33. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Juun 19, 2010 18:25
Postitas Andrus99
Inspiratsiooni, kui V8, siis ikka tagaveoga ;)

Lisatud failid

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Juun 19, 2010 18:29
Postitas Andrus99
99-ga tegemist:thumb:

Lisatud failid

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Juun 19, 2010 18:30
Postitas Andrus99
Tagasild ka olemas

Lisatud failid

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Juun 19, 2010 18:35
Postitas Andrus99
Klassikule kannatab ka aretada :head:

Lisatud failid

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Juun 19, 2010 19:50
Postitas S9K
Lähen sõltumatu vedrustuse peale. Bemari sild, hea lihtne paigaldada. Peaks olema ainult kolm punkti keresse. Ülejäänu kinnitub juba raamile. Tonnise silla ümbruse põhi ka väga sile, usun, et saab lihtne olema. Peab nüüd tuuningu jubinad ära müüma, siis saab edasi minna.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 6:53
Postitas S9K
Ok, ma hakkan siis täna lammutamisega pihta. Pole siin targemat nii kui nii teha. Üks Audi V8 mootor on nüüd nibin nabin olemas, mõne päeva jooksul peaks selguma.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 9:43
Postitas romza
Tobe küsimus, kuid miks hakata pihta Audi V8 mootoriga. Enamjagu V8 ehitajaid ikka eelistavad small-blocke. Näiteks Corvette mootorid on väga popid.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 9:47
Postitas S9K
Näiteks paksud rahakotid on väga popid.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 16:33
Postitas ssilverr
Algselt postitas: romza
Tobe küsimus, kuid miks hakata pihta Audi V8 mootoriga. Enamjagu V8 ehitajaid ikka eelistavad small-blocke. Näiteks Corvette mootorid on väga popid.


audi v8 peaks hea kergekaallane olema

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 18:08
Postitas S9K
Mul oleks vaja homme auto (mootori) järele minna aga ei leia ühtegi autot treila ette:bs:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 18:46
Postitas Joonas
Olen selle teema püsilugeja olnud juba mõnda aega, vahepeal kiskus päris huvitavaks kuid leheküljel 32 hakkas nagu täiesti uus peatükk... ilma et eelmine oleks mingi kulminatsioonini jõudnud. Või jäi mul midagi kahe silma vahele? :freak:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 19:49
Postitas S9K
Ainus mis ma ütlen on see, et minu mõtted muutuvad hetkega ja siis peab kohe tegutsema. See tähendab aga seda, et väga mitu korda on asjad pooleli jäänud. Ja kõige suurem point on selles, et esisilla veol puudub täielikult FUN factor :)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 22:09
Postitas vulkanus
Eamasti on ehitamise juures selline asi,et kui jääb asi liiga pikalt venima,kaob nagu jaks ära sain seda oma klassiku ehitamise juures tunda.
Teed ja teed jõuad enam vähem lõppu, siis vaatad seda, mis algul tehtud sai -------(aiiiii kuradi kräpp tundub ja tahaks kõik uuesti teha) siis kaob nagu see isu ära ja tahaks nagu midagi muud
Kõik oleks lihtne, kui oleks hulga pappi ja tööjõudu, et oma ideid ellu viiia
Ideedest minul igatahes neist puudus pole------ puudu on vaid papp.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 22:47
Postitas rantto
Mis käigukast vahele tuleb? Jõudu!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 22:51
Postitas S9K
Kõige otsem oleks quattro 6 käiguline manuaal, aga ma ei tea kui tugev see kast nii ühe väljundiga on.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 23:49
Postitas TGB
Kas Sa selle eelmise projekti üldse sõitma said? Ma mõtlen KIIRESTI sõitma?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 21, 2010 23:56
Postitas S9K
Piisavalt, aga ei paku huvi.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Juun 27, 2010 14:18
Postitas S9K
Mootorist jäin ilma aga pole hullu, soetame hiljem. Praegu aga sain tagasilla kätte. Pistan mõni päev alla ja vaatan mida kust lõikama/keevitama peab. Bmw E34 TDS, kiirema ülekandega kui bensakad. Siga palju kaalub ikka võrreldes originaaliga:mad: Kogu komplekt maksis 500.- , kardaani sain ka kaasa.

http://tuuning.hostzi.com/index.php?action=dlattach;topic=4.0;attach=39;image

http://tuuning.hostzi.com/index.php?action=dlattach;topic=4.0;attach=40;image

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Juun 27, 2010 15:32
Postitas IFF
Algselt postitas: S9K
Mootorist jäin ilma aga pole hullu, soetame hiljem. Praegu aga sain tagasilla kätte. Pistan mõni päev alla ja vaatan mida kust lõikama/keevitama peab. Bmw E34 TDS, kiirema ülekandega kui bensakad. Siga palju kaalub ikka võrreldes originaaliga:mad: Kogu komplekt maksis 500.- , kardaani sain ka kaasa.

http://tuuning.hostzi.com/index.php?action=dlattach;topic=4.0;attach=39;image

http://tuuning.hostzi.com/index.php?action=dlattach;topic=4.0;attach=40;image


See halb koht tahab sisse logimist :(

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Juun 27, 2010 16:20
Postitas daags
muide mul oleks pakkuda m3 e46 piiratud libisemisega differ. Kui huvi anna teada.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Juun 27, 2010 16:49
Postitas S9K
Kerge update siis, neid lingil olevaid pilte ei hakanud enam üles panema. Pole midagi vaadata. Mul on vaja hetkel palju muid asju, kõigepealt tuleb asi sõitma saada, siis tuunime edasi.

Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Juun 27, 2010 23:11
Postitas S9K
Ma lihtsalt pidin mainima, üle 100,000 vaatamise juba. Äge! Lõikasin nüüd suure augu põhja sisse, pean silda ülespoole tõstma. See siis eeldab poolraamide ümber lõikust. Tagumine vedrustus on coilover, taha tuleb lõigata püstakutele uued kohad, sest bemari sild on kitsam. Vot mõnus töö jälle üle tüki aja.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juun 28, 2010 23:47
Postitas S9K
Täna siis sai auku suuremaks lõigatud. Netist leidsin ka mõne pildi, kus nagu silla raam kere suhtes asub. Raami alumine osa asub samal kõrgusel, mis kerel karbi äär. Silla raami osa teen kitsama otstest, et ei peaks autot nii palju lõikuma. Kui raami puksi pesad tõsta ca 10cm sissepoole, siis mahub raam täpselt karpide vahele ära. Poolraamid tuleb aga uued ehitada. Seejärel diffri kinnitus ja siis amordi püstakute augud. Ning varsti ongi auto jälle ratastel. Jäle lihtne ikka.:drive: Mõni pilt ka äkki homme.

Küsimus kah lugejatele. Praegu asub silla raam suurtel kummi puksidel. Kas oleks mõistlik puksid üldse ära kaotada? Muidu asendatakse kummi puksid uretaanidega. Mõni aga paigaldab hoopis alumiinium puksid originaal pesadesse. Kuna ma lõikan silla raami otstest lühemaks, siis oleks mõistlik ehk üldse lasta uued otsad treida. Kust lihtsalt polt läbi läheb. Täis jäigalt kere külge.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juun 29, 2010 1:50
Postitas timutit
Pean mainima, et kere ümberehitusega peaks kindlasti arvestama kõikide jõududega, mis uues konstruktsioonis tekivad.
Räägin seda selle pärast, et mul üks tuttav tegi maasturil raami ja kere pikemaks, aga ei arvestatud õigesti välja kõiki kaasnevaid jõudusid.Kuudi ühendus raamiga lahendati ka valesti.Sellele järgnes see, et kuudi kapitaalsesse ehitusse läinud tohutud summad olid poole aasta pärast juba küsitava väärtusega.Jeepide raami materjal on vedruterase laadne ja annab pikendamisel esi- ja taga osal rohkem väändesse minna.Ja logistas kuudi peal mõne koha pealt lõhki(praod tulid sisse).Ma olen üht tugeva tagaotsa pauguga raamiga maasturit remontinud ja tean, mida see raam tähendab.25 tonnise tungiga kangutasin raami sirgeks ja nägin, kuidas järgi annab, aga kui pinge tagant maha võtsin, läks vanasse asendisse tagasi.

See võrdlus ei ole muidugi päris õige, aga sellele kere tugevusele peab mõtlema.Tonnise kogu vedu on asetatud lanseronide, esipostide ja tulemüüri vahele ja seda toetab alumine poolraam.Tegib tugev karp.Kui nüüd vedav sild viia taha, siis tekib ju keres tohutu vääne.Tonnise küljekarbid on ju naljamäng- kaks õhukest plekki, vaid mõned üksikud kolmandad siduvad sillad on sees.Sumpatunnel on ka hädine.Tagaotsas puuduvad lanseronide pikendused põhja alla.

Seega, et seda asja sõlme ei keeraks, siis tuleb selles osas midagi ette võtta.Ma olen luukpära tonnisega nii sõitnud, et esiklaasi ei ole ees ja putka sõna otses mõttes logises peal.Ainult klaasil on juba suur siduv jõud.Ehk siis ülalpool on kerel ka kehv karp, mis kere väänet hoiaks.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juun 29, 2010 2:02
Postitas Jupats
Nõustun täitsa timutiga. Tonnise vedela kere juures saad vast tõsiselt pead vaevata. Tõstuki peal saab seda hästi näha... Tõstad auto üles ja uksed enam normaalselt ei käi.