Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#1

E Mär 26, 2007 23:04

Projekt on lõppenud :(


Uus projekt, V8 mootoriga ja tagaveoga. Mootoriks saab olema sakslaste pakutav. Tagasild on E34 BMW oma. Käigukast on BMW oma.

Pilt
Pilt

VT:love:

Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

E Mär 26, 2007 23:06

Tere tulemast 2,0 T maailma. :cool:
Iga ratas veab and then some!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

E Mär 26, 2007 23:09

Mitu kilo vatti sellel aparaadil on, sest passis näitab 98 ja see läheb ikka jubedalt edasi:thumb:, no ma muidugi pole harjunud selliste turbokatega, rooliga on ikka tükk tööd
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

E Mär 26, 2007 23:15

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mitu kilo vatti sellel aparaadil on, sest passis näitab 98 ja see läheb ikka jubedalt edasi:thumb:, no ma muidugi pole harjunud selliste turbokatega, rooliga on ikka tükk tööd


Oota oota, sa harjud ära sellega, varsti hakkad enamat tahtma. :wise:

Tean, sest ise olen samasse auku astunud.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

E Mär 26, 2007 23:21

hoia poiss oma uut ilusat võimast masinat!
tead, et mida rohkem valu annad, seda vähem kestab ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#6

E Mär 26, 2007 23:25

Vaatasin MarekJUU teemas auto pilti üks väga kena 9000, kuigi eriti 9000 ei meeldi.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

E Mär 26, 2007 23:34

Tule ma teen sõitu, küll meeldima hakkab;). Sealt pildilt ei paistagi ta kõige kenam. Oot veits, varsti panen pildid üles.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

T Mär 27, 2007 8:06

90 aasta.. see on veel vana kerega, 129kW äkki? see 98 on ilma turbota variandi number. KEegi on pisut susserdada üritanud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#9

T Mär 27, 2007 8:34

kas mitte 120kw pole?
eks see roolist kinnihoidmine on jah selline "all time job".
Sent from my Monte Carlo using B236
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

T Mär 27, 2007 8:44

Carfolio annab võimsuseks 130 kW, ainult Carlsson on võimsam. http://www.carfolio.com/specifications/models/?man=5730&Saab-specifications
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#11

T Mär 27, 2007 10:19

nii see algab, varsti tahad juurde ja kunagi ei saa isu täis
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#12

L Mär 31, 2007 22:00

Kui seda autot esimest korda SAABNINETHOUSANDI käes nägin, nii armusin temasse ära, korraks oli ka plaan samasugune isend CSE vastu otsida... !!! Automaatselt olin oma AERO selleks hetkeks unustanud, tahtsin nii väga ainult selles autos istuda (kõrvalistmel muidugi, sest ta ei olnud eriti nõus kohta vahetama, isegi Tartus mitte, ehkki ta seal natuke sõita pelgas), ja nii me võtsimegi suuna Tartu poole, et isendiga rohkem tutvuda, ja korraks ka Raadilt läbi hüpata(alati on meeldinud seal uurida, kui palju just Saabe seal müügis on) !!!

Igastahes auto on suurepärane ja ilus, loodan ainult, et SAABNINETHOUSANDIL jätkub tahtmist, jõudu ja vahendeid, ta selliseks teha, nagu ta mulle rääkis(siinkohal avalikustama ei hakka) !!!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

L Mär 31, 2007 23:02

Algselt postitas: avelito
Automaatselt olin oma AERO selleks hetkeks unustanud, tahtsin nii väga ainult selles autos istuda (kõrvalistmel muidugi, sest ta ei olnud eriti nõus kohta vahetama, isegi Tartus mitte, ehkki ta seal natuke sõita pelgas),


ega sa oma autot talle ju kah proovida ei andnud, mäletan, mäletan.:red:
oleks seda teadnud, oleks ennem , kui auto sinu omaks sai, talle ikka kah proovida andnud- see ju vaid ainult auto :headbang:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

K Apr 25, 2007 23:45

Mehed/naised, kas minu masinal on ka TCS? Küsin sellepärast, et kui teatud nurga alt vaadata siis on tahho all kirja näha, põlema pole ta kunagi läinud. Anti Lock põleb ka, vahepeal kustub ära.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#15

N Apr 26, 2007 10:16

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mehed/naised, kas minu masinal on ka TCS? Küsin sellepärast, et kui teatud nurga alt vaadata siis on tahho all kirja näha, põlema pole ta kunagi läinud. Anti Lock põleb ka, vahepeal kustub ära.

Ka minu autol on teatud nurga alt TCS kiri näha. Armatuurid vastavad setailid TCSiga ja TCSita masinatel samad. TCS'iga masinatel vastava koha peal lihtsalt pirn ka taga.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#16

N Apr 26, 2007 16:59

pane pirn taha ja saadki tcsi :eureka:
romza
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#17

P Mai 06, 2007 13:57

Sai eile AutoGauge turborõhu kell ja segu kell ostetud. Rõhu kell ei töötagi. Eriline käkk ikka:bs:.

Nüüd on natuke abi vaja. Plaanin paigaldada kellad A piilari külge nii, nagu oli tehtud VT-l. Probleem seisneb selles, et ei leia sobivat liimi, mis asjad omavahel tõsiselt kinni seoks. Ehk oskab keegi aidata?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#18

P Mai 06, 2007 13:58

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Sai eile AutoGauge turborõhu kell ja segu kell ostetud. Rõhu kell ei töötagi. Eriline käkk ikka:bs:.

Nüüd on natuke abi vaja. Plaanin paigaldada kellad A piilari külge nii, nagu oli tehtud VT-l. Probleem seisneb selles, et ei leia sobivat liimi, mis asjad omavahel tõsiselt kinni seoks. Ehk oskab keegi aidata?


Miks sa arvad, et rõhukell ei tööta? Kas ta ei liigu üldse või mis sümptomid tal on.

Kuidas sa plaanid Kellad sinna A-piilari külge saada, mida sa kuhu liimida tahad?
Iga ratas veab and then some!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#19

P Mai 06, 2007 14:02

Seier ei liigu üldse, mitte midagi ei tee. Kella lõpp on 2 bar. Proovisin kompressori järel ka, aga ei midagi. Selle saadame hingusele.

A piilari külge sooviks liimida kella pesad/hoidjad. Nagu VT-l need mustad jubinad.

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=173&page=4
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#20

P Mai 06, 2007 14:05

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Seier ei liigu üldse, mitte midagi ei tee. Kella lõpp on 2 bar. Proovisin kompressori järel ka, aga ei midagi. Selle saadame hingusele.

A piilari külge sooviks liimida kella pesad/hoidjad. Nagu VT-l need mustad jubinad.


Kui sa vaatad VT pilte ning samuti ka minu masina omasid, siis need ei ole sinna külge liimitud. Nimelt on mõlemal juhul ehitatud A-piilari kattest (isegi 2 katet on, mis ona omavahel nurga all liimitud, et voolikutele ning juhtmetele ka ruumi oleks) alus kella hoidjatele. Trionicu Kunsti teos mõlemal juhul. Tema oskab rohkem sellest kõneleda.
Iga ratas veab and then some!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#21

P Mai 06, 2007 14:08

Mul on hoidjad välja lõigatud ehk sobitatud piilariga. Nüüd vaja nad kuidagi piilari külge pookida. Vajadusel leian teise piilari katte veel.

Edit: Hetkel tegin nii -> Puhastasin piilari katte, sobitasin hoidja p.kattega. Kinnitus möksina kasutasin Momendi mingisugust pulka, mida tuleb näppude vahel mudida. Tegin terve ringi selle möginaga kokku, surusin hoidja ja p.katte kokku ning fikseerisin ära. Hetkel kuivab, kohati saab juba laastu lõigata ja lihvida. Ei tea kas jääb pidama.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#22

E Mai 07, 2007 11:43

Sai nüüd BSR rõhu kell ostetud. Peaks mainima, et VÄGA täpne (maksis ka üle 2 korra rohkem kui AutoGauge). Neti avarustes tuhnides leidsin, et minu autol peaks rõhk küündima 12,5 PSI ehk 0,86 bar peale. Kell näitab täpselt sama. Mingi tuunerite kell ta pole, tavaline musta värvi.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#23

T Mai 08, 2007 13:15

Kas tõesti nii??? Manokas näitab peale W vooliku eemaldamist 1.3 bar. Fuel cut offi ei tekkinud. Kas minu mudelil on üldse cut off?

Edit: Parandan ennast, täpsemal vaatlusel on rõhk 1.2 bar. Segukell näitab rohelist tuld.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#24

T Mai 08, 2007 15:32

Sellel võiks olla cutoff switch küll, aga seda on võimalik disableda ja tihti on seda ka tehtud. See vanema otsa tonnine on ses osas klassikuga sarnane. Võiks vist kusagil olla üks kolme otsa ja 2 voolikuga jublakas armatuuri all. Ilmselt ka paar juhet küljes.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#25

K Mai 09, 2007 9:02

Tegelikult peaks ju rõhk kõrgemale tõusma kui 1,2 b. Samas ta seda ei tee. Milles võib viga olla?
Vasta