1. leht 2-st
9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: K Aug 18, 2021 20:10
Postitas IFFI
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: K Aug 18, 2021 20:18
Postitas 9-5LPT
Kúll on kaunis! Wazega vōi møne muu navi äpiga saad ka kiirusest aimu hästi..
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: K Aug 18, 2021 20:29
Postitas tonnine
Kere paistab olema originaal Air Flow, "vana ninaga" CD jaoks on selliste leidmine äärmiselt haruldane. Piilaris on ilmselt turbo rõhukell, spidokas paistab non-turbo olema. Palju on vaeva küll nähtud, riidesisu on uueks tehtud, ilmselt käsitöö. Tagatuled on uuema omad, luugi peal pole siiski. Ilus asi, keegi on seda autot ikka easte armastanud.
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: K Aug 18, 2021 20:41
Postitas saabu14jr
Sisu peaks olema eestlaste kätetöö, vist oli sadulsepp.ee kes reklaamis tehtud tööde all seda autot.
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: K Aug 18, 2021 22:09
Postitas IFFI
9-5LPT kirjutas: ↑K Aug 18, 2021 20:18
Kúll on kaunis! Wazega vōi møne muu navi äpiga saad ka kiirusest aimu hästi..
Tänks, kaunis on ta tõesti! Ila jookseb siiani veel omal
See välimus ja sisu mind müügikuulutuses ära võluski koheselt. Ei saanud enam öösitigi magada, pidin selle auto omale saama iga hinna eest. Järgmine päev kui ma olin auto kinnipannud ja öelnud, et 100% ostan selle siis järgmine päev oli pakutud 300€ rohkem kui oli alghind
Õnneks naisterahvas ei müünud seda neile. Müügikuulutuses oli ka mainitud, et nii öelda rehvipõletajatel paluks mitte ühendust võtta, ju ma oma juttuga suutsin ta veenda minule müüa
Aga jah see navi äppiga mõõtmine on ju lihtsamaist lihtsaim. Ju olin tohutute emotsioonide laksu all siis ja polnud reaalsuse taju. Aga kui olen teada saanud uued tulemused siis informeerin ka teile.
tonnine kirjutas: ↑K Aug 18, 2021 20:29
Kere paistab olema originaal Air Flow, "vana ninaga" CD jaoks on selliste leidmine äärmiselt haruldane. Piilaris on ilmselt turbo rõhukell, spidokas paistab non-turbo olema. Palju on vaeva küll nähtud, riidesisu on uueks tehtud, ilmselt käsitöö. Tagatuled on uuema omad, luugi peal pole siiski. Ilus asi, keegi on seda autot ikka easte armastanud.
Tänud info eest, saan ka ise järjest rohkem targemaks, olen ju alles täiesti amatöör sellel saabisti alal. Seda turbo rõhu lugejaks kahtlustasin ka ise. Mida tähendab NON-TURBO spidokas? Vaeva on sellega tõesti palju nähtud. Sisu on täiesti käsitöö ja nahk. Piilarid ja katuski on selline pool nahalaadne toode, ei ole kangas. Tagatuled on samad mis mu teisel CD-l on ja sellel siin puuduvad need pagassi peal tuled. Nonii nagu naine rääkis siis see auto oli olnud tal naine number 2 ehk siis jagas aega mõlemi vahel 50/50
saabu14jr kirjutas: ↑K Aug 18, 2021 20:41
Sisu peaks olema eestlaste kätetöö, vist oli sadulsepp.ee kes reklaamis tehtud tööde all seda autot.
Väga huvitav info see sadulsepp.ee, ma ei oska selle kohta muud öelda kui nagu eespool mainisin, et kõik on käsitöö ja miks mitte ei või see sadulsepa käsi ka mängus olla. Sellel lingil on see töökoda kus seda autot ehitati
https://pro-carservice.com/index.php/autogalleria/ Seal on ka näha antud autost pilte 2005 aastal. Avastasin ka, et hetkel puudub mul selline esieluvõre ja taga 2x summuti toru nagu peale ümberehitust on olnud. Omale isiklikult meeldib see esialgne võre ja sumpsid palju rohkem. Ilmselt tuleb need 2 asja taastada nüüd ise
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: K Aug 18, 2021 22:28
Postitas tonnine
IFFI kirjutas: ↑K Aug 18, 2021 22:09
Tänud info eest, saan ka ise järjest rohkem targemaks, olen ju alles täiesti amatöör sellel saabisti alal. Seda turbo rõhu lugejaks kahtlustasin ka ise. Mida tähendab NON-TURBO spidokas? Vaeva on sellega tõesti palju nähtud. Sisu on täiesti käsitöö ja nahk. Piilarid ja katuski on selline pool nahalaadne toode, ei ole kangas. Tagatuled on samad mis mu teisel CD-l on ja sellel siin puuduvad need pagassi peal tuled. Nonii nagu naine rääkis siis see auto oli olnud tal naine number 2 ehk siis jagas aega mõlemi vahel 50/50
Non turbo spidokas on ilma selle turbo/apc näiduta, su teisel autol on see ilmselt olemas..
Tagatuled on jah, uuema omad - vanemal on seal "triipe" rohkem, luugi peal ei peagi olema.
Samas on kogu armatuur ikka vanema oma, uuemal on ohutulede nupp keset nägu, sellel peaks rooli taga olema. Mis mulle silma jääb, et see on just sama aja auto ila kliimata - kui sa kunagi viitsid, tee mulle pilti, mismoodi sul salongifilter välja näeb. Ma endaomal ei saa seda kuidagi mingisse "asendisse", võimalik, et on kliimaga versiooni oma ja seetõttu ei istu mulle eriti.
Kui sa summuteid ehitama hakkad, siis on mul sulle üks Audi oma pakkuda, mis kunagi üle jäi - MTM cat-back. Kuri asi
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: N Aug 19, 2021 13:41
Postitas NO FEAR
Kurat, see on vägev!!! Sellise ostaks endalegi...
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: N Aug 19, 2021 16:32
Postitas vmaster
NO FEAR kirjutas: ↑N Aug 19, 2021 13:41
Kurat, see on vägev!!! Sellise ostaks endalegi...
Sul on airflow kitiga tonnine olemas. Miks mitte alustada projektiga....
Vaeva on selle autoga nähtud küll. Sisu on harjumatu. Helitehnika pool oleks nagu pooleli jäänud.
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: N Aug 19, 2021 23:41
Postitas NO FEAR
Ma ostin just ivometsa käest ühe tonnise, vaja vaid asjad ümber laduda...aga no see siin on lausa püssikuul ju...no eks igal autol ole omad kiiksud aga krt, mulle meeldib tonnine. Tegelt ka! Kui maha tahad müüma hakata, müü mulgile...
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: R Aug 20, 2021 8:14
Postitas siims
Mega cool välimus. Eraldi turpsi näidik juba olemas siis polegi lugu, et seda kellaplokis pole. Päris korralik samm edasi võrreldes esimese tonnisega.
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: R Aug 20, 2021 18:19
Postitas IFFI
tonnine kirjutas: ↑K Aug 18, 2021 22:28
Non turbo spidokas on ilma selle turbo/apc näiduta, su teisel autol on see ilmselt olemas..
Samas on kogu armatuur ikka vanema oma, uuemal on ohutulede nupp keset nägu, sellel peaks rooli taga olema. Mis mulle silma jääb, et see on just sama aja auto ila kliimata - kui sa kunagi viitsid, tee mulle pilti, mismoodi sul salongifilter välja näeb. Ma endaomal ei saa seda kuidagi mingisse "asendisse", võimalik, et on kliimaga versiooni oma ja seetõttu ei istu mulle eriti.
Kui sa summuteid ehitama hakkad, siis on mul sulle üks Audi oma pakkuda, mis kunagi üle jäi - MTM cat-back. Kuri asi
Ei ole teisel ka seda turbo näidikut ...
Armatuuri vaatasin ka ise ja esmalt arvasin, et on ka ümberehitatud kuna seal igasugu erinevaid nuppe, andureid ja webasto lisatud. Miskid kaks nuppu ja üks andur on veel raadio all sahtlis + kaks nuppu on käigukangi juures üks on punase kattega kaetud nagu filmides nähtud miski analoog Nitro või ülilennuki turbona
Eks ma nädalavahetusel teen ise ka mõningaid lisa pilte veel juurde eks pistan siis siia ka mõistatamiseks neid
Teen kindlasti tollest salongifiltrist ka pildi sulle. Maha ma seda kohe kindlasti mitte ei taha kunagi müüa, suren koos selle autoga. See mu esimene ja ka ilmselt viimane selline "loom" on. Unistus oleks veel 96-te ka omada
NO FEAR kirjutas: ↑N Aug 19, 2021 13:41
Kurat, see on vägev!!! Sellise ostaks endalegi...
Tänks, mulle omale meeldib ka jubedalt, isegi ilma selle jõhkra mootorita
NO FEAR kirjutas: ↑N Aug 19, 2021 23:41
...aga no see siin on lausa püssikuul ju...no eks igal autol ole omad kiiksud aga krt, mulle meeldib tonnine. Tegelt ka! Kui maha tahad müüma hakata, müü mulgile...
Mulle omalegi jubedalt meeldivad just nood tonnised, muud eriti ei ajagi nii kõvaks kui just tonnine
Müümise kohta kirjutasin just eespool
siims kirjutas: ↑R Aug 20, 2021 8:14
Mega cool välimus. Eraldi turpsi näidik juba olemas siis polegi lugu, et seda kellaplokis pole. Päris korralik samm edasi võrreldes esimese tonnisega.
Tänks
no kui esimene oli 96kw ja teine on mul 125kw siis tõesti päris mehine samm edasi
...kui see TRUPSIKU NÄIDIK on see piilariküljes siis küsiksin, et kuidas see töötab. Pole tavalisel sõidul küll tähelepannud, et see seal liiguks, a põhjagaasiga polnud aega ringi vahtida mis to seal teeb, roolimsiega on siis piisavalt see aeg tegemist
Mõtlen siis, et kas see hakkab tööle teatud pööretel? Turbo võtab järgi nii umbes 3500 pöördel ilmselt sest siis hakkab asi käest kakkuma ja muutub lennukiks ja on kuulda kuidas imetakse õhku, eriti veel kui käike vahetada...Pole sellel hetkel seda näidikut jälginud. Esimese käiguga on 7000 pööret sekundi kahega ja siis hakkab kohe "üle röökima" ning tuleb ime kiirelt lükata teine ja nõksu ajapärast kohe kolmas... Ehk siis 1-2 käiguga läheb ruttu 7000 pöördele... a mis to näidik teeb pole olnud mahti jälgida
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: E Aug 23, 2021 17:59
Postitas IFFI
tonnine kirjutas: ↑K Aug 18, 2021 22:28
Mis mulle silma jääb, et see on just sama aja auto ila kliimata - kui sa kunagi viitsid, tee mulle pilti, mismoodi sul salongifilter välja näeb. Ma endaomal ei saa seda kuidagi mingisse "asendisse", võimalik, et on kliimaga versiooni oma ja seetõttu ei istu mulle eriti.
Jõudsin siis lõpuks mõne klõpus teha salongi filtrist
...vähemasti nägin nüüd ka ise mis minu omal seal toimub, sai kaks peaotait kuuseokakid sealt põhjast välja kraabitud ...filter röögib ka vahetust jubedalt
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: T Aug 24, 2021 6:22
Postitas IFFI
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: T Aug 24, 2021 7:00
Postitas ARZT
Kas 3 ja 4 lülitil on juhe taga? Äkki on nitro plaanis olnud
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: T Aug 24, 2021 8:10
Postitas Cyber
Ega sa enne teada saa, kui küüneviha sisse ajad..
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: T Aug 24, 2021 9:36
Postitas SoS
Kas mootoriruumis aku ees olev "võõras" vedelikupaak ei pruugi olla vesi/metaanjahutus intercoolerile? ja need nupukesed, selle aktiveerimiseks??
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: T Aug 24, 2021 10:55
Postitas saabu14jr
SoS kirjutas: ↑T Aug 24, 2021 9:36
Kas mootoriruumis aku ees olev "võõras" vedelikupaak ei pruugi olla vesi/metaanjahutus intercoolerile? ja need nupukesed, selle aktiveerimiseks??
see on vanadel tonnistel klaasipesu paak
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: T Aug 24, 2021 18:56
Postitas IFFI
Nonii, lõpuks müstika lahenes kui sain infot inimeselt kes aitas seda autot ehitada.
1 nupp - vajutades saadab see autoasukoha. Hetkel veel täpselt ei tea kuhu või kus selle info kätte saab. Selleks on vaja lisada SIM kaart kuhugile seadmesse. Kas samasse makki või siis autol peal olevasse HORNET türvasüsteemi seadmesse. Eks seda jõuan veel uurida.
2 nupp - on veel hetkeks jäänud saladuseks, ei osanud ega mäletanud see inimene ka kes oli auto ehituse juures. Jääb tuleviku omale uurmiseks, tuleb hakata mööda juhet ronima
3 nupp - on 2 turbo rõhu vahel valimiseks ehk siis saab sõita kahe erineva turbo rõhuga. Minu jaoks on see kõik täiesti arusaamatu maailm taas mid tähendab need kaks erinevat turbo rõhku... Ühe rõhuga sõidan teistest mööda ja teisega hüppan üle jõe
4 nupp - on auto eemalt käivitamise süstemi välja lülitamise nupp. Soomes ei tohi sellist süsteemi kasutada ja selle nupuga lülitatakse see süsteem ennem ülevaatust välja. Nagu eespool mainisin on autol peal HORNET turvasüsteem ja see sisaldab eneses sellist võimalust, et oleks võimalik auto eemalt (puldist) käivitada. Seda ma ka ise vaatasin ja imestasin mis kuramuse ime pult sellel autol on ja miks autol uksed ise vahel lukku lähevad teatud aja möödudes
Õnneks olen igakord võtnud võtmed eest ning olemas on ka tagavara võtmed.
Mina tänan kõiki kaasa mõtlejaid
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: T Aug 24, 2021 19:43
Postitas minaindrek
no vot. siis ikkagi oli Turbo Boost!
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: K Aug 25, 2021 9:37
Postitas Andrus99
Eeldades, et turborõhu juhtimine toimub kuidagi elektrooniliselt (1990 a autol vist Trionic süsteemi veel polnud ja pildi järgi tundub DI ja AMM-iga mootorijuhtimine), siis ilmselt on tekitatud lahendus, kus lüliti ühes asendis on saadaval "base boost" ja teises asendis "full boost" (rõhu juhtklapi ahela katkestusega nt?). Samas ühe mootoriruumi pildi pealt paistaks justkui midagi manuaalse turborõhu klapi sarnast, seega mine võta kinni kuidas see tehtud on, eks pead aru saama, mis juhib turbo rõhku ja kuhu selle nupu juhtmed viivad.
Turbokella järgi (sain aru, et see ei tööta) oleks hea näha, kui kõrgele rõhk ronib põhjagaasiga ja kas lüliti erinevate asendite puhul on erinev tulemus. Tagumikutunne võiks ka muidugi midagi öelda, kui see lahendus töötab.
Turbokell muide peaks mootori töötades kogu aeg midagi näitama, gaasiga mängides üles-alla liikuma, tühikäigul tiksuma pisut miinuspoolel 0-st.
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: K Aug 25, 2021 11:46
Postitas Andrus99
Et siis see näeb väga välja nagu "manual boost controller" ehk siis mehaaniline klapp, millega turborõhk on paika keeratud.
Kuna selline vidin ei saa kuidagi mootori detonatsiooni arvestada, siis soovitaks olla boostimisega pigem ettevaatlik.
Turborõhu ümberlüliti funktsionaalsus jääb selles kontekstis ebaselgeks
- Capture.JPG (63.61 KiB) Vaadatud 6050 korda
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: K Aug 25, 2021 13:50
Postitas sebastian
Üks võimalus, et turbo C (charge) väljund on W-ga (wastegate) ühendatud lisavoolikuga kus vahel elektriline klapp. Nuppu vajutades klapp sulgub ja turborõhk läheb nö "suurele ringile" ehk läbi MBC (manual boost controller) wastegate'i. Lahti lastes aga klapp avaneb ja õhk pääseb otse C-st W-sse.
Esimesel juhul turborõhk reguleeritakse MBCga, teisel juhul aga "low pressure turbo" - juhuks, kui autot tarvis vanaemale laenata.
Bensiiniks 98 kindlasti, vähemalt natukenegi detonatsioonikindlam. Minu mäletamist mööda oli vanemal 9000 ka fuel cutoff funktsioon, nii et üle 1,5 baari ei tohiks ta minna. Ja pole kuigi tõenäoline, et omanik on MBCd kasutades cutoffi kuidagi eelmaldanud.
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: K Aug 25, 2021 19:01
Postitas IFFI
Sorri mehed, et tekitasin segadust, sain asjast tiba valesti ise aru -
See nupp nr. 3 ei olegi praegu kasutusel ja ühtlasi ka see turbo süsteem. See oli plaanis ehitada aga see jäi teostamata (on tehtud aint mõningad ettevalmistused).
Tänan Teid
Andrus99 ja
sebastian selle põhjaliku seletuse eest. Nüüd sai isegi minusugune loll asjast sotti
Lisan selgituseks juurde veel veidi infi;
Auto ehitati aastal 2005 põhimõtteliselt ümber. Mootor on autol 1991 mallist B234L ja see on täiesti uuesti ülesse ehitatud. Kõik osad on vahetatud kasutatud on miskeid "RACE" osasid.
(mina ei tea taas noist midagi ). Kerel vahetati välja kõik mis kilises-kolises ja lahti pidi tulema, põhi on töödeldud epoxvärvi või siis miski vahendiga. Põhimõteliselt võib auto teiseks sünniaastaks kuulutada 2005
Turbo kell ei tööta hetkel jah, soovitati ülevaadata see vaakum voolik mis kella tuleb kusagilt sealt seguklapi juurest.
Eks ma nädalavahetusel saan minna taas uurima kuna igasugu uut erinevat infot on nüüd palju laekunud.
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: N Aug 26, 2021 10:57
Postitas sebastian
IFFI kirjutas: ↑K Aug 25, 2021 19:01
Turbo kell ei tööta hetkel jah, soovitati ülevaadata see vaakum voolik mis kella tuleb kusagilt sealt seguklapi juurest.
Ehk on see voolik tulnud lahti, näiteks kella küljest. Sel juhul pahiseb omajagu turborõhku taevasse ja jõudu hulga vähem.
Üldse on hea need peened voolikud (ka nö vaakumvoolikud) nipukatega kinnitada, nad kipuvad lahti hüppama just siis kui seda vaja poleks - näiteks möödasõidul.
Re: 9000 CD 2.3 260kw 350hj -IFFI-
Postitatud: P Aug 29, 2021 11:22
Postitas IFFI
Jõudsin siis täna käia veidi uurimas asja.
Kõik toimetab nii kuidas peab!!!
15sek video klipp (klikka ja video avaneb teisel veebilehel) ...miski 5000-6000rpm peal hakab juba plödisema
Turbo kell OK - IFFI elukas SAAB
Toi kell paistab olevat täiesti elektrooniline kuna ei näe ühtegi kohta kuhu vaakum voolik peaks ühenduma.
Kõik hakkas ise toimima kui vahetasin ära aku.
(vana aku oli alla andnud pika seismise peale ilmselt, oli teine ka lahja 540 A)
Taas mina tänan kõiki kaasa mõtleijaid ja teen kõigile väla virtuaalsed
Vähemasti kõik töötab hetkel.