16. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Aug 23, 2008 10:28
Postitas S9K
Ma ka vaikselt nokitsen. Ehk saab mõne aja pärast ka mingi turbiini sinna tekitada. Plaat enam vähem valmis. Valmis plaat läks umbkaudu maksma 450 eeki. See on siis freesimine + lihvpingis siledaks/sirgeks lihvimine. Algmaterjali sain tasuta ja see oli väga roostes. Plaadi paksus 12 mm.

BTW kas flantsile peaks ka sisselõiked tegema, et nagu iga tihend oleks eraldi. Ses mõttes, et kui mõlemad soojenevad siis paisumine on mõlemal materjalil erinev. Võib ju midagi kõveraks teha.

Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Aug 28, 2008 23:02
Postitas M-Tech
Jäi silma see turbo valiku teema siin.
400hp saavutamiseks peaks juba HX35 piisav olema, saad ka normaalse spool-upi veel.
Samas ka GT2876R teeks selle töö juba ära.

HX55 on sula selge overkill.
Juba HX50 lagi on ~750hp, sellise turboga pole sul midagi teha.
Soetasin endale just ühe HX50 isendi 3.6L mootori tarvis aga minu puhul jääb see isegi veidi väikseks.
1.0bar peal peaks sealt antud mootoril 600-650hj tulema.
Üle selle hakkab ilmselt kahjuks backpressure kõvasti tõusma.
Mazdade puhul on suure turbo määravaks teguriks ilmselt väga kõrged mootoripöörded.

Mis flantsi puutub, sisi tehakse nii ja naa.
Soovitatakse väiksed ühenduskohad jätta.
Samas mul on kõik 4 flantsi eraldi ja ei ole ka veel probleeme.

Kindlasti lase peale kolle valmistamist flantsid uuesti sirgeks freesida.

Ma tahaks näha kuhu sa Saabil näiteks GT47 mahutaksid.
Väike pilt antud turbost: Kliki siin! (suuruse võrdluseks näiteks antud auto cooleritorud on 3")

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Aug 29, 2008 2:16
Postitas S9K
Retsept:head:. Ofcourse pilvedesse ma üritan ikka mitte lennata, ma viljandist saaks H2A mis peaks olema samade näitajatega mis HX40 aga vanem mudel. Lag time vast suureneks aga see pole väga oluline hetkel. Kolde valmimisel kindlasti lasen pinnad üle lihvida. Kolde torudeks on hetkel 38/42 torud ja põlved. Need peaks sobima, sest B202 väljalaske pordi pindala on 1126.5 mm2 ja 38 toru pindala 1133.54 mm2.

Kusjuures mahutab väga suure puhuri kapoti alla ära aga aku koos kinnitusega tuleks kindlasti eemaldada. Seda ma samas teha ei tahaks. Teine variant on lihtsalt radikaid ettepoole nihutada. Kliima radikas on niikuinii juba minema visatud. Custom cooler tuleb ju niikuinii teha, samas kui raha leidub võib lasta ka jahutus radika uue teha. Mul on juba väike idee kuidas teha ka sisselaske torustik üldiselt lühemaks.

Btw, mul pole lootused veel kadunud, oktoobris saan vist ikka välismaale. Aga see "vist" ajab juba ennast ka närvi.

Praegu olengi sihikule just Holseti H2A sellepärast võtnud, et see on mega odav. Välismaale tööle saades võib see hetkega muutuda millekski muuks. Noh nagu ikka, vastavalt rahakoti paksusele valid asju.

Leidsin veidi inffi Surge kohta. Surge tekib järgmiselt: Siis kui väikse kubatuuriga mootorile on paigaldatud suur õhupuhur. Kui nüüd puhur suures koguses õhku puhuma hakkab ja Sinu mootor on nii pisike, et too ei jõua seda kõike ära tarbida veel, siis tekib Surge. See nagu peaks siis olema see Surge line compressor map-i peal.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Okt 19, 2008 23:56
Postitas S9K
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Okt 24, 2008 23:58
Postitas S9K
Vilistab saabike, väikseke, põrguline :drive::headbang:

Btw, kui kellelgi vedeleb T5.5 jubinaid nagu a'la juhtmestik, andurid, ajud jne ning need on lihtsalt üle, siis võtan vabatahtlikult need ligi. Sponsorlus ahoi.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Okt 25, 2008 0:49
Postitas kasparius
Surge sound on võimalik tekitada ka väikse orig garretti fööniga. Vajab muidugi üle 1,1 bar rõhku( mingi stage soft)Õhufilter eemaldada, või sportfilter, täisgaasi pressida soovitavalt kolmandaga, õnnestub ka neljandaga, ca 4k pöördeni ja järsult sidur sisse, gaas lahti ja käib nagu BOV lööks vaikselt. "pabahhh"...
suht naiss saund on. Kunagi sai sel teemal vesteldud ka et, see on põnevam kui BOV-i tekitatud pssss.
Eriti spets on manual boost controlleriga , see täiesti lahti keerata, siis tuleb rõhk pauguga selga ja gaasi päästes käib ka "pabhhhhh":evil:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Retsept:head:. Ofcourse pilvedesse ma üritan ikka mitte lennata, ma viljandist saaks H2A mis peaks olema samade näitajatega mis HX40 aga vanem mudel. Lag time vast suureneks aga see pole väga oluline hetkel. Kolde valmimisel kindlasti lasen pinnad üle lihvida. Kolde torudeks on hetkel 38/42 torud ja põlved. Need peaks sobima, sest B202 väljalaske pordi pindala on 1126.5 mm2 ja 38 toru pindala 1133.54 mm2.

Kusjuures mahutab väga suure puhuri kapoti alla ära aga aku koos kinnitusega tuleks kindlasti eemaldada. Seda ma samas teha ei tahaks. Teine variant on lihtsalt radikaid ettepoole nihutada. Kliima radikas on niikuinii juba minema visatud. Custom cooler tuleb ju niikuinii teha, samas kui raha leidub võib lasta ka jahutus radika uue teha. Mul on juba väike idee kuidas teha ka sisselaske torustik üldiselt lühemaks.

Btw, mul pole lootused veel kadunud, oktoobris saan vist ikka välismaale. Aga see "vist" ajab juba ennast ka närvi.

Praegu olengi sihikule just Holseti H2A sellepärast võtnud, et see on mega odav. Välismaale tööle saades võib see hetkega muutuda millekski muuks. Noh nagu ikka, vastavalt rahakoti paksusele valid asju.

Leidsin veidi inffi Surge kohta. Surge tekib järgmiselt: Siis kui väikse kubatuuriga mootorile on paigaldatud suur õhupuhur. Kui nüüd puhur suures koguses õhku puhuma hakkab ja Sinu mootor on nii pisike, et too ei jõua seda kõike ära tarbida veel, siis tekib Surge. See nagu peaks siis olema see Surge line compressor map-i peal.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Okt 25, 2008 7:15
Postitas TFK
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vilistab saabike, väikseke, põrguline :drive::headbang:

Btw, kui kellelgi vedeleb T5.5 jubinaid nagu a'la juhtmestik, andurid, ajud jne ning need on lihtsalt üle, siis võtan vabatahtlikult need ligi. Sponsorlus ahoi.




Pilte paluks mootori ruumist ja soovitavalt igas küljest.:thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Okt 25, 2008 9:28
Postitas S9K
Ei praegu veel ei pane, sest mul on osad asjad veel lõpuni tegemata. Nagu downpipe ja cooleri torustik.:)

Tuli üks tabav tsitaat meelde

"It's ALIVE!!!" (Frankenstein):P

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Okt 27, 2008 0:07
Postitas S9K
Ähhh, ei suutnud. Siin ta on. A pooleli alles.

Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Okt 27, 2008 9:13
Postitas TFK
Paluks esimese sõidu emotsioonide kirjeldusi :poke:

Hull vana oled:headbang:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Okt 27, 2008 12:40
Postitas S9K
Esimesed kirjeldused: Hästi vaikselt ukerdasin garaasist välja ja parkisin maja kõrvale platsile. Mäletagem, et pole veel miskit valmis seal, ei summuti, ei soft, ei sisselase jne. Tahtsin lihtsalt garaasist välja sõita, mitte jälle lükata :)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Okt 27, 2008 12:46
Postitas Cyber
Pilti vaadates tekkis küsimus, kuhu sa ventika paned?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Okt 27, 2008 13:25
Postitas S9K
Ma olen seda küsimust omale esitanud juba pikemat aega :red: Kui ma nüüd sinna veel wastegate panen siis muutub ruum veel väiksemaks kuna sisselaset tuleb veel rohkem ümber kujundada.

In the front ka vist pole otstarbekas panna, hakkab cooleri jahutusõhku segama.

Lõpuks sain ka tagaklaasi külge, seda siis eile öösel. Tundub, et peab vett kah, sest pagasiruum on kuiv ja luugil pole ka märke veest.

Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Okt 27, 2008 13:31
Postitas romza
Ventika võib ikka panna cooleri ette. Pole ju väga vahet kummal pool see on.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Okt 27, 2008 13:33
Postitas S9K
Kui nii väidetakse siis nii ma ka teen. Tänu kliima radika eemaldusele on eespool piisavalt ruumi.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Okt 27, 2008 21:33
Postitas Chipy
natuke sulle offtopicut... aastate eest laiali võetud "turbo"...

Lisatud failid

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Okt 27, 2008 23:04
Postitas S9K
HahaaaaPilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Okt 28, 2008 22:06
Postitas S9K
Huvitaval kombel on juhtunud turbo sellise koha peale, et JT downpipe läheb suht täpselt otsa :D Krt vedas ikka.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Okt 29, 2008 12:57
Postitas romza
Soovitan panna mingi kuumust peegeldava pleki väljalaske kollektori ja intercoolerisse mineva toru vahele.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Okt 29, 2008 13:02
Postitas Andrus99
Algselt postitas: romza
Soovitan panna mingi kuumust peegeldava pleki väljalaske kollektori ja intercoolerisse mineva toru vahele.


Või hoopis väljalaske kollektor kuumakindla lindiga sisse mähkida?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Okt 29, 2008 13:03
Postitas Cyber
Selle kohta siin teises teemas öeldi, et hoiduks, kui ei ole roostevaba, ussitab väga kiirelt ära.
Algselt postitas: AndrusFJR
Või hoopis väljalaske kollektor kuumakindla lindiga sisse mähkida?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Okt 29, 2008 13:08
Postitas S9K
Mõte oli tõesti panna cooleri toru ja kolde vahele mingi kuumuskaitse plekk. Seal on VÄGA KITSAS, ma ei kujuta ette kuidas ma sinna mahutan ära wastegate süsteemi, cooleri torustiku, radika lõdviku, downpipe:wtf:

Kas on ka määrav millise pinnaga on see kaitseplekk. Olemas ju roostevaba plekki mis täitsa nagu peegel vastu särab. On sel vahet, kas matt või läikiv?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Okt 29, 2008 13:19
Postitas romza
Suuruse pead vast ise valima, et omal mugav ja ligipääsetav kõik oleks.
Roostevaba plekk võib vist olla küll, kuid mida õhem seda parem ja kollektoriga ei tohiks kokku puutuda.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Okt 29, 2008 13:47
Postitas suur
Mida rohkem läigib (mida siledam pind), seda paremini soojust tagasi peegeldab.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Okt 29, 2008 14:50
Postitas S9K
Siis on asi selge.

Vist sebisin omale wastegate kah, Audi 200 oma.

EDIT: Eip hoopis liiga väikseks jääb minu tulevase jaoks. Otsingud jätkuvad. Piilun ebay-st Tiali, HKS, Greddy kaupa.