Re: Saab 9000CD 2.3 1991 110kW, tonnine
Postitatud: K Aug 04, 2021 22:37
Mõtlesingi siis peale uue kapotimärgi paigaldamist, et natuke liiga oksüdeerunud, liiga matt, tuhm ja kriimuline. Et aitan natuke kaasa, saab klaarim.
Ustega eriti jukerdada ei viitsinud, need on mul garaaži uued valmis tassitud, olemasolevad on veidi liiga mõlkis ja liiga roostes.
Märkimist väärib veel ülevaatusel esile kerkinud teema -- SRS tuli ei põle, ütleb ülevaataja. Nii ei saa, lisab. Auto katki! Olgu öeldud, et minu autol ei ole turvapatju, pole tehasest olnudki. Kuni mul seal sportlik rool oli, ei seganud see kedagi. Kui ma sinna Saabi oma panin (väike rool jäi spidomeetrile ette ja suunatulesid ei keeranud välja), siis muutus see teema probleemiks. Et, näe, sul ju ukse sees ka kleepekas -- SRS.
Tükk tegemist oli, dekooderid ei näita minu auto kohta midagi, tehasest ju ka enam küsida ei saa, et mismoodi see liinilt tuli kunagi.
Igaljuhul, korras nad leidsid selle olema.
Eks siis tuleb edasi tegutseda, tegemiste nimekiri on kaunis pikk veel. Märkimisväärne on selle auto vastupidavus -- vahetasin esimese stabika pukse; et noh, vana auto, küllap need on õhtal. Tegelikult ei olnud. Ilmselt originaalid, tehasest. Õõtsapukse ma ei hakanudki puutuma, ei loksu ega kolise. Kuigi, muuhulgas on sõiduk ka 10 aastat seisnud, kummi-junnid peaksid selle aja peale hakkama alla andma.
Ustega eriti jukerdada ei viitsinud, need on mul garaaži uued valmis tassitud, olemasolevad on veidi liiga mõlkis ja liiga roostes.
Märkimist väärib veel ülevaatusel esile kerkinud teema -- SRS tuli ei põle, ütleb ülevaataja. Nii ei saa, lisab. Auto katki! Olgu öeldud, et minu autol ei ole turvapatju, pole tehasest olnudki. Kuni mul seal sportlik rool oli, ei seganud see kedagi. Kui ma sinna Saabi oma panin (väike rool jäi spidomeetrile ette ja suunatulesid ei keeranud välja), siis muutus see teema probleemiks. Et, näe, sul ju ukse sees ka kleepekas -- SRS.
Tükk tegemist oli, dekooderid ei näita minu auto kohta midagi, tehasest ju ka enam küsida ei saa, et mismoodi see liinilt tuli kunagi.
Igaljuhul, korras nad leidsid selle olema.
Eks siis tuleb edasi tegutseda, tegemiste nimekiri on kaunis pikk veel. Märkimisväärne on selle auto vastupidavus -- vahetasin esimese stabika pukse; et noh, vana auto, küllap need on õhtal. Tegelikult ei olnud. Ilmselt originaalid, tehasest. Õõtsapukse ma ei hakanudki puutuma, ei loksu ega kolise. Kuigi, muuhulgas on sõiduk ka 10 aastat seisnud, kummi-junnid peaksid selle aja peale hakkama alla andma.