36. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Aug 21, 2010 23:47
Postitas S9K
Ei tea mida te siin jalutamise all mõtlete aga me siin tegeleme käigukastide lammutamisega ja homme saab ehk miskit sobitamist juba teha. Kasti mootori külge saamine on Milestone number 2. Jiiiihhhhhhaaaaaaa!!!!!!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Aug 22, 2010 17:49
Postitas S9K
Nii, kastidel on kojad lõigatud ja freesitud. Hooratta tsentri auku sobis ideaalselt 202 laager. Bmw kasti võll on ka seest täpselt sama mõõduga, mis 202 laager. Ühesõnaga ideaalne värk. Siduri ketas on liiga paks mu tjuunitud korvi jaoks. Kas nüüd saan kuidagi ketta õhemaks või treime hoorattale siduri ketta jaoks pesa, mõni millimeeter sügav. Teen täna alu vaherõnga ka valmis ja siis on vaja jubinad omavahel kokku keevitada.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Aug 22, 2010 23:09
Postitas S9K
[URL=http://img801.imageshack.us/i/p8220739custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img801/7466/p8220739custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img824.imageshack.us/i/p8220741custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img824/3811/p8220741custom.jpg[/IMG][/URL]

Sellest plaadist lõigatakse siis ring, mille külge keevitatakse nii kasti poolne koda kui kinnituse poolne koda. Kui see tehtud, siis läheb mootori paigaldamiseks. Ja siis kardaan ja :thumb:

[URL=http://img409.imageshack.us/i/p8220750custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img409/403/p8220750custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img834.imageshack.us/i/p8220747custom.jpg/][IMG]http://a.imageshack.us/img834/5406/p8220747custom.jpg[/IMG][/URL]

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Aug 23, 2010 23:08
Postitas S9K
Vat miskit sellist peaks nüüd valmis tegema. Saab end tooliga tahapoole nihutada. Ja muidu effektne värk.

Lisatud failid

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Aug 24, 2010 8:09
Postitas ivomets
ma ei saa aru, et mis kaste sa kokku monteerid omavahel?
ja mis motole see 2 kastist tehtud asi külge läheb?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Aug 25, 2010 2:33
Postitas S9K
B202-le. Ma ei ole hetkel suuteline V8-t ostma. Raha on läinud mujale palju palju vajalikumatesse kohtadesse. Kui aga leidub jälle vaba klotsi olema, siis asetame õige asja kapoti alla/salongi.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Sept 09, 2010 0:38
Postitas S9K
Homme/täna peaksin saama E34 kardaani tunneli ja käigukasti osa kah. Pisut lõikamist, pisut keevitamist ja peaks küljes olema. Siis tuleb iste paika panna ja siis rool. Käigukasti pole ma ikka veel kokku jõudnud keevitada, asi seisab kõik viitsimise taga. Aga, täna sai veidi ikkagi nokitsetud, pisut lõigutud, pisut keevitatud. Homme jälle. Pistan paar pilti ehk siis kui midagi konkreetsemat ka tehtud on :)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Okt 18, 2010 1:50
Postitas S9K
Täitsa per*es, ei viitsi midagi teha praegu, külm ka juba. Äärmiselt koll on põlvitada mulla peal ja plekki lõigata, punktida, mastiksit põhja alt kustutada jne. Peale mitmekordset mõõtmist pool tunnelist kinni ja fook panin ikka pange rsk, 15mm vahib paremale esimene ots. No mida krdit ma nüüd teen, ma ei viitsi seda lahti lõikuda enam, see on nii halb lisa töö. Aga praegune on nagu üle per*e tehtud ja nii ka ei taha jätta. Kasti jupid on kõik valmis keevitamiseks, aga mida pole? :D Jahhhhhhhh õigus, raha pole. Pole hullu, las seisab, eks möllan kere kallal edasi, ette peaks uued käändmikud leidma, sest käändmikuid ümber keerates läks ackerman paigast ära. Ei ole ka probleem. Heheee, üks päev sai poistega naljatatud, et paneks bemari V12 oopis :D twin turbo. Läheb vist väga haigeks juba? Armatuur mahub suht täpselt tunneli peale, üli vähe peab alt ära lõikama. Mootor on täpselt armatuuri all, kui pealt kaas maha võtta, saab DI kätte, saab plokikaane kätte. Kõik tibens. Käigukang on miskit 10 või 15 cm tagapool, põhimõtteliselt saab istme õige kohapeale jätta, kuigi ma siiski ei tee seda. Rooli nurka peab ka muutma, vahib liiga ülesse originaalis. Huvitaval kombel hakkab vähe haaval sellist tuuningu moodi tööd tulema, Nissan 200SX-ile turvapuur. Eks pistab oma mallele ka puuri hiljem sisse, ilma on nõnda vedel see kere.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Okt 31, 2010 21:53
Postitas unine
Khm. Kuda läheb. Kui netis oma poe ja uudistega ühele poole saab, siis on selle teema arengud ilus punkt päevale.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Okt 31, 2010 23:29
Postitas S9K
Praegu enda oma ei ehita, teen Nissan 200SX-i, tuttava oma. Mõni päev võiks ka enda oma edasi nokitseda. Plekitöid pole enam palju jäänud. Ma pean siin veidi töid tegema, sest rahaline seis on absoluutne null või isegi pigem miinus. Sellepärast venib nii pikale, aga pooleli ma ei jäta. Seda ka, et vedasin oma käru koju tagasi, nüüd saab ükskõik millal ehitada.

Nissan
[URL=http://img218.imageshack.us/i/pa301278custom.jpg/][IMG]http://img218.imageshack.us/img218/6307/pa301278custom.jpg[/IMG][/URL]
Nissan
[URL=http://img215.imageshack.us/i/pa311309custom.jpg/][IMG]http://img215.imageshack.us/img215/893/pa311309custom.jpg[/IMG][/URL]
Nissan
[URL=http://img716.imageshack.us/i/pa301296custom.jpg/][IMG]http://img716.imageshack.us/img716/126/pa301296custom.jpg[/IMG][/URL]
Saab
[URL=http://img835.imageshack.us/i/pa301279custom.jpg/][IMG]http://img835.imageshack.us/img835/1293/pa301279custom.jpg[/IMG][/URL]
Saab
[URL=http://img249.imageshack.us/i/pa301271custom.jpg/][IMG]http://img249.imageshack.us/img249/9045/pa301271custom.jpg[/IMG][/URL]

E: Ou jee, keegi tahab pihusteid ära osta, väga hea. Ma ei tea kuidas aga ERANDITULT ALATI on olnud nii, et kui mul on kõige tumedam/halvem aeg siis kuskilt kaugelt paistab päike. Aga härra klient käskis oma nissani päris tühjaks nüüd teha ja garaasi ma nüüd liigungi. Lausa lust on õhtu pimeduses mingit sport pilli lahti kiskuda.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Nov 02, 2010 15:21
Postitas S9K
Tegin täna alumised õõtsad 3cm pikemaks, mõni päev muudan ehk pikikalde ka ära, saabil on see suht nulli lähedane. Nõmeda velje ja rehviga on asi väga kole ikka ja auto on liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiga kõrge, tuleb amordid maha müüa, sest need on juba koos.

[URL=http://img839.imageshack.us/i/pb021334custom.jpg/][IMG]http://img839.imageshack.us/img839/8770/pb021334custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img543.imageshack.us/i/pb021331custom.jpg/][IMG]http://img543.imageshack.us/img543/4764/pb021331custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img251.imageshack.us/i/pb021318custom.jpg/][IMG]http://img251.imageshack.us/img251/2650/pb021318custom.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img822.imageshack.us/i/pb021316custom.jpg/][IMG]http://img822.imageshack.us/img822/937/pb021316custom.jpg[/IMG][/URL]

E: Ahhh...hhhaaaaaaaaaa, mul ju amort asub vana pesas/torus. Saan vana pudeli alla poole lasta jaaaa päris palju, vast on probleem lahendatud:headbang:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Nov 02, 2010 20:12
Postitas Zomm
Müts maha sihukese ettevõtmise pärast. Õõtshoova pikendamine näeb ikkagi natukene murettekkitav välja. Sul on põhimõteliselt kaks sirget keevitust täpselt selles suunas mille vastu tekib sõidu ajal koormus üles / alla. Näiteks veoauto raami pikendamise käigus see jupp, mis lisatakse ei ole mitte iialgi sirgelt lõikega. Kui ma ehitaksin endale, esimene mõte mis pähe tuleb, on õõtsa pealmise ja alumise poole peale keevitada 2-3mm rauatükk, mis ulatub paar cm praegustest kevitustest õõtshoova ratta/kere poole ja keevitada juba lisatud tugevduste külge.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Nov 02, 2010 21:44
Postitas S9K
Sa võid ehitada jah.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 11, 2010 16:23
Postitas S9K
Pakuti Audi 4.2 liitrist, 206kW mootorit. Tegu siis Audi V8 (mudel) mootoriga. Hinnaks 3000 eeki ja kaasa saab juhtmestiku ning ecu. Ecus on loomulikult automaadi soft, aga kas mitte mingi S4 või S6 sama mootoriga polnud ja need on manuaalid. Seega peaks ecul ehk softi saama vahetada või ecut ennast vahetada. Lähipäevade jooksul selgub kas läheb selle ostuks või mitte. Hind on väga hea, töömaht vastab ka nõudmistele. Eelistasin bmw M62 mootorit aga need on kaks korda kallimad ja vaadates oma hetke seisu, siis lähima aja jooksul ei suudaks never seda omale soetada.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 11, 2010 16:38
Postitas mart284
Miks Sa sellist mopeedi mootorit valid, peaks ikka vähemalt 500hj olema ju?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 11, 2010 16:42
Postitas iisak
Algselt postitas: mart284
Miks Sa sellist mopeedi mootorit valid, peaks ikka vähemalt 500hj olema ju?


Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 11, 2010 17:12
Postitas S9K
Algselt postitas: mart284
Miks Sa sellist mopeedi mootorit valid, peaks ikka vähemalt 500hj olema ju?


Pilt

Seda pole raske saada 4.2 liitrisest mootorist.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 11, 2010 18:12
Postitas mart284
Mina olen nõus maksma tunni dünomehe juures, eeldusel, et Sa sealt audi mootorist saad 500 hobust kätte!

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 11, 2010 19:33
Postitas S9K
Sul mingi isiklik viha? TRA mis teil viga on? Ainult üks vingumine käib, üksteisel kõris kinni koguaeg. Mul üks puts puha sina, see düno ja sinu raha. Ma ehitan oma autot OMA lõbuks, sina ei saaks sellest NEVER aru. Said uue 9-5 teemas nii palju kannatada, et hakkad siin oma viha välja elama? Iga aastaga läheb siin osa inimesi oma jutuga ja tegudega järjest ja järjest rohkem perse.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 11, 2010 19:38
Postitas iisak
Poiss filtreeri oma teksti natuke eks.:angry:
Ka lapsed loevad seda foorumit-minu poeg kaasa arvatud.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 11, 2010 19:39
Postitas S9K
Ausalt öeldes, TÕESTI EI HUVITA.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 11, 2010 19:54
Postitas Paulus
No kohe näha et eestlase lemmiktoiduks on ikka teine eestlane :thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Nov 11, 2010 20:03
Postitas S9K
Aga teeme siis äkki nii, kustutame ära MIND siit foorumist ja klubist (ma leian ka puudu oleva 250 eeki), kustutame ära mu AUTO TEEMA. Nii kui nii on see täis pask. Kõik võidavad? Jumala õige mõte, tegelikult oli see mõte mul juba siis kui vahepeal kadunud olin, Cyber ei tahtnud aga seda teha.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Nov 12, 2010 7:03
Postitas mart284
Algselt postitas: S9K
Sul mingi isiklik viha? TRA mis teil viga on? Ainult üks vingumine käib, üksteisel kõris kinni koguaeg. Mul üks puts puha sina, see düno ja sinu raha. Ma ehitan oma autot OMA lõbuks, sina ei saaks sellest NEVER aru. Said uue 9-5 teemas nii palju kannatada, et hakkad siin oma viha välja elama? Iga aastaga läheb siin osa inimesi oma jutuga ja tegudega järjest ja järjest rohkem perse.

Vabandan, kui Sul tekkis mingi tunne minu isiklikust vihast! Mõeldud oli seda, et sellest vanast audi mootorist Sa ei saa lihtsalt 500 hobust kätte. Vähemalt sellisel tasemel, et sellega ka sõita kannataks.

Aga kui Sa seda ikka suudad, siis võtan mütsi maha:):notworthy:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Nov 12, 2010 9:40
Postitas D116
Miks ei saa 4.2 500hj - 360kW:? 2010 aasta OMC osales Audi B4 4.2T 600hj ja sai hea tulemuse http://www.onemile.ee/tulemused.php?year=2010&lang=et
Küsimus on rohkem ajas ja loomulikult ka rahas.
Aga milleks seda originaalset mootorijuhtimist on vaja, kas VEMS ei oleks mõistlikum?
Jõudu ehitamisel!