Selline aerumasin,´aeruga selga´ natike ikka tõukab, kui vajutada
Seisnud oli ta omajagu, seega pidurid tuli esimesena uuendada, et masinavärk üldse veerema hakkaks. Roostet oli ja on vähe, aga roostetõrjet tegin palju, uksed seest, esitiivad seest, ka salong seestpoolt, et ikka kestaks. Siduril olid mõlemad silindrid läbi ja käigukast sai ka vahetatud. FM57 kast, kus difril tükke väljas, jäi igaks juhuks alles. Pisiasju sai ka parendatud, nagu auväärses eas autol ikka. Tulekojamehed, kliimaseade ja el. antenn igatahes töötavad. Juubilari rool sai ka lisatud, aga suht harjumatu on siiani keerata - puit on libe ja nahk mitte. Tagaukse lüliteid sai ka vahetatud, aga armatuuris näitab ikka, et uks lahti. Joote või mõni muu tüüpviga? Kunagisel 9000-l hakkas külmaga lahtist ust näitama. Reflektorpaneeli saab ehk ka kunagi parema, samuti esikapoti, sel on mõlke ja iluvigasid. Sõidame, näeme...
SAAB 9000 1998 165kw Aero
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Haha nice!
Uks näitab lahtist asendit kui valesti kokku panna. Välimine luku osa tuleb paigaldada nö kinnises asendis, muidu ei lähe nagad paika. Arvatavasti kui praegu välimise lukuosa eemaldad, siis näed, et üks naga juba kõver.