34. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juun 29, 2010 2:58
Postitas timutit
Tegelikult ei ole see olukord nii dramaatiline, kuna jõuõlg ei ole suur, mis seal all tekib.Kardaani õlg ja rataste laius on suure erinevusega.Kuna tagasild on kardaani suhtes risti, siis kogu õlg on kardaani ühest servast kardaani teise servani ja sealt kardaani servast küjekarbi ääreni.Ja kangi lühemale otsale astutakse peale, et pikemat otsa kergitada.Aga, kui neid njuutonmeetreid ehk tonne on palju, siis on ka see juba arvestatav jõud, et kere väänata.
Asja peale peab siiski mõtlema..

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juun 29, 2010 9:26
Postitas S9K
Kardaani/kasti tunneli pean nii kui nii ehitama. Kui palju see kere jäigemaks teeb, ma ei tea. Vedel on ta küll :D
Ega ka tagaveoline auto ei ole jäik, parim näide tuttava E30 BMW, see sai kui õigesti mäletan 3.5 liitrise mootori vahele ja kere paindus ka läbi kui ratas maha hakkas. 600 - 700 Nm oleks maksimum ma usun, üle selle vast ei tuleks.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juun 29, 2010 10:23
Postitas mart284
Ma küll ise ehitaja ei ole ja kuulun kindlalt targutajate kategooriasse, kuid vaadates eelmist 33-e lehekülge, siis enne reaalset V8 kasutamist hakkab S9K kindlasti arendama 4x4 veoskeemi bokser tagamootoriga :)

Edu igatahes
:headbang:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juun 29, 2010 11:11
Postitas Cyber
krt sa sest V8-st aretad, keera oma praegune mootor teistpidi ja rahu majas..:D Kui sul nagunii bmw tagasild on, siis võid ju ka sealtmargi mõne kõvema kasti võtta ja mõningase aretusega saad oma mootori sinna otsa. Mingi vahetükk on vaja meisterdada.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juun 29, 2010 11:19
Postitas romza
Kui Thomas Edison lambipirni üritas edasi arendada, siis tegi ka tuhandeid katseid, mis ebaõnnestusid enne kui lõpuks leidis materjalide koosluse, mis võimaldas pirnil läbipõlemata toimida üle 1500 tunni.
Kokkuvõttes nende pikkade aastate jooksul ta mitte ei teinud tuhandeid läbikukkunud katseid vaid avastas tuhandeis variante, kuidas lambipirni mitte teha :cool:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juun 29, 2010 11:25
Postitas Jupats
Mõnes mõttes saan S9K aru ka. Selles punktis Saabi mootor vist enam huvitav ei ole. Audi V8 tundud ka tänu oma tugevusele. Igasugu vidinaid/jubinaid on ka masendavas koguses saadaval.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juun 29, 2010 13:13
Postitas S9K
Vaadake asi on tegelikult selline. Ma olen sõitnud võimsa kahe liitrisega (minu jaoks ikkagi võimas) ja siis olen sõitnud corvettega, millel 5.7 liitrine kompressoriga V8. Mis mind küll nüüd sinna V8 poole ikka tõmbab. Kindlasti vääne madalatel ja VEEL SUUREM VÄÄNE kõrgetel, mida 2 liitrine pakkuda ei suuda. Järgmine asi oleks heli ja noh, viimasena oleks ehk ehitamine ise, midagi teistmoodi teha.

Mootorist nii palju, et pigem ikka panustan bmw mootori peale, sest sellel on kast tugev. Sama kast, mis Supral. Ma ei viitsi mingit mootori ja kasti vahelist aretist teha ja sellepärast langebki Audi oma välja. Peaksin kasutama quattro kasti, mis vaevalt, et nii tugev on kui bmw-l.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Juul 06, 2010 1:45
Postitas S9K
Kuidas läheb mul? Suht normaalselt. Keevitust sai puhastatud, mõned uued jubinad ostetud ja siis sai nagu keevitama hakatud, kuid peale kahte punkti otsustas juhtmoodul läbi põleda. FOOOK! Vahepeal tuli tegemisse ka 200SX drifti auto, ehk siis enda oma hetkel seisab. Lisaks, et 9-5 on ära müüdud sai asemele ostetud Alfa Romeo 145, jäle eht pill peaks mainima, ülimalt vaikne. Fantastiline auto :thumb: Ootan aega mil saan sõbra juurde treima minna, hetkel halvad olud, nimelt isa lahkus tal paar päeva tagasi ja ma ei taha küll praegu oma tööga tüüdata.

Huvitav kaua sellised ilmad veel kestavad, ma vägisi mõtlen juba konditsioneeri aretamist oma tuppa. Peaks ühe tonnise kondi käima ajama:headbang:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juul 12, 2010 16:48
Postitas Maik
Ainuke jama saabi ja v8 puhul on vast see,et originaalis on mootor suhteliselt ees - suur v8 ja kast ka ees siis juhtitavus suht nadi juba. Mul on mootor ninast ---emm..ma ei teagi, mingi meeter või rohkem tagapool. Samuti tagapool esisilda.

Samas antud ümberehitusega,miks mitte panna käigukast taha... :P Kuigi vist oli plaan nagunii tuleseina auguliseks teha...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juul 12, 2010 17:00
Postitas S9K
Mootor tuleb tahapoole esisilda. Liigutan niipalju kui võimalik tahapoole.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Juul 12, 2010 17:21
Postitas daags
njaa, see saab sul l6bus olema :cool:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Aug 03, 2010 0:29
Postitas S9K
Update, lõpuks hakkab asi edasi liikuma. Sain puksid tehtud, olen vahepeal ka karpe tugevdanud, homme tahaks silla eest kinni saada, siis on vaja hakata tegema poolraame. Kogu töö oligi pukside taga kinni. Kui sild eest kinni, on auto põhimõtteliselt ratastel:head: TIG keevituse sain ka ostetud :thumb: Ehk mõni pilt ka homme/täna.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Aug 03, 2010 22:17
Postitas S9K
Lõpuks ometi, meil on pildid, mingis lambi järjekorras aga siiski. Täna silda alla ei saanud, aga homme on ta mul all, pean kuskilt rattad sebima.

See ülemine junn keevitatakse kere külge.
[URL=http://img820.imageshack.us/i/p8030539custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img820/6986/p8030539custom.jpg[/IMG][/URL]
Et, siis see parempoolne läheb kere külge.
[URL=http://img842.imageshack.us/i/p8030535custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img842/4894/p8030535custom.jpg[/IMG][/URL]
Puks, läbi raami, alumine ots samasugune nagu ülevalt. Keevitatakse raami külge siis kui sild auto alla pandud, ehk peab liigutama silla raami üles või alla poole, seega hetkel veel õiget asukohta ei tea.
[URL=http://img295.imageshack.us/i/p8030528custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img295/7074/p8030528custom.jpg[/IMG][/URL]
Ja vaata aga vaata, sama puks, mis eelmisel pildil.
[URL=http://img716.imageshack.us/i/p8030527custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img716/7090/p8030527custom.jpg[/IMG][/URL]
Punase ringiga on tähistatud koht kuhu keevitatakse see jublakas, mis on esimesel/teisel pildil. Ühesõnaga sild kinnitub sinna.
[URL=http://img832.imageshack.us/i/p8030525custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img832/109/p8030525custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img137.imageshack.us/i/p8030524custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img137/9335/p8030524custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img294.imageshack.us/i/p8030521custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img294/8536/p8030521custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img820.imageshack.us/i/p8030520custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img820/4411/p8030520custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img707.imageshack.us/i/p8030519custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img707/7664/p8030519custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img16.imageshack.us/i/p8030514custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img16/8035/p8030514custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img338.imageshack.us/i/p8030511custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img338/1176/p8030511custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img32.imageshack.us/i/p8030509custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img32/8450/p8030509custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img408.imageshack.us/i/p8030508custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img408/1702/p8030508custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img716.imageshack.us/i/p8030507custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img716/7060/p8030507custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img833.imageshack.us/i/p8030506custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img833/8916/p8030506custom.jpg[/IMG][/URL]

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Aug 03, 2010 22:37
Postitas djstallion
Minu jaoks on piltidelt nähtav müstika, mis võrduv tuumafüüsika või raketiteadusega :P
Aga tore, et leidub inimesi, kellel on jõudu, oskusi ja tahtmist taolisi huvitavaid projekte ellu viia!
Edu :thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Aug 04, 2010 7:10
Postitas NO FEAR
krt segane vend ikka:freak:
Aga lahe-tegelt kah:drink: Pane edasi ja saa oma järgmine projekt valmis. Tubli!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Aug 04, 2010 16:23
Postitas S9K
Väga raske on loweringi teha. Praegu on nagu tava kõrgus, ma tahan suht vastu maad auto lasta. Koopad lõikab ümber kui on olemas õige velg koos rehviga.

[URL=http://img638.imageshack.us/i/p8040540custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img638/839/p8040540custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img594.imageshack.us/i/p8040542custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img594/889/p8040542custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img413.imageshack.us/i/p8040543custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img413/2570/p8040543custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img340.imageshack.us/i/p8040545custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img340/963/p8040545custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img638.imageshack.us/i/p8040547custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img638/7944/p8040547custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img821.imageshack.us/i/p8040549custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img821/3417/p8040549custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img508.imageshack.us/i/p8040551custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img508/9454/p8040551custom.jpg[/IMG][/URL]

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Aug 04, 2010 17:21
Postitas NO FEAR
Sa oleks võinud mõne roosteussi ette võtta, nagunii vahetad kogu kaadervärginduse välja. Selle normaalse raamiga oleks võinud mulle sokutada. :drink:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Aug 04, 2010 22:12
Postitas S9K
Vasak pool on KINNI :drink:, parem pool on ootel. Ei saanud pukse kätte, homme peaksin silla täiesti kinni saama. Ka kolmas (diffri) kinnitus on tegemisel. Eht, nüüd peab kuskilt rattad sebima, siis saab auto ratastele. Johhaidiii

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Aug 05, 2010 21:46
Postitas S9K
Ja auto liigub omal ratastel :thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Aug 06, 2010 17:44
Postitas strife
Sa oled üks hull vend :P

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Aug 09, 2010 14:33
Postitas S9K
Tagumine diffri kinnitus tehtud. Lõikasin varuratta koha välja, nüüd tuleb sirge plekk tagasi keevitada. Siis on pagass valmis. Poolraamide jaoks peab materjali tooma maalt. Täna saan ka bemari kasti, hakkab kohe esimest raami ümber tegema ja kardaani kui ka kasti tunnelit ehitama. Suht lõbus on ikka, sõber hakkab ehitama keskmootoriga Golf Mk2, 102kW GTi mootoriga. Jällegi üks lihtsam töö, mootor koos teise raami ja õõtsadega tõsta taha, mõõta paika ja kinnitus raam keevitada. BUENO!!!!!!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Aug 09, 2010 15:15
Postitas Jaanus
Sa oled ikka tõsine "Leidur Leo"
Ma toon varsti oma auto sulle, ehita mul ümber 4wd-ks :headbang:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Aug 09, 2010 16:43
Postitas vallikas
Arvele ja tänavakõlblikuks ka selle saad või hakkab treileriga liikuma....või niikaugele ei mõtle ette?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Aug 09, 2010 16:55
Postitas S9K
Eestis midagi arvele saada. No way!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Aug 09, 2010 22:34
Postitas djstallion
Algselt postitas: S9K
Eestis midagi arvele saada. No way!

Läbi vaeva, higi ja pisarate on ju igasuguseid aretisi arvele saadud, kui need on piisavalt pädevalt ehitatud ja kõikidele nõuetele vastavad. :)