1. leht 1-st

SAAB 9000 1998 165kw Aero

Postitatud: T Juun 01, 2021 12:00
Postitas Fanfarist
Selline aerumasin,´aeruga selga´ natike ikka tõukab, kui vajutada 8-)
Seisnud oli ta omajagu, seega pidurid tuli esimesena uuendada, et masinavärk üldse veerema hakkaks. Roostet oli ja on vähe, aga roostetõrjet tegin palju, uksed seest, esitiivad seest, ka salong seestpoolt, et ikka kestaks. Siduril olid mõlemad silindrid läbi ja käigukast sai ka vahetatud. FM57 kast, kus difril tükke väljas, jäi igaks juhuks alles. Pisiasju sai ka parendatud, nagu auväärses eas autol ikka. Tulekojamehed, kliimaseade ja el. antenn igatahes töötavad. Juubilari rool sai ka lisatud, aga suht harjumatu on siiani keerata - puit on libe ja nahk mitte. Tagaukse lüliteid sai ka vahetatud, aga armatuuris näitab ikka, et uks lahti. Joote või mõni muu tüüpviga? Kunagisel 9000-l hakkas külmaga lahtist ust näitama. Reflektorpaneeli saab ehk ka kunagi parema, samuti esikapoti, sel on mõlke ja iluvigasid. Sõidame, näeme...
Pilt

Pilt

Re: SAAB 9000 1998 165kw Aero

Postitatud: R Sept 10, 2021 10:27
Postitas Fanfarist
Feiššlift :) Vana kapott oli koledalt sisse ja väljapoole mõlkis. Las olla, kuni kunagi värvimiseks läheb.
Pilt

Re: SAAB 9000 1998 165kw Aero

Postitatud: R Sept 10, 2021 23:30
Postitas avalon49001
Haha nice!

Re: SAAB 9000 1998 165kw Aero

Postitatud: E Sept 13, 2021 11:06
Postitas Fanfarist
Jah, see sinu Griffini kapott saab jälle sõita :)

Re: SAAB 9000 1998 165kw Aero

Postitatud: E Sept 13, 2021 11:21
Postitas saabu14jr
Uks näitab lahtist asendit kui valesti kokku panna. Välimine luku osa tuleb paigaldada nö kinnises asendis, muidu ei lähe nagad paika. Arvatavasti kui praegu välimise lukuosa eemaldad, siis näed, et üks naga juba kõver.

Re: SAAB 9000 1998 165kw Aero

Postitatud: E Sept 13, 2021 16:25
Postitas Fanfarist
Tänud, välimist osa ma vahetasin jah, oli seismisega kinni jäänud.