Saab 9000CD 2.3 1991 110kW, tonnine
Postitatud: P Jaan 24, 2021 20:43
Mõtlesin siis teha sellest autost teema, et oleks võimalik endal jälgida ja ei peaks erinevaid küsimusi ülemäära paljudesse kohtadesse kirjutama hakkama.
Autot kasutan juba mitu aastat, venna oma on see olnud pea 20 aastat. 10 nendest ligikaudu on see garaažis seisnud.
Peale elule äratamist on mingeid asju olnud vaja veidi järele aidata, siduri silindrid, pidurid siit ja sealt, salongist natuke, nagu ikka.
Panen paar pilti ka.
Mõni asi on sellele mudelile veidi raskemini leitav kui luukpärale, muuhulgas ka teave. Selle auto puhul näiteks pole mul täit selgust, mis puudutab katuseluuki: kas selline lüliti on laes tavaline nähtus või mingi retrofit? Kui keeruline oleks plekist luugi asendamine klaasist luugiga?
https://ibb.co/wcB5G5J
Üldises plaanis on see sõiduk küllalt hästi ajale vastu pidanud, garaažis seismise aeg ilmselt mängib siin oma osa. Olgugi, et peale liiklusesse tagasipöördumist on ühele tiivale roosteuss kõvasti külge karanud. See oli ka eraldiseisvalt värvitud kunagi. Ülejäänud kere paistab üsna kõva veel.
Autot kasutan juba mitu aastat, venna oma on see olnud pea 20 aastat. 10 nendest ligikaudu on see garaažis seisnud.
Peale elule äratamist on mingeid asju olnud vaja veidi järele aidata, siduri silindrid, pidurid siit ja sealt, salongist natuke, nagu ikka.
Panen paar pilti ka.
Mõni asi on sellele mudelile veidi raskemini leitav kui luukpärale, muuhulgas ka teave. Selle auto puhul näiteks pole mul täit selgust, mis puudutab katuseluuki: kas selline lüliti on laes tavaline nähtus või mingi retrofit? Kui keeruline oleks plekist luugi asendamine klaasist luugiga?
https://ibb.co/wcB5G5J
Üldises plaanis on see sõiduk küllalt hästi ajale vastu pidanud, garaažis seismise aeg ilmselt mängib siin oma osa. Olgugi, et peale liiklusesse tagasipöördumist on ühele tiivale roosteuss kõvasti külge karanud. See oli ka eraldiseisvalt värvitud kunagi. Ülejäänud kere paistab üsna kõva veel.