Saab 9000 CSE, 1997, 2.3t 165kW, ottosmoke

9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#26

T Apr 27, 2021 19:19

Kõikidel senipaigaldatud madaldustel ongi esiots alguses pisut üleval, küll vajub. Näeb cool vâlja küll :beer:
Kogenud Aeronaut. :drive:
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#27

T Apr 27, 2021 19:52

Mõnna look 8-)
Pole veel ainult saanud irl imetleda teatud maja ees :conf:
Everyday Regular SAAB guy!
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#28

T Mai 11, 2021 20:58

Kiirendusel puterdamise ravis uus kütusefilter :drive:
Kuna tundub, et need perutava põdra kleepsud on hakanud defitsiidiks muutuma (vähemasti ilma Volvo-tekstita variandid), tegin endale ise. Lisaks veel paar teemakohase kujundusega varianti. Kui on veel mõni kleepsuhuviline, siis komplekte leidub veel, võib kirjutada. Õhukesed lamineeritud vinüülkleepsud, mitteläikivad, tootja sõnul ilmastikukindlad.

kleeps.jpg
kleeps.jpg (477.68 KiB) Vaadatud 7599 korda
minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 79
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#29

K Mai 12, 2021 10:22

Kuidas uued vedrud juhitavusele on mõjunud? On mingit vahet ka tunda?
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#30

K Mai 12, 2021 13:47

minaindrek kirjutas:
K Mai 12, 2021 10:22
Kuidas uued vedrud juhitavusele on mõjunud? On mingit vahet ka tunda?
Nagu öö ja päev. Body roll kurvides minimaalne, juhitavus kõvasti konkreetsem, masin tundub kindlamalt tee peal. Laiem ratas aitab ka muidugi kindlasti. Sõidumugavus samas säilis, ei põrka ega raputa, vähemalt minu standardite järgi.
Kasutaja avatar
tonnine
Postitusi: 50
Liitunud: E Juun 01, 2020 16:06
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 CD

#31

K Mai 12, 2021 14:11

Kui palju selle kombinatsiooni juurde flantsi sai?
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#32

K Mai 12, 2021 14:56

tonnine kirjutas:
K Mai 12, 2021 14:11
Kui palju selle kombinatsiooni juurde flantsi sai?
Hetkel ootangi, et flantsid kätte saaks. Läheb taha 15mm. Tundub optimaalne mõõt, eks ole siis näha. Ja siis vaatab kas ja kui paksud ette panna.
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#33

L Juun 05, 2021 23:00

Taga flantsid all. Mahtus täiesti murevabalt, jäi ruumi ülegi. Pole mingi ulme stance variant, aga igati viisakas.
Vahepeal sain kätte ka tutikad embleemid ette ja taha :drive:

flants1.jpg
flants1.jpg (903.95 KiB) Vaadatud 7342 korda
flants2.jpg
flants2.jpg (905.54 KiB) Vaadatud 7342 korda
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#34

P Juun 27, 2021 0:05

Panen siia lihtsalt ühe suvise kollaaži vaatamiseks. Ei tea mis värk on, aga õhtuvalguses tuleb selle auto välimus eriti hästi esile.
Nagu siin ka ennustati, siis oli vahepeal tarvis ikkagi tiivaäärte plastikute arvelt tagaratastele ruumi juurde teha. Nüüd on masin üldiselt kolksu- ja kraapsuvaba, v.a. siis kui 3 või enam inimest autos.
Üldiselt on olnud mõnus ringi kärutada ja bemmimehi hirmutada. :drive:

triptyhhon.jpg
triptyhhon.jpg (774.85 KiB) Vaadatud 7230 korda
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#35

P Sept 26, 2021 20:21

Vahepeal palju pole toimunud. Kiskusin udukatelt kollase kile maha, oli suht räbaldunud. Enne hooaja lõppu veel peaks õlilekkega tegelema. Vahepeal sai üks tiivaääre liist ja velg törts kahjustada, aga see teema jääb vast kevadeks. Ühesõnaga varsti talveunne minek ja seniks saab siis ideid veeretada. Downpipe, turbo, stangelisa jne.. :) Kindlasti tuleb veel häid mõtteid pikkadel pimedatel õhtutel.

2.jpg
2.jpg (746.15 KiB) Vaadatud 6851 korda
1.jpg
1.jpg (453.73 KiB) Vaadatud 6851 korda
3.jpg
3.jpg (570.2 KiB) Vaadatud 6851 korda
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#36

K Mär 02, 2022 16:05

Kahju, et see tonniste alafoorum siin nii vaikne on. Aga elustan siis seda natuke.
Sain kätte uued kõllid. Arvestades hinnaklassi, pole ilmselt erilised audiofiili seadmed, aga kindlasti paremad kui praegused katkised ja plärtsuvad. Koostöös pagassis oleva võimu ja supakaga vast on kuulatavad. Ilmad soojemaks lähevad, installin ära.

k6llid.png
k6llid.png (382.8 KiB) Vaadatud 6472 korda



Näost juba näha et tunneb nurgatagant lähenevat kevadet

ootab.png
ootab.png (525.53 KiB) Vaadatud 6472 korda
petssol
Postitusi: 82
Liitunud: P Aug 24, 2014 23:34
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5

#37

K Mär 02, 2022 18:50

Ilus, krt!! Mis mõõdus rattad all on? Tunduvad päris piiri peal. Laiem rehv jookseks vist juba koopa serva. :drive:
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#38

N Mär 03, 2022 1:31

Hmm.. ei läinudki müüki?
Kas varsti on ka 9-5 teemat oodata :D

Cheers
Everyday Regular SAAB guy!
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#39

N Mär 03, 2022 10:23

que kirjutas:
N Mär 03, 2022 1:31
Hmm.. ei läinudki müüki?
Kas varsti on ka 9-5 teemat oodata :D

Cheers
Müügiplaani hetkel küll ei ole :D (kui just sellist hinda ei pakuta, nagu praegu mobile.de mõndade tonniste eest küsitakse)
Kuigi hing ikka igatseb seda 9-5 kogemust tagasi küll. Aga hetkel arvan, et las see jäädagi pigem ilusaks mälestuseks, elu peab edasi minema.
Pealegi 9-5 puhul hobiautona oli alati tunne et ta on oma ajastult kuidagi kahevahel, pole ei uus ega vana. Vanem masin tundub selleks otstarbeks aga põnevam. Seda enam, et nüüd on moodsam igapäevamasin ka kõrval olemas.
Kokkuvõttes tundub pigem et järgmine samm võiks olla üldsegi klassik. Aga eks näis kuna selleni jõuab.
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#40

E Apr 11, 2022 22:05

Ülevaatus taas puhtalt läbitud :drive:

2022.jpg
2022.jpg (492.47 KiB) Vaadatud 5934 korda
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#41

K Mai 17, 2023 19:30

Kahetsusväärselt vaikne siin tonniste alafoorumis. Enda masin sai kauaoodatud hoolitsust ning muuhulgas sai tehtud: uus süütekassett, uued küünlad, vv andur, vv simmer (õlileke), uus karterituulutuse klapp ja ühendus, salongiradikas, õlivahetus, klaasipesuvedeliku vooliku parandus, nipet-näpet veel.. Töökojast otse ülevaatusele, mis sai läbitud puhtalt. Nokitsemist veel on, aga praegu on juba ka päris hea :)

IMG_4697_small.jpg
IMG_4697_small.jpg (995.36 KiB) Vaadatud 4622 korda
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#42

R Mai 26, 2023 16:08

Vahepeal läks külge Maptun'i strut brace ja tellisin siis juba ka uued vaibad vanade räbalate asemele. Nüüd võiks kapotialusele ka ühe põhjalikuma puhastuse teha.

maptun_strutbar.jpg
maptun_strutbar.jpg (702 KiB) Vaadatud 4502 korda
maptun_vaip.jpg
maptun_vaip.jpg (639.17 KiB) Vaadatud 4502 korda
ottosmoke
Postitusi: 99
Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
Asukoht: Tallinn
Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW

#43

T Juul 18, 2023 18:58

Natuke veel visuaalsemat sorti uuendusi.
Sai isu täis senistest velgedest ja tekkis soov minna algupärasemat teed ning õnnestus leida enamvähem mõistliku hinnaga Super Aero veljed. Vajavad kindlalt uut värvikihti, igal veljel värvikahjustused, nagu ka pildilt näha. Aga see juba pigem järgmise hooaja teema. Rehv sai madalama profiiliga, 205/45/16 ja nagu karta oli, siis selle rehviga velg ei täida tonnise koopaid korralikult ära, olgugi, et on madaldus ja taga isegi 15mm flants. Proovin veel esialgu flantsidega mängida ja kui ei aita, siis leidsin netist ka mingid madaldusvedrud, mis lubavad 60mm madaldust. 60mm muidugi tundub selline kasutatavuse piiri peal täiesti. Praegustel on kirjade järgi 45mm, aga ikkagi tundub, et nii palju tegelikkuses ei langetanud.

Teise uuendusena sai interjööri natuke puitdekoori lisatud. Esiteks leidsin lammutusest käetoelaeka kaane, millelt sain puiduosa kätte ja taastasin ära. Tahab veel natuke poleerimist ja siis on täitsa kena. Teiseks sain koos velgedega pealekauba ka käigukangi ümbrise.

superaero.jpg
superaero.jpg (758.4 KiB) Vaadatud 4120 korda
wood.jpg
wood.jpg (838.36 KiB) Vaadatud 4120 korda
before_after.jpg
before_after.jpg (845.52 KiB) Vaadatud 4120 korda
:head:
Vasta