Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#76

R Aug 31, 2007 15:36

Pilt
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#77

N Sept 06, 2007 17:16

Teoreetiliselt peaks must nool täna käivituma. Paar potsu juba enne tegi.

Pilt
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#78

N Sept 06, 2007 20:31

Proovitud starterist, lükates ja sai ka tõmmatud aga Ta ei käivitu :(. Lubab ja sellega asi piirdubki. Check engine vilgub ka ebakorrapäraselt. Olen pistikud üle vaadanud. Kõik tundub korras olevat. Mida kontrollida?:(

I'M IN PEIN
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#79

N Sept 06, 2007 21:38

Mitu korda vilgub?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#80

N Sept 06, 2007 21:49

Ebakorrapäraselt, ei suuda selgeks teha. Tõmmates kaob ebakorrapärasus ära ja asendub kas lihtsalt vilkumisega või põlemisega.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#81

N Sept 06, 2007 23:16

sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#82

N Sept 06, 2007 23:51

Äkki segusiibri lüliti jamab. Vaata kontaktid üle ja kui seal ühendus paistab OK olema, siis katku korra lahti.
Pilt seest:

Pilt

Vaata, et kontaktid oleksid puhtad ja mikrolülitit pead ilmselt multimeetriga kontrollima.
All võivad ka jooted lahti olla.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#83

R Sept 07, 2007 7:51

see nii suva vilkumine, et viitab pigem voolu-massi puudumisele/kehvale ühendusele. kui sa seal kollektori juures sebisid, siis jäi äkki mõni aju massi juhtme polt kinni keeramata?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#84

R Sept 07, 2007 13:45

Mootor käib. Vahetasin chipid originaalide vastu tagasi. Kohe kadus check engine vilkumine. Mootori pöörded on ca 2000 tühikäigul. Pakun, et viga on uues throttle body-s. See klapp seal sees pole kõige täpsem.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#85

R Sept 07, 2007 13:49

Pane siis see originaal TB tagasi. Vaata, kas saab parem. Pärast seda ehk käib ka uute chippidega.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#86

R Sept 07, 2007 14:36

DI/APC chipi viga on arvatavasti. Proovisin mõlemaid nüüd eraldi ja LH aju oma sobib ja töötab. TB veaks loen ikkagi liiga suuri vahesi klapi ja seina vahel. Lasen selle täna uuesti üle treida seest ja teeme uue klapi ka. Muidugi õnnestus mul ka klapi võll tsentrist välja ajada ja nüüd klapp ei sulgu omal jõul enam, sest vaakum rebib klappi lahti. Selle vastu aitab vaid tugevam vedru. Pöörded kõiguvad 1700 ja 2000 rpm vahel. Enam jaolt on kuskil 2000 ja siis kukub korra sinna 1700 kanti ja siis kohe üles tagasi. Nii ta mul hetkel töötab.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#87

R Sept 07, 2007 14:42

Aga oled sa ikka kindel, et su see isetehtud TB mingit efekti annab? Ajaks ehk algul originaaliga käima ja siis katsetaks edasi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#88

R Sept 07, 2007 15:07

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
DI/APC chipi viga on arvatavasti. Proovisin mõlemaid nüüd eraldi ja LH aju oma sobib ja töötab. TB veaks loen ikkagi liiga suuri vahesi klapi ja seina vahel. Lasen selle täna uuesti üle treida seest ja teeme uue klapi ka. Muidugi õnnestus mul ka klapi võll tsentrist välja ajada ja nüüd klapp ei sulgu omal jõul enam, sest vaakum rebib klappi lahti. Selle vastu aitab vaid tugevam vedru. Pöörded kõiguvad 1700 ja 2000 rpm vahel. Enam jaolt on kuskil 2000 ja siis kukub korra sinna 1700 kanti ja siis kohe üles tagasi. Nii ta mul hetkel töötab.

Klapi ja korpuse vahe peab olema 0,2mm
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#89

R Sept 07, 2007 15:44

Algselt postitas: Trionic
Klapi ja korpuse vahe peab olema 0,2mm


Vat mul on hulka suuremad vahed ikka. Olen 100% kindel, et mootori pöördeid mõjutavad just need suured vahed. Viisin juba asjad uuesti ümber treimisele.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#90

R Sept 07, 2007 16:04

A miks sa selle TB üldse panid,kas Speedparts tegi ettekirjutuse?Mul näiteks on stock sisselase.Ma ei usu,et sul originaaljupiga voolavusprobleeme peaks tekkima.Pealegi TB on väga täppisteadus:wise:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#91

R Sept 07, 2007 16:33

Tegin selle lihtsalt proovimise mõttes. Kui targemad ütlevad, et pole vaja, siis järelikult pole vaja :P.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#92

R Sept 07, 2007 18:00

Sai nats valest otsast alustatud tuuning?
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#93

R Sept 07, 2007 18:07

Algselt postitas: kasparius
Sai nats valest otsast alustatud tuuning?


Tea nüüd. Noor poiss käed jalad terved huvi on miks mitte. Ise vast ehitaks ja möllaks ka kui võimalust oleks. :head:

Igastahes veidi kannatust ning küll ta sul käib jälle. :drive:
Iga ratas veab and then some!
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#94

R Sept 07, 2007 18:28

Krt,me ju suhtlesime telefonitsi teemal,siis sa ei maininud üldse,et sa hakkad DI/APC-d tuunima:angry:Sul ju sein vastas:wall:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#95

R Sept 07, 2007 18:59

Algselt postitas: iroman
A miks sa selle TB üldse panid,kas Speedparts tegi ettekirjutuse?Mul näiteks on stock sisselase.Ma ei usu,et sul originaaljupiga voolavusprobleeme peaks tekkima.Pealegi TB on väga täppiteadus:wise:

100% sinuga nõus.Stock on ikka VÄGA suure varuga tehtud ja voolavuski on sellel hea.
TB on tõesti täppisteadus.Ei ole ta ju lihtsalt toru,kus plekitükk siibriks.Toru sisepind on topeltkoonus,millel väikseim diameeter on
gaasiklapi nullasendi kohal ja klapi välisserv on telje suhtes nurga all,vastavuses selle topeltkoonuse nurgakraadidega.Ja klapi tagastusvedru on tegelikult kalibreeritud eelpingega.
Ja klapp peab olema korpuse suhtes ülitäpselt tsentreeritud.
Ja...
Ja...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#96

R Sept 07, 2007 19:02

Algselt postitas: iroman
Krt,me ju suhtlesime telefonitsi teemal,siis sa ei maininud üldse,et sa hakkad DI/APC-d tuunima:angry:Sul ju sein vastas:wall:


Tegelikult tasuks kohe T-5 külge aretada,saaks hilisemaid vaevu vähemaks.DI-APC on tõesti ummiktee:freak:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#97

R Sept 07, 2007 19:26

Take it easy pöial-Liisid, sai ju öeldud, et proovimise pärast. Minu hobi selline, et aretada igasugu jubinaid ja siis lõpuks avastada, et need ei tööta nagu peaks. Life is fun! Ma võin selle originaali tagasi panna. Kohe võetakse kratist kinni:P

Iroman: Ma pole mingit DI/APC tuuningut teinud välja arvatud Speedpartsi stage 3 mille tellisin tegelikult juba väga ammu enne kui rääkida jõudsime :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#98

R Sept 07, 2007 19:34

Ei võeta.Isegi olen 25 aastat aretanud asju mootorsõidukitele ja hiljem tõdenud,et oli huvitav ja arendav tegevus küll, aga soovitud lõpptulemuseni viib siiski "piiblitest" ammutatud teadmiste kasutamine.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#99

R Sept 07, 2007 19:39

Ok, aga kas ma võin ikkagi oma jubina HUVI korras valmis ehitada:eureka: ja ära proovida??? Või ei ole TÕESTI mõtet ja panen originaali tagasi.

Respect targematele :notworthy:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#100

R Sept 07, 2007 19:51

Igasugune katsetamine-ehitamine on minu arust kõige -kõigem tegevus.Sellest saab alati midagi kõrva taha panna,sõltumata tulemusest,saab tarkust (ja tulevikuks vajalikke)ja tutvusi juurde jne.
Palju põnevam,kui süstimine-joomine.....
Vasta