Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Homme saan autu jälle sõitma. Ma vähemalt loodan, tulemas on uus ja võimsam kütusepump (mida tegelikult ei olegi üldse vaja:) , mõned pumba kopsiku jupid, vana kopsiku kaanest oli üks klemm läbi sulanud ja filter ka uus. Lisaks lõpuks ometi peale ca poolt aastat jauramist saakaliga (heas mõttes) Talladega tiiva pärast, saab homme ta ikkagi minu omaks. Juhheiii.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Käima veel siiski ei saanud, nõmedad plastikust torud:bs:. Voolikut ja klambreid vaja. Tiiva sain ka kätte. Minu üllatuseks jällegi tegu "kummist" aerodünaamilise detailiga. Tahab pisut värvi eemaldust, värvi all puhas kummi pind.
Suutsin täna garaasi külge kinni jääda. Nimelt olin paigaldanud kati valetpidi (Iffil juhtus sama apsakas minu juures) ja kat jäi nüüd oma kaitse plekiga "nö lävepaku" külge kinni. Tõmbasin vintsiga nii kaua kui tross lahti läks. Ja muidugi siis ei läinud auto enam tagurpidi tagasi ka, tungraud tuli appi. Vana kütusefilter oli ka vett täis, suruõhuga puhusin süsteemi läbi.
Muide ka üks küsimus mul. Praegu turbot pole, aga kütuserõhk on keeratud suuremaks, kas peaks tagasi keerama võttes arvesse seda, et DI/APC chip-i pole ikka veel kätte saanud ja sõidan originaaliga.
Tagant vasakult poolt tuleb kuskilt hirmsat moodi vett sisse. Kas luugi klaas lahti??? Tihend on ka surnud muidugi, mis maksab uus tihend?
Suutsin täna garaasi külge kinni jääda. Nimelt olin paigaldanud kati valetpidi (Iffil juhtus sama apsakas minu juures) ja kat jäi nüüd oma kaitse plekiga "nö lävepaku" külge kinni. Tõmbasin vintsiga nii kaua kui tross lahti läks. Ja muidugi siis ei läinud auto enam tagurpidi tagasi ka, tungraud tuli appi. Vana kütusefilter oli ka vett täis, suruõhuga puhusin süsteemi läbi.
Muide ka üks küsimus mul. Praegu turbot pole, aga kütuserõhk on keeratud suuremaks, kas peaks tagasi keerama võttes arvesse seda, et DI/APC chip-i pole ikka veel kätte saanud ja sõidan originaaliga.
Tagant vasakult poolt tuleb kuskilt hirmsat moodi vett sisse. Kas luugi klaas lahti??? Tihend on ka surnud muidugi, mis maksab uus tihend?
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Tagant vasakult poolt tuleb kuskilt hirmsat moodi vett sisse. Kas luugi klaas lahti??? Tihend on ka surnud muidugi, mis maksab uus tihend?
Mul oli sama asi kahel 9kCC-l, olid kulunud kronsteinid. Proovi lahtisel luugil kas seal on loks ja kinnisel vajutada ülemist luugi osa alla. See pidi levinud asi CC kerel olema ja lammutustes korralikke ei lednud, ja andsin meistrile neid reustaureerida. Kadus tagaluugi kolin ja ei tulnud rohkem vett salongi. Kummi vahetus ka halba ei tee:).
__In Boost We Trust__
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kui mitut erinevat modifikatsiooni on tehtud B202 mootori käigukastist. Jutt käib siis manuaal kastist. Mul nimelt joppas ja nüüd pole enam tagurpidi käiku. Seda ma ei taha rääkida kuidas joppas aga jah, enam teda pole. Oleks vaja uut kasti.
Originaal kast on uuemat tüüpi millel õlimõõte varras ja all ka punn, kust õli saab välja lasta. Kui kellelgi juhtub sellist kasti olema siis paluks teada anda. Best wishes:P
KRT mina ei saa aru kuidas mul küll nii "hästi" nende tonnistega läheb. Valge seisis rohkem kui sõitis ja mustaga enam vähem sama jama. Kuda mind küll nii õnnistatud on:?
Originaal kast on uuemat tüüpi millel õlimõõte varras ja all ka punn, kust õli saab välja lasta. Kui kellelgi juhtub sellist kasti olema siis paluks teada anda. Best wishes:P
KRT mina ei saa aru kuidas mul küll nii "hästi" nende tonnistega läheb. Valge seisis rohkem kui sõitis ja mustaga enam vähem sama jama. Kuda mind küll nii õnnistatud on:?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Auto tuleb 100% Troosti viia. Muud võimalust ei ole. Samas too summa mis sealt arve näol pärast näkku paistab on ka kindlasti piisavalt suur, et tekitada hetkelist südame seiskumist:P. Ma selle seguklapi UFO panin külge aga olen ära visanud selle tüki mis klapi võlli küljes:wall:. Peab veel korra selle kütusepumba kopsiku maha võtma, seal tuleb pisut ümber asju teha, sest võimsam pump pisut suurem. Krt täna ostsin termostaadi, poes juhtus olema 88'C termokas. Tegelikult oleks pidanud ostma miski 92'C või isegi pisut peale:wall: Krdi loll ikka. Juhiiste vaja välja võtta ja soendus vaja ära parandada.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Auto tuleb 100% Troosti viia. Muud võimalust ei ole. Samas too summa mis sealt arve näol pärast näkku paistab on ka kindlasti piisavalt suur, et tekitada hetkelist südame seiskumist:P.
No seda viimast ma küll ei usu ;)
Kui pärast GT42 omandamist hingitsed edasi, siis elad ka Troosti üle. Seda muidugi juhul, kui GT kusagil tänavanurgal ei vedelenud :P
Või äkki on föön sinu allkirjas hoopis soovunelm, mitte reaalne metallikärakas kapoti all?
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;
[q]
Tagant vasakult poolt tuleb kuskilt hirmsat moodi vett sisse. Kas luugi klaas lahti??? Tihend on ka surnud muidugi, mis maksab uus tihend?
Tagant vasakult poolt tuleb kuskilt hirmsat moodi vett sisse. Kas luugi klaas lahti??? Tihend on ka surnud muidugi, mis maksab uus tihend?
Seda jama olen ma vanemate 9000 kohta varemgi kuulnud,ühelt tuttaval vahetati kronsad ära,ja mis ime ikka ei lakand vihma sisse tulek.ja täpselt samalt poolt.sama moodi vasakult.isegi üks kronsa
lendas tükkideks kui seda paigaladati,ei tea imelik küll.
loodame et sul on ainult tihend. ja et su auto pole matsu saand,sest ma kahtlustan et see auto oli matsu saandud.
Fly High!
Algselt postitas: uhti
Krt sul ei vea ikka viimasel ajal üldse:( Niimoodi ei julge enda oma üldse näppima hakata.
Eks see ole ikka nii, et kes teeb sellel ka juhtub. Kes niisama nurgas passib, sellel ei jhutu, eriti. See-eest ei juhtu ka emotsioone. Ja eks head ja halvad juhtumised käi ikka vaheldumisi.
Niipalju siis targutamist. Küll see masin ükskord liikuma saab, ettevõttlikusest puudust pole, nagu ma näen :beer:
Algselt postitas: Rästas
Äkki valgustad palun, mis siin pildil helendab?
:)
Google'i pildiotsing annab pisut detailsemaid pilte (loomulikut ei pidanud sa ise sellele tulema :))...
Nüüd mõistad millega tegu?
Eks ta turbovalgus ole :)
Käimakasti kohta selline kommentaar, et kui sul differ terveks jäi, siis võid mõne 2.3 vabalthingava kasti võtta ning sinna tugevama turbodifri ümber tõsta. Kui lihtne või keeruline see on, ma ei tea aga teoreetiliselt võimalik.
Käimakasti kohta selline kommentaar, et kui sul differ terveks jäi, siis võid mõne 2.3 vabalthingava kasti võtta ning sinna tugevama turbodifri ümber tõsta. Kui lihtne või keeruline see on, ma ei tea aga teoreetiliselt võimalik.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
2.3 kast ei lähe B202-le otsa, minu teada. Ülejäänud käigud töötavad hästi, lihtsalt tagurpidi käigul hambad maas.
Kas tavalise 2.0 kasti sisu on sama mis turbokal? Ainult pooltelgede väljavõtted on vist teised????
Kas tavalise 2.0 kasti sisu on sama mis turbokal? Ainult pooltelgede väljavõtted on vist teised????
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: M-Tech
GT42-ega jäädki ilmselt linnavahel korraliku boosti ootama :)
Miks selline overkill, kas 600hj puhuv GT35R on liiga lahja?
Mees ei kavatse ehitada linnaautot.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: kasparius
Algselt postitas: M-Tech
GT42-ega jäädki ilmselt linnavahel korraliku boosti ootama :)
Miks selline overkill, kas 600hj puhuv GT35R on liiga lahja?
Mees ei kavatse ehitada linnaautot.
See mees on jah plaanidega/unistustega meist kaugel:D:D Seda heas mõttes nüüd;) Kui GT35R jääb väikseks siis ta seda ka on:evil::evil:
Egas midagi, huviga ootan tulevikku...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mu poole tunnine kõne Iromaniga andis mulle veelgi rohkem jõudu juurde oma projekt lõpuni viia. 1000hj auto (hetkel mu unistus) on piisav, et enda üle uhkust tunda. See plaan oleks saanud kergesti teoks kui poleks töö otsa saanud. Olin norras tööl, vedasin laevade peal kaableid, palganumber oli üle mõistuse. Nüüd tagasi väikse eesti palga juures üritan omale kuidagi talverehvid soetada, et külmaperioodi jooksul surma ei saaks. Praegu veel pole miski suutnud mu lootust kustutada, olen hakanud aru saama kui palju ma tegelikult oma praegust tööd oskan. Arvan, et poleks mingi probleem leida tööd välismaal samal alal tegutsedes, aga nüüd kõige vastikum osa minust, julgusest jääb puudu. Tegelikult polegi ju mõtet teha mingit 600 või enam hobuselist esisilla veolist autot, aga asi polegi selles. Asi on hoopis selles, et panen ennast proovile kas suudan sellise ülikalli projektiga hakkama saada. Kas seda pärast ka kasutada saab ei oma hetkel tähtsust. Got to keep on going:)
Vot need viimased laused eelmisest postit on juba mõistlikud :headbang:
Esiveolist autot ei ole tõesti mõtet ülivõimsaks ehitada, hiljem oled lihtsalt enda peale vihane, et mõtetult raha kulutasid.
Jah mulle meeldib ka just see ehitamise protsess ja enda üle uhkuse tundmine aga usu mind uskumatult hea tunne on,
kui oled ehitanud pikalt tagaveolist auto ja lähed seda lõpuks reaalselt tänavale katsetama :drive: :headbang:
Ehitasin kahte esiveolist autot ja kirusin ennast maapõhja, et nendesse ~200k magama panin.
See tunne oli lihtsalt kirjeldamatu, mis tekkis, kui proovisin peale samapikka ehitamist E30-nega sõita.
Esimese mõõtmise tulemused olid üle enda ootuste ja nii see peakski alati olema!
Ei ole mõtet kohe overkilli teha, tasapisi liikudes on seda ehitamisemõnu tunduvalt rohkem.
Ja kahjuks pean mainima, et mida võimsam auto seda kallim on seda üleval pidada.
Iga suurem detail mis alt veab on tunduvalt kallim kui ~350hp autol.
1000hj kannatav mootor maksab juba tükkide poolelt 250k+.
Vahemalt selles hinnaklassis pidi selle aasta B klassi kiireima aja sõitnud auto mootor olema.
Esiveolist autot ei ole tõesti mõtet ülivõimsaks ehitada, hiljem oled lihtsalt enda peale vihane, et mõtetult raha kulutasid.
Jah mulle meeldib ka just see ehitamise protsess ja enda üle uhkuse tundmine aga usu mind uskumatult hea tunne on,
kui oled ehitanud pikalt tagaveolist auto ja lähed seda lõpuks reaalselt tänavale katsetama :drive: :headbang:
Ehitasin kahte esiveolist autot ja kirusin ennast maapõhja, et nendesse ~200k magama panin.
See tunne oli lihtsalt kirjeldamatu, mis tekkis, kui proovisin peale samapikka ehitamist E30-nega sõita.
Esimese mõõtmise tulemused olid üle enda ootuste ja nii see peakski alati olema!
Ei ole mõtet kohe overkilli teha, tasapisi liikudes on seda ehitamisemõnu tunduvalt rohkem.
Ja kahjuks pean mainima, et mida võimsam auto seda kallim on seda üleval pidada.
Iga suurem detail mis alt veab on tunduvalt kallim kui ~350hp autol.
1000hj kannatav mootor maksab juba tükkide poolelt 250k+.
Vahemalt selles hinnaklassis pidi selle aasta B klassi kiireima aja sõitnud auto mootor olema.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ei vaidle vastu. Kahjuks meeldib mulle ainult ja ma mõtlen ainult Saab ning just see 9000 CC kere:)
EDIT: meenub veel üks asi, mis oleks võib-olla väärt mainimist, tänapäeval on kõike võimalik ehitada selliseks nagu ise tahad, näiteks vedav sild või vedavad sillad:evil: Mul on käed otsas ja aina targemaks saan sel erialal. Koos kaasfoorumlaste abiga ja nende teadmiste ning tutvustega ei kanna ma ealeski lootust maha. RESPECT:notworthy:
EDIT: meenub veel üks asi, mis oleks võib-olla väärt mainimist, tänapäeval on kõike võimalik ehitada selliseks nagu ise tahad, näiteks vedav sild või vedavad sillad:evil: Mul on käed otsas ja aina targemaks saan sel erialal. Koos kaasfoorumlaste abiga ja nende teadmiste ning tutvustega ei kanna ma ealeski lootust maha. RESPECT:notworthy:
Oi-jah,pull ongi selles,et me ehitame siin SAABi.Mõnel vennikesel "seal" on SAABinrakkaus läbi teinud mõningased transformatsioonid,BIG BLOCK on peale visatud ja CS kere tagasillaveoliseks ümber ehitatud,eks paistab,mis sealt tuleb. http://www.garaget.org/?car=4164 Selge on see,et see kõik maksab ropult palju.Tulemus? Madal "9",maybe.Loomulikult mida kõrgemale sihid,seda rohkem saavutad.Hold on to your dream,keep going,show must go home.Peaasi,et sõidurõõmu jagub :drive: Mul nimelt seda napib.Ega inime ainuüksi ehitamisest ela:( Kõige magedam variant ongi see,kui enam ei tahagi sõita.Ainult ehitad.Sitt variant.Sinu diagnoosi juures ikkagi soovitan stand alone aju,rohkelt kvaliteetperformance juppe mootorisse,kannatust,askeetlikkust.Ühel hetkel läheb lihtsalt kõik su rahanatuke SINNA. Naudi olevikku. Praegu pole veel hilja U-pööret teha. Minul nimelt ON :notworthy: