Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius

andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 933
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 SC Aero

#51

T Mär 13, 2007 22:01

Algselt postitas: keenius
Ma leitsin täna oma autos sellise huvitava asja nagu varuvõtme
väikeses plast kotis kuhu oli peale kirjutatud reserve. kas kellelgi on ka selliseid juhtumeid olnud.See võti asus väga eba tavalises kohas ja sellel võtmel puudu veel plastmass osa. Tundub olevat nagu tehases pandud sinna on see võimalik?

Aga valgusta meid kus asub see ebatavaline koht. Vaataks isegi.
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#52

T Mär 13, 2007 22:23

me vahetasime täna soendus rädikat ja katkusime sealt eest kõik puhtaks ja see võti oli seal kus on tavaliselt püsikiirsue hoidja vaakum pump. pealt kapoti alt saab ära võta väikse plastik korgi ja korgi all oli klambriga kotike kus peal kirjas ühel pool service ja teisel pool SAAB ja kotis oli varu võti mis keeras ilusti süüte lukku ja teise lukke. kustkohast see sinna sai ei oska öelda.
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#53

T Mär 13, 2007 22:26

Muide nii palju siis veel et saab 9000 ja croma soendus ja konditsioneeri süsteem on üks ühele vahe aint selles et fiat croma
omal pole kirju peal aga ülejäänud on täpselt sama nii rädikas soendus mootor jne. pole mõtet osta Saabi nime all kalleid soendus rädikaid kui fiatil on samad asjad aga pole vähemalt valeod firmast pärit.Ning romulas vedeleb neit fiati kliimasid piisavalt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 933
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 SC Aero

#54

T Mär 13, 2007 22:50

Algselt postitas: keenius
Muide nii palju siis veel et saab 9000 ja croma soendus ja konditsioneeri süsteem on üks ühele vahe aint selles et fiat croma
omal pole kirju peal aga ülejäänud on täpselt sama nii rädikas soendus mootor jne. pole mõtet osta Saabi nime all kalleid soendus rädikaid kui fiatil on samad asjad aga pole vähemalt valeod firmast pärit.Ning romulas vedeleb neit fiati kliimasid piisavalt

Selline vahetus saab toimida ainult vanemate tonniste puhul.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2053
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#55

P Juun 17, 2007 11:54

Algselt postitas: andres
Algselt postitas: keenius
Muide nii palju siis veel et saab 9000 ja croma soendus ja konditsioneeri süsteem on üks ühele vahe aint selles et fiat croma
omal pole kirju peal aga ülejäänud on täpselt sama nii rädikas soendus mootor jne. pole mõtet osta Saabi nime all kalleid soendus rädikaid kui fiatil on samad asjad aga pole vähemalt valeod firmast pärit.Ning romulas vedeleb neit fiati kliimasid piisavalt

Selline vahetus saab toimida ainult vanemate tonniste puhul.


-93 peaks uuemad 9k olema - CS
Või sul on CD?
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 293
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#56

P Juun 17, 2007 13:02

Kui ma eksi siis on luugi peal kiri CSE
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#57

K Juun 27, 2007 12:01

keegi siin imestas et kuidas mulle nii hull saab on satunud need vead mis siin foorumis kirjas on umbes pooltest muredest.
üks viimaseid peavalusid on käigukast.
ma püütsin pikka aega mitte turbo rõhkudega mängida aga kui rakveres korraltati kiirendus võistlused pidi nats peale keerama ja juba järgmine päev oligi differ laiali.
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#58

K Okt 17, 2007 14:08

kas oleks võimalik see teema viia lugejate auto alla

Tehtud by IFF
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#59

K Okt 17, 2007 14:43

Autol oleks vaja veel teha iluravi. kerel on värvi kahjustusi, roostet ja kuskil kindlasti ka mõni mõlk.
hetkel tähtsam oleks saada silla puksid ära vahetada ning sumpsi tagumine osa korda.

Aga üldiselt SAAB Autost asja kui soovi on.

Suuremad tööd auti juures on olnud:

1.põhimõteliselt mootori kappremont
2. käigukastite vahetused
3.kõikvõimalike pisi asjade remont
(peegli mootorid ,salongi valgustus, signalistasioon, elektriantenn, jne)
4. pidurite remont ketaste vahetus klotsid.
5. soendus rädika vahetus 2x
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#60

K Okt 17, 2007 14:49

Autot kiiremaks olen püüdnud saada rõhutõstmisega.
selleks on ära vahetatud wastegate acuator mis peaks avanema 0.69 bar juures.
map andurile on vahele pistetud fuelcut defender.
Ja kui segu peaks lahjaks jääma on võimalik veel täisgaasil järgi lülitada lisa pihusti.
200m kiirendus aeg jäi mul 10.002 sest pidamine puudus 2 esimese käiguga ja tipp kiirus oli 121 km tunnis.
seda siis orginaal turboga.
Rõhku tõstan ainult kiirenduse ajaks tänaval liiklen tavlise tehase ette antud rõhuga või veel madlamaga.
kahjusk täpset rõhu numrit öelda ma ei oska sest minu kell on ainult 1 bar skaalaga ja selle olen lõppu saanud.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#61

K Okt 17, 2007 18:18

Algselt postitas: keenius
Autot kiiremaks olen püüdnud saada rõhutõstmisega.
selleks on ära vahetatud wastegate acuator mis peaks avanema 0.69 bar juures.
map andurile on vahele pistetud fuelcut defender.
Ja kui segu peaks lahjaks jääma on võimalik veel täisgaasil järgi lülitada lisa pihusti.

Defenderiga ole ettevaatlik. Kui sa seda piisavalt täpselt paika ei regulli, siis aitab tõesti ainult lisapihusti. Ja täpselt seda (defenderit) regullida pole tänu kõikuvale välistemperatuurile kuigi lihtne. Olen neid nüüdseks 4 erineva skeemi järgi teinud, ükski pole piisavalt hea. Rääkimata sellest, et kogu defenderi idee on tegelikult paras jama :cool:

Loodetavasti mõõdad millegagi (wideband lambda?) ka segu koostist, muidu on küll suht julgustükk turbotada :)
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#62

N Okt 18, 2007 14:59

Seda ma tean isegi et reguleering peab olema täpne.aga ma reguleerisin defenderi ossi abiga mitme katsega. defenderi valmistasin nats paremast kivist kui oli ette nähtud.
See kivi mis oli ettenähtud. oli liiga jama temperatuuri amplituuduga.
Aga sellist karmimat seatistust kasutan ainult kiirendusel mitte tänaval.
Loomulikult olek kõigeparem õige kütuse map ajusse progeda.
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#63

P Apr 13, 2008 22:14

Panen siia ühe pildi ka autost pole just kõige ilusam pilt aga ettekujutus ikka

Lisatud failid
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#64

E Juun 16, 2008 10:39

Nagu kiirendus vendatel on vanasõna

Et nõrga mootori tunnus on käigukast.
Siis minu kandi vanasõnaks on saanud

Et võimsa mootori tunnus on katkine käigukast!
Nii otsustaski diffri osad läbi korbuse lahkuda ja auto liikumis võimetuks jätta.
Mure siis järgmine kust võiks saada 2.0 turbo või 2.3 turbo manuaal kasti normaalse hinnaga.
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#65

K Sept 03, 2008 10:23

Selle masinaga on siis nii et, peale on pandud suurem turbo KKr330(mingi hiinakas vist) Jõud on küll päris meeletu mis see auto nüüd välja annab. Kahjuks pole veel aju jõudnud järgi aitata.
Varsti peaks jälle kastist diffri hammakad lahkuma.
teiseks mureks on mootori padjad mis ei taha mootorit enam paigal hästi hoida. (kõik padjad olen uued pannud).
Kõige kurvem selle auto juures on see et, see aasta on tema viimane sõidu aasta, sest kere on läbi.
See tähendab seda et, mootor läheb sinisele saab 9000 vahele.
sten18
Postitusi: 32
Liitunud: R Aug 29, 2008 13:15
Asukoht:
Auto:

#66

L Sept 06, 2008 12:32

mul on täpselt samasugune nagu see vahtralehega:P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13739
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#67

P Sept 07, 2008 9:36

Padjad tuleb siis uretaanid panna. Saad küll rohkem vibra omale autokeresse, aga ehk ei lagune ka enam.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#68

E Nov 17, 2008 14:30

Tundub ette selle masina päevad hakkavad mööda saama,
liialt palju vigu et, ülevaatuselt läbi pääseda. aeg on oma töö teinud. Seda näitab ilmekalt rooste, mis on tunginud pinnale.
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#69

E Nov 17, 2008 14:31

Algselt postitas: D116
Algselt postitas: andres
Algselt postitas: keenius
Muide nii palju siis veel et saab 9000 ja croma soendus ja konditsioneeri süsteem on üks ühele vahe aint selles et fiat croma
omal pole kirju peal aga ülejäänud on täpselt sama nii rädikas soendus mootor jne. pole mõtet osta Saabi nime all kalleid soendus rädikaid kui fiatil on samad asjad aga pole vähemalt valeod firmast pärit.Ning romulas vedeleb neit fiati kliimasid piisavalt

Selline vahetus saab toimida ainult vanemate tonniste puhul.


-93 peaks uuemad 9k olema - CS
Või sul on CD?



Fiat croma soendusrädikas sobib ka 96 aasta saab 9000.
sai see paar nädalat tagasi järgi proovitud. ei ole aasta arvul vahet. sisteem on täpselt sama
keenius
Postitusi: 271
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#70

K Veebr 03, 2010 23:09

See auto on nüütseks varuosateks.
Saadaval on elektrilised mustad nahk istmed ja veel pudi-padi?
Seda autot asendab must 9000 Aero millest tuleb ka varsti teema.
Vasta