Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#51

K Veebr 20, 2008 18:51

Nii, polegi ammu midagi kirjutanud..:)

Sai siin vahepeal kurdetud teises teemas, et salong ei lähe soojaks enam... Nojah, kui pole enam mingit ainet, mis mootorist salongi sooja transpordiks, siis ei saagi minna soojaks! Ehk siis klassikaline murdunud radikalõdviku kinnitus. Ilmselt ei pääse ma ka ilma kõvera plokikaaneta... Sai ju mingi nädalake ringi sõidetud niimoodi, et "soojaks ei läinud" :red:. Õnneks sai Laki Autost radika kohe kätte ja auto sai Troosti jäetud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1667
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#52

K Veebr 20, 2008 21:52

Tonnisel siis mingit kellukest ei ole, mis helisema hakkab, kui vedeliku tase madalaks läheb?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#53

K Veebr 20, 2008 21:57

eipole... isegi temperatuuriseier ei näidanud midagi tavalisest erinevat.... Vent küll vuhkis tihedamalt tööd teha, seda oli seisma jäädes kuulda. Aga suht lühidalt peale seisma jäämist...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7153
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#54

K Veebr 20, 2008 22:02

nii tore on vahepeal ka sellistest muredest lugeda, millest aru saan.
siis kui vent sul veel uhada viitsis pole tõenäoliselt vedelik päris otsas ja tänu sellele ka kahjustusi pole.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#55

K Veebr 20, 2008 22:08

No kui ma näpuga täna voolikut lükkasin ja see, tonksti, küljest kukkus, siis ei tulnud sealt enam mingit vedelikku... Iisak kemiseeris pisut, et saaks vooliku külge ja garaazhist eest ära sõita. Korki paisupaagile ei julgeks peale keerata... Homme selgub täpsemalt, mis ja kuidas, kui radikas vahetatud on. Seniks muusikat..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
triibutu
Postitusi: 426
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#56

N Veebr 21, 2008 0:50

Jahutusvedeliku taseme andur on ju ometi olemas? Või kleepisid sinna teibi peale, et tuluke ei häiriks :)

(sõitsin just sellise taksoga, millel Airbag-i tuluke musta teibi vahelt läbi paistis :gun: )
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#57

N Veebr 21, 2008 11:37

"Check radiator" ei hakanud tööle. Seda oleks ka üsna raske kinni kleepida..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#58

N Veebr 21, 2008 17:28

nonii, hetkel siis auto käes ja mõningase linnasõidu järel jahutusvedeliku kadusid ei täheldanud. Sooja tuleb salongi küll. Äkki siiski vedas..:P Vaatleme paari päeva veel, mis toimub.

Samas kirjutati arve peale mõningad read nagu "ketid kolisevad"... :wall: Vähemalt peale külmalt käivitamist. Soojalt on asi vaikne. Ega siis miskit tuleb see rada ka ette võtta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3922
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#59

N Veebr 21, 2008 18:08

Algselt postitas: Cyber
Samas kirjutati arve peale mõningad read nagu "ketid kolisevad"... :wall: Vähemalt peale külmalt käivitamist. Soojalt on asi vaikne. Ega siis miskit tuleb see rada ka ette võtta.

Tead mis, mul on ka Laki Troostis arvele ketikolina juttu kirjutatud. Kohe hüüumärkidega ja puha. Millegipärast Pole ei Kadaka troostis ega ka Saabianti juures seda muret kurdetud. Midagi kolises küll, kuid tegu oli kokkukukkund katalüsaatori ja geneka rihma pingutusamordi kolinaga. Nüüd mõlemad kolinad kadunud. Ja ülla-ülla külmkäivitusel suht vaikne. Seega võta mitme eksperdi hinnang.
Muuseas, mul 300k ees ja sõidan veel orig. ketisatsiga. Vähemalt ei ole viimase 150k jooksul kette vahetatud - seda ma tean.
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#60

N Veebr 21, 2008 19:11

Cyberi autol on siiski ketikolin täiesti olemas-külmalt käivitades:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#61

N Veebr 21, 2008 19:15

No mul on see Kadakas välja kirjutatud arve peal..:)
Aga mingi asi mul seal häält teeb külmalt käivitades küll, võtab paariks minutiks alguses vibra keresse. Kui pisut pöördeid hoida kõrgemal... nii pisut 1krpm peale, siis jääb vibra vakka... Kui aus olla, siis ma ei suuda sellest üle küll mingit muud kolinat kuulda..:red: Samas ma ei tea, kaua mul seal see genekarihm sõitnud on. Võimalik muidugi, et sealt midagi. Ega ma tormagi kohe, hetkeplaan oli hoopis koliseva esisillaga tegeleda..:) Kui muidugi see jahutusejama nii lõpeb nagu praegu seis on.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 581
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#62

N Veebr 21, 2008 20:46

to suur--tule kontrollime, kuulame asja üle kui kahtled..raske uskuda,et niisama huvi pärast mehed arvele juttu kirjutavad..aga mine tea muidugi..võibolla esitus siis
suur
Postitusi: 3922
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#63

N Veebr 21, 2008 21:08

Väga OT.
Algselt postitas: mad1
to suur--tule kontrollime, kuulame asja üle kui kahtled..raske uskuda,et niisama huvi pärast mehed arvele juttu kirjutavad..aga mine tea muidugi..võibolla esitus siis

Tol hetkel oli erinevaid kolinaid nii palju, et see võis üldkokkuvõttes ketimürana tunduda. Aga mingit kosmilist kolinat seal tõesti veel pole. Olen ketikolinat kuulnud ja tean mis see on. Ei hakka oma autoga niisama lakisse ronima ja defekteerimise peale raha raiskama. Hetkel tundub kõik toimivat. meenub see vanarahva tarkus, et ära s*tta torgi, läheb veel haisema.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 581
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#64

N Veebr 21, 2008 21:16

selle kuulatamise eest ei küsi keegi sentigi..samas kui kolinaid palju, siis vast jah mõistlikum kõik korraga korrastada:)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#65

K Apr 16, 2008 9:20

Nii, teeks väikese update. Kevadised korrastustööd. Vahetatud ketid, turbo (Garrett), rihm, rullikud, rihmapingutusamort. Paar nädalat on all juba uued Superaerod koos Fulda rehvidega (tänud Djk-le..;) ). Lähiaja plaanid sisaldavad veel uut amordiringi ja polüuretaanpukse, vaja pisut lõdvikuid uute vastu vahetada ja nipet-näped veel.

Vanal turbol oli paarist labast külma poole peal killud väljas, sellest ka "trollibussiefekt" ehk räme vile kiirendamisel. Loks oli võlllil ka üsna kole. Kui Iisak garaazhist fotoka leiab ehk saab pildi ka sellest..:)

Kui ilm vähe soojemaks läheb, saab vast ka mõne normaalse pildi teha nende algsete müügipiltide asemele.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#66

K Apr 30, 2008 12:11

Mmmmmm, täiesti uskumatu, millist imet teevad uued amordid-puksid auto all. Tekkis lausa seos roolikeeramise ja auto suuna vahel..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6972
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#67

P Mai 04, 2008 18:59

Kui veel mõlemale sillale "Strut`d"panna ja tagasilla kere-kaigaste ühendustesse ARETADA uretaanid(ei toodeta 1-1 sobivaid),saaks VÄGA JUHITAVA auto;) .
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#68

E Mai 05, 2008 8:40

Jaah, ilmselt saaks. Aga arvestades, et ma väga rada sõitma ei kipu selle autoga, siis hetkel täiesti piisab. Kui leiaks üles selle koha veel, kuskohast boost plehku paneb... :) Nõme vussss tuleb külge, kui vurr töötama hakkab korralikult..:P

Mingi ikaldus on veel tegelikult, kui miski 30kmh juures põlv sirgu lüüa, siis tekiks nagu cutoff :wtf: Stock Garrett ja stock soft... Samas ~70 peal ei juhtu midagi sellist, ikka 2 käiku alla ja minema... Tea, kas see õnnetus nimega BPC äkki?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#69

L Mai 24, 2008 19:08

jaah .. cutoffi piiri tõstmine lahendust ei toonud, ilmselt siis ikka see BPC plokib mingitel tingimustel. Peaks korra veel mingi bleederiga proovima, kas ikka on see jama... Tegelikult oleks tagumine aeg normaalne turbokell paigaldada...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#70

E Mai 26, 2008 21:31

Nüüd ka bleederiga katsetatud. Ongi vist väsinud see BPC..:(. Ei suuda suuremat tootlikkust ära siluda ja laseb cutoffini piigi sisse..:( Tavaliselt väsivad nad hoopis sedapidi, et rõhk ei lähe kohe kuidagi sinnamaani, kuhu lubatud. Aga huvitavalt palju toodab see garrett siiski, vana samasugune ei suutnud seda teha, või siis andis see BPC otsad sobivalt vahetuse ajal... Juhtmed-pistikud on ka kõik küljes, niiet see jama ka ei saa nagu olla...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2113
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#71

E Mai 26, 2008 22:06

Oleks seal mingi juhtmega kamm, siis lööks cutoffi iga kord kui gaasi surud ma arvan.

Garrett toodab oi-kui-palju, anna ainult õige soft talle hambu...ja siis hoia hambaid ristis, et kestaks :P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#72

P Juul 06, 2008 22:00

Nii.. asi on süvenev ja täna tegin auto LPT-ks...:( Nii ei saa rallit sõita, kui täiesti mõttetute varbagaasiga kiirenduste juures boostiseier juba punase lõppu end kerib. Cutoff on kiire tulema... (1.56b!!). Proovisime Sebastianiga ka ühe korralikuma BPC-ga, nagu oli parem, aga ikkagi... Samas sai selgeks ka see, et BPC küljest pistiku eemaldamine ei tee autot LPT-ks (Seier käis ikka punasesse korra..:freak: ). Võiks, aga ei tee..:) Selleks on ikka ja ainult C ja W vooliku omavaheline ühendamine. Vahepeal hakkas juba tunduma, et äkki on WG kinni jäänud, aga praegu LPT-na ei ole mingeid overbooste... T7 BPC hack... here I come...

PS. Madalsurveturbo imeb.... Tahaks öelda et vilinal, aga ta raip ei hakka isegi vilistama õieti...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#73

P Juul 06, 2008 22:16

1,56 bari?!?! Garreti matused peagi tulemas nii :drink:

terv, teager
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1498
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#74

P Juul 06, 2008 22:38

Turbomeeste rõõmud ja mured :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13539
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#75

E Juul 07, 2008 7:53

Cutoff on seal, rõhud ise ikka madalalmal..:)
Algselt postitas: teager
1,56 bari?!?! Garreti matused peagi tulemas nii
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta