Mõtlesingi siis peale uue kapotimärgi paigaldamist, et natuke liiga oksüdeerunud, liiga matt, tuhm ja kriimuline. Et aitan natuke kaasa, saab klaarim.
Ustega eriti jukerdada ei viitsinud, need on mul garaaži uued valmis tassitud, olemasolevad on veidi liiga mõlkis ja liiga roostes.
Märkimist väärib veel ülevaatusel esile kerkinud teema -- SRS tuli ei põle, ütleb ülevaataja. Nii ei saa, lisab. Auto katki! Olgu öeldud, et minu autol ei ole turvapatju, pole tehasest olnudki. Kuni mul seal sportlik rool oli, ei seganud see kedagi. Kui ma sinna Saabi oma panin (väike rool jäi spidomeetrile ette ja suunatulesid ei keeranud välja), siis muutus see teema probleemiks. Et, näe, sul ju ukse sees ka kleepekas -- SRS.
Tükk tegemist oli, dekooderid ei näita minu auto kohta midagi, tehasest ju ka enam küsida ei saa, et mismoodi see liinilt tuli kunagi.
Igaljuhul, korras nad leidsid selle olema.
Eks siis tuleb edasi tegutseda, tegemiste nimekiri on kaunis pikk veel. Märkimisväärne on selle auto vastupidavus -- vahetasin esimese stabika pukse; et noh, vana auto, küllap need on õhtal. Tegelikult ei olnud. Ilmselt originaalid, tehasest. Õõtsapukse ma ei hakanudki puutuma, ei loksu ega kolise. Kuigi, muuhulgas on sõiduk ka 10 aastat seisnud, kummi-junnid peaksid selle aja peale hakkama alla andma.
Saab 9000CD 2.3 1991 110kW, tonnine
Viimati muutis tonnine, L Aug 21, 2021 22:22, muudetud 1 kord kokku.
Suurema pidurite lammutamise käigus jäid supportid värvimata, see ikka jäi häirima. Värve on selleks otstarbeks üsna erinevaid saada, valisin selle, millel purgi peale pronks oli kirjutatud.
Miski Läti värk, pintsliga pealekantav. Halvasti segunes ja minumeelest väga kullakarva see värk.
Puru oli eraldi, lakk eraldi, siis omavahel kokku kõik see kaunis kraam. Kuuma pidi ka kannatama. Saab näha, ühe poole lakkisin pärast üle ka, erilist vajadust selleks vist polnud küll.
Nii silmikriipivalt kuldne see ei jäänud viimaks minumeelest.
Miski Läti värk, pintsliga pealekantav. Halvasti segunes ja minumeelest väga kullakarva see värk.
Puru oli eraldi, lakk eraldi, siis omavahel kokku kõik see kaunis kraam. Kuuma pidi ka kannatama. Saab näha, ühe poole lakkisin pärast üle ka, erilist vajadust selleks vist polnud küll.
Nii silmikriipivalt kuldne see ei jäänud viimaks minumeelest.
- IFFI
- Postitusi: 62
- Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
- Asukoht: TURKU
- Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
- Kontakt:
märk
Oleks teadnud olek sulle ise selle siit põdralast saatnud, oleks kordades kiiremini saanud Põtrade saabi klubi pood
A poleerimist tahab vist tiba saada jah
Oleks teadnud olek sulle ise selle siit põdralast saatnud, oleks kordades kiiremini saanud Põtrade saabi klubi pood
A poleerimist tahab vist tiba saada jah
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj