Saab 9000 CS 2,3T, 1992, rahe

Vasta
rahe
Postitusi: 18
Liitunud: P Dets 26, 2004 11:54
Asukoht:
Auto:

#1

E Dets 27, 2004 0:54

esmaregistreerimine 12/1992 Saksamaal

Eestisse tõin 12/1994 (läbisõitu 170 000)

t-roheline metallik

ABS, veojõukontroll (TCM), hele naksalong, pardaarvuti, el. aknatõstukid ja kat. luuk, kliima, udutuled, esitulede pesurid, soojendusega peeglid, tempomaat, kesklukk, esiistmed soojendusega, kesklukk, roolivõim, valuveljed, ...


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#2

E Dets 27, 2004 14:02

Oot- eestisse tõid 1994 ja siiani saksa numbrid peal? :)

Väga ontlikus visuaalses seiusukorras auto igatahes!
rahe
Postitusi: 18
Liitunud: P Dets 26, 2004 11:54
Asukoht:
Auto:

#3

E Dets 27, 2004 21:09

> Oot- eestisse tõid 1994 ja siiani saksa numbrid peal?

oi! :) tõin möödunud reedel ehk dets. 2004
täna käisin ARKis registreerimas.

nendele, kel plaan läbi Poola sõita, soovitan, ärge üle Gdanski sõitke - veerand teekonnast kulgeb läbi linnade...

>Väga ontlikus visuaalses seiusukorras auto igatahes!

käisin täna ka saabiantile näitamas - oh rõõmu! - ka muudpidi hästi hoitud ja hooldatud isend...

... saksa omanik oli möödunud aasta lõpus auto remondile kulutanud suurema summa, kui ma talle nüüd andsin :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

E Dets 27, 2004 22:27

tere tulemast siis saabisõprade seltsi.

ehk valgustaksid lähemalt seda auto toomist saksast ja dokumentide tegemist seal. ja muidugi siiasõidu muresid-rõõme läbi poola jne...
siin kindlasti ka palju huvilisi, kes sealt endale autot tahaks tuua ( ise ka mingi plaan) , ja hea oleks teada värskeid uudiseid. ettetänades!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
rahe
Postitusi: 18
Liitunud: P Dets 26, 2004 11:54
Asukoht:
Auto:

#5

T Dets 28, 2004 2:14

>tere tulemast siis saabisõprade seltsi.

saabi olen vaadanud juba ammu.
esiteks tal on iseloomu - ei ole rahvaauto.
teiseks, ta ei ürita öelda, vaadake kõik, mul on nii palju raha.

>ehk valgustaksid lähemalt seda auto toomist saksast ja dokumentide tegemist seal. ja muidugi siiasõidu muresid-rõõme läbi poola jne...

auto leidsin http://www.autoscout24.de lehelt.
kui võimalik, siis osta otse inimeselt - saab talle silma vaadata. ja oma kodu ukse eest ei riski ju ka eriti saasta müüa. sakslased ise peavad autoaaedu tihti kahtlasteks. ennekõike siis, kui neid peavad türklased.

käsin ka ise ühes türklase autoaias 150 000 läbisõiduga isendit vaatamas. teenindusraamat oli küll olemas, aga salongi kulumisaste oli kahtlane. samuti ei osanud ta öelda, kas auto on kunagi avarii teinud jms. võib öelda, et vahendajana ta ei varja vigu, vaid ta ei tea neid...

auto ostsin berliinist.

abivalmis müüja võttis auto reedel registrist maha, et siis esmaspäeval minuga koos lähimasse kohalikku ARKi minna ja auto minu nimele vormistada.

esmaspäeval läksimegi lähimasse ARKi, kus selgus, et transiitnumbreid väljastab terves berliinis vaid üks büroo ning neil tarvis autot näha ja autoga, mis on registrist maha võetud ei tohi sõita, sest puudub kindlustus. (autoaedades enamuses autod numbriteta. "lähim ARK" väljastab vaid ajutisi saksas kehtivaid numbreid - võib-olla seda väljastatakse ilma autot nägemata. ent arvatavasti on maksab ka sellise numbri taotlemine vähemalt 50 euri)

õnneks leidus müüjal sõber, kellel olemas treiler. laenasime treilerit, panime auto peale ja sõitsime berliini teise otsa, kus asus vajalik ARK (kui vaja, siis seal võetakse auto saksa registrist maha).

tallinna ARK on berliini urkaga võrreldes väga shikk. tagatipuks on enamus kliente "nahkjoppides slaavlased".

transiitnumbri vormistamine maksab kindlustusega kokku ca 130 euri ning tähendab maja ja kindlustuse putka vahelist lippamist.

number pressitakse kindlustuse putkas (kasulik on vana number kaasa võtta, siis nad teevad uute numbrisse ka augud).
samuti tuleb vahepeal hoovipealses hoones auto ette näidata, seal kontrollitakse kerenumbri vastavust dokumentidele.

kindlustuse vormistamiseks on vajalik ka kehtiv TÜV (ülevaatus).
lisaks tahetakse näha auto tehnilist passi, ostja isikuttõendavat dokumenti ja paberit, mis kinnitab, et auto on saksa registrist maha võetud.

minimaalne numbri ja kindlustuse kehtivusaeg on 15 päeva.

aega läheb seal vähemalt 2 kuni 3 tundi - kogeb ehtsaksalikku bürokraatiat.

õnneks oli müüja abivalmis ning raiskas oma aega - vastasel juhul oleks ma selle autoga olnud nagu lits lapsega.


saksa-poola piiril taheti näha vaid minu passi, auto dokumentide vastu ei tundnud keegi huvi.
mina sõitsin üle Gdanski, aga see on väsitav teekond - veerand teekonnast kulgeb linnatänavatel või külateedel.
arvan, et üle Varssavi oleks olnud targem minna, sest seal peaks olema tee rohkem maantee moodi. õnneks oli vähemalt sildistus hea.

poolas on tanklaid piisavalt - usaldatavaimad näivad Orlen ja BP.

poola on inetu ja vaene, aga õnneks ebaturvaliselt ei tulnud end tunda.

seevastu poola-leedu ning leedu-läti piiril taheti näha kindlustust, tehnilisi passe ning neile oli väga tähti üles kirjutada, mis aastal on auto toodetud (miks see oluline oli, ei tea).

leedu politsei on nurjatu ja kotib välismaalasi. mind peeti kinni ja väideti, et ma ei peatunud nende esimese märguande peale. ma või vanduda, et ei näinud kedagi kuskil. kui neid nägin, siis alguses arvasin, et mingi rullnokk tahab mööda sõita. ei mingeid vilkureid, vaid valgustamata sau aknast väljas. saksa keelt leedu politsei ei oska (ka leedu ja läti toll ei valda saksa keelt). väidetavalt oleks trahv mittepeatumise eest olnud 90 euri, aga nad olid ka 50 euriga nõus juhul, kui nad mulle tshekki ei kirjuta...

leedus on teed väga head.
lätis ja poolas on teed nagu eestis.
viidastus on lätis ja leedus väga hea.

berliinist tallinnasse sõidab väikeste puhkepausidega 26 tundi.

eestis ARKist numbreid saades selgus, et saksa numbrialused ei sobi eesti numbritele. meie numbrid sutsu suuremad. saabianti juures nähti kurja vaeva, et tagumine numbrialus ära vahetada - isegi pagasiruumi lukk tuli selleks eemaldada.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2277
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#6

T Dets 28, 2004 8:32

Ega jah, see EU maadest toomine on praegast küll nagu lapsemäng võrreldes eelnevate aastatega...
Poola on ka võrreldes eelnevate aastatega muutunud ja see, et sa nüüd üle Gdanski tulid ja lootsid, et hoiad aega kokku siis tõesti sa eksisid. Saksa-poola piirilt ikka varssavi poole ja seal on veel tasuline kiirtee, mis mitte palju ei maksa, sõiduautole oli see vist 2 või 3 euri. ja tõesti, see tasub end kuhjaga ära...
samuti liigub seal niivõrd palju transiitsõidukeid, et sinu väikest sõiduautot ei oleks keegi märganudki ja kui ma olen seda maad mitu korda sõiduautoga läbinud, ei ole viimastel aastatel enam seal kandis pollari nööklemist olnud, küll aga kõrvalistel teedel. Samuti üks kord läksime üle Gdanski, vastikud mägised teed ja suuresti üle 70 ei lubatagi nagu sõita, ainult küla siis ja seal...vot siis saime ka seal politsei käest võtta, kuna meil põlesid autol tuled...me siis ütlema, et ei olegi sellisel autol teist võimalust, see aga sai kah oma 25 euri rikkamaks...
nii et soovitan soojalt ikka suurt maanteed pidi minna. või siis üle rootsi on ka huvitav. need laevad üle saksa-taani ja taani-rootsi kestavad 30min ja 15 min. no ja kes soovib üle pika ja ilusa silla sõita, peab natuke rohkem välja käima aga silla peal oleks ka uhke sõita.
igatahes oli mõtekas laevade puhul mõlema väina vaheline pilet ja edasi-tagasi kohe esimesest kohast ära osta, sest siis sai tunduvalt odavamalt. vahet ei ole, millal sa tagasi sõidad.
minul oli edasi-tagasi sõidu vahel 2,5 kuud ja kus ma siis teadsin, et millal ma laevale jõuan, aga neid lootsikuid käib seal väinas palju.
aga jah, poola on ikka väga palju edasi arenenud. ja kui seal sõita, siis tuleb omada külma närvi ja kolmes reas rekkast mööduda, see on elamus omaette...;)
Vasta