Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ei tea, põle lapsi, ei osanud selle peale mõelda:red:. Aga muidu juhtmed on kohe seal järel. Need saab ära tõmmata. Ma katsungi homme juhtme vedu teha. Selle praeguseks probleemiks on veel, et sigaretisüütaja ei mahu ära. Vedeleb teine tuhatoosis.
Teine variant on see, et eemaldad oma näppudega igasuguse huvitava kraami mis sealt leida võib :P
Teine variant on see, et eemaldad oma näppudega igasuguse huvitava kraami mis sealt leida võib :P
PS minul on taha süütajasse veetud juhtmed kaitsmete plokist nii, et kui süüde väljas, siis taga pistikus on ikka vool sees. Alati oli häda, kui oli telefon vaja autosse laadima jätta, siis kui süüde väljas ei toiminud. Reisil oli ka probleem igasuguste tarbijatega, mida seisu ajal kasutasin. Kui tagumine kogu aeg järel, siis ei ole enam probleem lahendatud.
sorry. unustasin fotoka maha täna, aga saab9k juba mööbeldab ja pildistab, seega pole väga aktuaalne enam....
sorry. unustasin fotoka maha täna, aga saab9k juba mööbeldab ja pildistab, seega pole väga aktuaalne enam....
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
hetkel ei maeta, aga yhe kaitsme tagant v6tsin. Eelmine mees oli v6tnud 5A mootori juhtimise kaitsme alt ja suvel Oulus kui panin lapaka, jms. korraga sinna taha, siis viskas aju lolliks. tykk aega massasin, enne kui edasi saime s6ita. Parast avastasin, et k6ige lollima kaitsme alt oli v6etud, mis yldse m6eldav oli. t6stsin siis ymber vist raadio kaitsme vms. taha, mis suht ohutu ja suurema vooluga. Ega seal neid kaitsmeid vaga palju pole, millel vool ilma syyteta sees on. Raadio on vast m6istlik valik.
sorry eesti tapitahed, sellel linuxi arvutil pole veel eesti klaveri seadeid j6udnud panna.
sorry eesti tapitahed, sellel linuxi arvutil pole veel eesti klaveri seadeid j6udnud panna.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Lubatud pildid.....
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tegin pihusti stendi omale. Mõõtsin välja (umbes täpselt) [UPS valetasin] 250 ml/min. Nüüd koodi järgi otsides leiab numbri mis väidab, et see pihusti peaks olema (erinevad numbrid) 200 cc/min ringis. Kood on 0 280 150 712. Näppisin ka neid pihusteid aga paremini jooksma ei saanud. Subarutel on head pihustid, originaalis miskit pea 400 cc/min ja kui seal üks ekraan eemaldada siis voolavad 720+ cc/min :P
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Nii, tänu IFF-i käigukangi teemale otsustasin enda süsteemi ka välja kakkuda. Minu probleem seisnes selles, et käigukang liikus kuidagi liiga pikalt ning 2 käik ei suvatsenud ideaalselt sisse minna. Lammutasin laiali ja viga käes. Muna oli varre küljest lahti, ülevalt hoiab teda kinni üks tihvt, sealt tihvti juures oli ülemine osa ära murdunud. Seega vars oli ülespoole nihkunud ja kuna alumine osa oli lühenenud siis kangi liikumismaa kohe pikenes. Sai siis Elumehele helistatud ja tõi terve süsteemi mulle. Et mitte niisama ära vahetada vaid nagu ikka väike modimine kuulub asja juurde keevitasin altpoolt muna vart pikemaks. Kangi liikumismaa vähenes. Lisasin munale veel ühe suruvedru juurde, et asi püsiks pesa sees kindlamalt. Määre sai ka uus peale. Nüüd on asi koos ja fantastiline lihtsalt. Uskumatu. Kõik käib väga täpselt, mingeid lõtkusi pole. Homme proovin ette armatuuri alla keskkonsooli külge kõlarid panna. Nende pappide külge siis täpsemalt.
Sinu pihustid (Bosch 0280150712) tootlikus peaks olema 248cc/min ning tegemist on kõrge-oomiliste isenditega millel takistuseks 15.9Ω
Nokitsen vaikselt ühe B202 mootori kallal, millele lähevad külge 2,3L 9K päritolu pihustid, mis voolavad mälujärgi 318cc/min. Tegelikult on mul üle veel ühed 311cc/min pihustid, kuid need on paraku madala-oomilised (2,4Ω ) aga kui sul nendega midagi peale on hakata, siis olen nõus neist sümboolse summa eest loobuma...
Sinu projekt tehniliselt tore ja vahva aga selle originaal originaal APC süsteemiga pole sul üldse mõtet jamada (seda tead sa isegi) ning tegelikult ei usu ma sinu projekti puhul ka trionic5 või 7 kasutamisse. Loomulikult on nende asjade jaoks sada-miljonit softi saada ning kütuse mappe saab teha jne. kuid ehk tasuks minna siiski täis progetava aju peale üle, olgu need aksvõi VEMS või MegaSquirt. Selle suure kaalika toitmiseks mis sul kapotiall pesitseb vajad sa ikka päris turskeid pihusteid ning fuel-map'i koostamine on kah puhas custom töö ning nõuab katsetamist ja aega. Nagu tead, siis Romza vend on tuntud MegaSquirt'i geenjus ning usun, et Errapart Engineering'u abiga saaksid oma masina mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega korralikult jooksma.
NB! Tean, et sind ei maksa õpetada kuna "tead kõike", kuid võta eelnevat juttu kui sõbraliku nõuannet ;)
______
Terv, T
Nokitsen vaikselt ühe B202 mootori kallal, millele lähevad külge 2,3L 9K päritolu pihustid, mis voolavad mälujärgi 318cc/min. Tegelikult on mul üle veel ühed 311cc/min pihustid, kuid need on paraku madala-oomilised (2,4Ω ) aga kui sul nendega midagi peale on hakata, siis olen nõus neist sümboolse summa eest loobuma...
Sinu projekt tehniliselt tore ja vahva aga selle originaal originaal APC süsteemiga pole sul üldse mõtet jamada (seda tead sa isegi) ning tegelikult ei usu ma sinu projekti puhul ka trionic5 või 7 kasutamisse. Loomulikult on nende asjade jaoks sada-miljonit softi saada ning kütuse mappe saab teha jne. kuid ehk tasuks minna siiski täis progetava aju peale üle, olgu need aksvõi VEMS või MegaSquirt. Selle suure kaalika toitmiseks mis sul kapotiall pesitseb vajad sa ikka päris turskeid pihusteid ning fuel-map'i koostamine on kah puhas custom töö ning nõuab katsetamist ja aega. Nagu tead, siis Romza vend on tuntud MegaSquirt'i geenjus ning usun, et Errapart Engineering'u abiga saaksid oma masina mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega korralikult jooksma.
NB! Tean, et sind ei maksa õpetada kuna "tead kõike", kuid võta eelnevat juttu kui sõbraliku nõuannet ;)
______
Terv, T
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ei taha MS-i. VEMS-i ka ei taha. Nira on ainuke mida tahan, aga rahakott ei hakka peale ju hetkel. Nende väikeste pihustitega ei tee jah kahjuks midagi. Vaja oleks samu mis iromanil. Ja egas see turbiin nii suur ka pole:)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Hirschiga pole mingit seost. Aga kleebeka võiks ju kuhugi ikkagi panna. Kleebekas on ilma Hirschi kirjata. Ainult sarvedega pea. Kes saab aru, saab aru ja kes ei saa, see ei saa;)
VEMS-i ei karda (natuke kardan), enamus on põhimõtte taga kinni.
Ego laks järelmaks. Nira tahaks jah, puhtalt juba sellepärast, et rootsi toodang. Ruotsi värk peab olema.
VEMS-i ei karda (natuke kardan), enamus on põhimõtte taga kinni.
Ego laks järelmaks. Nira tahaks jah, puhtalt juba sellepärast, et rootsi toodang. Ruotsi värk peab olema.
Kuule, mul on võimalus saada 1 castroli kleeps ja 1 addinoli oma. Sellised suured, mõnusad. äkki tahad neid ka kleepida.
Ei saa ma sellest kleepstuuningust aru, ei saa. Võõraste sulgedega ehtimine. Milleks on autole igasuguseid pedemajakaid külge tarvis.
Vaata näiteks wildu viggenit - auto on viggen ja seal on viggeni logo omal kohal. Ja see on 1 väheseid kleepse, mis selle auto peal on.
Ei saa ma sellest kleepstuuningust aru, ei saa. Võõraste sulgedega ehtimine. Milleks on autole igasuguseid pedemajakaid külge tarvis.
Vaata näiteks wildu viggenit - auto on viggen ja seal on viggeni logo omal kohal. Ja see on 1 väheseid kleepse, mis selle auto peal on.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: suur
Kuule, mul on võimalus saada 1 castroli kleeps ja 1 addinoli oma. Sellised suured, mõnusad. äkki tahad neid ka kleepida.
Ei saa ma sellest kleepstuuningust aru, ei saa. Võõraste sulgedega ehtimine. Milleks on autole igasuguseid pedemajakaid külge tarvis.
Vaata näiteks wildu viggenit - auto on viggen ja seal on viggeni logo omal kohal. Ja see on 1 väheseid kleepse, mis selle auto peal on.
Ei taha halvasti öelda, aga sa suur oled ise üks paras pedemajakas kui nii arvad.
Ainult solvata oskate. Tüüpiline:bs:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Lisaks sellele on ta VÄGA toreda inimese toodud. Ei tahtnud mina seda kuhugi kapinurka vedelema jätta. Väike on ta ka, niiet silma ei riiva. Aga kahju ikkagi :(
jhon-i juures käisin ka ära, tõin lae papi ära. Tiba tahab parandust, aga ei midagi hullu. Tänud jhon.
jhon-i juures käisin ka ära, tõin lae papi ära. Tiba tahab parandust, aga ei midagi hullu. Tänud jhon.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Selline ''teibituuning'' on lahe :)
Ma ütleks selle peale sedaviisi, et ühel meie foorumi kasutajal (nime ei mäleta hetkel peast, sorry :red: ) oli pool auto tagumisest küljest kaetud Griffiga, KUI ma nüüd ei eksi?
Asi see pisike Hirsch nüüd kuhugile näiteks tagaluugi serva kleepida põle? Tihtipeale on kõigest välise optilise tuuninguga maššinatel mõlemal esiuksel rida kleepse üksteise all nagu näiteks KHS, AVON, Bilstein, BOSE, K&N, Greddy jne. (No Offence!)
Mehed, ärge kakelge :beer:
Asi see pisike Hirsch nüüd kuhugile näiteks tagaluugi serva kleepida põle? Tihtipeale on kõigest välise optilise tuuninguga maššinatel mõlemal esiuksel rida kleepse üksteise all nagu näiteks KHS, AVON, Bilstein, BOSE, K&N, Greddy jne. (No Offence!)
Mehed, ärge kakelge :beer:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Täna käisime Elumehega Jhon-i juures. Tõime igasugu huvitavat kola. Sain korralikud esi- ja tagatuled, numbritulede plast tüüblid, alarmi puldiga ja mis iganes kola veel. Pean jälle tänama Jhoni lahkuse eest. Ahjaa, kõige tähtsam jupp. Cooleri lõdvik, see pikk. Mu auto muutub iga päevaga järjest paremaks. Elumees laenas ka poleermasinat. Üritan nüüd auto ära poleerida kenasti:headbang:
EDIT ka kohe juurde: Tagatuled on nüüd uued pandud (väga erksad gabariidid on:thumb: ) ja auto on ära poleeritud. Kahjuks on värvipind niivõrd kahjustatud, et kriime ikkagi välja ei saa. Tuleb vesilihv teha või täiesti uuesti värvida. Aga ilusasti läigib küll:thumb: Täna siis paigaldan ka juhipoolse esitule. Praegune on väga halvas seisus.
Üks asi mis mind väga palju häirib on see neetud välja suremine kui siduri ära lahutad. See on nende vanade tonniste igipõline häda. Vist võtan IAC üldse ära ja reguleerin kruvist tühikäigu paika. Või tegelt:
Kuidas seda tühikäiku reguleeritakse? Ma hakkasin ühe asjas kahtlema. Milleks on throttle bodyl gaasiklapi asendi reguleer polt? Seda ju poleks vaja kui tühikäiku reguleerib IAC. Nüüd siis mõtlen, et kui panna IAC kinni ja reguleerida tühikäik manuaalselt ca 900 rpm peale, ning siis teha uuesti IAC vabaks. Siis ju peaks asi väga edukalt toimima. Minu teada IAC peamine eesmärk on reguleerida tühikäiku külmal mootoril. Tõstab automaatselt pöördeid ning hiljem langetab tagasi. Ma pean seda proovima. Kuidas krt see võimalik on, et pea kõigil CC kerega tonnidel (nii DI-ga kui jagajaga) on täpselt sama väljasuremise probleem. Ükskõik kui korras su vaakumid on või kui puhas su TB ja IAC on. Ikka sureb välja. Sellele peab lahenduse leidma.
Ahjaa, kaboti kleebised eemaldatud. Mingil määral need häirisid mind, aga külje omad jäävad külge 100%:)
EDIT ka kohe juurde: Tagatuled on nüüd uued pandud (väga erksad gabariidid on:thumb: ) ja auto on ära poleeritud. Kahjuks on värvipind niivõrd kahjustatud, et kriime ikkagi välja ei saa. Tuleb vesilihv teha või täiesti uuesti värvida. Aga ilusasti läigib küll:thumb: Täna siis paigaldan ka juhipoolse esitule. Praegune on väga halvas seisus.
Üks asi mis mind väga palju häirib on see neetud välja suremine kui siduri ära lahutad. See on nende vanade tonniste igipõline häda. Vist võtan IAC üldse ära ja reguleerin kruvist tühikäigu paika. Või tegelt:
Kuidas seda tühikäiku reguleeritakse? Ma hakkasin ühe asjas kahtlema. Milleks on throttle bodyl gaasiklapi asendi reguleer polt? Seda ju poleks vaja kui tühikäiku reguleerib IAC. Nüüd siis mõtlen, et kui panna IAC kinni ja reguleerida tühikäik manuaalselt ca 900 rpm peale, ning siis teha uuesti IAC vabaks. Siis ju peaks asi väga edukalt toimima. Minu teada IAC peamine eesmärk on reguleerida tühikäiku külmal mootoril. Tõstab automaatselt pöördeid ning hiljem langetab tagasi. Ma pean seda proovima. Kuidas krt see võimalik on, et pea kõigil CC kerega tonnidel (nii DI-ga kui jagajaga) on täpselt sama väljasuremise probleem. Ükskõik kui korras su vaakumid on või kui puhas su TB ja IAC on. Ikka sureb välja. Sellele peab lahenduse leidma.
Ahjaa, kaboti kleebised eemaldatud. Mingil määral need häirisid mind, aga külje omad jäävad külge 100%:)
postitati 22.02.2009 03:13 - Päris tore kellaaeg. Aga mis seal ikka. Kui kunagi oma maja/garaazi ehitamisega kaugemale jõuab siis ehk saab kas Saabiga hilise õhtutunnini aega kasulikult veedetud. Tegelikult aga taktsin küsida mõnda välsit pilti kah masinast. Klepsud maas. Kenasti läikimas kah. Võiks ju näidata pisut...
Igatahes endiselt väga äge teema siin lugemiseks.
Jõudu... Jäksu...
Igatahes endiselt väga äge teema siin lugemiseks.
Jõudu... Jäksu...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma kuskil peale 4 sain magama. Hetkel pilti ei pane. Tahan veel mõned kohad üle teha, üksinda kitas garaasis öösel ei ole just kõige huvitavam. Seega ei viitsinud seal väga pikalt vahtida. Vahetan esitule ka ära. Pesen ja vahatan ka ja siis pildid. Loodetavasti tuleb mõni kena päikese paisteline ilm.
Juhi poolne tagumine uks tuleks ka ära keevitada. Seal pesitseb üks suur auk praegu.
Juhi poolne tagumine uks tuleks ka ära keevitada. Seal pesitseb üks suur auk praegu.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Otsisin täna IAC probleemi. Ehk leidsin kah. Eemaldasin IAC ja TB ning kollektori augud panin kinni. Panin auto käima ja IAC ei teinud vähimatki, et ennast liigutada. Passis ühe kohapeal rõõmsalt. Teoreetiliselt sülitas näkku :P