lülitist parktuledele ja tagasi ja siis oli jälle korras.
Kestis see umbes miski tunni aja vältel pärast seda korda pole enam täheldanud seda anomaaliat.
Pärast seda miski teatud aeg süttisid selles autopildiga arvutis tagatulede indikaatorid. Pidasin kinni ja vaatasin kõik töötavad kenasti ja pole probleemi. Ning siis miski ajapärast kustus kogu see auto pilt armatuurilt. Pilt ilmub uuesti ette kui uks on aint lahti ja auto käib aga siis näitab, et kõik on korras ja ei põle ühtegi hoiatus tuld isegi mitte neid tagatule indikaatorit.
Ühesõnaga neile eespool loetletud anomaaliatele olen juba siit foorumist leidnud vastuseid ehk siis antud probleeme on siin juba käsitletud. Eks võtan nädalavahetusel asja ette ja käin antud anomaaliad läbi siin jagatud info põhjal ja eks siis vaatab mis saab tulemuseks.
Loomulikult on igasugu pisi nipet-näpet veel aga need ei mõjuta välimust, sõitmist ja ei riku auto tehnilist poolt.
Selline pisikene jutuke hetkel minu poolt ja eks ma kirjutan lisa kui on midagi rõõmustavat või mis võiks pakkuda ka Teile huvi.
Seniks soovin kõigile mugavat sõidurõõmu ja turvalisi kilomeetreid.
Tervist! Olen siis ka nüüdsest SAAB-i omanik. Sai loetud päevad tagasi omale soetatud SAAB 9000 CS 2.0 (bensiin, manuaal) 5 käiku, ilma turbota, 96kW / 131 Hv, 1991 aastakäigu isend.
Teie klubiga ma liituda ei saa ja vist ei ole mõtetgi kuna pesitsen soomes. Loodan, et see ei saa takistuseks siin Teiega suhtlemiseks ning oma heade ja kurbade emotsioonide jagamisel.
Esmased kogemused ja emotsioonid on väga positiivsed. Peale müügiplatsil minema sõites sai ettevõetud pisike test sõit u. 1200+ km. Kütusekulu oli u. miski 110l. Kilomeetreid sai korjatud nii linna sõidul kui maanteel, metsas kruusa ja mägistel teedel. Sõidetud sai nii pluss kui miinus kraadides(+5 kuni -14) seega olid tee olud puhtast kuivast asfaldist kuni lumise ja jäise teeni. Sai proovitud põhimõteliselt ära kõik põhilised tee olud selle tripiga.
Kiirustki sain mina isiklikult sellega kätte ~187km/h ja eks langes ka kütuse sirkelgi usinasta allapoole. Loomulikult testisin ka mõstlikuma kiirsut ja umbes nii 100-110km/h sõites maanteel puhtal asfaldil siis seisis küll bensa sirkel suht paigal. Kuna Elektrooniliselt ei saanud seda jälgida siis täpsemaid numbreid ei oska kirjutada.
Sõidumugavus tänu masina raskusele ja suurusele antud klassis oli tõesti mugav ning mõnus. Elnevalt omal olnud autod on paketiautod ja väiksema klassi sedaanid. Kokkuvõtvalt olen üli rahul antud Saab-iga.
Auto ost sai langetatud kiirelt(ei olnud võimalust valida ja finantsiline poolgi polnud eriti kiita antud hetkel) kuna vajadus oli saada nädala alguseks uus liikumis vahend. Avades müügi portaali jäi kohe esimesena kiirel vaatlusel silma antud SAAB ning pikemalt mõtlemata saigi langetatud otsus osta just see. Lihtsalt ta jäi kohe silma ja sisetunne sundis seda ostma.
Selline on siis minu lühikene lugu SAAB-i omanikuks saamisest!
Kuna tegemist vanakesega siis ajahammaski on teinud veidi oma tööd. Visuaalsel vaatlusel rooste poissi küll ei paista. Siin-seal ikka mõni pisike täpike ja spoileriteltki värvi kadunud. (näha piltidelt) Sees pool riivab silma auklik põranda matt, määrdunud hele juhi iste ja taga pagasnikus puruks rebitud polster. Aga õnneks see ei riku sõidu rõõmu.
Tehniliselt poolelt ilmnesid järgmised pisivead mis sammuti ei riku sõidu rõõmu.
Esmalt hakkas kohe esimestel kilomeetritel silma, et ei tööta armatuuris see keskmise küttekulu arvuti, näitab ainult aku laadimist. Loomulikult pole veel jõudnud mõõta kui täpselt seegi näitab aga usun, et see ei valeta! Vastasel juhul poleks ma ilma laadimata nii pikalt sõita.
Püsikiiruse hoidik - ilmselt tuleb välja vahet kang, kuna kangi otsast puudub nupp. Pole veel jõudnud proovida näiteks tikuga sealt pisikesest august seda lülitada.
Ei tööta kaassõitja el. aken(ei avane/sulgu) Ei lähe sossuks mõlemad esimesed istmed.
Siis ilmnes tuledega probleem, Sõidu aeg pimedas lihtsalt lülitusid välja, sikutasin kaugtulede vahetus kangi ja tagasi nad tulid. Mõningad korrad vahetas ta ise automaatselt neid kaug/lähituledeks. Seda kõike tegi ta vastupidi, kui auto tuli vastu vahetas kaugtuledeks ja vastupidi Mõnikord kui ültse ära kadusid oli vaja keerata lülitist parktuledele ja tagasi ja siis oli jälle korras.
Kestis see umbes miski tunni aja vältel pärast seda korda pole enam täheldanud seda anomaaliat.
Pärast seda miski teatud aeg süttisid selles autopildiga arvutis tagatulede indikaatorid. Pidasin kinni ja vaatasin kõik töötavad kenasti ja pole probleemi. Ning siis miski ajapärast kustus kogu see auto pilt armatuurilt. Pilt ilmub uuesti ette kui uks on aint lahti ja auto käib aga siis näitab, et kõik on korras ja ei põle ühtegi hoiatus tuld isegi mitte neid tagatule indikaatorit.
Ühesõnaga neile eespool loetletud anomaaliatele olen juba siit foorumist leidnud vastuseid ehk siis antud probleeme on siin juba käsitletud. Eks võtan nädalavahetusel asja ette ja käin antud anomaaliad läbi siin jagatud info põhjal ja eks siis vaatab mis saab tulemuseks.
Loomulikult on igasugu pisi nipet-näpet veel aga need ei mõjuta välimust, sõitmist ja ei riku auto tehnilist poolt.
Selline pisikene jutuke hetkel minu poolt ja eks ma kirjutan lisa kui on midagi rõõmustavat või mis võiks pakkuda ka Teile huvi.
Seniks soovin kõigile mugavat sõidurõõmu ja turvalisi kilomeetreid.