4. leht 6-st

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Juul 07, 2008 22:06
Postitas ptrt
Noh, lase ikka cutoffini välja, selle rõhu juures peaks kolakas päris muljetavaldav olema :evil: Ma juba enne tahtsin natuke norida et mis Sa oma liba-LPT'ga õigest "imevusest" tead ;), õigel LPT-l on cutoff oluliselt madalamal kui FPT-st tehtul, kui minu vankril ühel hetkel terve WG töötamise lõpetas ja kogu vurtsu otse mootorisse lõi, siis oli normaalne maantesõit ikka päris keeruline, väiksese varbaga sai ainult gaasi vajutada, möödasõite ei julgenud peale üht parajasti vastasuunas viibimisel tulnud cutoffi enam kaua aega teha, ka korras mootoriga. Ning turbo matused tulid ka.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: T Juul 08, 2008 8:32
Postitas Cyber
No viimane lpt-ks tegemine oli ajendatud just sellest samast möödasõidul tulnud cutoffist. Tegelikult on mul ka cutoffi piir tõstetud..:evil: originaalis on 1.3, mul 1.56..:) Maanteekiirustel on tõesti tuntav see cutoff, linnas varasemate katsete juures on selgunud, et automaatkastiga ei ole see laks nii tuntav. Ärge nüüd arvake, et ma spetsiaalselt käin oma vurri lõhkumas ja cutoffe tekitamas..:) Seda ma küll ei tee, need lihtsalt on tulnud...

Aga asjast. Eile sai pisut testitud. TFK käest laenuks võetud BPC suudab hetkel hoida rõhkusid ilusti. Seega, headaega madalsurve..:) T7 BPC häki teen sellegipoolest ära.

Kuskaudu kõige viisakam oleks boostikella jaoks voolikut vedada? Ja kuskohast näidikute valgustuse jaoks voolu võtta? Ja kuskohast saab 9000 A-piilarisse sobivat kellade hoidikut? Vahepeal sai üht proovitud, aga too oli liiga lai (pea 2 korda laiem kui piilar), kuigi lausa ideaalse nurgaga..:( Lõigata ja liimida ka ei andnud..:(

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: T Juul 08, 2008 8:56
Postitas TFK
Cyber kellahoidja loomulikult Speedpartsist väga korralik ning sobib suurepäraselt A piilarisse seal ka ühe kella jaoks hoidja ju olemas :headbang:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: T Juul 08, 2008 9:13
Postitas Cyber
No ma enne vaataks ringi pisut, kui selle kiloraha selle SP hoidiku eest välja köhiks... Ma tean küll, et sobib jne. Plaanis on siiski 2 kella, õlirõhu oma ka.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: T Juul 08, 2008 9:50
Postitas kasparius
Neid kellahoidjaid saab fööniga kuumutades voolida.
Vaata keisei-s on kahe kella oma müügis.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: R Dets 26, 2008 16:57
Postitas Cyber
Unustusse vahepeal teema jäänud. Eelpool mainitud kellad on endiselt kapi otsas.. :red: T7 BPC on Suvest saadik küljes ja toimetab oma tegemisi ilusti. Midagi ära lagunenud pole, vahepeal sai lihtsalt hooldus tehtud koos õlivahetusega.

Et Sebastian siin upsakaks ei läheks oma 200000 km pildiga, siis ma pakun üle, eile keris ette sellise numbri..:)

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Mär 04, 2009 10:40
Postitas Cyber
Niih, Peab ka pisut vist jälle kirjutama.

Viimasel ajal hakkas muret tekitama liialt suur õlikadu. Et mul on autol turbod-ketis ca aasta tagasi vahetatud, siis Mõigu KEK-i mälumängutiimi järgmine oletus oli - klapisääretihendid. Kõik 16 tükki said eile vahetatud. Sisselaske omad olla peaaegu ise välja kukkunud, seega ikka liialt lõdvalt seal sees. Nüüd jälgin asja mõnda aega, kas aitas.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: T Mai 05, 2009 9:13
Postitas Cyber
Update: Väljalase vabamaks tehtud, lisakellad paigaldatud (õlirõhk ja boost). Õlikadu pole päris ära lõppenud, aga nüüd on näha, et tegu on füüsilise kaoga, mitte põlemisega silindrites. Lähipäevil peab mootori puhtaks pesema ehk on siis näha kuskohast täpselt.

Roolilatti peab hakkama ka uut otsima..:( lekib raip, aga õnneks vaid paar tilka öö jooksul. Kui keegi ka varem on PFS-ist või Elkpartsust piilunud sealsete odavate lattide poole (no 2600.- ON odav), siis nendega pole miskit teha, valepidi rooliga autodele on need..:(

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Mai 18, 2009 17:28
Postitas Cyber
Nii. Kes Saabspeedil käisid, siis need ilmselt panid tähele, et ma oma nina sealt staabitelgist eriti välja ei pistnud ja autoga rajal ka ei käinud. Põhjus lihtne, 1 päev enne üritust panin hommikul auto käima ja silmasin mõnusat sinist õlisuitsu pahvakut. Njämmm, taastatud (ja tegelikult ka ostmishetkel pisut kasutatud) Garretti turbo andis otsad peale aastast kasutamist (võibolla mingi 15kkm ehk). Põhjuseks võib ilmselt osaliselt pidada ka katalüsaatorit, mis vahepeal pisut õli sai klapisääretihendite vahelt ja ilmselt ära ummistus. Ajasin selle suitseva elukaga siis veel tolle päeva asjaajamised ära ja Kiltsile läksin Iffi küüdis. Nüüd siis pisut rohkem, kui nädal möödas ja täna sai uuesti elule auto. Kapoti all särab vastu tutikas Mitsu vurr. Ise pole veel väga saanud põlve sirgeks lükata, paar purtsatust koduteel vaid. Aga no vahe on ikka märgatav..:D Mitte, et seda keegi poleks oodanud, eksole..:D

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Mai 18, 2009 20:52
Postitas vmaster
Rõõm lugeda, kui inimestel hästi läheb :)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Mai 18, 2009 21:28
Postitas sebastian
Siit me loeme välja, et stage "natuke" hakkab üsna varsti väheks jääma :P

Kui mõned üksikud seltsimehed välja arvata (nimesid ei nimeta) siis enamus värskeid mitsuomanikke on turbopisikust juba tõsisemalt nakatunud. Kuidas on sinuga? Pead ikka vastu, või sätime ECU-le kohe CAN juhtmed külge? :cool:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Mai 18, 2009 21:36
Postitas IFF
Algselt postitas: sebastian
Siit me loeme välja, et stage "natuke" hakkab üsna varsti väheks jääma :P

Kui mõned üksikud seltsimehed välja arvata (nimesid ei nimeta) siis enamus värskeid mitsuomanikke on turbopisikust juba tõsisemalt nakatunud. Kuidas on sinuga? Pead ikka vastu, või sätime ECU-le kohe CAN juhtmed külge? :cool:


CAN 2 USB tuleb nagunii. Ta ju peab kuidagi nägema, et kõik on "korras". :head:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: E Mai 18, 2009 21:41
Postitas Cyber
Hehe..:) Stage on täitsa sobilik ja midagi sealt eriti edasi harutama ei hakka. 1.1-1.2 bar-i on täitsa OK. Ainult see probleem, mis ma Sebastianile demosin kunagi, see on endiselt kallal. Kahtlustan ikkagi midagi softis.... Juhtmed võib ju külge keerata, ega nad leiba küsi...

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: T Mai 19, 2009 14:18
Postitas kasparius
Tore lugeda, et said mitsu külge. Nüüd on jõud ka üle 4k rpm olemas:)
nõustun sinuga, et 1.1-1.2bar on sobiv igapäeva sõitude tegemiseks. Kui tahad, vajutad pedaali ja liigub. ülemäära kiire ei ole aga mootori eluiga palju võrreldes originaalsettinguga ei lühenda.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: T Mai 19, 2009 16:03
Postitas sebastian
Algselt postitas: Cyber
Hehe..:) Stage on täitsa sobilik ja midagi sealt eriti edasi harutama ei hakka. 1.1-1.2 bar-i on täitsa OK. Ainult see probleem, mis ma Sebastianile demosin kunagi, see on endiselt kallal. Kahtlustan ikkagi midagi softis.... Juhtmed võib ju külge keerata, ega nad leiba küsi...

Juhtmed kerime külge, eks siis logist kohe näha millal vahetab ja miks ei vaheta õigesti ja miks buust kaob, kui teda kõige rohkem vaja oleks.
Just võrdlesin.

Sinu originaal - stage2
1gear boost request 2500RPM:
0,55 - 0,62
2/3/4 gear boost request 2500RPM:
0,73 - 1,12
Kütust rikkamaks alates 4000RPM
Fuelcut tõstetud maksimaalseks võimalikuks.

"Alussoftiks" sinu auto originaal.

Põhimõttelisel ongi kõik, mis tähendab et softi viga olla ei saa.
Võiksin lausa kihla vedada, et su orig. softiga teeks samu trikke..;)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Mai 27, 2009 19:48
Postitas Cyber
Njaa... teadmiseks siis teistele. Kui teha, siis juba kõik ja korraga.

Turbovahetusega see kõik ei piirdunud. Kui esimesel paaril päeval peale vahetust endiselt siniseid pahvakaid nähes võis need veel kuidagi süsteemi ladestunud õli aurude arvele kirjutada, siis peale seda enam mitte. Ilmselt ikkagi midagi muud, mis õli lekib. Märtsi alguses sai klapisääretihendeid vahetatud. Oli tühi töö. Ilma pesasid remontimata on nende vahetamine mõttetu. Ehitusliku eripära tõttu (tonnisel pole kinnihoidvat "taldrikut" vedru all nagu 9-5-l), hakkavad nad uuesti loksuma ja tulevad välja, kui juba korra on loksunud. Ühesõnaga, plokikaaneremont. Pea maha, sääretihendite/pesade remont, klappide ülekäimine. Peale käivitamist polnud enam ühtegi sinise varjundit kusagil. Käib nagu kell, käivitumine ülipehme, eks varsti näeb kuidas see kõik kütusekulule mõjub.

Konditsioneeri peab ka veel laskma ära täita, siis peaks olema kõik mõneks ajaks. Seda kolisevat roolilatti vahetan kunagi siis, kui rikkaks saan..:)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Mai 27, 2009 20:00
Postitas TGB
Et siis turbo oli tegelikult korras?

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Mai 27, 2009 20:07
Postitas Cyber
Algselt postitas: TGB
Et siis turbo oli tegelikult korras?
ei, seda mitte..:) See oli ikka ka surnd. Aga eks see seeria oli umbes nii: klapisääretihendid hakkasid lekkima, vaikselt ummistus katalüsaator, kärvas turbo (no päris surnuks veel vist ei saanud, aga palju ei puudunud). Vahetasin klapisääretihendid (sest õli sealt kadus). Mõnda aega pidas, aga siis hakkas veel rohkem lekkima, kui enne. Vahetasin turbo, sest esmane arvamus oli, et see andis otsad (pikilõtk oligi üsna tuntav olnud, võibolla oleks pisut veel kestnud, aga ilmselt mitte väga kaua). Klapisääred tilkusid endiselt, sest nende näpuvahel vahetamine ei aidanud. Pea maha ja remonti.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Mai 27, 2009 22:49
Postitas iisak
Üldiselt me ehku peale tükke ei vaheta;)

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: T Juul 28, 2009 16:10
Postitas Cyber
Peaks logi edasi... Eelmise nädala saavutused on siis täidetud konditsioneer koos ühe vahetatud voolikuga ja terve ring vahetatud pidurikettaid ja klotse. Loodetavasti seisab konditsioneer nüüd pisut kauem täidetuna. Pidurid hakkavad juba ka vähehaaval tööle..:) Pole väga palju sõitu olnud ja pole veel täielikult isse töötanud end. Info mõttes olgu mainitud, et alla läks terve ring Black Diamondi puuritud ja soonitud kettaid ja sama tootja Predator nimelised klotsid.

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Sept 02, 2009 11:44
Postitas Cyber
Captains Log, Stardate 02.09.2009

Täna vahetati ära bensiinipaagi vitsad. Allpool pisut pilte vanade seisukorrast. Tonniseomanikud, minge kaege omal ka kriitilise pilguga üle asjad.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Neljast küünlast kolm näitavad aga üsna selgeid õlipõletamise tunnuseid..:( Ilmselt ma ei pääse õlirõngaste vahetusest... :wall:

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Apr 21, 2010 16:46
Postitas iisak
Algselt postitas: Cyber
Captains Log, Stardate 02.09.2009
Neljast küünlast kolm näitavad aga üsna selgeid õlipõletamise tunnuseid..:( Ilmselt ma ei pääse õlirõngaste vahetusest... :wall:

Ei sa pääsenudki:facts:

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Apr 21, 2010 16:46
Postitas iisak
Kolvid

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Apr 21, 2010 16:47
Postitas iisak
Natuke tükke

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, Cyber

Postitatud: K Apr 21, 2010 16:47
Postitas iisak
Kuidagi lage...

Lisatud failid