3. leht 6-st

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Veebr 20, 2008 18:51
Postitas Cyber
Nii, polegi ammu midagi kirjutanud..:)

Sai siin vahepeal kurdetud teises teemas, et salong ei lähe soojaks enam... Nojah, kui pole enam mingit ainet, mis mootorist salongi sooja transpordiks, siis ei saagi minna soojaks! Ehk siis klassikaline murdunud radikalõdviku kinnitus. Ilmselt ei pääse ma ka ilma kõvera plokikaaneta... Sai ju mingi nädalake ringi sõidetud niimoodi, et "soojaks ei läinud" :red:. Õnneks sai Laki Autost radika kohe kätte ja auto sai Troosti jäetud.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Veebr 20, 2008 21:52
Postitas ill
Tonnisel siis mingit kellukest ei ole, mis helisema hakkab, kui vedeliku tase madalaks läheb?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Veebr 20, 2008 21:57
Postitas Cyber
eipole... isegi temperatuuriseier ei näidanud midagi tavalisest erinevat.... Vent küll vuhkis tihedamalt tööd teha, seda oli seisma jäädes kuulda. Aga suht lühidalt peale seisma jäämist...

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Veebr 20, 2008 22:02
Postitas ivomets
nii tore on vahepeal ka sellistest muredest lugeda, millest aru saan.
siis kui vent sul veel uhada viitsis pole tõenäoliselt vedelik päris otsas ja tänu sellele ka kahjustusi pole.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Veebr 20, 2008 22:08
Postitas Cyber
No kui ma näpuga täna voolikut lükkasin ja see, tonksti, küljest kukkus, siis ei tulnud sealt enam mingit vedelikku... Iisak kemiseeris pisut, et saaks vooliku külge ja garaazhist eest ära sõita. Korki paisupaagile ei julgeks peale keerata... Homme selgub täpsemalt, mis ja kuidas, kui radikas vahetatud on. Seniks muusikat..:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Veebr 21, 2008 0:50
Postitas triibutu
Jahutusvedeliku taseme andur on ju ometi olemas? Või kleepisid sinna teibi peale, et tuluke ei häiriks :)

(sõitsin just sellise taksoga, millel Airbag-i tuluke musta teibi vahelt läbi paistis :gun: )

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Veebr 21, 2008 11:37
Postitas Cyber
"Check radiator" ei hakanud tööle. Seda oleks ka üsna raske kinni kleepida..:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Veebr 21, 2008 17:28
Postitas Cyber
nonii, hetkel siis auto käes ja mõningase linnasõidu järel jahutusvedeliku kadusid ei täheldanud. Sooja tuleb salongi küll. Äkki siiski vedas..:P Vaatleme paari päeva veel, mis toimub.

Samas kirjutati arve peale mõningad read nagu "ketid kolisevad"... :wall: Vähemalt peale külmalt käivitamist. Soojalt on asi vaikne. Ega siis miskit tuleb see rada ka ette võtta.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Veebr 21, 2008 18:08
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
Samas kirjutati arve peale mõningad read nagu "ketid kolisevad"... :wall: Vähemalt peale külmalt käivitamist. Soojalt on asi vaikne. Ega siis miskit tuleb see rada ka ette võtta.

Tead mis, mul on ka Laki Troostis arvele ketikolina juttu kirjutatud. Kohe hüüumärkidega ja puha. Millegipärast Pole ei Kadaka troostis ega ka Saabianti juures seda muret kurdetud. Midagi kolises küll, kuid tegu oli kokkukukkund katalüsaatori ja geneka rihma pingutusamordi kolinaga. Nüüd mõlemad kolinad kadunud. Ja ülla-ülla külmkäivitusel suht vaikne. Seega võta mitme eksperdi hinnang.
Muuseas, mul 300k ees ja sõidan veel orig. ketisatsiga. Vähemalt ei ole viimase 150k jooksul kette vahetatud - seda ma tean.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Veebr 21, 2008 19:11
Postitas iisak
Cyberi autol on siiski ketikolin täiesti olemas-külmalt käivitades:wise:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Veebr 21, 2008 19:15
Postitas Cyber
No mul on see Kadakas välja kirjutatud arve peal..:)
Aga mingi asi mul seal häält teeb külmalt käivitades küll, võtab paariks minutiks alguses vibra keresse. Kui pisut pöördeid hoida kõrgemal... nii pisut 1krpm peale, siis jääb vibra vakka... Kui aus olla, siis ma ei suuda sellest üle küll mingit muud kolinat kuulda..:red: Samas ma ei tea, kaua mul seal see genekarihm sõitnud on. Võimalik muidugi, et sealt midagi. Ega ma tormagi kohe, hetkeplaan oli hoopis koliseva esisillaga tegeleda..:) Kui muidugi see jahutusejama nii lõpeb nagu praegu seis on.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Veebr 21, 2008 20:46
Postitas mad1
to suur--tule kontrollime, kuulame asja üle kui kahtled..raske uskuda,et niisama huvi pärast mehed arvele juttu kirjutavad..aga mine tea muidugi..võibolla esitus siis

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Veebr 21, 2008 21:08
Postitas suur
Väga OT.
Algselt postitas: mad1
to suur--tule kontrollime, kuulame asja üle kui kahtled..raske uskuda,et niisama huvi pärast mehed arvele juttu kirjutavad..aga mine tea muidugi..võibolla esitus siis

Tol hetkel oli erinevaid kolinaid nii palju, et see võis üldkokkuvõttes ketimürana tunduda. Aga mingit kosmilist kolinat seal tõesti veel pole. Olen ketikolinat kuulnud ja tean mis see on. Ei hakka oma autoga niisama lakisse ronima ja defekteerimise peale raha raiskama. Hetkel tundub kõik toimivat. meenub see vanarahva tarkus, et ära s*tta torgi, läheb veel haisema.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: N Veebr 21, 2008 21:16
Postitas mad1
selle kuulatamise eest ei küsi keegi sentigi..samas kui kolinaid palju, siis vast jah mõistlikum kõik korraga korrastada:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Apr 16, 2008 9:20
Postitas Cyber
Nii, teeks väikese update. Kevadised korrastustööd. Vahetatud ketid, turbo (Garrett), rihm, rullikud, rihmapingutusamort. Paar nädalat on all juba uued Superaerod koos Fulda rehvidega (tänud Djk-le..;) ). Lähiaja plaanid sisaldavad veel uut amordiringi ja polüuretaanpukse, vaja pisut lõdvikuid uute vastu vahetada ja nipet-näped veel.

Vanal turbol oli paarist labast külma poole peal killud väljas, sellest ka "trollibussiefekt" ehk räme vile kiirendamisel. Loks oli võlllil ka üsna kole. Kui Iisak garaazhist fotoka leiab ehk saab pildi ka sellest..:)

Kui ilm vähe soojemaks läheb, saab vast ka mõne normaalse pildi teha nende algsete müügipiltide asemele.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Apr 30, 2008 12:11
Postitas Cyber
Mmmmmm, täiesti uskumatu, millist imet teevad uued amordid-puksid auto all. Tekkis lausa seos roolikeeramise ja auto suuna vahel..:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Mai 04, 2008 18:59
Postitas Trionic
Kui veel mõlemale sillale "Strut`d"panna ja tagasilla kere-kaigaste ühendustesse ARETADA uretaanid(ei toodeta 1-1 sobivaid),saaks VÄGA JUHITAVA auto;) .

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Mai 05, 2008 8:40
Postitas Cyber
Jaah, ilmselt saaks. Aga arvestades, et ma väga rada sõitma ei kipu selle autoga, siis hetkel täiesti piisab. Kui leiaks üles selle koha veel, kuskohast boost plehku paneb... :) Nõme vussss tuleb külge, kui vurr töötama hakkab korralikult..:P

Mingi ikaldus on veel tegelikult, kui miski 30kmh juures põlv sirgu lüüa, siis tekiks nagu cutoff :wtf: Stock Garrett ja stock soft... Samas ~70 peal ei juhtu midagi sellist, ikka 2 käiku alla ja minema... Tea, kas see õnnetus nimega BPC äkki?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: L Mai 24, 2008 19:08
Postitas Cyber
jaah .. cutoffi piiri tõstmine lahendust ei toonud, ilmselt siis ikka see BPC plokib mingitel tingimustel. Peaks korra veel mingi bleederiga proovima, kas ikka on see jama... Tegelikult oleks tagumine aeg normaalne turbokell paigaldada...

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Mai 26, 2008 21:31
Postitas Cyber
Nüüd ka bleederiga katsetatud. Ongi vist väsinud see BPC..:(. Ei suuda suuremat tootlikkust ära siluda ja laseb cutoffini piigi sisse..:( Tavaliselt väsivad nad hoopis sedapidi, et rõhk ei lähe kohe kuidagi sinnamaani, kuhu lubatud. Aga huvitavalt palju toodab see garrett siiski, vana samasugune ei suutnud seda teha, või siis andis see BPC otsad sobivalt vahetuse ajal... Juhtmed-pistikud on ka kõik küljes, niiet see jama ka ei saa nagu olla...

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Mai 26, 2008 22:06
Postitas sebastian
Oleks seal mingi juhtmega kamm, siis lööks cutoffi iga kord kui gaasi surud ma arvan.

Garrett toodab oi-kui-palju, anna ainult õige soft talle hambu...ja siis hoia hambaid ristis, et kestaks :P

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Juul 06, 2008 22:00
Postitas Cyber
Nii.. asi on süvenev ja täna tegin auto LPT-ks...:( Nii ei saa rallit sõita, kui täiesti mõttetute varbagaasiga kiirenduste juures boostiseier juba punase lõppu end kerib. Cutoff on kiire tulema... (1.56b!!). Proovisime Sebastianiga ka ühe korralikuma BPC-ga, nagu oli parem, aga ikkagi... Samas sai selgeks ka see, et BPC küljest pistiku eemaldamine ei tee autot LPT-ks (Seier käis ikka punasesse korra..:freak: ). Võiks, aga ei tee..:) Selleks on ikka ja ainult C ja W vooliku omavaheline ühendamine. Vahepeal hakkas juba tunduma, et äkki on WG kinni jäänud, aga praegu LPT-na ei ole mingeid overbooste... T7 BPC hack... here I come...

PS. Madalsurveturbo imeb.... Tahaks öelda et vilinal, aga ta raip ei hakka isegi vilistama õieti...

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Juul 06, 2008 22:16
Postitas teager
1,56 bari?!?! Garreti matused peagi tulemas nii :drink:

terv, teager

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: P Juul 06, 2008 22:38
Postitas vmaster
Turbomeeste rõõmud ja mured :)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Juul 07, 2008 7:53
Postitas Cyber
Cutoff on seal, rõhud ise ikka madalalmal..:)
Algselt postitas: teager
1,56 bari?!?! Garreti matused peagi tulemas nii