Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius

qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#26

E Dets 25, 2006 22:29

Voltmeeter või pigem siiski multimeeter näitab nii mõndagi. Ega neid nähtavaid juhtmeotsasid väga palju pole...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#27

E Dets 25, 2006 22:59

Vanadusest nõdrad ja saasta täis on kah võimalik stsenaarium. Seal on ilmselt üks pistik, milles vast 4-5 otsa on. Vaata kas sinna üldse jõuab midagi. Edasi juba sisu kallale.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#28

T Dets 26, 2006 8:47

Tavalislt jäh polstrialune pistik oksüdeerunud või lüliti ise.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#29

N Dets 28, 2006 23:17

Peeglitega oli selline jama et peegli mootorid on täielikult hävinud (meeletult läbi roostetanud)
kas kellegil ei vedele neid mootoreid või ültsegi peegleid mis korras on
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

R Dets 29, 2006 6:47

Mul midagi vedeles,võin otsida,kui TEGELIK huvi on.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#31

R Dets 29, 2006 15:50

Vabandan juba ette teema risustamise pärast, aga kuule keenius kas see tumesinine 9000 mis hiljuti Rakverre tekkis on sinu oma?
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#32

R Dets 29, 2006 18:09

Mul peaks must masin olema oma teada
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#33

R Dets 29, 2006 18:33

selge:red:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#34

E Jaan 08, 2007 22:06

Kas kellegil on vedelemas või sootsalt pakkuda 9000 plekk velgi.
Minu omad lootusetult kõverad. Mudugi võib ka pakkuda valuvelgi mis pole väga kallid. Mis muidu selle 9000 keskmise osa läbi mõõt on. (soovin siis 15 tolliseid)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#35

E Jaan 08, 2007 22:26

Lugesin seda teemat ja tekkis selline küsimus:
kuidas sa vaene mees sellise õnnetuse otsa sattusid?
On sealt veel üllatusi tulnud a´la tembianduri juhe genekas jne?
Igatahes jõudu,sest suht vähe on selliseid inimesi,kes niimoodi mässata viitsivad:headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#36

E Jaan 08, 2007 23:38

9000 de puhul võib seda tõesti õnnetuseks pidada minu poolt müts maha kuid OG saabide puhul pole selline mässamine üldse haruldane tegevus
omast käest teada
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#37

T Jaan 09, 2007 7:39

Algselt postitas: keenius
Kas kellegil on vedelemas või sootsalt pakkuda 9000 plekk velgi.
Minu omad lootusetult kõverad. Mudugi võib ka pakkuda valuvelgi mis pole väga kallid. Mis muidu selle 9000 keskmise osa läbi mõõt on. (soovin siis 15 tolliseid)

Velje mõõdud:
[list][*]Auguvalem - 4x108
[*]Offset (ET) - 33mm
[*]keskava - 65mm
[/list]
Auguvalemi poolest sobivad ka uuema otsa klassikute ning Audi 80 veljed. Kui lähed mingi muu margi velgi ostma, siis tea, et alla 15" ei mahu tonnisele allagi.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#38

K Jaan 17, 2007 21:43

kas mootor on sama kui, üks andmebaas ütleb et, mootor on B234 (autodata) aasta on 1993 kuigi autodata*s on B234L alates 1994
B234L (EPC) aasta on 1993
mis neil mootoritel reaalselt vahet on mida peaks jägima teada saada mis mootoriga tegu on
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

N Jaan 18, 2007 6:13

Täiesti erinevad mootorid on kuni 94 ja 94edasi. Kattuvad ainult üksikud detailid,aga tähis on ikka B234
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#40

P Veebr 04, 2007 10:11

Kui mootor on üleni väljast õline kas siis on läbi klapi kambrikaane tihend või tuleb see õli kusilt mujalt. näiteks plokikaane tihendi vahelt.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#41

P Veebr 04, 2007 10:29

Peaksid puhtaks tegema enne ja siis uurima, võib olla nii ja naa. Standardviga sel mootoril, et kaane vahelt tuleb õli. Mootori üks nurk läheb sellest õliseks. Päästab pea mahakiskumine ja kaanetihendi vahetus. Soovitav siis juba kõikvõimalikud kaanega seotud asjad üle vaadata, klapisääretihendid, klapid, kerge lihv kaanele.
Võib ka tulla turboga seotud torudest. Aga ega enne teada ei saa, kui sa puhtaks ei pese. Pärast on mõningase töötamise juures näha värsked jäljed.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#42

P Veebr 04, 2007 10:43

nagu ma aru saan hakkab mootori otsast läbi laska kaane tihend seal kus siis ketid asuvad. või võib ka nii olla et päris suva kohapealt plokikaane tihend lekib?
tundub kuidagi imelik kui nii on!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#43

P Veebr 04, 2007 10:48

Kui mootorile peale vaatad, siis esimene parempoolne nurk tavaliselt. Sealt jookseb mööda mootorikülge alla.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#44

P Veebr 04, 2007 10:56

ma küsin seda sellepärast et ostsin teise mootori ja see oli üleni õline tahtsin teada kustsee õli tulla võiks nüüd on mootor juba puhtaks pestud ja ootab saalede vahetust.

vana mootor lendas laiali selle pärast, et täis gaasil lendas turbo õlitus toru pooleks ja mõne sekundiga oli karter õlist tühi.
samuti hävines ka sellega koos turbo.
ja seda katkist toru vaadades oli seda ennem parantatud järelikult oligi mootor juba vigane sest saaled lahti võttes olid need täitsa läbi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#45

P Veebr 04, 2007 14:34

Ära siis väntvõlli lihvimata jäta.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#46

P Veebr 04, 2007 19:29

teisel mootoril mis ostsin on väntvõll korras sai mikromeetriga kaelad üle mõõdetud ja lähevad veel orginaal saaltega kokku tagasi. aga vana mootori vända peaks jaha tagavaraks ette valmistama. mis mõõtu oleks mõtekas lasta kas 0,75 või kohe 1.0?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#47

P Veebr 04, 2007 20:16

Algselt postitas: keenius
teisel mootoril mis ostsin on väntvõll korras sai mikromeetriga kaelad üle mõõdetud ja lähevad veel orginaal saaltega kokku tagasi. aga vana mootori vända peaks jaha tagavaraks ette valmistama. mis mõõtu oleks mõtekas lasta kas 0,75 või kohe 1.0?

Kõik oleneb kui palju saale on vändalt maha "treinud". Ja kas üldse looma saab (väntvõll kõver).
:drive:
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#48

E Veebr 05, 2007 20:27

kuidas käivad tasakaalu võlli märgid kas tagumine käib ülemise kriipsuga ja esimene alumise kriipsuga autodatas on see asi väga segane ja valesti tehtud joonis ka veel.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#49

T Veebr 06, 2007 6:49

Balansshammakate märgid jäävad ülespoole mõlemal võllil.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#50

T Mär 13, 2007 21:30

Ma leitsin täna oma autos sellise huvitava asja nagu varuvõtme
väikeses plast kotis kuhu oli peale kirjutatud reserve. kas kellelgi on ka selliseid juhtumeid olnud.See võti asus väga eba tavalises kohas ja sellel võtmel puudu veel plastmass osa. Tundub olevat nagu tehases pandud sinna on see võimalik?
Vasta