5. leht 6-st

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Apr 21, 2010 17:22
Postitas teager
Hetkel saaks kõik liivapritsiga üle käia ja siis vikerkaarevärvi värvida - hiljem kena kapotialune :cool:

terv, teager

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Apr 21, 2010 17:31
Postitas Cyber
Vaata kus koledad inimesed, on mu auto puhta ära lammutanud..:D :D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Apr 21, 2010 17:44
Postitas Jupats
Esimeselt pildilt paistis mulle algul, et kolvi pind on kartulimaaks muutunud:D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Apr 21, 2010 17:58
Postitas iisak
Algselt postitas: teager
Hetkel saaks kõik liivapritsiga üle käia ja siis vikerkaarevärvi värvida - hiljem kena kapotialune :cool:

terv, teager

Juu never nouu:poke:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Apr 22, 2010 8:17
Postitas vmaster
Algselt postitas: Cyber
Vaata kus koledad inimesed, on mu auto puhta ära lammutanud..:D :D


nojah ja kuidas sa nüüd sõidad kui mootor juppideks? :D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Apr 22, 2010 15:57
Postitas Ets
Cyber, vaatan vanu postitusi ja mitte ei saa aru, miks sul auto laiali on. Kas ikka sama teema jätkumine, mis sai alguse sügisel või on vahepeal juhtunud midagi, millest rääkinud pole. SAABIpäästmise üritusel olid ju ikka sama tonnisega? Või olen mina midagi täiesti kahesilmavahele jätnud :conf:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Apr 22, 2010 16:10
Postitas Cyber
Sama teema ikka .. kolvirõngaste vahetus seoses rämeda õlikuluga. See põhjus ka eespool mainitud. Vanad rõngad olid nii kinni olnud, et neid pidi kolvi küljes jõumeetoditega eemaldama. Lihtsalt ma vahepeal põletasin õli seni kuni pisut raha kogusin, et suurem töö ette võtta...

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Juun 03, 2010 10:11
Postitas Cyber
Uuendaks teemat.
Ülalpool piltidel nähtav lego on nüüdseks juba tükk aega koos olnud jälle. Masin käib nagu kell. Lausa uskumatult ilusti võrreldes eelnevaga (ja see eelnev tundus mulle ka täitsa hästi käivat). Õli enam ei söö, kütusekulu tundub, et on langenud mingi liiter kuni kaks isegi (seda peab küll veel pisut kauem testima).

Aprilli lõpus sai ülevaatus läbitud ilma suuremate tõrgeteta (üks parktuli ei põlenud ..:) ).

Salongi temperatuuri andur hakkas hiljuti jälle sirisema. Kunagi seda juba sai lahti kistud ja puhastatud. Nüüd enam puhastama ei hakanud ja ostsin uue. Milline meeldiv vaikus tekkis autosse ..:)

Juhtmed said ECU-st autosse veetud ja möödunud nädalavahetusel ka pisut logitud... Tundub, et softivahetus ootab ees. See, mis logidest paistis, ei olnud kõige meeldivam. Kippus täiesti mõttetu boostiga juba detoneerima. Igatahes saab see Maptun-i algetega soft millegi muu vastu vahetatud, kui isand Sebastianil aega leidub.
Mingeid kiirendusi sai mõõdetud, 0-100 - 6.9-7 sek, 70-120 on ka kusagil logides, Seb äkki vaatab järgi..:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Juun 03, 2010 12:05
Postitas mart284
Algselt postitas: Cyber

Mingeid kiirendusi sai mõõdetud, 0-100 - 6.9-7 sek, 70-120 on ka kusagil logides, Seb äkki vaatab järgi..:)


No palju sa ikka pooliku mootoriga masinast soovid saada :)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Juun 03, 2010 12:38
Postitas Cyber
See on täiesti piisav sellest poolikust mootorist..:) See on pisut väiksem number, kui su "terve" mootori puhul, kui ma ei eksi..:) Lihtsalt enne ei teadnud seda numbrit, nüüd tean..:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Juun 03, 2010 12:42
Postitas Jaanus
Mul on päris hea soft ja gps olemas, mis möödab päris täpselt 0-10(-250km)km/h välja. Endal möötsin, uskumatult normaalsed olid, kuid peaks ainult parema raja leidma, kus testida ;)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Juun 03, 2010 12:46
Postitas IFF
Algselt postitas: Jaanus
Mul on päris hea soft ja gps olemas, mis möödab päris täpselt 0-10(-250km)km/h välja. Endal möötsin, uskumatult normaalsed olid, kuid peaks ainult parema raja leidma, kus testida ;)


*cough* Kiltsi *cough*

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Juun 03, 2010 13:39
Postitas Cyber
Seb saatis logid... 70-120 põhjagaasiga 5.7 sek..:) Sedasi võib täitsa möödasõite teha..:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Okt 06, 2010 20:35
Postitas Cyber
Polegi tükk aega miskit kirjutanud. Peale kevadist mootoriremonti 10k km läbitud ja aeg mõningaseks hoolduseks. Õlivahetus nii kastis, kui mootoris. Rihmamajanduse vahetus, 2.5 aastaga pinguti täiesti seebiks ja rullid ka sellised poolpidused. Salongi sai kõrvalistuja juurde tasku muretsetud.

Kevadise mootoriremondi tulemusena võib öelda, et õlikulu ei ole enam. Tõeliselt marginaalne vähenemine, kui sedagi.

Millalgi suvel sai veelkord softi vahetatud autol (peale seda kui need eelmised testimised sai tehtud). Ideeliselt peaks suht knockivaba olema nüüd.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Veebr 02, 2011 14:34
Postitas Cyber
Jääkonarused lõpetasid summuti elu. No eks ta oli juba ka piisavalt läbi ussitanud selleks, et natuke kõvema raputamise peale kinnituskonksu kohale auk tekitada. Lisaks oli mõlema flantsi juures juba uss vähe pitsiliseks närinud toru. Peale mõningat aega lörinat (ise olin laisk) sai täna uus keskosa alla ja saabus jällegi vaikus. Vahepeal mõtlesin isegi, et äkki peaks kogu tagumise osa upgradema, aga sis mõtlesin ikkagi ringi.
[img=600x400]http://www.saabiklubi.ee/~cyber/pildid/02022011.jpg[/img]
[img=600x400]http://www.saabiklubi.ee/~cyber/pildid/02022011_2.jpg[/img]

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: R Veebr 18, 2011 21:53
Postitas Cyber
Nii, homme hommikul saab sooja autosse istuda ehk... Nimelt Osavate Käte Ring herr Trionicu näol installeeris plokisoojenduse ja salongipuhuri. Tootjaks Defa. Töökojas olles sai auto ka altpoolt jääst ja lumest puhtaks kraabitud, täiesti vaikseks muutus asi, ei mingeid kahtlaseid kolinaid enam.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: L Veebr 19, 2011 18:30
Postitas NO FEAR
Palju DEFA vent maksab?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: L Veebr 19, 2011 18:33
Postitas teager
Palju DEFA vent maksab?

Siin on mõned hinnad välja toodud, eks see oleneb ka puhuri võimsusest ning kontaktidest, palju maksab ;)

terv, teager

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: L Veebr 19, 2011 21:42
Postitas zill
NB! Lisandub mootorisoojenduse elemendi hind

Huvitav palju see element maksab?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: L Veebr 19, 2011 23:21
Postitas TFK
Loodame et Cyber ei pahanda!!!

B234,B206 sobiv number 379 element 52,86 euri

Ühendus kaaablite komplekt 785 45,70 euri

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Veebr 20, 2011 15:19
Postitas Cyber
TFK mainitud on siis plokisoojenduselemendi juhtmed, Salongisoojenduse korral tasub võtta juba komplekt, kus salongivent olemas on, seal ka kõik juhtmed, millele siis vaid küttekeha lisaks vaja. Autoeksperdi hinnakiri kusagil 30-da lehekülje kandis Defa asjad. Komplektiga odavam, kui jupphaaval.

EInoh, härg värk, väljas oli -17, autos sees +10....
Et Defa enda taimer haiget hinda maksis (no mingi 100+€ vist), siis lahendasin asja umbes 10 €-ga. Ostsin progetava taimeri ja panin voolujuhtme vahele. Et õues oleva pistikupesa külge ei mahu ükski taimer mul, siis pidin natuke seespool juhet vedama, ühe lisapistikupesa seina peale panema ja õuepesa juhtme läbi taimeri siis ühendama. Nüüd progen soojas toas kasvõi 7 erinevat aega/intervalli.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Veebr 20, 2011 17:43
Postitas teager
Aga kuhu autos ventilaatori kinnitasid? Pole seda ruumi seal ju eriti...

terv, teager

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Veebr 21, 2011 8:40
Postitas Cyber
Ventikas käib "sahtlis". Hetkel on asi lõpuni viimistlemata, aga põhimõtteliselt hakkab käima klambriga kõrvalistuja jalgade juures tasku külge. Kui keegi autos istub, siis võib lihtsalt tõsta sahtlisse sisse. Ja suveks võib üldse koju riiuli peale tõsta, ei ole juhetpidi autosse laulatatud, pistik on vahel. Ja see puhur on tegelikult vaid 35mm paks. Miski uuem variant. Vana poleks ilmselt sinna kuidagi mahtunud nii.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: R Apr 01, 2011 9:12
Postitas Cyber
Kurat, tänane päev algas "hästi". Asi, mida ma juba mitu aastat olen kartnud (ja üldse mitte ainult selle autoga), juhtuski. Tuul puhus väravast välja tagurdades värava ilusti peegli ja kere vahele kinni ja nii ma omale mõlgu kõrvalistuja ukse sisse saingi... Peegli keeras ka ilusti tagurpidi, see õnneks tuli enam-vähem paika tagasi.

See hetk, sekund, kui pea teisele poole peeglisse vaatamiseks ära keerasin.... kurat!

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Juun 09, 2011 9:53
Postitas Cyber
Näe pole 2 kuud midagi kirjutanud....

Mai kuuga sai ülevaatus läbi. Loomulikult jõudsin ma viimasel päeval alles TÜV punkti. Muidu oli kõik enam-vähem, aga tagapidurite pidurdusjõud nii palju erinev, et onud palusid mul lähiajal tagasi tulla (54%, tohib olla 30%). Sama asja näitas käsipidur. No mis seal ikka, eks ma teadsin ka tegelikult, et seal mingi väike ikaldus on, talvel hakkas ühe poole kässar trikitama jms. Ikaldus osutus siiski pisut suuremaks. Tulemus on nüüd see, et mul on uued tagapidurid ja klotsid, vahetatud pool piduritorustikust ja sisse läks Castrol Response pidurivedelik, mis loodetavasti pisut rohkem pidurdamist kannatab ilma keema minemata. Üsna paras investeering oma ohutusse.

Ja noh.. peale seda oli pidurikontrollis erinevuseks mingi 2% vist..:P See aparaat ei tundu ka ise just eriline täppisriist olema, niiet võib mõõteveaks selle lugeda..:)