Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Punane APC box. See on kuramuse väärtuslik aju, tehase tuunig. Lugedes mõnda Saabiga seonduvat lehekülge eelkõige "red APC"-ga siis tuleb välja, et seda paigaldati 900 aero ja carlssoni mudelitele. Tonnisel pidavat sellega jõud 200 hj küündima. MAHE :)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Speedpartsi jupid käes, Roman just sõitis minema, turvalist teekonda talle. Mul jäi suu sõna otseses mõttes lahti kui nägin seda 3 tollist summutit. See nagu rekka oma, see on ikka JUBE suur. ECU-de chipid on elegaantselt pakendatud musta karpi nagu kihlasõrmus. Peal on kirjad, et näpuga katsuma minna ei tohi, nimelt staatiline elekter võib vingerpussi mängida. Uut turbot sai ka juba proovitud ... näpuga ringi ajada:P Mis ma muud oskan enam öelda kui: Elagu Speedparts ja veel enam, elagu Speedparts Estonia OÜ. Tänud Roman!
Summuti on aus! Mulle küll isiklikult ei meeldi see tagumine läikiv junn seal, võiks midagi soliidsemat olla. Aga kui saad summuti nii korralikult alla, et tagant väga tolknema ei jää, siis pole ka hullu :)
Turbo mark mis on?
Turbo mark mis on?
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Liiga palju numbreid
Külm A/R .48 ja kuum A/R .49
Siis mingi pikk rodu 452083-0001 siis veel miskit JH21639W ja lõpuks TB2
Internet räägib TB25-st
Siis on jah T2 või T25, mõlemad on ühesugused.
Oh seda plärinat, mis siis tulema hakkab :cool:
IFF'i sama 3-tolline teeb ikka päris rõõmsat häält, jalakäijad võtavad hoobilt valveseisangu kui sihuke Saab mööda vurab.
Varsti astun teie klubisse :evil:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Pole veel jõudnudki oma juppe külge panna ja sõita aga juba keerleb suurem turbo peas, miskit kuullaagritega ja nuh ehk 500 heppa. Enne auto üle värvimist teen foto konkursi ja seejärel võitnud pildi järgi värvitakse mu auto. See nagu esialgne plaan. NÄITEKS nagu see:
http://www.speedparts.se/arkiv/bilder/edps06_emmaboda/33.jpg
http://www.speedparts.se/arkiv/bilder/edps06_emmaboda/33.jpg
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Klassivenna käis külas. Tegelikult viisin Avelitole CSE ära ja vastutasuks sain istuda AERO kõrvalistmel, ilus auto krt.
Vahepeal areneb ka uus throttle body. Treialil pole eriti aega, sest ehitus järgus on mägika ehitamine:headbang:
Vahepeal areneb ka uus throttle body. Treialil pole eriti aega, sest ehitus järgus on mägika ehitamine:headbang:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Huvitav et arvestatav moment tekkis alles 5000 pöörde peal ja 6500 juures oli kõik otsas. Kas 1500-2000 pööret liiga lühikeseks ei jää? Hirmsasti kulub aega käikude lappamiseks ju?Algselt postitas: iroman
http://www.garaget.org/?car=2892
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Klassivenna käis külas. Tegelikult viisin Avelitole CSE ära ja vastutasuks sain istuda AERO kõrvalistmel, ilus auto krt.
Sellelt pildilt paistab su lennuk maja ees seismas. Seisab ilma modrata või ehitad hoopis teist konet?
Rootsis on vist Jagaja -> DI upgrade keelatud (lugesin 900 kohta), selle parast nad jatavad jagajat tootavas konditsioonis ning kynlad-traadid ei viska kaa valja - ylevaatuseks neid panevad.
Sisuliselt neil see ylevaatus on vaga kuri - vqivad ytelda et sul on suurim turbo vqi isegi kaks neid ja mine registreeru suurema vqimsusega.
Sisuliselt neil see ylevaatus on vaga kuri - vqivad ytelda et sul on suurim turbo vqi isegi kaks neid ja mine registreeru suurema vqimsusega.
Algselt postitas: qdwin
Huvitav et arvestatav moment tekkis alles 5000 pöörde peal ja 6500 juures oli kõik otsas. Kas 1500-2000 pööret liiga lühikeseks ei jää? Hirmsasti kulub aega käikude lappamiseks ju?Algselt postitas: iroman
http://www.garaget.org/?car=2892
Kyll aga ei sega see tal madalaid 11. sõita.Ega see väändegraafik nyyd yksi ei määra minekudynaamikat,ikka käsikäes võimsusekõveraga:wise: kiirendamisel ongiparem,kui magusam osa väändest jääb ylespoole-saab lõpuni vajutada.ega sa möödasõitu ei soorita;)suurem vurr hakkabki tänu läägile:notworthy: hiljem rääkima.Zolotarjoffi Supral oli vist(varem) kuni 5000 pöördeni 175hp ja siis 6500 pöördel 700hp:gun: