Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mitu kilo vatti sellel aparaadil on, sest passis näitab 98 ja see läheb ikka jubedalt edasi:thumb:, no ma muidugi pole harjunud selliste turbokatega, rooliga on ikka tükk tööd
Oota oota, sa harjud ära sellega, varsti hakkad enamat tahtma. :wise:
Tean, sest ise olen samasse auku astunud.
Iga ratas veab and then some!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
hoia poiss oma uut ilusat võimast masinat!
tead, et mida rohkem valu annad, seda vähem kestab ;)
tead, et mida rohkem valu annad, seda vähem kestab ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui seda autot esimest korda SAABNINETHOUSANDI käes nägin, nii armusin temasse ära, korraks oli ka plaan samasugune isend CSE vastu otsida... !!! Automaatselt olin oma AERO selleks hetkeks unustanud, tahtsin nii väga ainult selles autos istuda (kõrvalistmel muidugi, sest ta ei olnud eriti nõus kohta vahetama, isegi Tartus mitte, ehkki ta seal natuke sõita pelgas), ja nii me võtsimegi suuna Tartu poole, et isendiga rohkem tutvuda, ja korraks ka Raadilt läbi hüpata(alati on meeldinud seal uurida, kui palju just Saabe seal müügis on) !!!
Igastahes auto on suurepärane ja ilus, loodan ainult, et SAABNINETHOUSANDIL jätkub tahtmist, jõudu ja vahendeid, ta selliseks teha, nagu ta mulle rääkis(siinkohal avalikustama ei hakka) !!!
Igastahes auto on suurepärane ja ilus, loodan ainult, et SAABNINETHOUSANDIL jätkub tahtmist, jõudu ja vahendeid, ta selliseks teha, nagu ta mulle rääkis(siinkohal avalikustama ei hakka) !!!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: avelito
Automaatselt olin oma AERO selleks hetkeks unustanud, tahtsin nii väga ainult selles autos istuda (kõrvalistmel muidugi, sest ta ei olnud eriti nõus kohta vahetama, isegi Tartus mitte, ehkki ta seal natuke sõita pelgas),
ega sa oma autot talle ju kah proovida ei andnud, mäletan, mäletan.:red:
oleks seda teadnud, oleks ennem , kui auto sinu omaks sai, talle ikka kah proovida andnud- see ju vaid ainult auto :headbang:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mehed/naised, kas minu masinal on ka TCS? Küsin sellepärast, et kui teatud nurga alt vaadata siis on tahho all kirja näha, põlema pole ta kunagi läinud. Anti Lock põleb ka, vahepeal kustub ära.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mehed/naised, kas minu masinal on ka TCS? Küsin sellepärast, et kui teatud nurga alt vaadata siis on tahho all kirja näha, põlema pole ta kunagi läinud. Anti Lock põleb ka, vahepeal kustub ära.
Ka minu autol on teatud nurga alt TCS kiri näha. Armatuurid vastavad setailid TCSiga ja TCSita masinatel samad. TCS'iga masinatel vastava koha peal lihtsalt pirn ka taga.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sai eile AutoGauge turborõhu kell ja segu kell ostetud. Rõhu kell ei töötagi. Eriline käkk ikka:bs:.
Nüüd on natuke abi vaja. Plaanin paigaldada kellad A piilari külge nii, nagu oli tehtud VT-l. Probleem seisneb selles, et ei leia sobivat liimi, mis asjad omavahel tõsiselt kinni seoks. Ehk oskab keegi aidata?
Nüüd on natuke abi vaja. Plaanin paigaldada kellad A piilari külge nii, nagu oli tehtud VT-l. Probleem seisneb selles, et ei leia sobivat liimi, mis asjad omavahel tõsiselt kinni seoks. Ehk oskab keegi aidata?
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Sai eile AutoGauge turborõhu kell ja segu kell ostetud. Rõhu kell ei töötagi. Eriline käkk ikka:bs:.
Nüüd on natuke abi vaja. Plaanin paigaldada kellad A piilari külge nii, nagu oli tehtud VT-l. Probleem seisneb selles, et ei leia sobivat liimi, mis asjad omavahel tõsiselt kinni seoks. Ehk oskab keegi aidata?
Miks sa arvad, et rõhukell ei tööta? Kas ta ei liigu üldse või mis sümptomid tal on.
Kuidas sa plaanid Kellad sinna A-piilari külge saada, mida sa kuhu liimida tahad?
Iga ratas veab and then some!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Seier ei liigu üldse, mitte midagi ei tee. Kella lõpp on 2 bar. Proovisin kompressori järel ka, aga ei midagi. Selle saadame hingusele.
A piilari külge sooviks liimida kella pesad/hoidjad. Nagu VT-l need mustad jubinad.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=173&page=4
A piilari külge sooviks liimida kella pesad/hoidjad. Nagu VT-l need mustad jubinad.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=173&page=4
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Seier ei liigu üldse, mitte midagi ei tee. Kella lõpp on 2 bar. Proovisin kompressori järel ka, aga ei midagi. Selle saadame hingusele.
A piilari külge sooviks liimida kella pesad/hoidjad. Nagu VT-l need mustad jubinad.
Kui sa vaatad VT pilte ning samuti ka minu masina omasid, siis need ei ole sinna külge liimitud. Nimelt on mõlemal juhul ehitatud A-piilari kattest (isegi 2 katet on, mis ona omavahel nurga all liimitud, et voolikutele ning juhtmetele ka ruumi oleks) alus kella hoidjatele. Trionicu Kunsti teos mõlemal juhul. Tema oskab rohkem sellest kõneleda.
Iga ratas veab and then some!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul on hoidjad välja lõigatud ehk sobitatud piilariga. Nüüd vaja nad kuidagi piilari külge pookida. Vajadusel leian teise piilari katte veel.
Edit: Hetkel tegin nii -> Puhastasin piilari katte, sobitasin hoidja p.kattega. Kinnitus möksina kasutasin Momendi mingisugust pulka, mida tuleb näppude vahel mudida. Tegin terve ringi selle möginaga kokku, surusin hoidja ja p.katte kokku ning fikseerisin ära. Hetkel kuivab, kohati saab juba laastu lõigata ja lihvida. Ei tea kas jääb pidama.
Edit: Hetkel tegin nii -> Puhastasin piilari katte, sobitasin hoidja p.kattega. Kinnitus möksina kasutasin Momendi mingisugust pulka, mida tuleb näppude vahel mudida. Tegin terve ringi selle möginaga kokku, surusin hoidja ja p.katte kokku ning fikseerisin ära. Hetkel kuivab, kohati saab juba laastu lõigata ja lihvida. Ei tea kas jääb pidama.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sai nüüd BSR rõhu kell ostetud. Peaks mainima, et VÄGA täpne (maksis ka üle 2 korra rohkem kui AutoGauge). Neti avarustes tuhnides leidsin, et minu autol peaks rõhk küündima 12,5 PSI ehk 0,86 bar peale. Kell näitab täpselt sama. Mingi tuunerite kell ta pole, tavaline musta värvi.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kas tõesti nii??? Manokas näitab peale W vooliku eemaldamist 1.3 bar. Fuel cut offi ei tekkinud. Kas minu mudelil on üldse cut off?
Edit: Parandan ennast, täpsemal vaatlusel on rõhk 1.2 bar. Segukell näitab rohelist tuld.
Edit: Parandan ennast, täpsemal vaatlusel on rõhk 1.2 bar. Segukell näitab rohelist tuld.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sellel võiks olla cutoff switch küll, aga seda on võimalik disableda ja tihti on seda ka tehtud. See vanema otsa tonnine on ses osas klassikuga sarnane. Võiks vist kusagil olla üks kolme otsa ja 2 voolikuga jublakas armatuuri all. Ilmselt ka paar juhet küljes.