Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma ka vaikselt nokitsen. Ehk saab mõne aja pärast ka mingi turbiini sinna tekitada. Plaat enam vähem valmis. Valmis plaat läks umbkaudu maksma 450 eeki. See on siis freesimine + lihvpingis siledaks/sirgeks lihvimine. Algmaterjali sain tasuta ja see oli väga roostes. Plaadi paksus 12 mm.
BTW kas flantsile peaks ka sisselõiked tegema, et nagu iga tihend oleks eraldi. Ses mõttes, et kui mõlemad soojenevad siis paisumine on mõlemal materjalil erinev. Võib ju midagi kõveraks teha.
BTW kas flantsile peaks ka sisselõiked tegema, et nagu iga tihend oleks eraldi. Ses mõttes, et kui mõlemad soojenevad siis paisumine on mõlemal materjalil erinev. Võib ju midagi kõveraks teha.
Jäi silma see turbo valiku teema siin.
400hp saavutamiseks peaks juba HX35 piisav olema, saad ka normaalse spool-upi veel.
Samas ka GT2876R teeks selle töö juba ära.
HX55 on sula selge overkill.
Juba HX50 lagi on ~750hp, sellise turboga pole sul midagi teha.
Soetasin endale just ühe HX50 isendi 3.6L mootori tarvis aga minu puhul jääb see isegi veidi väikseks.
1.0bar peal peaks sealt antud mootoril 600-650hj tulema.
Üle selle hakkab ilmselt kahjuks backpressure kõvasti tõusma.
Mazdade puhul on suure turbo määravaks teguriks ilmselt väga kõrged mootoripöörded.
Mis flantsi puutub, sisi tehakse nii ja naa.
Soovitatakse väiksed ühenduskohad jätta.
Samas mul on kõik 4 flantsi eraldi ja ei ole ka veel probleeme.
Kindlasti lase peale kolle valmistamist flantsid uuesti sirgeks freesida.
Ma tahaks näha kuhu sa Saabil näiteks GT47 mahutaksid.
Väike pilt antud turbost: Kliki siin! (suuruse võrdluseks näiteks antud auto cooleritorud on 3")
400hp saavutamiseks peaks juba HX35 piisav olema, saad ka normaalse spool-upi veel.
Samas ka GT2876R teeks selle töö juba ära.
HX55 on sula selge overkill.
Juba HX50 lagi on ~750hp, sellise turboga pole sul midagi teha.
Soetasin endale just ühe HX50 isendi 3.6L mootori tarvis aga minu puhul jääb see isegi veidi väikseks.
1.0bar peal peaks sealt antud mootoril 600-650hj tulema.
Üle selle hakkab ilmselt kahjuks backpressure kõvasti tõusma.
Mazdade puhul on suure turbo määravaks teguriks ilmselt väga kõrged mootoripöörded.
Mis flantsi puutub, sisi tehakse nii ja naa.
Soovitatakse väiksed ühenduskohad jätta.
Samas mul on kõik 4 flantsi eraldi ja ei ole ka veel probleeme.
Kindlasti lase peale kolle valmistamist flantsid uuesti sirgeks freesida.
Ma tahaks näha kuhu sa Saabil näiteks GT47 mahutaksid.
Väike pilt antud turbost: Kliki siin! (suuruse võrdluseks näiteks antud auto cooleritorud on 3")
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Retsept:head:. Ofcourse pilvedesse ma üritan ikka mitte lennata, ma viljandist saaks H2A mis peaks olema samade näitajatega mis HX40 aga vanem mudel. Lag time vast suureneks aga see pole väga oluline hetkel. Kolde valmimisel kindlasti lasen pinnad üle lihvida. Kolde torudeks on hetkel 38/42 torud ja põlved. Need peaks sobima, sest B202 väljalaske pordi pindala on 1126.5 mm2 ja 38 toru pindala 1133.54 mm2.
Kusjuures mahutab väga suure puhuri kapoti alla ära aga aku koos kinnitusega tuleks kindlasti eemaldada. Seda ma samas teha ei tahaks. Teine variant on lihtsalt radikaid ettepoole nihutada. Kliima radikas on niikuinii juba minema visatud. Custom cooler tuleb ju niikuinii teha, samas kui raha leidub võib lasta ka jahutus radika uue teha. Mul on juba väike idee kuidas teha ka sisselaske torustik üldiselt lühemaks.
Btw, mul pole lootused veel kadunud, oktoobris saan vist ikka välismaale. Aga see "vist" ajab juba ennast ka närvi.
Praegu olengi sihikule just Holseti H2A sellepärast võtnud, et see on mega odav. Välismaale tööle saades võib see hetkega muutuda millekski muuks. Noh nagu ikka, vastavalt rahakoti paksusele valid asju.
Leidsin veidi inffi Surge kohta. Surge tekib järgmiselt: Siis kui väikse kubatuuriga mootorile on paigaldatud suur õhupuhur. Kui nüüd puhur suures koguses õhku puhuma hakkab ja Sinu mootor on nii pisike, et too ei jõua seda kõike ära tarbida veel, siis tekib Surge. See nagu peaks siis olema see Surge line compressor map-i peal.
Kusjuures mahutab väga suure puhuri kapoti alla ära aga aku koos kinnitusega tuleks kindlasti eemaldada. Seda ma samas teha ei tahaks. Teine variant on lihtsalt radikaid ettepoole nihutada. Kliima radikas on niikuinii juba minema visatud. Custom cooler tuleb ju niikuinii teha, samas kui raha leidub võib lasta ka jahutus radika uue teha. Mul on juba väike idee kuidas teha ka sisselaske torustik üldiselt lühemaks.
Btw, mul pole lootused veel kadunud, oktoobris saan vist ikka välismaale. Aga see "vist" ajab juba ennast ka närvi.
Praegu olengi sihikule just Holseti H2A sellepärast võtnud, et see on mega odav. Välismaale tööle saades võib see hetkega muutuda millekski muuks. Noh nagu ikka, vastavalt rahakoti paksusele valid asju.
Leidsin veidi inffi Surge kohta. Surge tekib järgmiselt: Siis kui väikse kubatuuriga mootorile on paigaldatud suur õhupuhur. Kui nüüd puhur suures koguses õhku puhuma hakkab ja Sinu mootor on nii pisike, et too ei jõua seda kõike ära tarbida veel, siis tekib Surge. See nagu peaks siis olema see Surge line compressor map-i peal.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Vilistab saabike, väikseke, põrguline :drive::headbang:
Btw, kui kellelgi vedeleb T5.5 jubinaid nagu a'la juhtmestik, andurid, ajud jne ning need on lihtsalt üle, siis võtan vabatahtlikult need ligi. Sponsorlus ahoi.
Btw, kui kellelgi vedeleb T5.5 jubinaid nagu a'la juhtmestik, andurid, ajud jne ning need on lihtsalt üle, siis võtan vabatahtlikult need ligi. Sponsorlus ahoi.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Surge sound on võimalik tekitada ka väikse orig garretti fööniga. Vajab muidugi üle 1,1 bar rõhku( mingi stage soft)Õhufilter eemaldada, või sportfilter, täisgaasi pressida soovitavalt kolmandaga, õnnestub ka neljandaga, ca 4k pöördeni ja järsult sidur sisse, gaas lahti ja käib nagu BOV lööks vaikselt. "pabahhh"...
suht naiss saund on. Kunagi sai sel teemal vesteldud ka et, see on põnevam kui BOV-i tekitatud pssss.
Eriti spets on manual boost controlleriga , see täiesti lahti keerata, siis tuleb rõhk pauguga selga ja gaasi päästes käib ka "pabhhhhh":evil:
suht naiss saund on. Kunagi sai sel teemal vesteldud ka et, see on põnevam kui BOV-i tekitatud pssss.
Eriti spets on manual boost controlleriga , see täiesti lahti keerata, siis tuleb rõhk pauguga selga ja gaasi päästes käib ka "pabhhhhh":evil:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Retsept:head:. Ofcourse pilvedesse ma üritan ikka mitte lennata, ma viljandist saaks H2A mis peaks olema samade näitajatega mis HX40 aga vanem mudel. Lag time vast suureneks aga see pole väga oluline hetkel. Kolde valmimisel kindlasti lasen pinnad üle lihvida. Kolde torudeks on hetkel 38/42 torud ja põlved. Need peaks sobima, sest B202 väljalaske pordi pindala on 1126.5 mm2 ja 38 toru pindala 1133.54 mm2.
Kusjuures mahutab väga suure puhuri kapoti alla ära aga aku koos kinnitusega tuleks kindlasti eemaldada. Seda ma samas teha ei tahaks. Teine variant on lihtsalt radikaid ettepoole nihutada. Kliima radikas on niikuinii juba minema visatud. Custom cooler tuleb ju niikuinii teha, samas kui raha leidub võib lasta ka jahutus radika uue teha. Mul on juba väike idee kuidas teha ka sisselaske torustik üldiselt lühemaks.
Btw, mul pole lootused veel kadunud, oktoobris saan vist ikka välismaale. Aga see "vist" ajab juba ennast ka närvi.
Praegu olengi sihikule just Holseti H2A sellepärast võtnud, et see on mega odav. Välismaale tööle saades võib see hetkega muutuda millekski muuks. Noh nagu ikka, vastavalt rahakoti paksusele valid asju.
Leidsin veidi inffi Surge kohta. Surge tekib järgmiselt: Siis kui väikse kubatuuriga mootorile on paigaldatud suur õhupuhur. Kui nüüd puhur suures koguses õhku puhuma hakkab ja Sinu mootor on nii pisike, et too ei jõua seda kõike ära tarbida veel, siis tekib Surge. See nagu peaks siis olema see Surge line compressor map-i peal.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vilistab saabike, väikseke, põrguline :drive::headbang:
Btw, kui kellelgi vedeleb T5.5 jubinaid nagu a'la juhtmestik, andurid, ajud jne ning need on lihtsalt üle, siis võtan vabatahtlikult need ligi. Sponsorlus ahoi.
Pilte paluks mootori ruumist ja soovitavalt igas küljest.:thumb:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Esimesed kirjeldused: Hästi vaikselt ukerdasin garaasist välja ja parkisin maja kõrvale platsile. Mäletagem, et pole veel miskit valmis seal, ei summuti, ei soft, ei sisselase jne. Tahtsin lihtsalt garaasist välja sõita, mitte jälle lükata :)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma olen seda küsimust omale esitanud juba pikemat aega :red: Kui ma nüüd sinna veel wastegate panen siis muutub ruum veel väiksemaks kuna sisselaset tuleb veel rohkem ümber kujundada.
In the front ka vist pole otstarbekas panna, hakkab cooleri jahutusõhku segama.
Lõpuks sain ka tagaklaasi külge, seda siis eile öösel. Tundub, et peab vett kah, sest pagasiruum on kuiv ja luugil pole ka märke veest.
In the front ka vist pole otstarbekas panna, hakkab cooleri jahutusõhku segama.
Lõpuks sain ka tagaklaasi külge, seda siis eile öösel. Tundub, et peab vett kah, sest pagasiruum on kuiv ja luugil pole ka märke veest.
Algselt postitas: romza
Soovitan panna mingi kuumust peegeldava pleki väljalaske kollektori ja intercoolerisse mineva toru vahele.
Või hoopis väljalaske kollektor kuumakindla lindiga sisse mähkida?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mõte oli tõesti panna cooleri toru ja kolde vahele mingi kuumuskaitse plekk. Seal on VÄGA KITSAS, ma ei kujuta ette kuidas ma sinna mahutan ära wastegate süsteemi, cooleri torustiku, radika lõdviku, downpipe:wtf:
Kas on ka määrav millise pinnaga on see kaitseplekk. Olemas ju roostevaba plekki mis täitsa nagu peegel vastu särab. On sel vahet, kas matt või läikiv?
Kas on ka määrav millise pinnaga on see kaitseplekk. Olemas ju roostevaba plekki mis täitsa nagu peegel vastu särab. On sel vahet, kas matt või läikiv?