Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1739
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto:

#126

N Juun 09, 2011 17:29

Hea vedelik on see
Sent from my Monte Carlo using B204
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13568
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#127

R Nov 16, 2012 11:41

Hmm, rohkem kui aasta pole siia midagi kirjutanud.

Peab lausa mõtlema, et mis siis toimunud on selle aja jooksul.
Vahetatud tagapiduritest üks läks garantii korras vahetusse, sest käsipiduri süsteem lihtsalt ei toimetanud seal sees. Peale esialgset paikaajamist 3-4 kasutamisega andis seal midagi järgi ja kang liikus järjest ülespoole ja üks pool enam ei pidurdanud. Ilmselt pean ma ka trossid üle vaatama. Selle aasta esimese külmaga sain ma bussiga tööle tulla, sest kässar lihtsalt maha ei tulnud. Pärast temperatuuri jõudmist plusspoolele taastus ka käsipiduri töövõime.

Kõige suurem asi selle aasta ja natukese peale jooksul on tegelikult mootorivahetus..:) Ühel kevadisel päeval, kui ilm oli just enam-vähem ilusaks läinud, sai poest tulles korra põlv sirgemaks lükataud. Peale seda esimese foori alla jõudes lonkas mootor üsna korralikult. Üks pütt oli kadunud. Kodusel teel ei leidnud ma sealt midagi, arvuti näitas meeletus koguses knocke ja õli karteris oli vahus. Noh, oligi üks kolb otsa andnud. Pragu rõngaste vahel. Odavamaks osutus teise mootori soetamine, kui kolvikomplekt ja kapremont. Nii saigi Tartust üks komplektne mootor muretsetud. Nüüd on see mootor mind ca pool aastat teeninud ja praegu on küll ainult kalla ja talla..:) Lõpuks sai varasematel lehekülgedel jutuks olnud õlipõletamine kah otsa, süüdi oli ilmselt siiski vana mootori polokikaas. Oli küll remonditud, aga näe ikka ei toimetanud korralikult (esialgu sai "uuele" plokile vana kaas pandud, sest see oli ju remonditud..:P aga õli põlemine jätkus. Pärast "uue" pea installi pole õlitase vist millimeetrit ka muutunud..:) )

Järjekordselt hakkab kesklukk jamama niiskusega, aegajalt ei pane lukku ega tee lahti uksi. Ilmselt vajab ülejootmist see klots, peaks olema veel jootmata.
Sügise poole tegi ABS trikke, vilgutas tulukest täiesti suva hetkedel, vahel aktiveerus juba väga õrnal pidurdusel. Praegu pole juba jupp aega esinenud, ei teagi, mis värk siis oli.

BPC klapi (t7 oma) peab välja vahetama, praegu sõidan kerge jalaga, sest iga järsem vajutus produtseerib liigse rõhu ja sellega koos ka cut-off-i. Enam ei aita ka klapi küljest juhtme eemaldamine, et LPT-ks teha. Tuleb vist abivahend välja otsida ja C ning W voolikud kokku ühendada. Talvel pole selle boostiga miskit peale hakata nagunii.

Kui nüüd leiaks veel kellegi, kes autot peseks ja talveks natuke ettevalmistusi teeks... Laiskus on ikka üks jube loom..:) Isiklikku katusealust selle jaoks ka pole, see ilmselt on põhiline demotivaator siin.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#128

R Nov 16, 2012 12:11

Hmm, rohkem kui aasta pole siia midagi kirjutanud.

Järjekordselt hakkab kesklukk jamama niiskusega, aegajalt ei pane lukku ega tee lahti uksi. Ilmselt vajab ülejootmist see klots, peaks olema veel jootmata.


Lase Trionicul Cobra peale ümber ehitada. Eelmine aasta sai minul lõpuks siiber sellest, iga talvisest/sügisest jootmisest (sai 2x ülejoodetud moodul vahetatud uuesti joodetud, jne).

Töötab täpselt sama moodi originaal puldiga jne, ainult, et Töötab. Polnud teamis suur töö ka ning cobra '"klots" oli ka mõistliku hinnaga.

Minu masin oli nn katsejänes, nüüd peaks isand Trionicul pilt selgem ning töö kiirem olema. :)
Iga ratas veab and then some!
Tnis
Postitusi: 73
Liitunud: E Nov 06, 2006 10:39
Asukoht:
Auto:

#129

P Nov 18, 2012 12:10

Tore lugeda, et mootor peal ja hästi toimetab, mul endal oli ka õlitase stabiilne, igav vaadatagi kohe. :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13568
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#130

T Mai 07, 2013 15:40

Jälle pikem paus kirjutamises olnud. Aga otseselt midagi ju juhtunud ka pole... Muudkui aga bensiini põletatud.

Aga et hoolduse aeg tuli kätte, siis läksid vahetusse õli ja filtrid.
Viimase paari nädala jooksul tekkinud imelik ulumine sõidu ajal osutus lõhkise pooltelje kummi süüks ehk siis üks välimine pooltelje ots läks vahetusse.

Ees on need Black Diamondi kettad veel normaalsed, aga klotsid said uued praegu, sest lagunesid tükkideks, kui pooltelje otsa vahetuseks asi laiali võeti. Ma nüüd ei mäletagi, kas tegi oli veel algupäraste BD enda klotsidega või olid need ka vahepeal vahetatud. vist ikka BD omad siiski.

Oma aja olid ära elanud tagumised kettad (et siis mingi peaaegu 4 aastat pidasid vastu). Praegu siis jälle tavaliste ketaste-klotsidega taga.
Üht-teist on veel vaja korda teha nagu näiteks uus esiklaas muretseda, aga kõige põletavamad asjad on praegu tehtud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13568
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#131

T Aug 13, 2013 18:35

Nii vahva, tagurdasin parklas pisut lohakalt ja keerasin rattaga vastu äärekivi. tulemuseks suht korralik auk rehvis. Lappida pole miskit enam. Peab ikkagi suvekad lõpuks alla keerama, ehk veab selle ajani välja, kui talvekaid ostma peab...

Või siis on kellelgi üks Michelin X-Ice 2, mõõduga 195/65/15, üle, siis võib mulle pakkuda.

Tungraud on ka ikka jubedus. Ma ei kujuta ettte praegu, kuias ma kusagil maanteel oleks seda ratast vahetanud. Isegi kena sileda kivi peal suutis ta järgi anda ja üle keerme "krünksti" tagasi lasta just siis, kui ma tahtsin tegutsema hakata..:( Kas tõesti peaks ideaalselt horisontaalne ja sile pind olema, et see tung toimiks..:( Õnneks sai kodust lasta tuua garaažika, sellega läks ludinal see vahetus.

Lisatud failid
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#132

T Aug 13, 2013 19:04



Tungraud on ka ikka jubedus. Ma ei kujuta ettte praegu, kuias ma kusagil maanteel oleks seda ratast vahetanud. Isegi kena sileda kivi peal suutis ta järgi anda ja üle keerme "krünksti" tagasi lasta just siis, kui ma tahtsin tegutsema hakata..:( Kas tõesti peaks ideaalselt horisontaalne ja sile pind olema, et see tung toimiks..:( Õnneks sai kodust lasta tuua garaažika, sellega läks ludinal see vahetus.


Ma olen oma autot küll "põllupeal" pidanud üles tõstma. Sai pandud lapik paekivi alla.

Äkki sul lihtsalt mingi närakas isend?
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13568
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#133

T Aug 13, 2013 19:56

Võibolla tõesti...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
maxuud
Postitusi: 531
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#134

T Aug 13, 2013 22:26

Arvan, et ei ole närakas isend. Minu praktikas juhtus sellist ülehüppamist nii klassiku kui ka tonnise tungraua puhul (samad tungid ju mõlemal). Suurem põhjus on vast tõstekõrguses, sile aluspind peab muidugi ka olema. Kasutasin lapiti 50 x 100 mm prussi juppi aga kannatab ka 10 cm lisakõrgendust kasutada ja nii on tõstmine tunduvalt kergem ja ülehüppamine usutavasti välditav.




Tungraud on ka ikka jubedus. Ma ei kujuta ettte praegu, kuias ma kusagil maanteel oleks seda ratast vahetanud. Isegi kena sileda kivi peal suutis ta järgi anda ja üle keerme "krünksti" tagasi lasta just siis, kui ma tahtsin tegutsema hakata..:( Kas tõesti peaks ideaalselt horisontaalne ja sile pind olema, et see tung toimiks..:( Õnneks sai kodust lasta tuua garaažika, sellega läks ludinal see vahetus.


Ma olen oma autot küll "põllupeal" pidanud üles tõstma. Sai pandud lapik paekivi alla.

Äkki sul lihtsalt mingi närakas isend?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#135

T Aug 13, 2013 22:32

Need tungid ongi ühekordeks kasutamiseks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13568
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#136

N Aug 15, 2013 9:46

Nojah ... tuligi selleks aastaks ikkagi suvekad alla keerata. Jube..:) ära harjund selle pehme 15"-ga. 16" ja parajad pastlad suvekad lärmavad ja auto otsib pidevalt rada Tallinna tänavatel. Aga noh, kannatab ära kuni uuesti talvekad alla peab keerama.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
timutit
Postitusi: 578
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#137

R Mai 29, 2015 15:26

.... annab tiivad ....



Lisatud failid
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13568
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#138

R Mai 29, 2015 15:39

Oijeerum..:) pea 2 aastat pole kirjutanud siia.:D Millegipärast oli tunne, et päris nii palju aega möödas pole.

Aga no kallan ja tallan. Nüüd sai natuke iluravi ka. Roostevabad esitiivad. Ülevaatusele peaks ka minema. Hetkel on täitsa julge tunne selles osas, isand Trionic vahetas hunnikus igasugu kolisevaid juppe ära.

Mõni päev tagasi sai 300000 km ka täis. Pilt tähtsast sündmusest on telefonis, ei viitsi teda praegu sealt taga ajama hakata..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#139

R Mai 29, 2015 16:56

No kas peab su käes 10 aastat vastu??

KÜMME AASTAT! See juba on midagi! :drink:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1479
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#140

R Mai 29, 2015 17:00

Teeme "klubi" :) Hall NG on alates november 2005 minu tallata olnud. Aeg lendab :drive:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13568
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#141

K Dets 16, 2015 18:24

Katsuks tihedamalt kirjutada, kui 2 aastase vahega..:)

Üldiselt midagi kirjutada ei ole, sõidab. Kallan ja tallan..:P Eelmine nädal sai hoolduse jälle, õlid-filtrid jms. Radika lasin ära vahetada. Leemendas ja nõudis iga paari nädala kohta ca liitri jahutusvedelikku...:/ Eluiga oli sel siis vist 6-7 aastat. Sai vahetatud vist siis, kui Troost veel Kadaka teel toimetas ...
Aknapesuvee paak on lõhki, selle sain Vulkanuse käest, nüüd peab ära vahetama. Terve suve sain läbi ilma aknapesu veeta..:D Aga praegune tatine ilm mäkerdab eriti hästi.

Mingi imelik kolks on kusagil esisillas (vist). Trionic küll väntsutas läbi kõik ja midagi ei leidnud, sillapulikad pidid tihedad olema... Avaldub asi minu aru saamist pidi siis, kui auto ühelt küljelt teisele kaldub (piisab ka piisava raadiusega kurvest või tänavanurgast) või kui rooli ühest servast teise kruttida, siis käib kusagilt mingi krõnks... Sirgelt kruusateed sõites mitte mingit klobinat. Täiesti fantoomvärk. Aga noh, eks see lõpuks ole näha, kui midagi katki läheb..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1739
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto:

#142

K Dets 16, 2015 18:42

vedrukrõnks, kui koha peal keerates ka teeb
Sent from my Monte Carlo using B204
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13568
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#143

N Aug 18, 2016 10:39

Nojah, ei tule ikka väga tihedalt kirjutamine välja..:P

Imelik kolks on ära kadunud... Ei mäletagi millal, aga päris kaua pole kuulnud. Ilmselt millalgi kevadel, kui jälle Trionicu juures tõstukil rattad rippu lasti..:P Noh, et väike hooldus jms. Esimesed kettad-klotsid said vahetatud. Seekord tavaliste vastu. Peaks ütlema, et vähemalt need eesmised Black Diamondi kettad pidasid küll uskumatult kaua, 2009 sai need alla keeratud ja siiani seisid nad sirgena, lihtsalt väga ära kulusid.

Ülevaatusel avastati loksuv rooliots. Sai vahetatud.

Ühel heal päeval Peterburi maanteel sõites hakkas auto alt kostma häirivat kolinat... Paagivits läks lihtsalt pooleks..:mad: See, mis oli vahetatud aastal 2009. Vahetamise ajal sai avastatud, et pooltelje kaitselutt oli väsinud, sai ka vahetatud.

Nüüd vahetasin roolilati, sest vana lekkis ja kolises (logi järgi olen ma seda juba aastal 2009 kurtnud..:) ). Uus (tegelt kasutatud) ei leki (loodetavasti, pole veel auto alla vaadanud, vaid paar päeva möödas). Kerge loks oli siiski sees, aga vähem, kui vanal, loodetavasti siis kestab mõnda aega. Roolil hoopis teine tunnetus praegu. Natuke nagu kangem ja pump undab ka vähem (see võib muidugi olla selle teene, et õli on nüüd piisavalt). Sillapingis sai ka käidud, et vahetuse järgselt laiali vaatavad rattad jälle õiges suunas vaataks.

Aknapesuvee paaki pole endiselt vahetanud. Sel hangitud paagil kukkus üks (isetehtud) kinnitus enne ära, kui paigaldama sai hakata. Mingi hulga vedelikku suudab praegune sees hoida ja suvel pole väga vaja ka läinud. Tegelikult, kui keegi teab mingid eriti härga liimi, millega seda va paaki liimida õnnestuks, siis ma kuulaks nõuandeid. Ma liimiks selle kõrva tagasi ja ikkagi vahetaks ära millalgi...

Kevade poole sai autosse kaamera ka paigaldatud (Joovuu-X). Nagu tavaliselt, kui on millegagi jäädvustada, siis ei toimu midagi..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saabu
Postitusi: 720
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#144

N Aug 18, 2016 10:46

Aknapesupaagi remondiks kasutasin tavalist autopahtlit, sest ükski liim (kahekomponentne EPO), ega silikoon ei jäänud pidama ja paaki on päris jama kätte saada.Oma 5 aastat pidas vastu, kuni sai vahetatud koos mootori vahetusega, siis pääses ligi.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13568
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#145

N Aug 18, 2016 10:54

Mul on üks terve paak, aga üks kinnituskõrv on lännu, seda vist pahtliga ei lapi..:( Auto peal on kusagilt lekkiv paak, mille on kinnitused terved... kahjuks kahest ühte ei saa teha...

Ega ma ka väga ei kiirusta ainult paaki vahetama..:) See pole kõige inimsõbralikum töö. Aga kuna mul tegelikult väntvõlli kastipoolne simmer pisut lekib, siis peab selle vahetuse peale mõtlema hakkama ja no see on juba piisavalt kole töö, et möödaminnes ka paak ära vahetada..:P Ilma poolt autot osandamata seda ju ei tee...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 809
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#146

N Aug 18, 2016 12:26

Jube kondiväänamine on, kuid olen saanud hakkama ilma poolt autot osandamata... Pärast oli muidugi tunne, et kui jälle lekkima peaks hakkama, siis võtan CC pesupaagi ja ehitan süsteemi ümber. Siiani pole õnneks lekkinud, ptuiptuiptui
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13568
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#147

N Aug 18, 2016 12:40

Nojah, mulle tuli just pakkumine terve paagi peale ka..:) Niiet liimima vist ei pea hakkama..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta