Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sõidukorras nüüd aga rõhu reguleerimine käib hetkel veel jalaga. DI/APC chip on hetkel stock, seega 0.8 bar puhub. Steg 3 omaga EI PROOVI, sest siis võib minna nii, et kulub mitmeid aastaid enne kui ta uuesti liikuma saan. Downpipe käib nibin nabin madalatel pööretel ja mootoriga pidurdades vastu raami + kogu summuti ise on liiga maaligi. Peab tiba ümber tegema. Muidu täitsa vaikne auto. Niipalju kui mul silm suutis jälgida siis vaakumist väljus ehk natuke üle 2000 rpm juures. Täis pauk, ehk siis 0.8 saabus kuskil 4000 juures Odav segukell näitas koguaeg rohelist. Tegelikult see segukell peaks õieti näitama AGA lihtsalt, et asi pole loetav numbritega ja ta pole vist ka kõige kiirem. Samas kui ikkagi kõige viimased rohelised tuled koguaeg põlevad siis lahjat segu kindlasti ei teki. Lisaks sellele keerasin kütuserõhu 4 bar peale. Cooleri torustik tuleb viia veel lollakama ringiga: turbost väljuv toru keerab siis esialgu vasakule, siis alla ja turbo alt läbi suunaga cooleri parempoolse otsa poole. JUBE KITSAS ON SEAL. Õlisid ja muid olluseid kuskilt ei leemenda. Kaks andurit on sõna otseses mõttes per*etpidi koos. Lambda ning jahutusventilaatori oma. Lambda peab tõstma mujale muidu on juhtmed omavahel üsna kiiresti lühises. Rohkem nagu ei oskagi midagi öelda.
Kõne sebastianile ning iromanile ja nüüd on mul steg 3 DI/APC chip ka küljes. Sellega siis 1.4 bar. A bensiin on otsas :red: Ei saa proovida.
Kõne sebastianile ning iromanile ja nüüd on mul steg 3 DI/APC chip ka küljes. Sellega siis 1.4 bar. A bensiin on otsas :red: Ei saa proovida.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
eemm, mis föön sul seal vahel lõpuks on?
Mis kolle?
EDIT: eelmisel lehel piltidel on suur kaalikas ja omatehtud kolle.
Edu ja proovi kevadenivastu pidada. Siis saab ametlikult autot miilil mõõtma minna :)
Mis kolle?
EDIT: eelmisel lehel piltidel on suur kaalikas ja omatehtud kolle.
Edu ja proovi kevadenivastu pidada. Siis saab ametlikult autot miilil mõõtma minna :)
Sent from my Monte Carlo using B236
Rõõm kuulda, et sõidab :)
Ole siis ettevaatlik selle 1,4 baariga. Odav segukell näitab narrow band lambda "jama" ehk siis AFR 14,7 või siis "lahjem" või "rikkam". Loodetavasti on andur ise ikka korras.
Kui pedaal põhjas hoides kasvõi korrakski vilgatab "lahjem" siis võib olla jama majas. Kuigi...võimalikku detonatsiooni peaksid kohe kõrvaga kuulma ja loodetavasti pole siis veel hilja :nono:
Gaas põhjas pikemalt lastes peab segu olema 10,5...11,5 ja seda su näitaja ei kuva. Backpressure-t sul arvatavasti ei teki eriti, sest vurr suur ja väljalase vaba. Aga lahja segu võib gaasid kuumaks ajada ja siis miski hakkab sulama...
Sul puhub see Holset 1,4 baariga kindlasti rohkem, kui soft jõuab kütet anda. Ilmselt ainult kütuserõhu tõstmisega sa asja ei päästa. Kindlasti on ka LH softis WOT (wide open throttle) konditsiooni jaoks oma rikastav mäpp ja see määrab sinu kütuse, ükskõik mida sa ka ei teeks. Või on LH jaoks tehtud lihtsalt mingi kordaja/koeffitsent mis kasutusele võetakse, kui segusiibri lüliti käsu annab.
Nii, et take care :cool:
Ole siis ettevaatlik selle 1,4 baariga. Odav segukell näitab narrow band lambda "jama" ehk siis AFR 14,7 või siis "lahjem" või "rikkam". Loodetavasti on andur ise ikka korras.
Kui pedaal põhjas hoides kasvõi korrakski vilgatab "lahjem" siis võib olla jama majas. Kuigi...võimalikku detonatsiooni peaksid kohe kõrvaga kuulma ja loodetavasti pole siis veel hilja :nono:
Gaas põhjas pikemalt lastes peab segu olema 10,5...11,5 ja seda su näitaja ei kuva. Backpressure-t sul arvatavasti ei teki eriti, sest vurr suur ja väljalase vaba. Aga lahja segu võib gaasid kuumaks ajada ja siis miski hakkab sulama...
Sul puhub see Holset 1,4 baariga kindlasti rohkem, kui soft jõuab kütet anda. Ilmselt ainult kütuserõhu tõstmisega sa asja ei päästa. Kindlasti on ka LH softis WOT (wide open throttle) konditsiooni jaoks oma rikastav mäpp ja see määrab sinu kütuse, ükskõik mida sa ka ei teeks. Või on LH jaoks tehtud lihtsalt mingi kordaja/koeffitsent mis kasutusele võetakse, kui segusiibri lüliti käsu annab.
Nii, et take care :cool:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
AGA, pole ju vahet kas on puhub pisike vurr 1.4 bari või puhub suur vurr 1.4 bari KUI RUUMALA (sisselaske kogu süsteem) ON TÄPSELT SAMA. Rõhukell näitab ju sisselaske kollektori rõhku, sel on kindel ruumala ja 1.4 bar juures on seal ikka täpselt sama palju õhku (kogus), mis oli väikse vurriga kui see puhus 1.4. Pelgalt rõhu tõstmisest meeletuid hobuseid ikka ei saa. Ka mootor peab ju olema vastavalt seadistatud. A'la reg. nuka hammikad, nukad ise, porditud pkaas jne jne.
Muide ma pole jõudnud siduri libisemisenigi. Vana vurriga hakkas libisema enne max rõhku, praegu pole seda juhtunud.
Muide ma pole jõudnud siduri libisemisenigi. Vana vurriga hakkas libisema enne max rõhku, praegu pole seda juhtunud.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
AGA, pole ju vahet kas on puhub pisike vurr 1.4 bari või puhub suur vurr 1.4 bari KUI RUUMALA (sisselaske kogu süsteem) ON TÄPSELT SAMA.
On küll vahe ja suur vahe.
Üks asi on staatiline rõhk kollektoris mida mõõdetakse baarides ja teine on flow ehk "dünaamiline" rõhk, mida mõõdab AMM (air mass meter). Ehk siis sissepuhutava õhu mass mingil ajavahemikul on turbodel täiesti erinev.
Kas sinu AMM oskab segu õigeks sättida, kui flow palju suurem? Ja juhul, kui oskab, kas pihustid töötavad veel < 100% duty cycle rezhiimis? Kahtlen.
Muide kütuserõhu tõstmine 3-lt baarilt 3,5 peale ei anna stock pihustitele eriliselt juurde. Kusagil isegi nägin graafikut ja seal polnud midagi rõõmustavat. Ideeliselt saaksid mingi 16% juurde, täpselt ma ei mäleta, aga sinnakanti oli.
630cc pihustid lisavad aga ~80% juurde ja oleksid selle turboga, selle rõhu ja selle flow-ga ilmselt vähim mis tohib.
Eeldusel, et soft ja pump ikka suudavad neid toita..
Näide: T25-ga saab 1,4 baari juures maksimaalselt ehk 250hj kätte. Siis on asi juba ammu küllastuses. Sama rõhuga GT28 viib juba tublisti üle 300hj.
Holsetiga on vahe veel märgatavam.
edit: siduri pani sul libisema vääne ja (sama softiga) on see ~3500 pöörde juures ilmselt sarnane Holsetile. Edasi aga tuleb kusagilt kütust võtta ja veelgi enam, tuleb normaalsest tükkmaad rikkamat anda, sest puhuma hakatakse kõvasti rohkem.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ahhhaaa, saan aru nüüd. Asi peaks siis olema nii: Kui rõhk pole veel 1.4 bar (toome näiteks) ja turbo puhub õhku kiiresti sisselaskesse, seda aga nii kiiresti, et segu jõuab ennem lahjaks muutuda kui 1.4 bar tekkida. Kas keegi sai aru? Ma just sugulase 30 aasta juubelilt tulin, seega pole kõige adekvaatsem midagi kirjutama.
Kas T5 oleks asi täpselt sama? Sellel ju juhitakse Manifold Absolute Pressure sensor-iga segu.
Kas T5 oleks asi täpselt sama? Sellel ju juhitakse Manifold Absolute Pressure sensor-iga segu.
See (replay A) peaks asja ära seletama: http://www.200sxs13.nismo.org/turbo_conversation.html
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kuulates heli mis tekib umbes 1 bar juures gaasiklapi sulgumisel, tundub mulle, et ka bypass on liiga pisike selle vurri jaoks. Nimelt "siristab" bypass väga pikka aega, kindlasti on üheks põhjuseks turbo võlli ja tiivikute suurem mass, keerlevad nad kauem tootes kauem rõhku. See aga pole ka hea.
Kas CBV (compressor bypass valve) vedru tuleb valida nii, et mootori tühikäigul oleks vedru nii palju tugev, et kinni hoida klappi aga samas ka nii nõrk, et jõuad väga kergelt klapi lahti suruda?
Ja ikkagi peab klapp olema suurema läbilaskega. Sirinat ei tohi olla, kõik peaks esimese korraga välja tulema.
EDIT: Loen ja uuendan :P. Mul on CBV vedru liiga jäik, tekitab compressor surge-i. NOT SO GOOD IDEA
Btw, steg3 chipiga tõusid pöörded ~7000 peale, täpset numbrit ei tea.
Krt, väga kahtlane tunne on, et CBV on valepidi. Mul on praegu nii, et rõhk surub kolvi külje peale. Seega klappi avab ainult vaakum ja kuna maksimaalse vaakumi juures (-0.6 bar minu auto puhul) see klapp veel ei avane siis ei saa ka sisselaskest rõhk ju välja. Sellepärast ka siristab. Keeran klapi teistpidi ja proovin siis.
EDIT2: Probleem lahendatud. Compressor Surge enam pole, pole ka seda hüppavat pshhhhi enam mis on küll kahju, sest oli mõnevõrra huvitavam heli kui praegune WOOOSSSHHHHH
Kas CBV (compressor bypass valve) vedru tuleb valida nii, et mootori tühikäigul oleks vedru nii palju tugev, et kinni hoida klappi aga samas ka nii nõrk, et jõuad väga kergelt klapi lahti suruda?
Ja ikkagi peab klapp olema suurema läbilaskega. Sirinat ei tohi olla, kõik peaks esimese korraga välja tulema.
EDIT: Loen ja uuendan :P. Mul on CBV vedru liiga jäik, tekitab compressor surge-i. NOT SO GOOD IDEA
Btw, steg3 chipiga tõusid pöörded ~7000 peale, täpset numbrit ei tea.
Krt, väga kahtlane tunne on, et CBV on valepidi. Mul on praegu nii, et rõhk surub kolvi külje peale. Seega klappi avab ainult vaakum ja kuna maksimaalse vaakumi juures (-0.6 bar minu auto puhul) see klapp veel ei avane siis ei saa ka sisselaskest rõhk ju välja. Sellepärast ka siristab. Keeran klapi teistpidi ja proovin siis.
EDIT2: Probleem lahendatud. Compressor Surge enam pole, pole ka seda hüppavat pshhhhi enam mis on küll kahju, sest oli mõnevõrra huvitavam heli kui praegune WOOOSSSHHHHH
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
bi-turbo klapp. sellele suurele turbiinile tuleb lisaks väike, mis hakkab 1000 P/min puhuma.kuni 3500 pealt suur võtab asja yle.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui wastegate pole tuleb see kas osta või ise teha. Ja miks mitte proovida ise teha, kui aega ja oskuseid on :cool:
Ilus vidin :)
Metallitöö tundub sulle sobivat!
Veel üks asi, millele pead tähelepanu pöörama on AMM võimekus. Ehk siis mis on antud AMM mudeli maksimaalne õhuhulk, mida see veel täpselt lugeda suudab. Ei oska öelda, palju tollel piiriks on, kuid arvestades asjaolu, et 2.3 motole pandi jube tehases suurem AMM siis ei pruugi sellel väga palju varu olla. Tasuks uurida.
Metallitöö tundub sulle sobivat!
Veel üks asi, millele pead tähelepanu pöörama on AMM võimekus. Ehk siis mis on antud AMM mudeli maksimaalne õhuhulk, mida see veel täpselt lugeda suudab. Ei oska öelda, palju tollel piiriks on, kuid arvestades asjaolu, et 2.3 motole pandi jube tehases suurem AMM siis ei pruugi sellel väga palju varu olla. Tasuks uurida.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Pisut pikem kui need poe omad:) Kuhu krdi kohta ma küll selle panen??? Vedrusi nüüd võimalik vahetada + reguleerida pingsust. Tiba veel ja siis saab hakata testima. Kahju, et mul treipinki pole :(
Ok, kui palju peab üldse see WG klapp liikuma? Krt leidsin mingi video ja seal umbes 15 - 20 mm klapp liigub ja mainitakse, et Fully Open. Mul on Fully Open 40 mm peal UPS, vist sai pisut palju. Aga pole hullu ma saan selle poole tunniga väiksemaks.
EDIT(jälle): Mul tuli hea mõte kuidas ma ta ca poole lühemaks saan teha:wise:
Ma tahan oma holsetil külma poole vahetada HX55 oma vastu. Praegune on ikka veel "alamõõduline". Turbiiniosa mulle meeldib:cool: Ärge pabistage härrased, Me (mina) ei jäta asja pooleli. Mul mõned tasuvad tööpakkumised outside eesti, millest ma miskipärast pole veel kinni hakanud. NO KAS SAAB ÜKS 1000 HJ Saab SIIA MAAILMA VÕI EI SAA!!!:notworthy: Retsept kõigile kes vaimselt toetavad mu kohati halenaljakat projekti:drive:
Mõni pilt veel
btw, kas mõni Teist siin tõesti arvab, et ma teeks mingi koleda ja kesteabkasüldsetöötab wastegate kui mul oleks raha?:D Ma arvan, et MITTE!
Kuna siin ei paista erilist huvi olema mu chippide vastu siis sõbraga mõtlesime, et viskame kogu krempli golfile peale. Saab tema kah omal näo peeretama ja mina saan ehk T5 omale.:eureka:
Ok, kui palju peab üldse see WG klapp liikuma? Krt leidsin mingi video ja seal umbes 15 - 20 mm klapp liigub ja mainitakse, et Fully Open. Mul on Fully Open 40 mm peal UPS, vist sai pisut palju. Aga pole hullu ma saan selle poole tunniga väiksemaks.
EDIT(jälle): Mul tuli hea mõte kuidas ma ta ca poole lühemaks saan teha:wise:
Ma tahan oma holsetil külma poole vahetada HX55 oma vastu. Praegune on ikka veel "alamõõduline". Turbiiniosa mulle meeldib:cool: Ärge pabistage härrased, Me (mina) ei jäta asja pooleli. Mul mõned tasuvad tööpakkumised outside eesti, millest ma miskipärast pole veel kinni hakanud. NO KAS SAAB ÜKS 1000 HJ Saab SIIA MAAILMA VÕI EI SAA!!!:notworthy: Retsept kõigile kes vaimselt toetavad mu kohati halenaljakat projekti:drive:
Mõni pilt veel
btw, kas mõni Teist siin tõesti arvab, et ma teeks mingi koleda ja kesteabkasüldsetöötab wastegate kui mul oleks raha?:D Ma arvan, et MITTE!
Kuna siin ei paista erilist huvi olema mu chippide vastu siis sõbraga mõtlesime, et viskame kogu krempli golfile peale. Saab tema kah omal näo peeretama ja mina saan ehk T5 omale.:eureka:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ja siin ta on. Minu kurikuulus ÜlejäägiVärav:head:
http://video.google.com/videoplay?docid=6162269589720831999
http://video.google.com/videoplay?docid=6162269589720831999
Klapi tööpind veidi valel pool pole?
Isegi hiina wg-del on nagu plokikaanes, selles suhtes näen sellist klapi kasutust esimest korda.
Mida sa membraanina kasutad? On see ikka piisavalt kuumuskindel?
Kuidas klapivarre õhutihedaks said? Hiina omadel see lekib, mis ei ole eriti hea IMO.
Isegi vana Audi wg ei leki ja ei tohiks ka nn. kvaliteet wg-d lekkida.
Pole oma Tial V44-ja veel proovinud, et selles veenduda.
Sisu on sul stock nagu ma aru saan?
Soovitan vaadata ka kasutatavat pööretevahemiku mida sa selle turboga kasutada saad, rääkimata HX55-est.
Alla 3000 pöörde kasuliku ala (loe: full boost) on IMO pointless.
Lisaks väikeste mootorite ja suurte turbodega pikendatakse kasuliku ala pöörete tõstmisega.
Oled sa kindel, et su mootori sisu ja klapiajam 9000rpm juures ka kestab veel?
Küsimused siis sinu 1000hp goal-i tarbeks.
Isegi hiina wg-del on nagu plokikaanes, selles suhtes näen sellist klapi kasutust esimest korda.
Mida sa membraanina kasutad? On see ikka piisavalt kuumuskindel?
Kuidas klapivarre õhutihedaks said? Hiina omadel see lekib, mis ei ole eriti hea IMO.
Isegi vana Audi wg ei leki ja ei tohiks ka nn. kvaliteet wg-d lekkida.
Pole oma Tial V44-ja veel proovinud, et selles veenduda.
Sisu on sul stock nagu ma aru saan?
Soovitan vaadata ka kasutatavat pööretevahemiku mida sa selle turboga kasutada saad, rääkimata HX55-est.
Alla 3000 pöörde kasuliku ala (loe: full boost) on IMO pointless.
Lisaks väikeste mootorite ja suurte turbodega pikendatakse kasuliku ala pöörete tõstmisega.
Oled sa kindel, et su mootori sisu ja klapiajam 9000rpm juures ka kestab veel?
Küsimused siis sinu 1000hp goal-i tarbeks.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Selliseid küsimusi võiks mitte esitada, sest ma tean väga hästi millal tasub sisu vahetada jne. Ma ei saa aru milleks sellist küsimust esitada a'la 2 aastat järjest. Ma ei mõtle konkreetselt Sind M-Tech. Usun, et on tore häid ideid ja tarkusi välja käia aga võib vale arusaam minust olla. Ma tean üpriski hästi mida teen ja absoluutselt ei põe mingi mootori laiali minekut erinevalt teistest. Hetkel on tõesti 3000 rpm kasulik ala, aga keda huvitab? Mitte mind igatahes. HX55 kompressori pool tuleb ainult, turbiini pool jääb samaks.
Membraan on T25 actuatori oma, lisaks sellele peaks tal olema piisavalt väike soojusülekanne töö osalt juht osale. Klapivars pole õhutihe ja milleks ta üldse olema ka peaks? Auk on suht täpselt tehtud, 0.? mm mäng.
M-Tech, täpsustan veidi oma tegemisi. Praegune ehitamine on üle per*e tegemine. See kolle ja wastegate pole mitte kuidagig seotud selle auto tulevikuga. Just for fun sai tehtud, sain mina oma päevad kenasti sisustatud jne. Mul kahjuks muud huvid puuduvad täielikult. Passin ainult keldris nokitsedes või siis arvuti taga mula ajamas. Seda teavad kõik. Aga mul on kindel eesmärk seatud tuleviku osas. TÖÖÖÖÖÖLE peab minema ja välismaale. Praegune probleem seisnebki selles, et ma pole tööl.
Ajutine sh1t = igavene sh1t;)
btw, APC on vist katki:gun:
EDIT: Hoopis APC solenoidi pistiku üks klemmi pesa oli katki, jumal tänatud.
Membraan on T25 actuatori oma, lisaks sellele peaks tal olema piisavalt väike soojusülekanne töö osalt juht osale. Klapivars pole õhutihe ja milleks ta üldse olema ka peaks? Auk on suht täpselt tehtud, 0.? mm mäng.
M-Tech, täpsustan veidi oma tegemisi. Praegune ehitamine on üle per*e tegemine. See kolle ja wastegate pole mitte kuidagig seotud selle auto tulevikuga. Just for fun sai tehtud, sain mina oma päevad kenasti sisustatud jne. Mul kahjuks muud huvid puuduvad täielikult. Passin ainult keldris nokitsedes või siis arvuti taga mula ajamas. Seda teavad kõik. Aga mul on kindel eesmärk seatud tuleviku osas. TÖÖÖÖÖÖLE peab minema ja välismaale. Praegune probleem seisnebki selles, et ma pole tööl.
Ajutine sh1t = igavene sh1t;)
btw, APC on vist katki:gun:
EDIT: Hoopis APC solenoidi pistiku üks klemmi pesa oli katki, jumal tänatud.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tööööööötab:head: Krt proovisõidul unustasin lahti vedru eelpingutuse poldi. Värises üsna kiiresti lahti ja siis oli ainult lörrr lörrr lörrr . . . Aga rsk oopis teine asi kohe, isegi 0.5 bariga tekitab õudu:evil::headbang: Lihtsalt liiga kõva.:notworthy:@myself.
Tagumiku tundega (kas need kannika sensorid üldse midagi tunnevad enam) on kiirendus sama umbes mis väikse turbiiniga, väänet ei tunne eriti, sest läheb nii kõrgetel pööretel järgi. Korraks vääne ja siis ühtlane minek.
Tagumiku tundega (kas need kannika sensorid üldse midagi tunnevad enam) on kiirendus sama umbes mis väikse turbiiniga, väänet ei tunne eriti, sest läheb nii kõrgetel pööretel järgi. Korraks vääne ja siis ühtlane minek.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ohhooo, nüüd on juba 0.8 bar Fuel Cut. Originaal chippi proovisin ka, sellega on 0.6 bar Fuel Cut. OMG MIS TOIMUB????? Armatuuri all sahistades leidsin MAP sensori. EPC-s on selle nimeks Pressure Monitor, et seal nimes nüüd MONITOR on siis tekib kahtlusi kas too ainult mõõdab rõhku, et teha Fuel Cut või toimub kuidagi ka segu seadistamine selle pealt?
HELP NEEDED
EDIT: Proovitud nüüd ilma MAP-ita. Fuel Cut ikka kohal. Tundub, et MAF-iga reguleeritakse Fuel Cuti. Flow-ga siis täpsemalt. Holsetil suurem flow ja ecu arvab, et nüüd on maksimum käes ja paneme igaksjuhuks kraanid kinni. Lisaks sellele mängib temperatuur olulist rolli + niiskus. Siit ehk peangi otsima põhjusi Fuel Cuti langemise osas.
Väga kahju küll :P
nõmedusi palun mitte kirjutada
HELP NEEDED
EDIT: Proovitud nüüd ilma MAP-ita. Fuel Cut ikka kohal. Tundub, et MAF-iga reguleeritakse Fuel Cuti. Flow-ga siis täpsemalt. Holsetil suurem flow ja ecu arvab, et nüüd on maksimum käes ja paneme igaksjuhuks kraanid kinni. Lisaks sellele mängib temperatuur olulist rolli + niiskus. Siit ehk peangi otsima põhjusi Fuel Cuti langemise osas.
Väga kahju küll :P
nõmedusi palun mitte kirjutada
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ähh enamus on minu poolne möla ja jalgrataste leiutamine. Vähemalt pole igav, hea kui kellelgi midagi koomilist ka vahepeal lugeda on ;)
Lähen parem kohe ja eemaldan MAF-i auto küljest, chekkan egas midagi pole vaesekesega juhtunud:wise:
Lähen parem kohe ja eemaldan MAF-i auto küljest, chekkan egas midagi pole vaesekesega juhtunud:wise: