9000 CSE 2,3 AT 147kw Tnis

Suletud
Kasutaja avatar
Fanfarist
Postitusi: 120
Liitunud: E Nov 06, 2006 10:39
Asukoht: Tartu
Auto: 9000 varuosad ja 9000 Juubeliaero, Olds 98 1970.
Kontakt:

#1

N Veebr 06, 2020 15:05

Tervist,
viiruse peiteaeg oli 8 aastat, pärast selle
viewtopic.php?f=55&t=2298
auto lõppu tuli saabitõbi natuke hullemal kujul jälle tagasi.
Tallinnas ta müügis oli, käima ei läinud. Sõber käis vaatamas, saatis väljast mõned pildid ja ostsin ta siis pimesi ära. Hea, et ise vaatama ei läinud, poleks võib-olla ostnudki :) Käima peale sai bensupumba vahetusega, pumba kinnitusrõnga vahele lasin õli, paar päeva seisis, siis tuli lihtsalt lahti. Mootor käib hästi, aga esitiivad oleks nagu hõbepaberist. Tänud teile kaasfoorumlasted avalon ja hollow - sain poolteist autot + rohelise Griffini juppe juurde soetatud. Enda autost on ka veel varuosi alles, aga mõned asjad on siiski veel puudu, näiteks viisakas reflektorpaneel. Eks üle jääb juppe muidugi ka, panen varuosarubriiki üles. Uksed tuleb ringi tõsta ja eks ma jätan siis Griffini uksepolstrid külge ja vahetan muu sisu ka ära - nagu natuke CSE Griffin tuleb siis... Eks tehnilise poolega ka tegemist tuleb, aga ilmad on ju soojad ja igati tervislik on värskes õhus ja järjest paremas päevavalguses toimetada...

Pilt

Pilt
Viimati muutis Fanfarist, T Jaan 26, 2021 16:33, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Fanfarist
Postitusi: 120
Liitunud: E Nov 06, 2006 10:39
Asukoht: Tartu
Auto: 9000 varuosad ja 9000 Juubeliaero, Olds 98 1970.
Kontakt:

#2

T Okt 06, 2020 12:50

Tegemist on autoga palju olnud, kirjutasin huvi pärast üles ka. Kõike siin muidugi pole, paljusid, enamasti salongidetaile, võrdlesin doonorauto omadega ja parem jupp läks siis sellele autole.
*Uus bensupump ja küünlad. Auto hakkas tööle, aga pidureid eriti pole ja sumps on katki.
*Juhiukse polstri eemaldamine, et uks lahti saada.
*Lõdvikute vahetus paremate vastu.
*Esitulede (olid Xenonid pandud) ja tulekojameeste mootorite vahetus.
*Roolivõimu lõdvik oli ka katki, katkine ots maha.
*Sumpsi keskosa keevitamine, tagapüti vahetus.
*Komplektne originaal tööriistakomplekt lisatud.
*Uste, istmete, käetoe, juhi turvavöö ja uksepaneelide vahetus.
*Juhi põrandakatte vahetus.
*Salongi puitimitatsiooni detailide lisamine doonorautolt.
*Käigukangi juurest valgustuse pirni vahetus.
*Juhiistme el. mooduli vahetus, iste hakkas tööle.
*Vahetada tuli ka alarmiplokk, mis oli armatuuri alla turvaliselt needitud .
*Puldi patareide ja keskluku relee vahetus, kesklukk hakkas toimima.
*Raadio install, töötab
*Doonor Griffini võimendi lisatud, ei tööta.
*Pidurid uuendatud, tagumiste piduriplekkide, piduriõli vahetus.
*Esitiibade vahetus, värvimine ja roostetõrje. Ka karpidesse ja ustesse sai tõrjevahendit lastud.
*Esipõlle ja eesmiste põhjakaitsete vahetus.
*Tagaluugiamortide vahetus.
*Esistabika pukside ja otsakontide vahetus.
*Arnatuurlaua katte ja spidoka pirnide vahetus.
*Esimeste õõtshoobade tagumiste pukside vahetus.
*Plokikaane juhipoolsest nurgast immitses õli, nagu neil enamusel. Seega kaane lihvimine ja klappide soveldamine. Muidugi ka uued klapisääre ja plokikaane tihendid.
*Turbo põhjustas suitsemise. Oli originaal, 1994 aasta toode. 2007 aasta turbo läks peale.
*Kõrvalistme kõrguseregulaatori vahetus, plastik hammasrattad olid puruks.
*jne
Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Fanfarist
Postitusi: 120
Liitunud: E Nov 06, 2006 10:39
Asukoht: Tartu
Auto: 9000 varuosad ja 9000 Juubeliaero, Olds 98 1970.
Kontakt:

#3

T Jaan 26, 2021 16:55

Müüdud heasse peresse.
Suletud