2. leht 6-st

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Apr 08, 2007 0:57
Postitas heikiw
Hea on ikka Inside infot omada!!!:P:PAga autu on väga kena!!!!

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Apr 08, 2007 13:06
Postitas petsraibe
õnnitlused!

praegu tundub väga kompu olevat. otsisin isegi midagi tumedamat, et tagaklaasid ära toonida. minu punase peal paistaks toonklaas suht perversne, aga see selleks. kui said 125kW-ga arvele võtta, siis on võit kindlustuse pealt üsna märgatav. huvitav, mis VIN kood tema tegeliku tüübi kohta ütleb, FPT/LPT? kas täishoolduse lasid ära teha peale ostu? mul tundus algul küll originaalõli sees olevat või oli keegi tõrva mootorisse valanud.
eks autost ole ikka kaks korda rõõmu - siis, kui ostad ja siis, kui maha müüd.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Apr 08, 2007 13:11
Postitas vulkanus
kes see ikka kindlaks teeb seal ARK is palju sul neid kiluvatte on ja mõõta ju ka ei anna.
Enda oma täpselt sama moodi, kurat teab palju neid hobuseid seal all on, maksan aga ikka 125 kilu eest

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Apr 08, 2007 13:31
Postitas Cyber
VIN ütleb FPT. Ja arvel oli ta juba enne mind.
Auto on viimased paar aastat Eestis olnud ja tehnohooldused on tehtud VM-is. Arved on mul olemas. Mingit täishooldust ma veel teinud pole, kastiõlid on ilmselt värsked ja mootoriõli paistis läbi..:) (vahetatud eelmise aasta lõpus). Üht-teist on kindlasti vaja teha (mootori kanduripuksid, voolikud jms), aga see ei ole hetkel väga põletav.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: R Apr 27, 2007 19:41
Postitas saabu14jr
aga millega sa meelsamini ringi sõidaksid kas selle hõbedaga või tonnisega???

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: R Apr 27, 2007 20:29
Postitas Cyber
Seda on raske öelda. Mõlemaga sõidaks..:) Tonnisega hea kulgeda, automaat ju. Klassikuga on jää peal ilmselt lõbusam..:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Mai 02, 2007 19:22
Postitas Cyber
Täna said vahetatud mootori kanduripuksid. Kel tunne, et peaks ka seda tegema, siis arvestage summaga 1700.-. 2 puksi ja tööraha. Iisak väistis, et nii ribadeks pukse polnud ta veel näinud..:( südamik kukkus lihtsalt välja pressi vahel

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Mai 02, 2007 19:40
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
Täna said vahetatud mootori kanduripuksid. Kel tunne, et peaks ka seda tegema, siis arvestage summaga 1700.-. 2 puksi ja tööraha. Iisak väistis, et nii ribadeks pukse polnud ta veel näinud..:( südamik kukkus lihtsalt välja pressi vahel

Mis imepuksid sa sinna panid? Mul vahetati nimetet puksid Troostis novembri lõpus ja tükihind oli 325 krooni. 2 tk 650 krooni + tööraha. Kas tõesti tööraha nii palju....
Mul tehti tollal üht teist veel ja tööraha oli kokku 1800. Nii et ei oska adekvaatselt hinnata, palju sellest õlide-filtrite-küünalde vahetuseks kulus ning palju pukside vahetuseks.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Mai 02, 2007 21:08
Postitas Cyber
Tükihind 262.71+km (310 vist siis...). Tööd 2.75h +km... vist siis 400 tunnist. Hinnakiri on veebis kuupäevaga 01.12.2006

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Mai 03, 2007 7:27
Postitas suur
Njah, siis kuluski aega nagu kahtlustasin. Esimese hooga vaatasin, et 1700, mida kuradit.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: L Mai 05, 2007 9:34
Postitas saabu
Kas sa vahetasid ainult ülemised 2puksi või tegid veel midagi?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: L Mai 05, 2007 9:55
Postitas Trionic
Algselt postitas: suur
Njah, siis kuluski aega nagu kahtlustasin. Esimese hooga vaatasin, et 1700, mida kuradit.

Kui generaatoripolt(ülemine) normaalselt ei irdu-sisekuuskandid on seest tühjaks keeratud-siis läheb paratamatult kauem aega:wise:
Cyberi autole sai mõlemad uued poldid pandud-ilma rahata:thumb:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: L Mai 05, 2007 10:06
Postitas Cyber
Algselt postitas: saabu
Kas sa vahetasid ainult ülemised 2puksi või tegid veel midagi?
Ülemised puksid ainult. Lähenen vähehaaval, kõike korraga ei saa..:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: L Mai 26, 2007 21:11
Postitas Cyber
Selle nädala tegemised olid uued piduriklotsid ja õlivahetus. Täna vahetasin ka vaakumvoolikud silikoonide vastu. Tõeliselt kivistunud olid vanad. Piisas väga vähesest puutumisest, et käed nägid välja nagu oleks söetükki pihus veeretanud. Vahetamata jäi hetkel ainult see ots, mis salongi läheb, ma lihtsalt ei tea hetkel palju selleks lammutama peaks. Lähemal ajal tuleb leida ka uus kummimuhv karterituulutuse torule. See toru loksub seal kaane küljes ja ilmselgelt ei täida oma kohust päris nii nagu peab.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Mai 30, 2007 21:31
Postitas Cyber
Üleeile sai ülevaatusel ära käidud. Onudel ei olnud muid küsimusi, kui et "Kas ohukolmnurk ja tulekustuti on?". Ilusti ilma märkusteta läbi. Nädalavahetusel sai veel ka korra tulede kõrguse regulli mootoreid uuritud, et miks ei tööta. Kiskusin ühe poole lahti, mootorit pilbasteks ei vedanud, ainult juhtmed maha ja mootor küljest. Midagi ei avastanud, panin kokku tagasi sama targalt, kui olin alustanud. Täna liigutasin seda regulaatorinuppu ja oh imet, tuled liikusid. Saa siis nüüd aru, milles see jama oli :freak:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Mai 30, 2007 22:58
Postitas spark

Mõned autod on nagu naisedki, neil on haigelt suur tähelepanuvajadus. Midagi ei peagi tegema, ainult pead silitama ja nad on rahul :P

oleks ka mul nii, et piisaks anult silitamisest ... Cyber sa oled õnneseen :thumb:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Juun 04, 2007 18:02
Postitas Cyber
Nii, konditsioneer puhub jälle külma. Lekkeid ei tuvastatud (huvitav, kuidas ta siis tühjaks sai:freak: ), värvainet aeti ka sisse. Õhtu jooksul jõuavad esituledesse uued pirnid (Philips Silverstar) ja aknale uued kojamehed (Trico, raamita).

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Juul 02, 2007 14:05
Postitas Cyber
Tunnike tagasi said alla uued rehvid. Fulda Progresso - 205/60/R15, nii nagu ette nähtud. Võrreldes eelnevate M+S kirjadega rõngastega on ikka palju vaiksemad.

Nüüd julgeb kokkutulekul isegi vajutada, eelnevad rehvid olid väga madala kiirusindeksiga.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Juul 15, 2007 17:46
Postitas Pootsman
Liikusid nädalavahetusel Lõuna-Eesti kandis (Tartust Võru poole täpsemalt) ?
Üks selline TFG numbriga jäi silma kiiruse ületamisega:nono:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Juul 15, 2007 19:02
Postitas Cyber
Algselt postitas: 819ATP
Liikusid nädalavahetusel Lõuna-Eesti kandis (Tartust Võru poole täpsemalt) ?
Üks selline TFG numbriga jäi silma kiiruse ületamisega:nono:
Ei ole Tallinnast jalga välja tõstnud..;)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: T Juul 24, 2007 20:43
Postitas Cyber
Peaks siis ütlema, et üllatused jätkuvad. Positiivsed siis. Kiltsil miilisõidus 207 oli minu jaoks täitsa üllatus. Millegipärast olin ma täiesti kindel, et 200 jääb minu jaoks saavutamata, aga näe esimese korraga kohe 205 ja pärast natuke juurde..:)
Tänud Täpp pildi eest..:D Sealt lennuvälja otsast poleks muidu vist keegi ühtegi pilti saanud..:)
Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Juul 25, 2007 0:43
Postitas ametivend
Algselt postitas: Cyber
Peaks siis ütlema, et üllatused jätkuvad. Positiivsed siis. Kiltsil miilisõidus 207 oli minu jaoks täitsa üllatus. Millegipärast olin ma täiesti kindel, et 200 jääb minu jaoks saavutamata, aga näe esimese korraga kohe 205 ja pärast natuke juurde..:)
Tänud Täpp pildi eest..:D Sealt lennuvälja otsast poleks muidu vist keegi ühtegi pilti saanud..:)
Pilt


Pole hullu, ma ka täna proovisin oma saab 9000 147kw, sain umbes 2km lõigul 40km/h-215km/h kiirenduse ja pidurdusega 215km/h kätte:headbang:, kuna pidin küllat aktiivselt pidurdama siis piduripedaal muutus päris vedalaks, vist õige aeg pidurivedlik ära vahetada:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Juul 25, 2007 10:41
Postitas kaarel
Algselt postitas: ametivend
Pole hullu, ma ka täna proovisin oma saab 9000 147kw, sain umbes 2km lõigul 40km/h-215km/h kiirenduse ja pidurdusega 215km/h kätte:headbang:, kuna pidin küllat aktiivselt pidurdama siis piduripedaal muutus päris vedalaks, vist õige aeg pidurivedlik ära vahetada:)


OT: Kui sa tegid seda avalikul teel (ei rentinud mõnd lennuvälja ja ajavõtusüsteemi), siis pane pane end kirja ka Jõmm Saabiroolis teema alla.
Selliste asjadega pole minuteada küll kombeks siin hoobelda. Mõõtmistäpsusest ja -tingimustest ei ole üldse mõtet rääkida.:wall:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Juul 25, 2007 10:52
Postitas ametivend
Algselt postitas: kaarel
Algselt postitas: ametivend
Pole hullu, ma ka täna proovisin oma saab 9000 147kw, sain umbes 2km lõigul 40km/h-215km/h kiirenduse ja pidurdusega 215km/h kätte:headbang:, kuna pidin küllat aktiivselt pidurdama siis piduripedaal muutus päris vedalaks, vist õige aeg pidurivedlik ära vahetada:)


OT: Kui sa tegid seda avalikul teel (ei rentinud mõnd lennuvälja ja ajavõtusüsteemi), siis pane pane end kirja ka Jõmm Saabiroolis teema alla.
Selliste asjadega pole minuteada küll kombeks siin hoobelda. Mõõtmistäpsusest ja -tingimustest ei ole üldse mõtet rääkida.:wall:


Ju ma siis olen JÕMM!!
Aga jh tee oli muidu avalik, kuna sel teel just erilist liiklust ei toimu, ja nätavus on väga hea seal, siis ostsusatsin veits vajutada, se polnud hooplemine, 215km/ pole mingi eriline kiirus, saaks aru kui 250km/h oleks sõitnud:headbang:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Juul 25, 2007 11:01
Postitas Cyber
Kõtt mu auto teemast selle jutuga... Teed pätti, ära kelgi. Tahad legaalselt paugutada, osale vastavatel üritustel! Nii on meil siin kombeks.