Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Proovitud starterist, lükates ja sai ka tõmmatud aga Ta ei käivitu :(. Lubab ja sellega asi piirdubki. Check engine vilgub ka ebakorrapäraselt. Olen pistikud üle vaadanud. Kõik tundub korras olevat. Mida kontrollida?:(
I'M IN PEIN
I'M IN PEIN
Äkki segusiibri lüliti jamab. Vaata kontaktid üle ja kui seal ühendus paistab OK olema, siis katku korra lahti.
Pilt seest:
Vaata, et kontaktid oleksid puhtad ja mikrolülitit pead ilmselt multimeetriga kontrollima.
All võivad ka jooted lahti olla.
Pilt seest:
Vaata, et kontaktid oleksid puhtad ja mikrolülitit pead ilmselt multimeetriga kontrollima.
All võivad ka jooted lahti olla.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
see nii suva vilkumine, et viitab pigem voolu-massi puudumisele/kehvale ühendusele. kui sa seal kollektori juures sebisid, siis jäi äkki mõni aju massi juhtme polt kinni keeramata?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mootor käib. Vahetasin chipid originaalide vastu tagasi. Kohe kadus check engine vilkumine. Mootori pöörded on ca 2000 tühikäigul. Pakun, et viga on uues throttle body-s. See klapp seal sees pole kõige täpsem.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
DI/APC chipi viga on arvatavasti. Proovisin mõlemaid nüüd eraldi ja LH aju oma sobib ja töötab. TB veaks loen ikkagi liiga suuri vahesi klapi ja seina vahel. Lasen selle täna uuesti üle treida seest ja teeme uue klapi ka. Muidugi õnnestus mul ka klapi võll tsentrist välja ajada ja nüüd klapp ei sulgu omal jõul enam, sest vaakum rebib klappi lahti. Selle vastu aitab vaid tugevam vedru. Pöörded kõiguvad 1700 ja 2000 rpm vahel. Enam jaolt on kuskil 2000 ja siis kukub korra sinna 1700 kanti ja siis kohe üles tagasi. Nii ta mul hetkel töötab.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
DI/APC chipi viga on arvatavasti. Proovisin mõlemaid nüüd eraldi ja LH aju oma sobib ja töötab. TB veaks loen ikkagi liiga suuri vahesi klapi ja seina vahel. Lasen selle täna uuesti üle treida seest ja teeme uue klapi ka. Muidugi õnnestus mul ka klapi võll tsentrist välja ajada ja nüüd klapp ei sulgu omal jõul enam, sest vaakum rebib klappi lahti. Selle vastu aitab vaid tugevam vedru. Pöörded kõiguvad 1700 ja 2000 rpm vahel. Enam jaolt on kuskil 2000 ja siis kukub korra sinna 1700 kanti ja siis kohe üles tagasi. Nii ta mul hetkel töötab.
Klapi ja korpuse vahe peab olema 0,2mm
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: Trionic
Klapi ja korpuse vahe peab olema 0,2mm
Vat mul on hulka suuremad vahed ikka. Olen 100% kindel, et mootori pöördeid mõjutavad just need suured vahed. Viisin juba asjad uuesti ümber treimisele.
Algselt postitas: kasparius
Sai nats valest otsast alustatud tuuning?
Tea nüüd. Noor poiss käed jalad terved huvi on miks mitte. Ise vast ehitaks ja möllaks ka kui võimalust oleks. :head:
Igastahes veidi kannatust ning küll ta sul käib jälle. :drive:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: iroman
A miks sa selle TB üldse panid,kas Speedparts tegi ettekirjutuse?Mul näiteks on stock sisselase.Ma ei usu,et sul originaaljupiga voolavusprobleeme peaks tekkima.Pealegi TB on väga täppiteadus:wise:
100% sinuga nõus.Stock on ikka VÄGA suure varuga tehtud ja voolavuski on sellel hea.
TB on tõesti täppisteadus.Ei ole ta ju lihtsalt toru,kus plekitükk siibriks.Toru sisepind on topeltkoonus,millel väikseim diameeter on
gaasiklapi nullasendi kohal ja klapi välisserv on telje suhtes nurga all,vastavuses selle topeltkoonuse nurgakraadidega.Ja klapi tagastusvedru on tegelikult kalibreeritud eelpingega.
Ja klapp peab olema korpuse suhtes ülitäpselt tsentreeritud.
Ja...
Ja...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: iroman
Krt,me ju suhtlesime telefonitsi teemal,siis sa ei maininud üldse,et sa hakkad DI/APC-d tuunima:angry:Sul ju sein vastas:wall:
Tegelikult tasuks kohe T-5 külge aretada,saaks hilisemaid vaevu vähemaks.DI-APC on tõesti ummiktee:freak:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Take it easy pöial-Liisid, sai ju öeldud, et proovimise pärast. Minu hobi selline, et aretada igasugu jubinaid ja siis lõpuks avastada, et need ei tööta nagu peaks. Life is fun! Ma võin selle originaali tagasi panna. Kohe võetakse kratist kinni:P
Iroman: Ma pole mingit DI/APC tuuningut teinud välja arvatud Speedpartsi stage 3 mille tellisin tegelikult juba väga ammu enne kui rääkida jõudsime :)
Iroman: Ma pole mingit DI/APC tuuningut teinud välja arvatud Speedpartsi stage 3 mille tellisin tegelikult juba väga ammu enne kui rääkida jõudsime :)
Ei võeta.Isegi olen 25 aastat aretanud asju mootorsõidukitele ja hiljem tõdenud,et oli huvitav ja arendav tegevus küll, aga soovitud lõpptulemuseni viib siiski "piiblitest" ammutatud teadmiste kasutamine.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Igasugune katsetamine-ehitamine on minu arust kõige -kõigem tegevus.Sellest saab alati midagi kõrva taha panna,sõltumata tulemusest,saab tarkust (ja tulevikuks vajalikke)ja tutvusi juurde jne.
Palju põnevam,kui süstimine-joomine.....
Palju põnevam,kui süstimine-joomine.....
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989